Јас веќе се навикнав понеделник да ги гледам трките, ем добра слика и коментатори ем не сум дома во недела.како успеваш да не го дознаеш резултатот од недела попладне до понеделник ? :)
(https://i.imgur.com/lKPWq1P.jpg)Многу добра јакна!
(https://i.imgur.com/RiPvr5k.jpg)
И ќе даваат пренос на некоја ТВ или како и години наназад 2 дена пред почеток ќе објави некој или уште полошо ќе ја пропуштат Австралија.
Би требало да бидат „бест оф д рест“ :) Да не кажам, барем четврти ;)
Екстра поен за фастест лап:Но само ако си во бодови.
https://www.topgear.com/car-news/formula-one/f1-awards-points-fastest-lap-whats-your-take
Не е Ветел пичка, пичка е тимот на Ферари што не го пуштија малиот да го помине Ветел.
Можеа бар да го пратат во бокс, да му ставеа меки гуми и да им го украдеа тој 1 бод на Мерцедес а и немаше да биде толку очигледна тимската одлука.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последниве 30-40 години.
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последниве 30-40 години.
Глупости.
Знае, затоа и си праша, инаку ќе си го поминеше без прашање како воз бандера. Но зошто да биде така?
Во мотогп да не прашуваат кој кого да помине? Затоа е интересно за гледање, ова денес ми се згрози денот уште во 6 сабајле.
Шпекулациите се дека Ферари имале проблеми со ладењето на моторот цел викенд и во ниту еден ден цел викенд не возеле со режим на моторот како за квалификации и за трка, па и од таму не конкурентноста во квалификаци и во тркачки режим. Тоа што Леклер не влегол во бокс за да нападне за најбрз круг и 1 бод не сакале да ризикуваат со влегувањето во бокс и дополнителни "компликации" што може да следуваат после влез/излез од бокс. Така што, тимското радио за Леклер мање више... погоре од 4-то место само на сон ако некој пред нив се откажеше. Добро е што Гасли беше позади и неконкурентен, веројатно да беше погоре, може и 5 и 6 да завршеа.
Тоа муабетите дека не одговарала патеката за болидот, мижи асан да ти баам, колку и да не одговара нема на крај да заостануваш 1 мин позади победникот и Ред Бул да те прекетнува ко од шала, па макар и нешто понови гуми да има, значи проблемите се поголеми од чисто конфигурација на патеката.
Следна трка е Бахреин, класична тркачка стаза скроз различна од Австралија, лани не само што имаа победа туку и пол позиција...така што ако го решат проблемот ќе се види вистинското лице на болидот, ако не - GP2 engine. :)
На тестовите во Барселона и тркава денес се гледа дека болидот е стабилен и нема проблеми со балансот, најверојатно има некој шит - reliability issues со моторот да не може да го цедат оптимално како што треба за да парираат на Ред Бул и Мерц, па прават некои компромиси со тоа и губат на перформанси и животен век на гумите.
https://www.krug.mk/волф-учество-во-серијалот-на-нетфликс/?fbclid=IwAR0EtQjW8IQZOrzvV6io8Kfho_vci38i1coNbxP5KX1njus1Dy6HSNKa4rk (https://www.krug.mk/волф-учество-во-серијалот-на-нетфликс/?fbclid=IwAR0EtQjW8IQZOrzvV6io8Kfho_vci38i1coNbxP5KX1njus1Dy6HSNKa4rk)Буљаши, и Волф и Аривабене.
https://www.krug.mk/волф-учество-во-серијалот-на-нетфликс/?fbclid=IwAR0EtQjW8IQZOrzvV6io8Kfho_vci38i1coNbxP5KX1njus1Dy6HSNKa4rk (https://www.krug.mk/волф-учество-во-серијалот-на-нетфликс/?fbclid=IwAR0EtQjW8IQZOrzvV6io8Kfho_vci38i1coNbxP5KX1njus1Dy6HSNKa4rk)Буљаши, и Волф и Аривабене.
Освен ако шупациве не сметаат дека утре треба Фетел да оди напредСе плашам дека баш тоа ќе го направат.
Освен ако шупациве не сметаат дека утре треба Фетел да оди напредСе плашам дека баш тоа ќе го направат.
Се надевам дека нема да су пукаат во нога
... Ferrari Team Principal Mattia Binotto said both drivers would be free to fight for victory this season during his media session on Friday.Да се надеваме дека нема да биде како во Австралија
Штета за малиот :( Ми дојде да заплачам.И Хамилтон не издржа да не заплаче :) од жал ;D
Ми се напрае ќеф за Ветел шо се изврте сам од себе, и што на крајот Верштапен не се каче на подиумот, се истурка со Саинц само да не го помини, клошар.
А за рено можам да кажам само, чорба!
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последниве 30-40 години.
Глупости.
Фантастично детална негација на горекажаното од моја страна.
Генијално.
Си заборавил дека Fernando Alonso возеше за ферари ;D
Не се палете, претходната трка Ветел го пушти Леклерк зошто беше побрз и сеа шо?
Најди си тим од срединта да навиваш. Имаше интересни варијанти за 7-10 место :) Толку од сезонава.Кими и Алфа. Комбинација снова! Ме гаѓа у карактер, ептен :)
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30-40 години.
Тие што се за Ферари малце по-објективно да гледаат на работите. Ако заради возачките способности на Ветел не победиле лани или па оваа година како што тргна ондак Раиконен што не победи лани? Болидот едноставно не е на ниво на Мерцедес, уствари никој не е на ниво на Мерцедес.
Него што се деси со Ботас,цел викенд беше најбрз и на трка ко да му скинаа 20 коња..Што се деси со кoj?! ;D
Него што се деси со Ботас,цел викенд беше најбрз и на трка ко да му скинаа 20 коња..
Никој не го прокоментира можеби најинтересниот момент минатава недела. Ѕверови!
Вака се организира тактика:
https://www.instagram.com/p/BwOwDAhASHe/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
Осум гуми за 6 секунди
Никој не го прокоментира можеби најинтересниот момент минатава недела. Ѕверови!Вака се организира тактика:
https://www.instagram.com/p/BwOwDAhASHe/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
Осум гуми за 6 секунди
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30-40 години.
Во насловот на темава стави го цитатов да не се мачиш секоја трка да го копираш.
Катастрофа, ваква доминација немам видено уште од времето на Шумахер...
Ќе го прелета како ЧАПЈА ТРГНАТА НА СЕВЕР :-X :-X Поглуп од овај дебелиот, немам слушнато.Леле и јас го приметив, ама бев лапнат две-три ракии и се ми беше рамно.
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30-40 години.Не слушнав убаво, што сакаше да кажеш? (и успут, шпенадла да не имаш?) :)
Овде уствари се гледа најдобро колку Мерцедесите се неприкосновени во свиоците. Страшно! Во еден свиок му бега пола секунда како од шала па на правците нешто ќе се компензира и така цело време. А вие понатаму продолжете со муабет дали ветел чинел или не :)Си слушнал за различен стил на возење? Нормално е да има разлики по свиоците.
За да бидеш брз во свиоци потребна е добра шасија, добро потпирање, добри сопирачки, добра распределба на тежина и добар шофер.
Не ме заебавај.
Во Монако веќе се знае кој ќе победи. Канада би можело да очекува некаква возбуда Мерцедес-Ферари и толку.
Кој аматери човече. Биното изгубен случај..На FP3 LeClerc ги сотре чоече... Ама аматериве му ја е*аа трката уште пред да почне.
Ако не помогнат временските услови, ќе биде уште едно мачење од 2 саата
Се бара @zlatkoa да кажи нешто за Фетел :) Не сум за Фетел, ама ете му доказ дека е до болидот тоа што Ферари и Фетел губат.Добро извозе Фетел немам забелешка. Да ја видиме трката утре пред да лепиме придавки.
Ха ха ха, 5 секунди. Хамилтон во Монте Карло направи бетер грешка. Ебати и Фиа и све да ти ебам..
Ферстапен се обиде да искористи грешка на Хамилтон, тоа не е небезбедно престигнување. Можеа и требаше да има санкција кон Хамилтон.
