ФОРУМ.CARclub.mk
CARclub.mk ФОРУМ => Возила на Членови => Тема започната од: Бузуки на 30 Април 2022, 19:33:32 pm
-
Ајде да ја представам и новата количка.. После генералното разочарување од е60 решив да го дадам и да земам некое или евтино или па да ми прави мерак.. Пробував барав све и свашта минатиов месец од голф 4, фиеста, пассат б6, ауди а3 а4, мерцедес е класа w210.. Одавде оданде ми излезе оваа е39ка иако не беше на оглас успеав да ја земам..
Bmw e39 525i 2002 година редизајн модел со поминати 210.000км со целосна сервисна книшка.. До пред 5 години колава била на дипломатски таблици од германска амбасада, а јас ја земав од вториот газда..
Од опрема има стандард што може да има е39 плус
-Целосен М пакет, М подвозје, М внатрешност..
-18ки rondell 0058 бандажи сега средени, полирани венци 8.5ј и 10ј назад со нови фулда гуми напред 235/40/18 а назад 265/35/18..
-Андроид оем мултимедија со све и свашта на неа..
-Gewinde нови амортизери со штелување
-Плински уред ловато монтиран пред 2 години
-Би ксенон фарови додадно преправани
-Преден strut bar
-Полукожни седишта со грејачи
-Сончев кров
-Паркинг сензори
-Вграден mod light (welcome home, leaving, cornering lights и друго)
....
Сега за сега само треба да најдам некој украс за на издувот сакам да наместам, предниот браник да се среди има мало дупче на левиот дел веќе е закажано..
Еве и неколку слики..
(https://i.imgur.com/TLrYzYQ.jpg)
(https://i.imgur.com/OhQEucF.jpg)
(https://i.imgur.com/hDJUZ0J.jpg)
(https://i.imgur.com/Uywn2PU.jpg)
(https://i.imgur.com/MFyEUpt.jpg)
(https://i.imgur.com/znBsEjs.jpg)
-
Честитки. Фино изгледа.
-
Ау ау ау...
Порнич на Карклуб.
Одличен избор на мотор, вака личи на сочувана.
Соодветниот волан, седишта и дисплеј.
Комплетно убав пакет.
Со здравје да се вози мрсотава.
-
Првата слика како да е од друга кола, тие надоле се ужас. Јас би ги тргнал да не ја гнасат темава. А после миење и на сонце ќе ставиш нови нормални слики како првата.
-
Дени, дај една тема да видиме шо возиш, уз тоа ќе видиме и како треба да се слика кола.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
ууу љуто 8) . Со здравје да се вози
-
Убав примерок си начекал. Со здравје да се вози. Што не ти се бендиса кај е60, пиша си бил разочаран.
-
Добар бандаж и соодветна висина е многу важно :) Туку ти ги полираш овие колите или така ги купуваш ? ;D
-
Од Душан е оваа?
Колата е џам. Со здравје да си ја возиш.
-
Mashalaa
Sozdravje da si ja vozis. Nego so tablicive imas li nekoe sopce za izdavanje vo Ohridon :)
-
Постара, ама поубава. :)
Честито!
-
Базуки, циркузи.
Али чим ти прави мерак, макар и Мујо и Хасо било, шибај мајсторе.
-
Што те разочара Е60 толку?
-
Фала на сите дечки.. Да си купите што ќе посакате :)
Е60 во споредба со конкретнава е39ка е доста понеквалитетна кола, како надворешно така и внатрешно.. Евтини излитени пластики, внатре крцка, положбата за седење чудна некако не ми лежеше..
Во вожња е60 е доста покрута, топка по нерамнини а сепак понестабилна.. Исто така и мнооогу побучна поготово на мали брзини..
Потрошњата на е60 градска нафта (80ден) беше околу 12, отворено 7.. Додека на ова градска плин (49 ден) е околу 14 а отворено 8...
А да, одржувањето е доста поскапо и доста покомплицирана машина (автоматик, дизни, црева, вакуми, интркулер, турбо, пумпи, егр, дпф..)
Добар бандаж и соодветна висина е многу важно :) Туку ти ги полираш овие колите или така ги купуваш ? ;D
Е60ката јас ја полирав.. Оваа така е земана, ќе ја полирам летово само фино..
