ФОРУМ.CARclub.mk

Автомобили => CARclub Тестови => Тема започната од: zeroSignal на 20 Декември 2017, 12:34:25 pm

Наслов: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zeroSignal на 20 Декември 2017, 12:34:25 pm
(http://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2017/12/vw-polo-malikovski-carclub-02.jpg)

(http://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2017/12/vw-polo-malikovski-carclub-06.jpg)

(http://www.carclub.mk/wp-content/uploads/2017/12/vw-polo-malikovski-carclub-14.jpg)

http://www.carclub.mk/2017/12/20/test-volkswagen-polo-1-0-75-comfortline-maliot-gradski-avtomobil-porasna/

Полце. Баш тоа што очекував да биде - солидно, стокмено, додуше скапичко (ама па секогаш било).
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Ford Fikus на 20 Декември 2017, 12:41:28 pm
Викаш скапичко а? :)
15 бона а гумен волан и раткапна...... ја би друг бренд во тој ценовен ранг :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zeroSignal на 20 Декември 2017, 12:44:49 pm
У принцип, цената избегавам да ја коментирам. Да, скапичко е, но тоа се каталошки цени. Во реалноста, цените се сосема други.

Нејсе, се надевам дека и оваа дискусија нема да истера во насоката „ама јас за тие пари би..“ или „знаеш ли каков Мерцедес од Германија ќе купам“.

Едит: Субјективно, јас Полото веќе не го гледам како Поло, со оглед на тоа колкаво е станато. Јас би го гледал како.. Што знам, можеби не Голф, но ете.. Големо е.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zlatkoa на 20 Декември 2017, 12:51:08 pm
Како се покажа 1.0 атмосферецот со 75 коња?

Тромав до бесвест?

Седнавте 4 души во кола за да проверите забрзување?
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 20 Декември 2017, 12:54:42 pm
Цакум пакум, само соголено до гола кожа.

Да е стегнато како што треба со пристојна опрема, и со 1.0 TSI 115ks очекувам да е одлично. Прелесен куплунг, стабилно, фино, мењач врв... Џам.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Ford Fikus на 20 Декември 2017, 12:55:55 pm
У принцип, цената избегавам да ја коментирам. Да, скапичко е, но тоа се каталошки цени. Во реалноста, цените се сосема други.

Нејсе, се надевам дека и оваа дискусија нема да истера во насоката „ама јас за тие пари би..“ или „знаеш ли каков Мерцедес од Германија ќе купам“.

Едит: Субјективно, јас Полото веќе не го гледам како Поло, со оглед на тоа колкаво е станато. Јас би го гледал како.. Што знам, можеби не Голф, но ете.. Големо е.

Еве да те надополнам, читав дека димензиите на новото поло се исти ко на Гољф 4, вака визуелно да имаме претстава.
Пак ќе кажам, во тој ценовен ранг е НЕДОПУСТЛОВО гумен волан и раткапна. А од сликиве гледам дека нема ни лед светла, барем задните да беа такви.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: SaleSk на 20 Декември 2017, 12:59:57 pm
Па па па па па, грми Полово.
Дефинитивно за мала градска кола, ова би бил мојот избор. Инаку моторот во Голф 7-ца, кој го купи еден мој близок другар е драма. Само незнам кога ке почне правата драма. Со оглед на тоа дека се нови мотори, ке оставиме времето да покаже. Веројатно ке јават некој детски болести, но...


Офтопик:
Инаку гледам зборот "Нејсе" многу често се користи во последниве година и скоро, па ме интересира од каде влече корени и врз кои постулати е поставен.
@zeroSignal релативно често го користиш, па да прашам, не за другар, јас се интересирам :D
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AngelSK на 20 Декември 2017, 13:01:55 pm
Ибицата за 1000 евра плус во ФР изведба со 1.0 тси се добива, не малце малце повеќе ја утнале цената
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zeroSignal на 20 Декември 2017, 13:05:28 pm
Како се покажа 1.0 атмосферецот со 75 коња?

Тромав до бесвест?

Седнавте 4 души во кола за да проверите забрзување?

Реално, тромавичок е. Ако го држиш на повисоки вртежи, колку-толку има океј перформанси, ама да не се лажеме - не е ракета. За градски потреби и градско возење е сосема океј, и не „каскаш“ со него по улици, ама искрено - јас би земал некој друг мотор. Ако ништо друго. 1.0 TSI 90 како во Ибицата - џам.