Се виде како Фетел цимна дополнително со воланот на десно откако веќе се врати на патека. Или се ѕвекна со втор бумбар ;D
Еве го истото само во Монако 2016. Пак истиот возач е заштитен. https://www.youtube.com/watch?v=haqpopZyvwc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0JLJ0iyBwzYDi4KdnAMTqVe3arMtBeRS_irb-s7P2so9xxPC0Qn1DyKuU.
Пошироко влезе во свиокот, тоа е грешка.Ферстапен се обиде да искористи грешка на Хамилтон, тоа не е небезбедно престигнување. Можеа и требаше да има санкција кон Хамилтон.
Се виде како Фетел цимна дополнително со воланот на десно откако веќе се врати на патека. Или се ѕвекна со втор бумбар ;D
Околу грешката на Хамилтон, баш го прегледав моментот, јас не приметив грешка.
Точно е тоа што го кажа за Ветел, се гледа на видеото дека цимна на десно наместо да сврти лево, маневарот на десно не беше потребен за исправување на болидот.
Пошироко влезе во свиокот, тоа е грешка.Ферстапен се обиде да искористи грешка на Хамилтон, тоа не е небезбедно престигнување. Можеа и требаше да има санкција кон Хамилтон.
Се виде како Фетел цимна дополнително со воланот на десно откако веќе се врати на патека. Или се ѕвекна со втор бумбар ;D
Околу грешката на Хамилтон, баш го прегледав моментот, јас не приметив грешка.
Точно е тоа што го кажа за Ветел, се гледа на видеото дека цимна на десно наместо да сврти лево, маневарот на десно не беше потребен за исправување на болидот.
Ај сега, никаде не реков такво нешто "да биде казнет за пошироко влегување...Пошироко влезе во свиокот, тоа е грешка.Ферстапен се обиде да искористи грешка на Хамилтон, тоа не е небезбедно престигнување. Можеа и требаше да има санкција кон Хамилтон.
Се виде како Фетел цимна дополнително со воланот на десно откако веќе се врати на патека. Или се ѕвекна со втор бумбар ;D
Околу грешката на Хамилтон, баш го прегледав моментот, јас не приметив грешка.
Точно е тоа што го кажа за Ветел, се гледа на видеото дека цимна на десно наместо да сврти лево, маневарот на десно не беше потребен за исправување на болидот.
Влезе широко, тоа може да е грешка за губење време, но не и техничка грешка која би се казнила од ФИА. Тој што престигнува треба истото да го направи безбедно, додатно тој што пробуваат да го престигнат има право еднаш да го смени правецот на движење, Хамилтон само си ја фати кривината (Дури имаше изјава дека не го приметил во позадина Верштапен, он си знае колку е точно тоа) и не направи ниту еден непотребен маневар, според тоа не можеше да биде казнет, во спротивен случај Хорнер барем ќе поднесеше приговор.
Ветел сам си ги прави грешките, повторно излета под притисок, ако се случеше обратното, да нема казна, ќе викавме не е фер, го блокираше Хамилтон и му ја одзема првата позиција, тоа е.
Молам да се избрише заврзламава што ја направив.Ај сега, никаде не реков такво нешто "да биде казнет за пошироко влегување...Пошироко влезе во свиокот, тоа е грешка.Ферстапен се обиде да искористи грешка на Хамилтон, тоа не е небезбедно престигнување. Можеа и требаше да има санкција кон Хамилтон.
Се виде како Фетел цимна дополнително со воланот на десно откако веќе се врати на патека. Или се ѕвекна со втор бумбар ;D
Околу грешката на Хамилтон, баш го прегледав моментот, јас не приметив грешка.
Точно е тоа што го кажа за Ветел, се гледа на видеото дека цимна на десно наместо да сврти лево, маневарот на десно не беше потребен за исправување на болидот.
Влезе широко, тоа може да е грешка за губење време, но не и техничка грешка која би се казнила од ФИА. Тој што престигнува треба истото да го направи безбедно, додатно тој што пробуваат да го престигнат има право еднаш да го смени правецот на движење, Хамилтон само си ја фати кривината (Дури имаше изјава дека не го приметил во позадина Верштапен, он си знае колку е точно тоа) и не направи ниту еден непотребен маневар, според тоа не можеше да биде казнет, во спротивен случај Хорнер барем ќе поднесеше приговор.
Ветел сам си ги прави грешките, повторно излета под притисок, ако се случеше обратното, да нема казна, ќе викавме не е фер, го блокираше Хамилтон и му ја одзема првата позиција, тоа е.
Ајде од почеток, Хамилтон прави грешка, Ферстапен сака да ја искористи грешката и успева но Хамилтон свесен дека утна му влегува во линија на движење. Барем мене така ми се виде.
Не еднаш се видени такви претекнувања (безбедни) на тоа место. На прв поглед имаше елементи за санкции кон Хамилтон.
Ај сега, никаде не реков такво нешто "да биде казнет за пошироко влегување...Пошироко влезе во свиокот, тоа е грешка.Ферстапен се обиде да искористи грешка на Хамилтон, тоа не е небезбедно престигнување. Можеа и требаше да има санкција кон Хамилтон.
Се виде како Фетел цимна дополнително со воланот на десно откако веќе се врати на патека. Или се ѕвекна со втор бумбар ;D
Околу грешката на Хамилтон, баш го прегледав моментот, јас не приметив грешка.
Точно е тоа што го кажа за Ветел, се гледа на видеото дека цимна на десно наместо да сврти лево, маневарот на десно не беше потребен за исправување на болидот.
Влезе широко, тоа може да е грешка за губење време, но не и техничка грешка која би се казнила од ФИА. Тој што престигнува треба истото да го направи безбедно, додатно тој што пробуваат да го престигнат има право еднаш да го смени правецот на движење, Хамилтон само си ја фати кривината (Дури имаше изјава дека не го приметил во позадина Верштапен, он си знае колку е точно тоа) и не направи ниту еден непотребен маневар, според тоа не можеше да биде казнет, во спротивен случај Хорнер барем ќе поднесеше приговор.
Ветел сам си ги прави грешките, повторно излета под притисок, ако се случеше обратното, да нема казна, ќе викавме не е фер, го блокираше Хамилтон и му ја одзема првата позиција, тоа е.
Ајде од почеток, Хамилтон прави грешка, Ферстапен сака да ја искористи грешката и успева но Хамилтон свесен дека утна му влегува во линија на движење. Барем мене така ми се виде.
Не еднаш се видени такви претекнувања на тоа место. На прв поглед имаше елементи за санкции кон Хамилтон.
You know, I’m a purist, I love going back, looking at the old cars, the old drivers, it is an honour to meet them and talk to them – they are heroes in a way. I really love that but I just wish I was as good as I am, doing what I do, but being in their time rather than today. It is not just about that decision, it is other decisions as well. The wording, when people come on the radio, we sort of have an official language and I think it is wrong. I think we should be able to say what we think, but we are not. In this regard, I disagree with where the sport is now. You have all this wording, yeah, you gain an advantage, you avoided a collision – I just think it is wrong. It is not really what we are doing in the car. It is racing, it is common sense and if there is a hazard on the track, it is quite natural to slow down. Lewis [Hamilton] obviously had to react but, for me, that is racing and a lot of the people I mentioned earlier, the old F1 drivers and people on the grandstand would just agree this part of racing. But nowadays it is I don’t like it, we all sound a bit like lawyers, using an official language and it gives no edge to the people, to the sport and, ultimately, it is not the sport I fell in love with. Lewis and myself, we share great respect, because we have achieved so much in the sport. It is just I am not happy about all this complaining that we have seen so many times.
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30-40 години.Добро е, се поправаш, ја намали временската рамка на 30-40 години. До крај на сезона, можда ќе пишеш дека бил и најбољи возач ;D
(https://i.imgur.com/EWS6lLC.gif)
A vozenje kola 350km/h bezbedno e?
Aj neka ja baniraaat cela formula deka ne e bezbedno.
Abe ajde sve nekoi namestaljki u korist na Merc. Posledno sto sluznav i gumite gi ima Pireli modificirano za da im odgovaraat na Merc....