-
(https://www.thespruce.com/thmb/cxEL0C9-k_BK_B9RCqlFVEDNBnY=/1500x1000/filters:no_upscale():max_bytes(150000):strip_icc()/homemade-rust-remover-recipes-1387936_FINAL-6c6543826627420ba5152b7ad0ea67c7.png)
-
Многу некако зајадливи сте станале, да беше Шкода Фабија од 2019-та немаше толку да тролаат некои по темиве, не е само за на Бузуки колава муабетов што го правам. Се провлекува и низ други теми, немам желба и сили секаде да посочувам.
Чиниш сите овде возат коли од 2022 моделска година и ги менуваат година за година.
-
Фала на сите дечки.. Да си купите што ќе посакате :)
Е60 во споредба со конкретнава е39ка е доста понеквалитетна кола, како надворешно така и внатрешно.. Евтини излитени пластики, внатре крцка, положбата за седење чудна некако не ми лежеше..
Во вожња е60 е доста покрута, топка по нерамнини а сепак понестабилна.. Исто така и мнооогу побучна поготово на мали брзини..
Потрошњата на е60 градска нафта (80ден) беше околу 12, отворено 7.. Додека на ова градска плин (49 ден) е околу 14 а отворено 8...
А да, одржувањето е доста поскапо и доста покомплицирана машина (автоматик, дизни, црева, вакуми, интркулер, турбо, пумпи, егр, дпф..)
Добар бандаж и соодветна висина е многу важно :) Туку ти ги полираш овие колите или така ги купуваш ? ;D
Е60ката јас ја полирав.. Оваа така е земана, ќе ја полирам летово само фино..
И мене ми е чудна е60 положбата за возење некако, не ме собира. Чудна е. Другиве ствари што ги пиша, да не имала проблеми со подвозје нешто?
-
Многу некако зајадливи сте станале, да беше Шкода Фабија од 2019-та немаше толку да тролаат некои по темиве, не е само за на Бузуки колава муабетов што го правам. Се провлекува и низ други теми, немам желба и сили секаде да посочувам.
Чиниш сите овде возат коли од 2022 моделска година и ги менуваат година за година.
Друже, понекад стварно не можам да те сконтам...
Се вратив уназад да прочитам одново и да се осигурам, освен коментарот на Тишлер, кој што и не е нешто саркастичен, не контам на кого алудираш овде.
Ако мислиш на тоа дека наместо честитање, некои пишале нешто по-себе-центрирано, ондак - ок.
Ама, па и ти - каде отиде, а? :)
Мене ми е лудница автомобилов.
На некој друг не му е.
Важно е на Бузуки како му е, впрочем.
А штом го купил - ваљда и него му е лудница. :)
-
Чесстито ауто бузуки, изгледа многу опсано! 8)
Бтв која е разликата меѓу овој мотор M54B25 и претходниот што го имаше М52B28? Имаат идентична коњажа.
-
Ајде нек се угоде! Одличен примерок, ми промакна истава пред некоја година, пред да отиде во Охрид. Иначе од трет газда си ја купил и немаше м браници, навигација, плин и гевинде, ама вака супер изгледа, убаво ја освежил. Со здравје да си го тераш генгста љимузин!
-
Со здравје да се вози @Бузуки
-
Позади стави му украс на издувот дупла цефка, левата сантим пократка од десната и ќе пее.
Што мотор има ова и моќност? И ова да не бара SAE 10w-60?
-
Ова не е исто ко тоа шо го продаде, само друга боја ?
Причично зачуван примерок, најс.
-
Со здравје да си го возиш, одлично изгледа!
-
Убаво бмв, ова се чува ако е права километражата. Сегашниве коли многу погрди се споредено со оваа од 2002-ра, да не збориме за квалитет.
-
Честито! :)
-
Со здравје да се вози! Убава. Со воланот и навигацијата личи многу понова него што е.
-
Само убавини да те пратат. Ја па renault, (баклава, пи*ка) ти нудев.:D
-
Фалави дечки, да сте живи и здрави :)
Фала на сите дечки.. Да си купите што ќе посакате :)
Е60 во споредба со конкретнава е39ка е доста понеквалитетна кола, како надворешно така и внатрешно.. Евтини излитени пластики, внатре крцка, положбата за седење чудна некако не ми лежеше..