Па па па па па, грми Полово.
Дефинитивно за мала градска кола, ова би бил мојот избор. Инаку моторот во Голф 7-ца, кој го купи еден мој близок другар е драма. Само незнам кога ке почне правата драма. Со оглед на тоа дека се нови мотори, ке оставиме времето да покаже. Веројатно ке јават некој детски болести, но...


Офтопик:
Инаку гледам зборот "Нејсе" многу често се користи во последниве година и скоро, па ме интересира од каде влече корени и врз кои постулати е поставен.
@zeroSignal релативно често го користиш, па да прашам, не за другар, јас се интересирам :D

Финтата е дека е веќе довоолно големо да не е само „градско количе“, него функционира и на отворено. Доволно простор, доволно големо багажниче ако ти треба за на одмор, вамте-тамте, а и се забележува дека е фино и стабилно и на повисоки брзини.

За „нејсе“. (http://www.makedonski.info/show/%D0%BD%D0%B5%D1%98%D1%81%D0%B5/%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82) Изгледа зборот има турско потекло.

Ибицата за 1000 евра плус во ФР изведба со 1.0 тси се добива, не малце малце повеќе ја утнале цената

Секогаш ќе постои хиерархија меѓу брендовите.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Simo - Carrier159 на 20 Декември 2017, 13:07:20 pm
Офтопик:
Инаку гледам зборот "Нејсе" многу често се користи во последниве година и скоро, па ме интересира од каде влече корени и врз кои постулати е поставен.
@zeroSignal релативно често го користиш, па да прашам, не за другар, јас се интересирам :D

Од овде: https://translate.google.com/?oe=utf-8&client=firefox-b&um=1&ie=UTF-8&hl=en&client=tw-ob#auto/en/ne%20ise
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AngelSK на 20 Декември 2017, 13:12:26 pm
Како се покажа 1.0 атмосферецот со 75 коња?

Тромав до бесвест?

Седнавте 4 души во кола за да проверите забрзување?

Според забрзувањето од скоро 15 секунди и според моето искуство што возам кола со исто забрзување за низ град у гужви е топ, за престигнување ќе си чекаш прав пат ако не ќе си возиш позади некој бидејќи и треба мн време за да престигнеш. Успон некој голем ќе ги симнеш другите, ќе се качиш и ќе ги почекаш да те стигнат, незнам кој би земал нова кола со таков мотор
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 20 Декември 2017, 13:42:22 pm
Проблемот во овој мотор е што има видно малку вртежен момент. Моето возило е со 112Nm, ова има 95Nm и рецимо 100кг плус. Значи новово можда може да убрза ако го искорнеш до бесвест. Ама во оној дел во кој ја користиш колата нормално околу 2000-3000 обртаи овој мотор воопшто не е доволен за ова возило. Едноставно неможе да постигне, цело време треба да шалташ нагоре надоле за да постигнеш економија и некое нормално забрзување.

Кај ова возило мора да се оди на минимум 130Nm за да може да се движи нормално во сообраќајот. Ако споредиме со 1.0 тси ќе рече просечен корисник е де нема да се тркам, само 20кс повеќе има 1.0тси 95кс. Да, има само 20кс повеќе. Што е најнебитниот параметар. Битното е дека има 2 пати повеќе вртежен момент 175Nm, наспрема 95. Забрзувањата во било која брзина се ДВОЈНО побрзи. И понормални. Тука може да видиме UP со тој мотор наспрема Ибица со 1.0тси 95кс. Тука (http://www.zeperfs.com/en/duel6239-6751.htm). Во живо е и пострашно. Разликата не е возможно да е поголема.

Незнам која е разликата во цена и што е поентата, веројатно да остане овој мотор за плин да му се става, ама ова не е ве ред. Значи сериозно проблемот кај колава воопшто не е гумен волан или незнам таму затемнети стакла или раткапни. Проблем се тие 95Nm кои не се доволни за Голф 4. Имаше и теми на времето за 1.4 атмосферците дали се доволни за Астра/Голф/Меган/Штознам. Епа коливе како Поло ја стигнаа димензијата на Голф 4, ама сега не се со 1.4 130NM туку се со 1.0 95Nm. Што не е во ред. Навистина не е ова во ред. Треба да се преиспита било кој што ќе помисли на овој мотор во оваа кола.