A kaj pa se zaleta pa Hamilton, ponebezbedno bese od negova strana ako veke se gleda na toa.
Никој од Ферари не му соопштил на Леклер дека Фетел има 5 секунди казна и дека малиот може да стигне лесно до 2 место. 1 секундна беше зортот што требаше да го симне во последните 2 круга, што беше сосема остварливо.
Игра некој од вас https://fantasy.formula1.com/Ми кажуваше едно другарче, и заклучив:
(https://fantasy.formula1.com/)?
Никој од Ферари не му соопштил на Леклер дека Фетел има 5 секунди казна и дека малиот може да стигне лесно до 2 место. 1 секундна беше зортот што требаше да го симне во последните 2 круга, што беше сосема остварливо.
Плукаат по ФИА дека се шупаци и гомнари, а самите тие се шупаци од невидени размери.
Правда за Леклер.
https://www.racefans.net/2019/06/09/ferrari-didnt-tell-leclerc-about-vettels-penalty/ (https://www.racefans.net/2019/06/09/ferrari-didnt-tell-leclerc-about-vettels-penalty/)
Игра некој од вас https://fantasy.formula1.com/Јас имам направено 2 тима таму. Ама стварно не ја сфаќам поентата. Имам освоено некој бод... И тоа е.. не се прави ништо конкретно
(https://fantasy.formula1.com/)?
A vozenje kola 350km/h bezbedno e?
Aj neka ja baniraaat cela formula deka ne e bezbedno.
Abe ajde sve nekoi namestaljki u korist na Merc. Posledno sto sluznav i gumite gi ima Pireli modificirano za da im odgovaraat na Merc....
A kaj pa se zaleta pa Hamilton, ponebezbedno bese od negova strana ako veke se gleda na toa.
Немаше ништо не безбедно од страна на Хамилтон, виде шанса без болид пред него на патека, тргна кон прво место, Ветел се приклучи на патеката, Хамилтон избега скрос десно за да не се закачат, Ветел сврте скрос десно. Не е лошо да ги прочитате правилата, пак ќе повторам, тој што ја напушта патеката, при приклучување треба безбедно да се врати на патеката, понекогаш тоа значи и комплетно застанување и чекање да го изминат болидите за да се избегне судир, па да се врати после. Тој што останува на патеката, нема што да чека да се вратат тие што се надвор од патеката.
Последно што знам, Ферари ќе се жалат на одлуката, ќе видиме дали ќе биде прифатена жалбата. Од аспект на правилата, пеналот од 5 секунди е комплетно оправдан, од аспект на конзистентноста на ФИА, и фаворизирање на Хамилтон во одредени ситуации, се приметува понекогаш дека постои.
Околу гумите не знам дали ги имаат модифицирано или не, мислам дека Ферари имаат многу работа да се средат внатрешно, да ја зголемат професионалноста, да не го зафркнуваат ЛеКлерк секоја трка со оставање на патека подолго од што треба.
A vozenje kola 350km/h bezbedno e?
Aj neka ja baniraaat cela formula deka ne e bezbedno.
Abe ajde sve nekoi namestaljki u korist na Merc. Posledno sto sluznav i gumite gi ima Pireli modificirano za da im odgovaraat na Merc....
A kaj pa se zaleta pa Hamilton, ponebezbedno bese od negova strana ako veke se gleda na toa.
Немаше ништо не безбедно од страна на Хамилтон, виде шанса без болид пред него на патека, тргна кон прво место, Ветел се приклучи на патеката, Хамилтон избега скрос десно за да не се закачат, Ветел сврте скрос десно. Не е лошо да ги прочитате правилата, пак ќе повторам, тој што ја напушта патеката, при приклучување треба безбедно да се врати на патеката, понекогаш тоа значи и комплетно застанување и чекање да го изминат болидите за да се избегне судир, па да се врати после. Тој што останува на патеката, нема што да чека да се вратат тие што се надвор од патеката.
Последно што знам, Ферари ќе се жалат на одлуката, ќе видиме дали ќе биде прифатена жалбата. Од аспект на правилата, пеналот од 5 секунди е комплетно оправдан, од аспект на конзистентноста на ФИА, и фаворизирање на Хамилтон во одредени ситуации, се приметува понекогаш дека постои.
Околу гумите не знам дали ги имаат модифицирано или не, мислам дека Ферари имаат многу работа да се средат внатрешно, да ја зголемат професионалноста, да не го зафркнуваат ЛеКлерк секоја трка со оставање на патека подолго од што треба.
Da, taka pisuva vo praviloto. Ama edno e na hartija a drugo sto realno ke se sluci vo trka. Ako bukvalno se citaat i slepo primenuvaat ke zaebat rabota kako sto sega bese slucaj. Vetel ne se "vrakase" na pateka po izletuvanjeto, ne bese klasicen takov slucaj. Izleta na treva, odvaj go dodrza bolidot i se vrati na staza sve vo del od sekunda.
Gi gledav izjavite po trkata, i site ednoglasno izjavija deka procenkata na FIA ne e bas na mesto. Toa bese klasicen trkacki incident. Ferari zasluzi pobeda na ovaa trka/vikend bea podobri i Mercedes toa i go prizna.
Duri i Hamilton go povlece Vetel da se kaci so nego na pobednicki podium za prvo mesto. Najubavo vide i oseti Hamilton deka nemase losi nameri od Vetel, posteno se ponasase i nevide keif vo takva pobeda. Bravo za nego.
Vetel zgresil, da zgresi. Ama pred toa Hamilton na dvapati gresese i mu blokirase predno desno trkalo dur go brkase Vetel, i sto sea treba da se rece slab vozac deka e? Imase uste 18 kruga zosto ne go pomina, i 10 pred toa?
Site gi turkaat bolidite do krajni granici, odi sedi pa vozi...
Хамилтон ти е голем политичар, знае како треба со масата.Па и јас така би изиграл како него, ти не?
А гарант до второ колено се му искара на Ветел во тајните одаи.
Хамилтон некако почна на сила да се прави љубезен. Не би реагирале така, ни ние нити побеќето возачи. Ќе си бидат искрени. Прво, кога Фетел се паркираше пред боксовите хам. застана демек да му понуди превоз. Абе ајде, нема тој болид ако сака да оди. Второ, насила го тегнеше за рака да го качи на подиум до него. Не е љубезност на сила да се фалиш види колку сум поштен.Хамилтон ти е голем политичар, знае како треба со масата.Па и јас така би изиграл како него, ти не?
А гарант до второ колено се му искара на Ветел во тајните одаи.
@zlatkoa...?McLaren се враќаат. И тоа ми се допаѓа. Јас сум голем фан на McLaren. Тие се тимот за кој што навивам отсекогаш.
Само ме интересира што ќе направи Фетел ;DМоже ќе научи да претица?!
Леклерк треба да појаде уште малце фурни леб за да се каже каков возач е. А тоа дали бил втор или прв во Ферари е тотално небитно. Кој сфати, сфати.Брзо ги јаде фурните. Не е дека му треба многу време. Инаку, многу е битно што е втор возач во Ферари. Кој сфати, сфати.
А зошто сегде го викаат Шарл, а се вика Чарлс ?Затоа што Charles на француски се чита Шарл. А чоекот е од Монако, каде што официјален јазик е француски.
Prljav coek ostanue prljav coek.А што очекуваше Леклер, ќе игра балет со Макс ;D
Drugcie neznae, i prljavstinata dopolnitelno go hrani.
Jasno se gleda na usporena snimka kako Verstapen go otvora volanot vo levo na izlez od krivinata, i namerno mu krati pat na Leclerc.
Bukvalno go izbutka na od staza. Poklasicno bitkanje zdravje.
Vo prethodniot imase slicna situacija i Leclerc se odbrani.
So takvi prljavi igraci treba samo so ista merka, prljavo.
Leclerc ne trebase da mu dozvoli da mu vleze od vnatresna strana.
Nemozese da go pomine ako cuvase vnatresna strana, tuka se zaeba.
Sudiite bea pod pritisok, demek da dozvolat trkanje vo interes na F1.
Pa neka gi trgnat site pravila i ajde gladijatori da gledame.
Takva vozbuda se bara izgleda.