Во вожња е60 е доста покрута, топка по нерамнини а сепак понестабилна.. Исто така и мнооогу побучна поготово на мали брзини..
Потрошњата на е60 градска нафта (80ден) беше околу 12, отворено 7.. Додека на ова градска плин (49 ден) е околу 14 а отворено 8...
А да, одржувањето е доста поскапо и доста покомплицирана машина (автоматик, дизни, црева, вакуми, интркулер, турбо, пумпи, егр, дпф..)
Добар бандаж и соодветна висина е многу важно :) Туку ти ги полираш овие колите или така ги купуваш ? ;D
Е60ката јас ја полирав.. Оваа така е земана, ќе ја полирам летово само фино..
И мене ми е чудна е60 положбата за возење некако, не ме собира. Чудна е. Другиве ствари што ги пиша, да не имала проблеми со подвозје нешто?
Па воланот неможеше идеално ниско да се постави.. Десно тоа пластиката кај нозете тесна некако, лево командите на вратите сосема промаршени.. Подвозјето беше одлично, амортизери на 75-80%.. Со 17ките колата пливаше а па со 18ките беше ептен крута некако а сепак нестабилна..
Чесстито ауто бузуки, изгледа многу опсано! 8)
Бтв која е разликата меѓу овој мотор M54B25 и претходниот што го имаше М52B28? Имаат идентична коњажа.
Незнам поточно.. Овој мотор е 2500 кубици 192 коњи.. другиот 2800 193 коњи.. М54 се прочуени по фабрички трошкарање уље додека М52 немаат гајле..
Ова не е исто ко тоа шо го продаде, само друга боја ?
Причично зачуван примерок, најс.
Па не е баш.. Тоа беше 2000та година 528и али ништо посебно да речеш, обична е39ка.. Ова е редизајн, поново, позачувано, со подобра опрема..
-
528i ништо посебно рече..седи кец :)
Со здравје да се вози и гледај чувај го ова :D
-
Абе јас сум побркал иљачите, мислев претходната беше понова :D
Мислев пакети нешто ово-оно, дека затоа е поубава оваа :)
-
528i ништо посебно рече..седи кец :)
Со здравје да се вози и гледај чувај го ова :D
Фала професоре.. Убаво реков обична е39ка.. Ова сега е веќе друга приказна..
Околу колата деновиве ќе му го сменам и уљениот сепаратор.. Ме копка нешто од само купување, предхониот газда не сменил па не се знае кога е последно сменето.. Треба да се мењава барем на 50.000км..
-
Ептен лична, создравје да се вози!
-
Бузуки дипломато 😁.
Со здравје да ја возеш.
Sent from my ONEPLUS using Tapatalk
-
Со здравје да се вози. Во следна прилика да не почастиш со некоја слика од ентериерот. А што е приказната со маслениот сепаратор и менување на 50к км, нешто генерално како препорака за сите коли или конкретно за овој модел?
-
Фала ви на сите.. :) Ќе пуштам од ентериерот не е проблем..
Маслениот сепаратор незнам поточно како се нарекува, на интрнет најчесто е ccv crank case vent.. Колку што прочитав уљените пареи ги собира и ги враќа во картерот а истовремено е и вентилација за кај брегастите.. Некој поупатен може да каже поточно, целиот тој систем функционира под вакум.
Исто многу го имаат преправено тоа со ставање oil catch can али некако не би го правел тоа.. Полесно ми е да си сменам сепараторот, околу 50тина евра е комплет со се црева..
Кај мене има понекогаш сивкаст чад и чудно мириса, капачето од уљето има жолтеникава боја.. Некаде читам дека треба да има вакум кога го отвориш капачето и моторот треба да го промени работењето.. кај мене не променува скоро ништо..
-
на ова доле ли мислиш?
превентивно мењај го одма, пошто многу веројатно никогаш да не е сменет! ама дека 50тина евра комплет малку веројатно, пошто само работната рака толку ќе кошта, освен ако сам не го монтираш ;D ;D ;D
(https://i.imgur.com/K0KrN63.png)
-
Да, на него мислам.. 30 евра е само сепараторот плус тоа цревата незнам уште колку би биле..
Сам ќе го мењавам, колку толку се разбирам.. по интернетов има 100 туторијали..