Не.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: velestrumf на 20 Декември 2017, 14:01:29 pm
Треба уште барем 5000 да ги офука чоек за да заличи колку-толку на кола. Вака е пајтон и на ништо не личи.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zeroSignal на 20 Декември 2017, 14:05:41 pm
Не баш. Според ценовникот, Polo 1.0 TSI 115 Highline е 16.944 евра. Да оди човек со мотор чекор подоле, и да земе Polo 1.0 TSI 95 Highline, цената му е 15.866 евра.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: velestrumf на 20 Декември 2017, 14:44:50 pm
Викаш дека за само 191 евро ќе го напраат да личи на кола (бандаж, кожен волан итн...)? Или ептен го осиромашиле Highline?
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: S16-HGT на 20 Декември 2017, 14:49:26 pm
Со 95 њутна е таман за од а до б низ град ;D

95 нм ?! Со нозе на точак имам поголем вртежен ;D
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: ogledalo на 20 Декември 2017, 14:49:52 pm
Treba samo +430eur da se dodadat, nisto poveke. Tolku e razlikata od 1.0 75ks do 10tsi 95ks. Minimalna razlika, I bas poradi toa bi bila zadolzitelna doplata.
Drugo, se ima, "Full" oprema :) Ima klima, ima radio (I toa touch)  :P
Ozbilno, toa sto e najbitno za mene, site sigurnosni sistemi gi ima. Duri I AEB (auto emergency breacking) moze da e vkluceno, ednas vo seriska oprema stoi deka e vo site verzii, podole kaj doplati go ima kako doplata-ako vo cenovnikot im e pisan kako "Проактивен систем за заштита на патниците во комбинација со Front Assist" e samo 140eur I za mene bi bila zadolzitelna doplata. Duri I da ne e toa, tuku opcijata nad nea so vklucen adaptiven tempomat od 415eur, povtorno ne e skapa doplata.
AEB e najdobrata tehnoloska inovacija vo posledno vreme (mozebi po ESP sistemot za kontrola na stabilnost) so koja mnogu soobrakajki vo grad moze da se izbegnat. Znam deka se forsira da stane zadolzitelna oprema vo site koli, kako sto e ABS i ESP.

Takva kombinacija, so cena vo salon posle popusti od 12.500 (znaci so otprilika 20% popust od cenovnik, koj mislam deka moze da se dobie nekako), mene bi mi vlegla vo najtesen izbor. Siguren sum za ova I pokraj toa sto ja nemam ni videno vo zivo kolava  :-[
Se mislam deka sledno vozilo ke mi bide bas od ovaa klasa-zgolemeni gradski vozila so golemina pomegju klasicnite gradski kako prethodnoto Polo/Ibiza, Fiesta, Corsa... i kompakt klasata Golf, Astra, Focus..., bidejki e sosema dovolna za 99% od potrebite. So 350l gepek e sosema vo red I za na odmor (so ista golemina sum sega, no vo kompakt klasa)

PS. Ne se palam ni na aluminium, ni na LED, ni na touch (no jebiga, touch-ot ovde e vklucen), i slicni fancy dodatoci.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 20 Декември 2017, 14:50:44 pm
Со 95 њутна е таман за од а до б низ град ;D
Не. Не е. Со 130Nm би било за од а до б низ град.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zeroSignal на 20 Декември 2017, 14:53:44 pm
Викаш дека за само 191 евро ќе го напраат да личи на кола (бандаж, кожен волан итн...)? Или ептен го осиромашиле Highline?

Основната цена на ова е 14.860 евра. Разликата до Хајлајн со 1.0 TSI е 1000, односно 2000 евра во зависност од моторот. На ова има додадено пар ствари што во Comfortline ги нема, а секои „додатоци“ што не се стандардни за некое ниво на опрема се скапи. Да речеме дека за нарачка, ако нешто е стандардно чини (измислувам) 50 евра од вкупната цена. Ама ако не е стандардно, а го сакаш, ќе чини 150 евра.