Mene trkata mi bese super interesna, i bez potegot na Verstapen.
Pa uste i go velicaat...nekoi....
Zgora na toa, ohrabren od dobar del od "publikata" koja podrzuva prljava igra, ke bide beter.
Ednostavno so "butkanje" daleku se uspeva vo ovoj nas moderen svet...
Ova e tek pocetok, idninata e vo ovie mladi vozaci.
Se nadevam Leclerc ja nauci lekcijata kako treba so licnosti kako Verstapen.
Odvaj cekam da mu vrati so ista mera, samo reciprocitet e lek!
Да им ебам пичката материна, и Фиа и Фетел и Леклерк. До кога на куров ќе возат ко пичиња. Удри и ти маму им ебем, ко којзнае што ќе изгубат...
Ферари два пати губат победа заради нерегуларна ситуација. Во една барем беа во право. Или се тркаат „машки“ и Ветел требаше да победи, или играме строго по правила и Лекрелрк требаше да си ја задржи позицијата.
Макс не е Ферари материјал (сеуште). Можда за некоја година ќе созрее доволно, сега за сега не е со мајндестот на тоа место. Инаку, ферари до сега ќе пријавеше интерес и ќе имаше понуди за него.
Ферари два пати губат победа заради нерегуларна ситуација. Во една барем беа во право. Или се тркаат „машки“ и Ветел требаше да победи, или играме строго по правила и Лекрелрк требаше да си ја задржи позицијата.
Не беше ништо не регуларно, додатно ЛеКлерк ќе ја изгубеше позицијата како и да е, Верштапен го имаше веќе, прашање беше само на кој дел ќе го помине. Ферари како по обичај, секоја сезона демек спремни, али се гледа дека се далеку од спремни.
Зошто го гледате Ферари како тим каде секој би возел, прво болидот на Ферари не е најдобар, Ферари се сеуште далеку зад Мерцедес, второ не е во прашање само болидот и логото на тимот, важно е и внатрешната организација на тимот, нешто во што Ферари се катастрофа, секоја сезона чистка прават и пак ништо подобри не се во следната.
Макс ако оди негде, тоа ќе биде Мерцедес, но мое лично мислење е дека ќе остане во РедБул, посебно сега со моторот на Хонда.
Браво, одлична трка и за Леклер но секоја чест за Макс одлично извозе момакот! Треба повеќе вакви дуели без разлика кој ќе излезе победник.
Најјако беше на крај кога Ветел го помина Хамилтон :D
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30-40 години.+1 ни Розберг не беше толку психолошки слаб како Фетел
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30-40 години.100 пати повторената вистина ќе стане лага ;D
Да го спомнеме и Ботас кој извозе без грешка и ги заслужува, по мое, сите пофалби.
На место, од збор до збор. "fuck off" употребено со исклучителна прецизност за да се долови состојбата во F1
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190728/e4cb6bfd3d988071ebdf9d47b9bc3c36.jpg)
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30 години.(https://66.media.tumblr.com/4b25f1fe6d6a5e6b77c9c56f72b88b31/tumblr_p6tvkm7R531wssrvyo2_400.gif)
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30 години.
Фетел е најслабиот возач што Ферари го имале во последните 30 години.
Зошто така мислиш?
@zlatkoa Дали истото го мислиш и за Шумахер во Мерцедес?
Па ако немаше толку сејфти карој, а со тоа и неколку позиции ќарени преку бокс со добра реакција + 7 откажани болиди, Фетел тешко дека ќе беше погоре од 12-13 место.
Бројот на грешки кој што ги прави во последните две сезони е неспоредливо поголем со тоа што го испорачуваа Раиконен, Алонсо, Маса, Ирвин, Шумахер, (Леклер) за Ферари.
Плус Леклер вози далеку по посветно и по агресивно, и има многу поголема желба да извади максимум од возилото.
Фетел прави киксови кои што не соодејствуваат со возачкото место што го има како "примарен" возач во Ферари.
Ако се суди според бодовите, Фетел не само што не е „најслабиот возач во Ферари во последните 30 години“, туку после Шумахер најјакиот возач во ферари во последните 30 години.
(ЕДИТ лично ме изненади пласманот на Кими на оваа листа. Мислам, сите знаеме дека е ебано добар, но очекував сепак да биде под Алонсо или Прост во вкупно освоени бодови.)
@zlatkoa Дали истото го мислиш и за Шумахер во Мерцедес?
Па да, реално перформансот на Шумахер во Мерцедес беше под просек.
Шумахер во Мерцедес имаше поинаква мисија, и мислам дека работите ќе беа многу по различни да не ја акнеше главата у камен за време на скијање.
Истото го мислам и за Ботас во Мерцедес кој што има одлични епизоди годинава, ама е киксер во суштина.
Ако се суди според титулите, Фетел има НУЛА титули со Ферари.
Може различни поенти да извлечеш од статистиката само зависи како ја анализираш и што анализираш.
Раиконен има повеќе титули од Фетел освоено со Ферари. Гледано според бројки, тој е подобар.
Или не ги анализирам бројките точно?
Ако се суди според титулите, Фетел има НУЛА титули со Ферари.
Може различни поенти да извлечеш од статистиката само зависи како ја анализираш и што анализираш.
Раиконен има повеќе титули од Фетел освоено со Ферари. Гледано според бројки, тој е подобар.
Или не ги анализирам бројките точно?
Да, не е скроз бесмислено успехот, наместо според поени, да го оценуваш според бројот на освоени титули во арбитрарно одбран тим. Иако, таквата класификација е проблематична, затоа што има возачи кои немаат голем број титули, па сепак се сметаат за едни од најдобрите воопшто. Како на пример Сена.
Но, дури и така гледано Фетел не е „најслабиот возач на Ферари во последниве 30 години“. Таа бројка ти беше извадена од гс :-) како сакаш сврти го. Многу возачи минале низ Ферари во последниве 30 години, и мнозинството ем не освоиле титула за Ферари, ем направиле помалку бодови од Фетел, ем ни во други тимови не освоиле титула. На пример, Мика Сало. Тој возел во Ферари во последниве 30 години. И тој ли е појак возач од Фетел? Примери има многу.
Можеше просто да кажеш „не ми се допаѓа фетел“. Ќе беше ем пократко, ем поточно. Тоа со триесетте години ич не ти требаше.
Ако се суди според бодовите, Фетел не само што не е „најслабиот возач во Ферари во последните 30 години“, туку после Шумахер најјакиот возач во ферари во последните 30 години.
Шумахер имаше мисија да направи болид. Како што го скоцка ферарито на времето да биде шампионски болид, така во Мерцедес не беше ангажиран да стане шампион, туку да пренесе знаење и искуство и пред се очигледно е дека еден од ретктите во историја на Ф1 кој што точно знае што фали на болидот и тоа да го пренесе на инжињерите и механичарите. Хамилтон би рекол дека доби спремен шампионски болид@zlatkoa Дали истото го мислиш и за Шумахер во Мерцедес?
Па да, реално перформансот на Шумахер во Мерцедес беше под просек.
Шумахер во Мерцедес имаше поинаква мисија, и мислам дека работите ќе беа многу по различни да не ја акнеше главата у камен за време на скијање.
Истото го мислам и за Ботас во Мерцедес кој што има одлични епизоди годинава, ама е киксер во суштина.
Па мислам дека не беа баш нула шансите за ред бул. Само со друга стратегија, точно одиграна имаше шанси Макс. Ама ајде бидна веќе.Хамилтон цела трка беше побрз и го напаѓаше Верстапен. Фактот што Верстапен првите 20 круга не успеа да се одлепи од Хамилтон (чинам 2 секунди беше само разликата) кажува дека Ред Бул изиграа паметно. Да сменеа гуми одма после Хамилтон под знак прашање ќе беше дали Верстапен ќе излезеше прв еве и да речеме дека ќе беше прв ондак шансите дека ќе успееше да го задржи првото место беа скоро никакви. Не е работава кој е подобар возач едноставно мерцедесот беше подобар на хунгароринг. Затоа ред бул барем си лапнаа екстра бодче на крај.