-
имав јас еден сличен зафат пред некое време, црева, цевки и сл. се распаѓаа кога ги вадев, така да ако имаш можност набави ги сите црева и мењај 8) 8) ;)
-
Денеска расклопив све, сменет нов сепаратор 1800 денари.. На него беше најверојатно фабричкиот.. Цревата се купуваа посебно, сите ги извадив и сите беа во океј состојба ги вратив истите.. 2 часа работа комплет..
Истовремено очистена е и клапната за туража, тоа за саух беше заглавено го разработив, диса вентилот беше во лоша состојба некако не одеше баш како што треба кочеше па го средив.. Баш чудно внатре беше со кафеав жолтеникав гареж исто како и тоа пареите од уљето кај сепараторот..
И последно вратена е фабричката кутија и филтерот назад... Досега имаше некој спортски, даваше убав звук али преголема топлина има под хауба, немаше никаков довод на ладен воздух, некако не примаше убаво туража а и самата кола не е за таков филтер...
Вечерва го провозив и многу поубаво оди колава, нема некако каснење во повлекување како предхнодно посебно на ниски обртаи...
Наредно виското да го сменам некако луфта ми има и чудни звуци дава.. Порачано е ново околу 3000 денари..
-
Денеска расклопив све, сменет нов сепаратор 1800 денари.. На него беше најверојатно фабричкиот.. Цревата се купуваа посебно, сите ги извадив и сите беа во океј состојба ги вратив истите.. 2 часа работа комплет..
Истовремено очистена е и клапната за туража, тоа за саух беше заглавено го разработив, диса вентилот беше во лоша состојба некако не одеше баш како што треба кочеше па го средив.. Баш чудно внатре беше со кафеав жолтеникав гареж исто како и тоа пареите од уљето кај сепараторот..
И последно вратена е фабричката кутија и филтерот назад... Досега имаше некој спортски, даваше убав звук али преголема топлина има под хауба, немаше никаков довод на ладен воздух, некако не примаше убаво туража а и самата кола не е за таков филтер...
Вечерва го провозив и многу поубаво оди колава, нема некако каснење во повлекување како предхнодно посебно на ниски обртаи...
Наредно виското да го сменам некако луфта ми има и чудни звуци дава.. Порачано е ново околу 3000 денари..
Можеш едино некој убав панелен филтер да и ставиш ако ти недостига звукот, најдоброто од двата света без компромис на перформанси како што би било со некоја печурка без убав довод на ладен воздух.
-
Да направам апдејт..
-После подетално истражување приметив дека диса вентилот цело време стои отворен, не затвора на ниски обртаи при што намалена е снагата а потрошувачката е зголемена.. Купен и сменет половен диса вентил 50 евра..
-Позади усисната приметив дека има 3 отвори..Еден имаше чеп, другиот беше приклучен некој неповратен вентил каде што цревото беше испукано искинато и третиот си стоеше така отворен.. Најдов дијаграми на интернет како и што треба да биди све преповрзав и сега нема никакво губење на вакум..
-Виското не работеше, имаше некоја луфта кај што се штрафи и јавуваше некој звук како ролер.. Сменето ново виско 60 евра..
-Браникот напред среден, офарбан само долниот лев дел, дупчето пополнето воопшто не се познава дека имало поправки.. 40 евра
После погорните поправки колава доби преку 30% на снага, поготово на ниски обртаи...
Еве слики од пред промената на сепараторот и една недела после промена на сепараторот..
(https://i.imgur.com/cWmOil8.jpg?1) (https://i.imgur.com/PmQHRCy.jpg?1) (https://i.imgur.com/99Q5Q3s.jpg?1)
-
Вентилаторот од парното почна да ме зафркава да трокира и да испушта звуци, изгорено беше тоа роторот кај четкиците, променето со половно во одлична состојба 20 евра.. Сам го монтирав, треба цела маска да се вади напред, 3/4 часа..
Еве и некоја нова слика..
(https://i.imgur.com/tD88ZD3.jpg)
(https://i.imgur.com/dA9pieA.jpg)
(https://i.imgur.com/ur7oYPo.jpg)
(https://i.imgur.com/mDu2j2P.jpg)
(https://i.imgur.com/yl0AK6w.jpg)
-
Одлични фоткиве!
-
За кај патов, да фрлам некој камп летово.