Затоа и е Ibiza FR толку ефтина кај нас - бидејќи кај нас, секоја Ibiza FR ќе ја има таа опрема со која што беше и тестираната - што не е случај во Германија, да речеме. Кај нас цената беше околу 16.500 евра со тие играчки - истата Ibiza ја конфигурирав на seat.de и стигнав до некои 24.000 евра.

Хајлајн гледам дека иде со светла за магла со осветлување во кривини, 15-инчни бандажи, халјајн браници со хромирани детали, поубави седишта, централен наслон, фиоки под седиште, кожен волан, мењач и рачна кочница, итн, итн..
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Stratro на 20 Декември 2017, 15:13:54 pm
(https://s9.postimg.org/ox1id3sxr/24008447_10214580478207058_130256131_n.jpg) (https://postimages.org/)

Поло основна 14.800..
Ибиза 16.500..

Во 2008 ма за оваа сума гледав нови Астри и Голфови.
Ако мене ме прашуваш и Корсава е скапа, не па тие погоре.

Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: velestrumf на 20 Декември 2017, 15:20:55 pm
Оскудација, скупе су паре...
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Banzai на 20 Декември 2017, 15:21:58 pm
Пред 30 години станови зимаа за тие пари, али сега не сме пред 30 години :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: S16-HGT на 20 Декември 2017, 15:22:39 pm
За овие пари какво Polo од Германија се зима  ;D
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 20 Декември 2017, 15:33:20 pm
(https://s9.postimg.org/ox1id3sxr/24008447_10214580478207058_130256131_n.jpg)

Поло основна 14.800..
Ибиза 16.500..

Во 2008 ма за оваа сума гледав нови Астри и Голфови.
Ако мене ме прашуваш и Корсава е скапа, не па тие погоре.


Ford Focus 1.5 tdci 95ks 14000eur. Одма сада одма. (https://youtu.be/TF_FxTMzbD8?t=127)


Корса здраво, поло здраво... (https://youtu.be/oCmK4u0IUNE?t=86)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: MarkoS на 20 Декември 2017, 16:17:41 pm
Дачиа од 8000 евра има повеќе опрема од Поло-во од 16000 евра. Овие VW мислат дека се едниствени производители на возила.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: ghost555 на 20 Декември 2017, 16:35:40 pm
Дачиа од 8000 евра има повеќе опрема од Поло-во од 16000 евра. Овие VW мислат дека се едниствени производители на возила.

Проблемот е што имаат изградено бренд и сега можат да наплаќаат прилично високи и нереални суми за возилата, додатно на тоа на импортерот кај нас му се има погодено народ (реално зборено цел балкан размислува така) што верува дека VW се најдобрите возила и можат да си креваат уште повисоки цени.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Tesla на 20 Декември 2017, 17:01:58 pm
Плус си има хиерархија. Не може поло да има иста цена  со фабиа или ибица. Сепак лидер си е во класата.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: pirat_07 на 20 Декември 2017, 17:16:16 pm
А цената е оправдана со климата на вртелешки, седиштата од BMX и копирањето на газот на БМЊ 1.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Rammlied на 20 Декември 2017, 17:17:23 pm
 :-X Новото Поло колку Голф 4 и новата Фиеста колку Фокус мк1...и до кога вака ќе расте класава?
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Cuore Sportivo на 20 Декември 2017, 17:18:48 pm
Неможе да не се дискутира за цената, пресудна е за овакви возила. Иначе Полово го направиле бомбона, влегува во Топ 3 заедно со Рено Клио и Ц3 ...

Но ако за овие пари треба да се земе кола од оваа класа секогаш би идел на Jazz кој е без конкуренција ...
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: ogledalo на 20 Декември 2017, 17:40:26 pm
Lugje, kade gledate oprema? Polovo idelo bez oprema? Aloooo?
Inace, sto se treba da ima od oprema za da bide ok? LED i avtomatska klima? Alu. bandaz?
Jas stvarno ne svakjam, ili mozebi kaj mene e problemot, no stvarno mi izgleda deka se sto treba ima od oprema Polovo (osven kozen volan).
Cenata e zaebana, no so popust verojatno i nema da bide tolku strasna.
Fokus ima odlicna cena, toa nema zbor, ama i so taa cena lugjeto pak se rasavaat da dadat mnogu povekje samo od Porsche da kupat.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: brasica на 20 Декември 2017, 17:54:57 pm
Прашував за Поло-во пред некои си 2 недели за девојка ми, на Хајлајн 1.0ТСИ ми понудија 1500 евра попуст за кеш и тоа е тоа. Ако добро памтам доаѓаше 15.700 еур пошто имаат они додадено некоја опрема плус како подобро радио и сл. Така да дека цената ќе оди многу подоле тешко :)