мислам дека ни Верстапен ни Хамилтон немаа на располагање меки гумиМерц имаа 8 сета меки,
мерцедес се најдобри затоа што имаат стратег кој има муда да донесе ваква генијална одлука и возач кој може да ја спроведе, без разлика колку плаче и се жали по телефон
*се сомневам дека последниве неколку трки се во продукција на Нетфликс ;D
After losing the lead to Hamilton, Verstappen used a set of soft tyres to set a fastest race lap which was 1.4 seconds quicker than anyone else’s and almost four seconds quicker than that of his team mate, who spent much of the race stuck in traffic.
Како немаа кога на крај Верстапен стави меки гуми и извозе најбрз круг.
Макс да стаеше црвенки гуми 15 круга пред крај, кога сфатија дека се у говна, ќе имаше шанси да го брка хамилтон, наместо обратно...
мислам дека ни Верстапен ни Хамилтон немаа на располагање меки гуми
мерцедес се најдобри затоа што имаат стратег кој има муда да донесе ваква генијална одлука и возач кој може да ја спроведе, без разлика колку плаче и се жали по телефон
*се сомневам дека последниве неколку трки се во продукција на Нетфликс ;D
Па и Ферари направија генијална стратегија со Ветел. :))А што на квалификации немаа под 1.15 време?
Тоа што сами на себе си ја направија и на 1 мин задоцнување зад водечките, не е толку битно. Битно стратегијата фуче! Се повеќе мислам дека во договорот на Леклер има клаузула во стил во случај да е пред Ветел и воедно да нема побрзо темпо од него или во најмала рака да се со исто темпо во трка - не смее да заврши пред него. Ова ќе се случеше и во Силверстоун сигурно, да не се лупнеше овој.
Наредниве две трки Спа и Монца се единствените каде што имаат реална шанса за победа. Најверојатно ако тука не победат, сезоната ќе ја завршат со компир победи дефинитивно.
Да не заборавиме дека мид-сизн надградбите и на мотори и на аеродинамика доаѓаат после хунгароринг (после голем одмор). Хонда две трки пред време „ги покажа забите“. Сега да видиме што имаат ферари и мерцедес. Се надевам на поинтересен втор дел на сезоната, со тоа што не верувам дека некој има шанси да му ја загрози титулата на Хамилтон. Но борбата за второ место очекувам да биде интересна. И Кими да биде 6-ти во генерален пласман исто такка :)
Окон е дечкото што треба да се следи.Албон доаѓа на местото на Гасли.
Среде сезона доаѓа на местото на Гасли, а и претходно имам слушано пофалби за него.
Па мислам дека не беа баш нула шансите за ред бул. Само со друга стратегија, точно одиграна имаше шанси Макс. Ама ајде бидна веќе.Хамилтон цела трка беше побрз и го напаѓаше Верстапен. Фактот што Верстапен првите 20 круга не успеа да се одлепи од Хамилтон (чинам 2 секунди беше само разликата) кажува дека Ред Бул изиграа паметно. Да сменеа гуми одма после Хамилтон под знак прашање ќе беше дали Верстапен ќе излезеше прв еве и да речеме дека ќе беше прв ондак шансите дека ќе успееше да го задржи првото место беа скоро никакви. Не е работава кој е подобар возач едноставно мерцедесот беше подобар на хунгароринг. Затоа ред бул барем си лапнаа екстра бодче на крај.
Поздрав од 1998ма Белгија.
Шефот Волф смета дека Ботас го има она што треба да го има за да победува, само требал малку да го смени стилот на возење.
https://www.grandprix247.com/2019/06/25/wolff-bottas-just-needs-to-change-his-driving-style/
Valtteri has shown great pace on the single lap, I think he’s ramped up his game tremendously from last season to this season,” said Wolff of a driver with three poles to his credit this year.
“Now the second weakness that he needs to tackle is the tyre management. And he’s very aware of that where he needs to improve.
Еве како треба да изгледа една интересна трка! И тоа задутре е Белгија. Да се надеваме на огромни количини на дожд, снег, мраз, и најлизгав асфалт што може да има.
Поздрав од 1998ма Белгија.
https://youtu.be/o02s_g5AUUE
А Фетел?Sea @zlatkoa ke ti kazhe.
Штета и за Ландо, одличен беше.Полека почнуваат да се мешаат во погорниот дел од табелата.
А Фетел?
Си одработи профи, секоја чест.А Фетел?
Без соработката на Фетел, Леклер можеше да ја изгуби трката. Фетел изигра како професионалец и заради тоа, чинам, заслужува респект.
Требаше да го спомнам во првиот пост, ама изумив.
Криво ми е за Рајко што ја онади колата, иначе изгледаше спремен за многу солиден резултат.
И, да, штета за Макс. Со него тркава можеше да биде многу поинаква.
Следете ги Сајнц и Норис во Монца.
Antoan Hubert беше број 19
Jules Bianchi имал извозено 34 трки во Ф1
Leclerc со Hubert биле другари од деца и заедно возеле по картинзи, а Bianchi му бил кум и ментор
На 1.9.19, на својето 34-то Гран при, Leclerc ја освојува првата победа
(https://external-preview.redd.it/6swJEPNh_CQl_9O7JayB1Ue2ue83zaWykfe1r0HTnXw.gif?format=mp4&s=d6cd576f28a101f5a61d8e42d8b82dcf067104a1)
(http://www.garvey.com/wp-content/uploads/2017/07/math-happy.gif)
(https://media.giphy.com/media/l0NhZ0aUSE8fXag12/giphy.gif)
Ууу, добар постер за уИзволте:собаканцеларија е ова!
Баш се добри фсашнос :)Почни да гледаш, врати ретро 3 трки назад, и вклучи се. Стана за нијанса поинтересно од турска серија.
Нити формула глеам нити ме интересира, ама ќе си напраа постерчина :)
Ме насмеа Фетел. Го прашува новинарот што мисли дали ќе победат во Монца, а овој вика "I don't know. I've got balls, but none of them is crystal." :-)https://youtu.be/guUAnNywxQU?t=1021
http://www.youtube.com/watch?v=guUAnNywxQU
Хахаха Леклер остана прв.Па кој да е прв кога он е убедливо најбрз?
Слабо тактика од мерцедес, ќе биди интересно утре.
Па можеа да имаат уште еден покушај Хамилтон, па и Ботас.Хахаха Леклер остана прв.Па кој да е прв кога он е убедливо најбрз?
Слабо тактика од мерцедес, ќе биди интересно утре.
Не направија ништо што подлежи на казна, па да треба да добијат казна. Можеа и да не излезат и у бокс да си седат сите среќни и задоволни со времињата. Сакаа да си играат cat and mouse и папала маца... отиде времето. Никој не е за казна, е сеа што овој пат испаднаа глупи и се заебаа, никој не им е крив. За глупавост не следи казна според FIA пропозиции :D
Во F2 денес загина Антоан Хуберт, талентиран 22 годишен возач, има возено картинг со Леклер. Голема штета. Сепак е халото не е решение на сите проблеми. :(
Уште едно потсетување зошто не сакам инциденти.
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
September 6https://www.facebook.com/JMCorreaRacing/photos/a.210623385797032/1126500084209353/?type=3&permPage=1
Statement from Juan Carlos and Maria Correa regarding the condition of their son Juan Manuel Correa:
First of all, on behalf of our son we wish to thank everyone within and outside the motorsports community for the wonderful and caring get well wishes that we have received, as well as messages for a speedy recovery. We are confident that Juan Manuel will review them all himself once he is back in charge of his social media accounts.
Honoring our son’s straight-to-the-point and honesty that characterizes him, we wish to update you on the status of his injuries and physical condition.
As time has progressed, new complications have surfaced as a consequence of the massive impact he suffered Saturday in Belgium. On his arrival to London, Juan Manuel was diagnosed with Acute Respiratory Distress Syndrome. This is an injury considered common in high impact accidents such as this one. Unfortunately, this injury resulted in Juan Manuel falling into Acute Respiratory Failure. Juan Manuel is currently in an Intensive Care Unit that specializes in respiratory injuries. At this point of time he is an in induced state of unconsciousness and under ECMO support. Juan Manuel is in critical but stable condition.