-
Накај Галичник е ова. :)
-
Топ, се мислам две три години да го посетам ама се си мислев дека крш е патот.
-
Патот до маврово е одличен, одкако ќе свртиш за галичник околу 1км има лош пат со кривини.. Потоа е убав патот, малку тесен али доволно да се разминат 2 возила..
Одлични фоткиве!
Благодариме..
-
Каков дизајн е ова во 2022ра, а тек што било во 2002ра, страшно. Лепота.
-
Патот до маврово е одличен, одкако ќе свртиш за галичник околу 1км има лош пат со кривини.. Потоа е убав патот, малку тесен али доволно да се разминат 2 возила..
Одлични фоткиве!
Благодариме..
Асфалтот како е? Ќе преживее ли суспензија и бандажи? :D
Многу добро изгледа колава иначе, а и сликите од Галичник се лудница.
-
Цело време е асфалт како што кажав првиот километар после маврово е лош, натака е одличен..
Суспензијата и бандажите немаат гајле, кај мене е сепак колата прилагодена и за изглед и за мерак и за секојдневна вожња..
Каков дизајн е ова во 2022ра, а тек што било во 2002ра, страшно. Лепота.
фала..
-
Одамна немам пишано што и како е со колава.. Се вози редовно и без никакви дефекти, пред 1 месец ставив уље мидланд 5w30 и филтри Mann, околу 120 евра..
Се сјеба сончевиот кров за дигање па порачав нови делови од алекспрес, живи маки видов али го средив сам.. 10 евра
Почна да ми јавува поголема потрошувачка (18л/100км) па установивме дека е ламбда сонда, заменета со нова бош, па сега падна на околу 13/14л.. 80 евра
Направив апдејт на местото од фабричкото копче за отварање гепек ставено и поврзано задно камерче.. Ставени црни жмигавци од страна на крилата.
Тапациран и воланот со оргинална наменска навлака, сам ја шиев и излезе одлично..
Следно во потрага сум по бандажи за зимски сет, во прв план ми се style 66, фабрички 17ки бандажи од м пакет.. Али ќе видиме дали ќе дочека пошто доста понуди имам па можно е да се продаде..
Еве и некоја слика понова..
(https://i.imgur.com/Y6w4ll2.jpg)
(https://i.imgur.com/yGkYvcM.jpg)
(https://i.imgur.com/56wP5Tr.jpg)
(https://i.imgur.com/0OQEMyv.png?1)
(https://i.imgur.com/3w0v3b7.jpg)
-
Ебати ѕверот, моќно изгледа.
-
5-30 за м52/м54 строго само на зима овие мотори сакаат погусто масло, 5-30 ти е од -30 до 10 степени, можеш и на лето да го возиш само имај на ум оти ќе страдаат ваносите.
Тоа под 2 е за бензинец на графата.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221104/610199c38a682b9f237aa785fcc94068.jpg)
Sent from my moto g(60) using Tapatalk
-
Уште можеш да отвараш ѓепек од копчето?
5-30 за м52/м54 строго само на зима овие мотори сакаат погусто масло, 5-30 ти е од -30 до 10 степени, можеш и на лето да го возиш само имај на ум оти ќе страдаат ваносите.
Тоа под 2 е за бензинец на графата.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221104/610199c38a682b9f237aa785fcc94068.jpg)
Sent from my moto g(60) using Tapatalk
Кога е 40+ што да стави?
-
5-30 за м52/м54 строго само на зима овие мотори сакаат погусто масло, 5-30 ти е од -30 до 10 степени, можеш и на лето да го возиш само имај на ум оти ќе страдаат ваносите.
Тоа под 2 е за бензинец на графата.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221104/610199c38a682b9f237aa785fcc94068.jpg)
Sent from my moto g(60) using Tapatalk
Веќе му поминав на уљето 2000км, нема никакви проблеми.. Не слушам подизачи, не го троши.. Обично практикувам еднаш годишно мењавање уље, секако врвам по 10/12.000км.. Мислам дека графата не е баш веродостојна..
Уште можеш да отвараш ѓепек од копчето?
5-30 за м52/м54 строго само на зима овие мотори сакаат погусто масло, 5-30 ти е од -30 до 10 степени, можеш и на лето да го возиш само имај на ум оти ќе страдаат ваносите.