Имајте во предвид дека у потесна фамилија имаме купено 3 коли од кај нив (А4, Леон, Голф) и таква цена ми понудија. Додека не подостари малку моделот нема да даваат големи попусти на Полото.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: ogledalo на 20 Декември 2017, 17:58:40 pm
Прашував за Поло-во пред некои си 2 недели за девојка ми, на Хајлајн 1.0ТСИ ми понудија 1500 евра попуст за кеш и тоа е тоа. Ако добро памтам доаѓаше 15.700 еур пошто имаат они додадено некоја опрема плус како подобро радио и сл. Така да дека цената ќе оди многу подоле тешко :)

Имајте во предвид дека у потесна фамилија имаме купено 3 коли од кај нив (А4, Леон, Голф) и таква цена ми понудија. Додека не подостари малку моделот нема да даваат големи попусти на Полото.
Normalno, samo sto iskoci modelot.
Inaku 15.700 e cena za golf 1.0tsi. Poloto mora da ide okolu 3.000 ponisko.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Simo - Carrier159 на 20 Декември 2017, 20:15:32 pm
Полово стана големо колку голф 4, па и  нормлано е цената да му биде ко голф без опрема. Таман е.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AngelSK на 20 Декември 2017, 20:18:10 pm
Со моментална акција во Рено, се добива Клио 1.2 тце 120 коња со највисоката опрема за околу 13200 евра, цена која може да излезе и пониска од полово со попуст. Да можеби е нов модел полото, меѓутоа кола од иста категорија да вреди 3 4000 повеќе од останатите брендови посебно од оваа категорија за мене не е ништо друго туку чисто збеснување со цени. Ама кога има кого да лажат зошто да не, vw си е vw па и да платиш 4000 евра повеќе од што треба.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Simo - Carrier159 на 20 Декември 2017, 20:19:42 pm
Дали може да се сетиме на некој тест, кај што не сме заклучиле дека колата е прескапа?! :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: ghost555 на 20 Декември 2017, 21:12:08 pm
Дали може да се сетиме на некој тест, кај што не сме заклучиле дека колата е прескапа?! :)

Незнам, ова е првиот тест кој го читам за полово. Не сум ги прочитал темите за претходните верзии ниту пак планирам, оваа верзија е актуелна затоа за неа дискутирам и нормално на форум може да се искаже мислење за цената за едно возило.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 20 Декември 2017, 21:12:55 pm
Дали може да се сетиме на некој тест, кај што не сме заклучиле дека колата е прескапа?! :)
Да.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Simo - Carrier159 на 20 Декември 2017, 21:17:11 pm
Дали може да се сетиме на некој тест, кај што не сме заклучиле дека колата е прескапа?! :)
Да.
Која е таа тестирана кола за која важи форумски консензус дека е со таман цена?
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 20 Декември 2017, 21:19:58 pm
Дали може да се сетиме на некој тест, кај што не сме заклучиле дека колата е прескапа?! :)
Да.
Која е таа тестирана кола за која важи форумски консензус дека е со таман цена?
Че се растрчш. Че се распраш'ш.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Simo - Carrier159 на 20 Декември 2017, 21:23:48 pm
Ок... јас мислев стварно нешто сум пропуштил на форумов.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: MAPJAH на 20 Декември 2017, 21:28:25 pm
Верувам дека е добро изработено и дека добро вози, ама 75кс на прагот на 2018 е неопростиво.


Sent from my Samsung s8+ using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 20 Декември 2017, 21:36:26 pm
Верувам дека е добро изработено и дека добро вози, ама 75кс на прагот на 2018 е неопростиво.


Sent from my Samsung s8+ using Tapatalk
75кс 270Nm во оваа кола е топ. Ама 75кс 95Nm е неопростиво.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Stratro на 20 Декември 2017, 22:52:25 pm
Полово стана големо колку голф 4, па и  нормлано е цената да му биде ко голф без опрема. Таман е.