We are confident that our son will surprise us like he always does with his tremendous fighting will and strength and will recover completely.
At this time, we kindly request that our privacy and space be respected. As a family, we need to pull together and be 100% there for Juan Manuel.
Maria and I wish to take this opportunity to give our condolences to the Hubert family for their loss. Our hearts are broken, and we can only imagine the pain this loss has brought them.
Meanwhile, Nico Hulkenberg, Lance Stroll and Carlos Sainz were all later handed down reprimands from the stewards for driving too slowly – each of the three drivers’ first reprimands of the season – with the stewards saying in each of their cases: “The Stewards believe that the driver… played a significant role in the banking up of cars at a critical stage of the final out lap for Q3. The Stewards strongly recommend that the FIA expedite a solution to this type of situation.”
Ja ja што прават, уште еден ќе изгинеше:
стрим ис офлајн - that was quick! :Dhttp://theriser.info/xo_event/shawks/
Сеа уште втор возач да најдеме. Албон е добар, за атракција Рикиардо, евентуално Џованаци, има потенцијал...
ФОРЦА ФЕРАРИ!
Малиов ако ги тепа сите до крај може да стане шампион..
Фетел ќе му става сопки на Хамилтон да се утепа, Ферстапен ќе се испотепа самиот , Ботас ќе вози "безгрешно" и ете ти го Малиот Шампион ;DФОРЦА ФЕРАРИ!
Малиов ако ги тепа сите до крај може да стане шампион..
Ќе почека следна сезона за тоа, Спа и Монца им одговараат на Ферари заради долгите правци, сите стази што следат не им одговараат и ќе бидат пак зад Мерцедес.
Ништо не видовме од семоќниот макс, пола трка зад перез ја извозе, откако го посра стартот.
Да се надеваме прв сингапур ќе стартова оти инаку масакр ќе направи.
Ништо не видовме од семоќниот макс, пола трка зад перез ја извозе, откако го посра стартот.
Да се надеваме прв сингапур ќе стартова оти инаку масакр ќе направи.
Викаш толку му беа нервите, а? ;D
Во еден момент од трката прикажаа податоци, побрз беше Леклерк во свиоци.
Со новите 18" тркаларемап ако стаат ни до пола трка нема да им крепи ТЦЕ-то... :D
(https://www.confidential-renault.fr/cr/img/news/rf1_img_news_08344.jpg)
(https://www.confidential-renault.fr/doss_images/1568302784_PCB_confi_2_2019_0000070.jpg)
Бандавче, спуштена е таман, уште ремапче :D Огромно подобрување во изглед споредено со денешните болиди !
Да, ама со ремап помалце ќе троши.... .... ..Со новите 18" тркаларемап ако стаат ни до пола трка нема да им крепи ТЦЕ-то... :D
(https://www.confidential-renault.fr/cr/img/news/rf1_img_news_08344.jpg)
(https://www.confidential-renault.fr/doss_images/1568302784_PCB_confi_2_2019_0000070.jpg)
Бандавче, спуштена е таман, уште ремапче :D Огромно подобрување во изглед споредено со денешните болиди !
Поучно видео
Со новите 18" тркаларемап ако стаат ни до пола трка нема да им крепи ТЦЕ-то... :D
(https://www.confidential-renault.fr/cr/img/news/rf1_img_news_08344.jpg)
(https://www.confidential-renault.fr/doss_images/1568302784_PCB_confi_2_2019_0000070.jpg)
Бандавче, спуштена е таман, уште ремапче :D Огромно подобрување во изглед споредено со денешните болиди !
(https://i.imgur.com/hu6jkmD.jpg)
Нажалост и јас очекувам 1-2 мечки, иако убаво би било да се слушнат плачките од едната мечка.
Не го отпишувајте ни л еклерот ни петелот предвреме...
Не го отпишувајте ни л еклерот ни петелот предвреме...
Врска немаш.Не го отпишувајте ни л еклерот ни петелот предвреме...
Да ви кажам само...
Леклерк многу големо лигле станал.
Леклерк многу големо лигле станал.
зш?
Vettel put in a lap that was 3.X seconds faster to undercut. Then cut through like butter to build a 6s lead. Then led through 3 SC restarts.
From Ferrari’s standpoint, Vettel was pitted earlier to secure a 1-2. Vettel still had to do the hardwork to inherit and keep P1.
црното мајмунче
да, на 21 година треба да нема желба за тркање, да не се сомнева после цел викенд пердашење и пол позиција дека повторно му го прават она што му го правеа првите 5-6 тркиМислам тоа што е гласен и си се бори за прво место воопшто не е проблем. Ете дури и во Мерцедес имаат правило каде што не е дозволено андеркат на вториот при промена на гуми, веројатно е истото правило и во Ферари.
или поарно му е да вози у стил на 21-годишњак и да собере на старт 4-5 болида од први 3 реда за да „изгради“ искуство
да, на 21 година треба да нема желба за тркање, да не се сомнева после цел викенд пердашење и пол позиција дека повторно му го прават она што му го правеа првите 5-6 тркиМислам тоа што е гласен и си се бори за прво место воопшто не е проблем. Ете дури и во Мерцедес имаат правило каде што не е дозволено андеркат на вториот при промена на гуми, веројатно е истото правило и во Ферари.
или поарно му е да вози у стил на 21-годишњак и да собере на старт 4-5 болида од први 3 реда за да „изгради“ искуство
Инаку, како можеше во Монца да се направи наудрен и да не му излезе на Ветел во пресрет за време на квалификации со глупави оправдувања што ни детенце нема да ги сфати за сериозни. Затоа на крајот на трката не му честита Биното туку му рече само you are forgiven. Значи на моменти момаков е подмолен а кога ќе го слушнеш вака на прва си мислиш дека е невино момче.
Во Сингапур го ставаат Ветел веднаш во пит стоп само заради Верстапен за да не испадне после овој позади него, и никој не очекуваше дека Ветел ќе направи нешто такво, на крај краева имаше дури и доста бавна промена на гуми мислам 3.0 секунди наспрема 2.3 кај Леклерк.
Иначе супер си вози младичот, нека продолжи така.
Многу добро опишано. Леклерк е одличен возач, иден шампион, но многу подмолен како што рече.
“The ideal thing for us would have been for [Charles] Leclerc to have gone first, made the chequered flag ahead of us and we could have made the chequered flag as well and got a tow behind him. As it was, doing the lap on our own with no tow we weren’t able to improve relative to the used tyre run we’d done first.”
Леклерк во Монца не направи ништо од тоа што му кажаа за време на квалификации, ама повторно изгледа во друг универзум сме гледале ф1 :)
Свашта.
“I thought we had spoken about it,” said Vettel after the session. “I definitely listened to what we intended to do. I think it was clear what will happen in the last bit of qualifying, I think we were foreseeing exactly what happened, but we weren’t doing what we were supposed to do and that’s why it was a mess and I didn’t get a run in the end. Not happy with that, but obviously a good result for the team, which in this country, in Italy, is important.
“But as I said, not entirely happy because I thought it was clear what we communicated beforehand.”
@Simo - Carrier159 Возачите имаат потполна контрола на болидот и модовите. Ама за да користат било кој мод мора да добие дозвола од PitWall. Исказот на Леклер "I want all" повеќе беше прашање за да му одобрат да користи нешто отколку, да му пуштат нешто од централа.
Значи што? Во ферари сковале заговор против новиот, млад, супер-талентиран возач??
Мислам...
Оваа изјава оди сосема во складност со она што јас го напишав. Како и секаде, при квалификации особено во Монца еднаш едниот иде прв да му чисти воздух па после другиот го прави истото. Изговори од типот "sorry guys, that's too bad" демек глумење жал за Ветел што не успеа да помине на време а самиот знае кој е крив за целата ситуација.
Леклерк во Монца не направи ништо од тоа што му кажаа за време на квалификации, ама повторно изгледа во друг универзум сме гледале ф1 :)
Свашта.