Тоа под 2 е за бензинец на графата.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221104/610199c38a682b9f237aa785fcc94068.jpg)
Sent from my moto g(60) using Tapatalk
Кога е 40+ што да стави?
да, работи..
-
Страшно многу ми се свиѓа автомобилов.. што пари би го давал вака ако не е тајна? :D
-
5-30 за м52/м54 строго само на зима овие мотори сакаат погусто масло, 5-30 ти е од -30 до 10 степени, можеш и на лето да го возиш само имај на ум оти ќе страдаат ваносите.
Тоа под 2 е за бензинец на графата.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221104/610199c38a682b9f237aa785fcc94068.jpg)
Sent from my moto g(60) using Tapatalk
Веќе му поминав на уљето 2000км, нема никакви проблеми.. Не слушам подизачи, не го троши.. Обично практикувам еднаш годишно мењавање уље, секако врвам по 10/12.000км.. Мислам дека графата не е баш веродостојна..
Уште можеш да отвараш ѓепек од копчето?
5-30 за м52/м54 строго само на зима овие мотори сакаат погусто масло, 5-30 ти е од -30 до 10 степени, можеш и на лето да го возиш само имај на ум оти ќе страдаат ваносите.
Тоа под 2 е за бензинец на графата.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20221104/610199c38a682b9f237aa785fcc94068.jpg)
Sent from my moto g(60) using Tapatalk
Кога е 40+ што да стави?
да, работи..
Сум возел 5-30 на м52 околу 20,000км на лето моторот нема проблем, всносите страдаат може да се вози не е крај на свет.
Sent from my moto g(60) using Tapatalk
-
Грешка сум пишал дури сега гледам.. 5w40 му имам ставено.. поточно ова
https://www.midland.ch/en/products/avanza-5w-40
Страшно многу ми се свиѓа автомобилов.. што пари би го давал вака ако не е тајна? :D
Да ти кажам имав понуда 5000е не го дадов.. За над 6 би подразмислил :)
-
Од мое искуство сите понуди за купување исчезнуваат кога стварно ќе се решиш да ја продадеш колата.
За што следно размислуваш?
-
Малце закаснет одговор али ретко која кола да ми направи мерак.. Можда би земал некоја кола најобична кола што нема до олку да и се замарам..
Инаку пред некој ден купен и ставен зимски сет гуми и бандажи.. Амортизерите (штелувачите) се дигнати за 10 круга па се подигна колата за некои си 2цм..
Бандажите се 17ки style 81 оригинални од е39.. Гумите се Sava Eskimo HP2 225/45/17 произведени крајот на 2021 и возени 2 месеци зимата..
Купен е и ставен оргинал украс на ауспух иноксен од ремус, можда округлест би бил подобар али ми се допаѓа и вака..
(https://i.imgur.com/LoKJFpV.jpg)
(https://i.imgur.com/z1sUlP6.jpg)
(https://i.imgur.com/DNDAjt5.jpg)
(https://i.imgur.com/MHOsZbZ.jpg)
-
Мал апдејт + бонус слики..
Заборавив да пишам уште пред 2/3 месеци ставив гумени типски патосници rezaw купени 50тина евра https://patosnici.mk/stelki-guma-bmv-5-e39-1996-2003-rz-200704-4-chasti
Ставена нова пократка м пакет рачка за менувачот 25 евра..
Ставени лед амбиентални светла во нозете и во лајсната напред, првично ја ставив од страните на лајсните али многу дречеше, па ја залепив под лајсната и ставив шајбни на држачите што служат како дистанцери за да излага светлината позади....
Сликиве се на ноќен режим, во живо многу помалку свети а и секако + се намалуваат..
(https://i.imgur.com/WbhOaRe.jpg)
(https://i.imgur.com/5LtGZPL.jpg)
(https://i.imgur.com/wwkYSx9.jpg)
(https://i.imgur.com/ptk3DRC.jpg)
-
Не стареј овај модел.
-
За жал колата е продадена.. Може да почне потрага/патешествие по друга..
-
Епа ако е за жал, шо к*р ја продаваше? 😂😂😂
-
Што беше кварот? Зошто за друго ова нема логика да се продаде.
-
За пари :D
-
Ајде чекаме да закачиш некоја канта, малку да ти бидат две очи за плачење :)
-
Ќе ми гледа сега Фиати, бооог да чува :P