(https://steemit-production-imageproxy-upload.s3.amazonaws.com/DQmTz5WQvkXtC2nJ9WxeYhYKmzRk1d2PWYxdmr5eD3ufpxZ)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Kimi R на 21 Декември 2017, 21:44:17 pm
Лупнале огромен мултимедијален екран и доле копчињана за клима ко на шпорет кончар од осумдес-треќа. Добро изгледа, ама ценава стварно не знам со што би му ја оправдал. По каталог е толку, у реалност на лице место може и малце појше да платиш у порше коа ќе почнат да дриблаат и тако то, битно ваг мисли дека полово е премиум и затоа цената, нели да го одвоиме од другиве.
ТСИ задолжително у колава, коа беше ибицата на тест со 1.0 тси 95кс, ја пуштивме rolling start од 50 км/х у трета со атмосферец со истата снага и иста класа на возило, пепел го напраи како дупло појше снага да има. Затоа на Дени муабетот е многу битен и треба да се земе во предвид при купување на било кое возило.
1.0 тси со хајлајн, бандафчиња, електрики, мултимедија и контроли соодветни за 21 век, плус некои џиџи-миџи, не би требало над 13,5-14 да иде, бар за оваа класа на возило.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: MarceCvarce на 22 Декември 2017, 07:39:47 am
Фино е количето убаво ама многу скапо. Стварно многу скапо.

Некако нелогично ми е дури и во нивниот бред VW нели голфпт одеше со цена од 15.900 со некој турбо мотор?

Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Ford Fikus на 22 Декември 2017, 09:05:21 am
Си напрајле ПОРШЕ математика, знаат дека Шеваљ од Градец не пита за цена кад је ВАГ у питање.
Ќе го гледаме полово како флотно возило......и толку....
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: MarceCvarce на 22 Декември 2017, 09:18:17 am
сега слушнав една реклама на радио за полово,

вика некако помал од Голф 7 поголем од голф 4
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: BraneMKD на 22 Декември 2017, 09:36:57 am
Ова дисплејот и командите за клима на ништо не личи, можеле да ги исфрлат и да се вметне некоја команда во дисплејот. и20 каде каде подобра опција од ова.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 22 Декември 2017, 09:50:45 am
Ова дисплејот и командите за клима на ништо не личи, можеле да ги исфрлат и да се вметне некоја команда во дисплејот. и20 каде каде подобра опција од ова.
Воопшто не се сложувам на ниеден можен начин. Никако несмее да се исфрлаат физички команди. Тоа е многу-многу лошо решение. Тоа го има Citroen и Peugeot и е многу лошо. Треба да влегуваш во менија за да смениш температура. На граница на катастрофално. Како и да е не гледам ЗОШТО би се исфрлиле и зошто би сакал некој да си го отежне животот наместо да си го олесни. Не дека го бранам полово, хорор и недозволиво е да нема автоматска клима било која кола во 2018ма година. Затворска казна треба да следи за тоа. Ама не дека треба да се пикаат ствари во дисплеј. Јас најискрено би земал кола со физички команди напсрема тач ако можам да бирам. Конкретно гласноста да е на врталка на радиото. Пробаа одамна со копчиња да биде и беше безвезе и уште е безвезе. А со тач е најбезвезе. И пак квалитетните производители се вратија на врталка. Исто и климата е убаво да е со копчиња. Секако тие нека се убаво дизајнирани и вклопени, ама да се копчиња.

(https://i.imgur.com/GXYOXRk.jpg)

(https://i.imgur.com/HvbJZYS.jpg)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Inter1 на 22 Декември 2017, 10:03:37 am
Zatoa gradskive krosoveri rasturaat. Za 15 iljadi mozes sredno opremen krosover da najdes, so klimi, bandazi, senzori za parkiranje so se, pogolemi so pogolem bagaz ... Polovo e preubavo, ama za tie pari no thx. Sepak bi dodal uste nekoj denar i bi vozel nekoj osnoven Goljf nego polovo za 1000 eu razlika ili kolku i da e.
P.s. Imam avtomatska klima, nikogas ne sum ja pushtil :DD Isto kako i tempomatot sto go imam. E sto e pridobivka od avtomatska klima? Jas na leto pravam da mi e 17 stepeni na primer i tolku. Sto ke dobijam so avtomatskata klima? Isto vazi i za avtomatski svetla, poso nekoj glup e pa vo temno nema svetlo da pushti, ama toa e, mora da se opravdaat parite nekako
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Banzai на 22 Декември 2017, 10:10:06 am
Има многу глупи во темница што не пуштаат светло :)

Иначе автоматска клима е да ти одржува температура колку што ќе наместиш, а не да треба сам да зголемуваш, намалуваш за да ти ја одржува таа температура.