Ти си го гледал универзумот на Фетел, пошто неговата изјава беше таква. Ферари и Леклер не викаат така.Цитат: Vettel“I thought we had spoken about it,” said Vettel after the session. “I definitely listened to what we intended to do. I think it was clear what will happen in the last bit of qualifying, I think we were foreseeing exactly what happened, but we weren’t doing what we were supposed to do and that’s why it was a mess and I didn’t get a run in the end. Not happy with that, but obviously a good result for the team, which in this country, in Italy, is important.
“But as I said, not entirely happy because I thought it was clear what we communicated beforehand.”
It emerged that Leclerc had been in hot water with his boss the previous day after failing to follow the plan for qualifying.
Немаше никаква логика за Ферари како тим да дозволи да се тркаат за победа Фетел и Леклер, кога имаа 1-2 во раце.Леклерк неможеше да го помине Ветел, толку ли е тешко да се признае. Се утепа од плачење дај ми engine mode кога и самиот знаеше дека толку му беше силата. Не е тоа ај стави го на 9ка и пичи си цела трка со такви перформанси, ама како што кажав кар клуб инжинерите знаат повеќе :)
Леклер можеше да го игнорира тоа исто како Фетел во Малезија 2013та и познатото мулти 21
“Obviously after Saturday there were some doubts about what I did but I explained myself and since then everything was fine.
Leclerc: Relationship with Vettel hasn’t changed since Monza
“I don’t think it changed [our relationship],” Leclerc said when he addressed the media ahead of the Singapore Grand Prix.
“Obviously after Saturday there were some doubts about what I did but I explained myself and since then everything was fine.
“I’ve been completely honest and I’m always honest but there was nothing done wanted in Monza - It was a very tricky situation at the beginning of the lap with the big mess.
“It made us quite late to go to the finish line but there was definitely no want from me to sacrifice Seb’s second lap or whatever.”
Нема заговор, на Ферари најбитно им беше да завршат со 1-2 победа.
Исто така незнам дали смее да се спомне дека и Ботас е доста брз, и ако не е со лисици врзан за парно мислам дека може и тој да приреди добра борба за титула.
Леклерк неможеше да го помине Ветел, толку ли е тешко да се признае.
Mercedes-Benz AMG F1 driver, Valtteri Bottas being told by the team's race strategist, James Vowles to let his teammate Lewis Hamilton to take the lead of the 2018 Russian Grand Prix to increase the advantage in the championship standing by 3 points. This movement became very controversial as Bottas was seen as robbed a race win in spite of his effort putting himself on pole position during qualifying on Saturday by team orders, benefiting Lewis Hamilton. At the end of the season, Bottas was the first Mercedes driver who didn't win a race since Michael Schumacher in 2012.
Background aside, numbers of memes we're created from these controversial decisions of team orders.
*Bottas pushing with fresh ultrasoft tires*
James: "Valtteri, it's James. Please hold position. I'm sorry."
Bottas: "Copy James" *cries*
Ок, ти можеш да тврдиш дек Кубица ќе го поминеше Квијат на крај ама изгледа никогаш нема да дознаеме.Исто така незнам дали смее да се спомне дека и Ботас е доста брз, и ако не е со лисици врзан за парно мислам дека може и тој да приреди добра борба за титула.
Валтери, ит’с Џејмс, уи нид 1:48.8
вози 1:47.7, само да не биде по негово ;DЛеклерк неможеше да го помине Ветел, толку ли е тешко да се признае.
тоа ниту може да го тврдиш ниту некогаш ќе го дознаеме
кога го помина „сообраќајот“ направи 6 сек. разлика, а Еклер кога помина за круг и пол намали на 4 сек. и после се стабилизира на „we need the car home“
Ок, ти можеш да тврдиш дек Кубица ќе го поминеше Квијат на крај ама изгледа никогаш нема да дознаеме.Исто така незнам дали смее да се спомне дека и Ботас е доста брз, и ако не е со лисици врзан за парно мислам дека може и тој да приреди добра борба за титула.
Валтери, ит’с Џејмс, уи нид 1:48.8
вози 1:47.7, само да не биде по негово ;DЛеклерк неможеше да го помине Ветел, толку ли е тешко да се признае.
тоа ниту може да го тврдиш ниту некогаш ќе го дознаеме
кога го помина „сообраќајот“ направи 6 сек. разлика, а Еклер кога помина за круг и пол намали на 4 сек. и после се стабилизира на „we need the car home“
we need the car home барем јас го подразбирам дека ризикот од такви перформанси во дадениот момент може да придонесе он воопшто да не ја завршки трката за сметка на можно преткнување на Ветел, ама нели никогаш нема да дознаеме :)
Луѓе што се случува со Вилијамс што се неколку сезони по ред најспори?
До толку не ги бива, или се натпреваруваат со @Tischläufer кој ќе извади помала потрошувачка?
Јас очекувам бел дим од моторот на едно Ферари овој викенд.
Само Ботас можи да им ја укради победата на Ферари тука освен Џејмс ако не му се јави. Хамилтон е попара на оваа патека.
Утре ќе биде најспориот загревачки круг, за да не се подоладат медиум гумите на милтон :)Медиум имаат пониска работна температура од софт. Спор би ги фаворизирал мечките на медиум по некоја логика, зарем не?
Не, на медиум гумата ѝ треба повеќе „работење“ за да се загрее до работна температура, за софт и ултра, им треба малку време.А така, ок. Значи обратен е случајов, а пошто еклер е прв може да диктира влечкачки круг. Ќе зоврие солза. Микрофонот ќе го прегори. :) :)
Работна температура гумите постигнуваат после 1-2 тркачки кругови, а не во warm-up lap.
Soft има подобар грип од Medium, и побрзо загревање. Така да, хипотетички, ферари ако ги држат првите два сектори лаганица со 50-60 на саат, а последниот сектор си ги загреат софтот, овие на хамилтон веројатно ќе останат незагреани.
Edit:
(https://i.redd.it/5d6038vbnan01.jpg)
Милтон е на бели, петел на црвени.
Да си знаете утре трката е од 13:00. Да не се заебете ко мене за квалификации..
Го наштеловаа палењето на раније :D
Штета, добро возеше Фетел..Затоа е возач на денот.
Штета за ферари,не мораше да менуват гуми со медиум можеби втор ќе останеше. му се посреќи на мерцедес.Очекував плачкото да го помине Ботас.Па као не смее софт па пак софт. @simo ако не го мрзи ќе објасни. Стравотно глупаво правило.
Најважно од се, на софт Ферарито не можеше да го помине Мерцедесот. Веројатно само за квалификации користат екстра супер мод што ги лансира, во трки пак старото добро Ферари, позади Мерцедес.Како прошливе 3 трки што беше рецимо.
Штета за ферари,не мораше да менуват гуми со медиум можеби втор ќе останеше. му се посреќи на мерцедес.Очекував плачкото да го помине Ботас.Па као не смее софт па пак софт. @simo ако не го мрзи ќе објасни. Стравотно глупаво правило.
Со какви и да стартуваш гуми, следните мора да бидат поинакви гуми.
И јас сум речиси 100% сигурен :) Ако стартуваш со хард не можеш да ја завршиш трката со истите. Мора барем еднаш во бокс и да смениш во медиум или софт.Со какви и да стартуваш гуми, следните мора да бидат поинакви гуми.
Не, мислам (сигурен сум скоро 100%) дека правилото е во текот на трката мора да употребиш различни гуми барем еднаш, освен на трка декларирана како „дождлива“. Тоа значи со две влегувања, можеш два пати медиум по ред и на крај софт да пукнеш ако ти е тоа тактика. Не значи дека мора да смениш различни гуми првиот пат кога ќе влезеш во бокс, туку мора во текот на трката да употребиш два типа гуми, а твое е кога и како ќе го напраиш тоа.
Izvini ovaka, kaj ke zavrsese Merc ako nemase safety car?Први.
Samiot Toto Wolf isjavi deka ne sekogas pobeduva najbrziot bolid.
Стратегијата на Мерцедес беше во тој правец но со неизвесен исход.Izvini ovaka, kaj ke zavrsese Merc ako nemase safety car?Први.
Samiot Toto Wolf isjavi deka ne sekogas pobeduva najbrziot bolid.
Да немаше сејфти кар ќе сменеа Ферари медиум гуми, мерцедес софт.