Се согласувам со Дени дека полошо од команди за клима на тач нема, радио ај можеш на волан да го мењаш, ама за клима мора поглед да тргнеш за да смениш било што.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: achtung на 22 Декември 2017, 10:11:41 am
А ако ја ставиш климата на 22 степени во лето нема да ти дува ладно? По самото тоа што ја местиш на 17 кажува дека незнаеш како правилно да користиш климатроник и дека затоа нема ни да го разбереш како функционира и која е функцијата на ауто модот.

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!

Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: MarceCvarce на 22 Декември 2017, 10:29:42 am
абе кои 17, сигурно не ја ни пушта :D

со 17 степени клима во кола во лето болен легнуваш одма
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Inter1 на 22 Декември 2017, 10:43:22 am
абе кои 17, сигурно не ја ни пушта :D

со 17 степени клима во кола во лето болен легнуваш одма

abe ok e, taka bese zborot, ne znaev do tolku bukvalisti deka ste :D. pojma neam kolku pushtam (bitno ladno duva) samo znam deka avtomatskata nikogas ja neam pushteno :DD isto kako sto avtomatskite svetla i cruz kontrolot nikogas gi nemam pushteno
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: ogledalo на 22 Декември 2017, 10:45:14 am
Ako imas avtomatska klima, moze I druga nekoja da se pusti?
Isto kako da imas inverter klima doma, I vikas abe ne go koristam inverterot, samo klima pustam za ladenje.
 ;D
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Banzai на 22 Декември 2017, 10:46:32 am
Можеш да не ја пуштиш на Ауто.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 22 Декември 2017, 10:49:14 am
Најсмешно е што лани возев Туарег со кожи со све со обична клима. До грција и назад. Само драпаш по командите за клима. За разлика од тоа со автоматска клима ставаш 21.5Ц и си тераш цел пат во апсолутен раат.

Ама работата е што не е само за ладење туку и за греење. Сега ми е на 23Ц во кола и си е таман цело време. Си грее и си тера како што треба без да се потиш без врска па да искачаш на -1 надвор.

Сето тоа за 5 евра малопродажна термостатче што го заштедиле, на големопродажба околу 0.33$ кошта.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Inter1 на 22 Декември 2017, 10:49:58 am
Poentava mi bese sto e razlika megju avto klima i obicna. Ete gore mi kazaa deka avto klima obezbeduvalo celo vreme da e na taa temperatura i tn i ok stvarno e korisno, ama ... jas pak ke recam, glupost samo za da zemaat pari i nishto drugo. Ko avtomatski svetla i avtomatski brisaci. Dobro ima i glupi luge nevikam ne, ama generalno lugevo mozat sami svetla i brisaci da si pustat, ne ti treba senzor, a isto i klima, po potreba mozes i toplo i ladno i kako sakas, nemora se na auto da e, ama kako ke se opravda kola 15+ sto kosta, bas so takvi nepotrebni raboti.
Senzori za parkiranje, mrtvi agli, active break radar i takvi raboti sto stvarno se od korist ne se stavaat, bitno avtomatski brisaci ima :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 22 Декември 2017, 10:54:28 am
Нема споредба со ауто светла и брисачи и ТЕРМОСТАТ за клима.

Не се пали сама климата, туку ОДРЖУВА температура.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: MarceCvarce на 22 Декември 2017, 16:36:28 pm
сега баш гледав цената на полово е слична со на новата фиеста по каталог, претпоставувам форд даваат повеќе опрема.