Мерцедесите беа околу .7 секунди побрзи на софт ако ферари беа на медиум.
Ќе ги исплескаа пак.
Победата на мерцедеш беше јасна уште од петокот и саботата на тренинг кога вртеа кругови исклучиво на медиум пневматици.
И јас сум речиси 100% сигурен :) Ако стартуваш со хард не можеш да ја завршиш трката со истите. Мора барем еднаш во бокс и да смениш во медиум или софт.Со какви и да стартуваш гуми, следните мора да бидат поинакви гуми.
Не, мислам (сигурен сум скоро 100%) дека правилото е во текот на трката мора да употребиш различни гуми барем еднаш, освен на трка декларирана како „дождлива“. Тоа значи со две влегувања, можеш два пати медиум по ред и на крај софт да пукнеш ако ти е тоа тактика. Не значи дека мора да смениш различни гуми првиот пат кога ќе влезеш во бокс, туку мора во текот на трката да употребиш два типа гуми, а твое е кога и како ќе го напраиш тоа.
Истото важи за било кој тип на гума со кои би стартувал.
Со стратегија на повеќе влегугувања, мора барем еднаш да биде различен тип гума. Редоследот не е битен.
Мислам дека исто зборуваме ;D
Ного ја тупете,
Незнам за вас, ама за мене ова не е држење на МерцТактички заостана Ботас за да ги успори Ферарињата откако ќе излезат од бокс позади него.
(https://i.imgur.com/5MGHhOQ.jpg)
Особено Ботас, му дишеше во врат ;D
Леклер ќе биде следниот шампион на Ферари.
се надевам дека во трките што следат ќе покаже подобри резултати уште во квалификации од тимскиот колега и ќе има можност да се бори
во спротивно, ќе почекаме додека му истече договорот на Фетел и ќе се надеваме на „некаква“ борба за титула
They hatched a pre-race deal to ensure both Ferraris emerged from that corner in front of Hamilton.
"The agreement was very simple," Leclerc said. "I had to give the slipstream to Seb at the beginning, let him past at the second corner for us to be first and second and then to swap back."
Vettel was not quite so forthcoming.
Не знам дали Леклерк да го ставам во иста корпа со Розберг во плачење или е подобар. Ветел хас то гив ме д плејс бек, мимими ми ми ми ми... плачковци за шампиони имаме.
А истиот не можеше да го помини Ботас оти: во последните 2 кривини тој беше на чист воздух, ем мерцедесот подобар таму 0.2 десетинки само таму му бегаше па после 1 секнуда не се надохнадува туку така во 1км.
Фетел можеше сите да ги тепа, ама ферари оти се шутраци ги фате КАРМА!
Од премногу договори јас посраа работата, и си заслужија само 3-то место.
Нормално, затоа е и возач на денот. Сепак тој ја реши трката со дефектот.Од премногу договори јас посраа работата, и си заслужија само 3-то место.
ја мислам работата ја посра дефектот на фетел, а не договорите. Да не му застанеше колата на фетел, може ќе ќареа 1-2? Не знаеме.
Максимум е да роси или многу слаб дожд за да се одржат, ама изгледа ќе грга, дури и 3-та сесија дали ќе се одржи ќе видиме.Прогнозата излегува од рамките на графикот и тоа за 3-4 пати над графикот. :) До 10 оди, а 36 ќе врне.
Откажана трката?
Ферари нема да освојат никаква титула се додека е Фетел во тимот.Да фрлиме една кладба а? :) Јас викам дека ќе оствојат во рок од две сезони 2020 или 2021, и Vettel сеуште ќе вози за Ferrari.
Ферари нема да освојат никаква титула се додека е Фетел во тимот.Да фрлиме една кладба а? :) Јас викам дека ќе оствојат во рок од две сезони 2020 или 2021, и Vettel сеуште ќе вози за Ferrari.
Го стигнаа комбото на Ferrari од 6 титули. За останатите 10 ќе поцицаат уше малце така повеќе.
Ферари нема да освојат никаква титула се додека е Фетел во тимот.Да фрлиме една кладба а? :) Јас викам дека ќе оствојат во рок од две сезони 2020 или 2021, и Vettel сеуште ќе вози за Ferrari.
Не бе, прогнози.. кладба чиста, хазардска. Еве ја викам Фетел дека барем уште две сезони ќе вози за ферари доколку е жив и здрав, и дека ферари еднаш ќе има конструкторска шампионска титула додека е Фетел во тимот.Може.
Ти викаш нема да има додека е Фетел у ферари, али за да биде кладбата колку-толку привлечна, ќе ја ограничиме на наредни две сезони.
Не мора да биде којзнае колкава вредност, еве нешто симболично, пиеме по една тура пиво некаде на сметка на тој што ќе изгуби. Може ќе пиеме следната година, можда за две, ама ете нека има пишано кладба :)
1999,2000,2001,2002,2003,2004...
Напрај една ексел табела, те бива за тоа...
1999,2000,2001,2002,2003,2004...1999 ?!
Напрај една ексел табела, те бива за тоа...
Не ми е јасно како Леклерк успеа да намли 15 секунди, а фетел 2 не успеа...
За џабе ги бодреа по радио.
Мерцедес на последните трки првите 2/3 од трките заостануваат зад Ферари, мислиш готово овие толку му е силата, за да последната третина нагазат и се побрзи од Ферари, а со тоа и победуваат..курнази, мисли ги ти бавни ;D
Кој води у 2019-та? Не сум у тек.
Хамилтон е класа над сите. И мене не ми е омилен но вистината е таа, исто како што Маркез е за две класи над сите во MotoGP.Хамилтон од секогаш ме нервирал, може дека сум Ферари фан, ама како он што знае да зачува гуми и да истактизира, моментално во Ф1 никој не знае.
Добар е Леклерк но сеуште не е на нивото на Хамилтон. Му фали искуството во трка и стабилноста и острината за вадење на последниот атом од колата кога е под притисок и кога е најпотребно. Нешто во што Хамилтон е страшно добар.
Nekako premnogu se zalat na radio vrska. Hamilton posebno ovaa trka u Mexiko.
Sve nesto se zalat. 100 dusi u boks rabotat za niv i pa ne im cini.
It’s also proposed that the wheel rims will be fitted with a rotating LED display panel, to provide information to spectators, while a bodywork display panel is also proposed for the same reason.
In short, this is the kind of car kids will want posters of on their bedroom walls.
И музика нека пуштат од звучници монтирани на хауба. Да биде поинтересно.
И музика нека пуштат од звучници монтирани на хауба. Да биде поинтересно.
абе многу конзарвативни сте значи, секоја промена не ви чини, само мрчите
светот се менува - deal with it
И музика нека пуштат од звучници монтирани на хауба. Да биде поинтересно.
абе многу конзарвативни сте значи, секоја промена не ви чини, само мрчите
светот се менува - deal with it
Немам проблеми со промените во светот.
The FIA's preference is that teams lodge a protest, something FIA president Jean Todt referenced last year when Ferrari was scrutinised by the FIA amid question marks over its ERS and battery usage.
When approached by Autosport over the current concerns from Ferrari's rivals, the FIA said it "continues to monitor all parameters relating to conformity of power units in the FIA Formula One World Championship to the technical regulations".
It also stated it has "received no protest from any competitor regarding any current designs".
Ни едното ни другото, според мене му ја открија формулата за брзина на Мерцедес. Некој порано некој покасно. Догодина ќе биде интересно...Па се произнесоа дека ладењето на задните кочници беше причината за годинешнава титула.
https://youtu.be/RMEwEbuKQzEЌе треба да се дополни видеото.
Ај до година можи ќе се подобри.
@Cuore SportivoFerrari i koga gubi znae interesna trka da napraat ;)
@Simo - Carrier159
Што кажете другови?
BTW, ja bi go proveril motorot na Honda. Kako primase na nagorniana tuku taka???
BTW, ja bi go proveril motorot na Honda. Kako primase na nagorniana tuku taka???
V-tec kick in yo bro
Гасли подобро се квалификува во Торо Росо, и подобри резултати вади него во Ред Бул ко беше.
I wish we could have seen this in the broadcast as well. Awful directors