Е сега за некое врме фиестата сигурен сум дека ќе намали цена и стварно ќе биде многу по достапна и поприфатлива од полото и ќе се продава многу подобро
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: ogledalo на 22 Декември 2017, 18:29:22 pm
Ne bi rekol deka fiestata ima povekje oprema. Gore dolu tuka se.
Kaj Fiestata na primer osnovnoto nivo ima se sto mi e mene potrebno i ne bi doplakjal za sledno nivo. Vo osnovno nema touch ekran i nema ektrika na prozori pozadi (sto mene ne mi smeta)
Kaj Poloto, mislam deka vo osnovno namerno go nemaat 1.0tsi motorot, da mora na sledno nivo da odis. Edinstvena rabota sto mi smeta sto nema e kozen volan.
Dizel jas ne bi zimal, vo ovaa klasa ima premnogu vibracii i traktorski zvuk vo kabina. Od vibraciite se rastresuva i krcka plastikata mnogu povekje. Malku me potsetuva na avtobus celata taa atmosfera. Ova od iskustvo so Fiesta dizel.
Gore dolu ista cena doagjaat ako gledas 1.0 turbo motori. Poloto treba da e mnogu poprostrano od fiestata na zadni sedista i so pogolem gjepek, so toa i bolji deal od fiestata. Spored cenovnik ova, realno kako ke se dvizat cenite treba da se vidi.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: M3V8 на 22 Декември 2017, 19:57:43 pm
VW od sekogas go tapel so zatapeni motori od 60ks, 75 ks.
A ovoa e vrv, 75 ks i 95Nm, katastrofa.
15.000 evra za tri cilindri atmo, koja smeska.

I sto e najcudno pak ke se prodava iako ima slicni ili podobri koli za 20% poevtina cena.


p.s. toa dupkata ispod trkalcata od sporetot e za da se vgradi radio? :D :D :D
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AND_031 на 24 Јануари 2019, 18:44:58 pm
Интересно е што одкако без предрасуди ќе ги минете сите представништва кои продаваат коли во оваа класа на возила и ставите се на лист хартија пак доаѓаме на истото дека во својата класа и за нашето поднебје е најдобра кола (меѓу најдобрите) во својата класа.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Dule_ на 24 Јануари 2019, 19:13:56 pm
Додека не седнеш во фиеста и не ја запнеш по кривини.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AND_031 на 24 Јануари 2019, 19:38:47 pm
Додека не седнеш во фиеста и не ја запнеш по кривини.

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Нема логика. Во класа на мали коли возната динамика според мене воопшто не е битен параметар кога колата 90% ќе ја возиш по град. Многу побитна е понудата на просторот, прегледноста, рафинираноста и на крај краева сервисната мрежа и препродажната цена. На крај краева за оние кои ценат возна динамика што не се ни 5% од купувачите (батали тоа што сите глумат рејсери по форум) постои GTI верзија.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zlatkoa на 24 Јануари 2019, 19:54:36 pm
Интересно е што одкако без предрасуди ќе ги минете сите представништва кои продаваат коли во оваа класа на возила и ставите се на лист хартија пак доаѓаме на истото дека во својата класа и за нашето поднебје е најдобра кола (меѓу најдобрите) во својата класа.

Поголема глупост немам прочитано на форумов оддамна.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AND_031 на 24 Јануари 2019, 20:12:40 pm
Интересно е што одкако без предрасуди ќе ги минете сите представништва кои продаваат коли во оваа класа на возила и ставите се на лист хартија пак доаѓаме на истото дека во својата класа и за нашето поднебје е најдобра кола (меѓу најдобрите) во својата класа.

Поголема глупост немам прочитано на форумов оддамна.


Ајде, ајде малку на ниво нека биде дискусијата. Никој не е глуп овдека, може само немаме исти гледишта.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: vlatko.klp на 24 Јануари 2019, 20:16:02 pm
Полото според сите тестови важи за најрафинирано во својата класа. Не е ова од еден тест туку многу. Така да незнам што е глупост, напротив.

 Ама цената мислам му е сепак неоправдано висока така да би се задоволил со јарис хибридче.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Skywalker на 24 Јануари 2019, 20:33:32 pm
Можи е рафинирано и најдобро ама за цената на возилото на тестов се купува Ceed со второ ниво на опрема, кој е порафиниран и со повеќе изолација. Па дури и се купува Астра со турбо бензинец.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 24 Јануари 2019, 20:34:19 pm
Колку е разлика меѓу Спортаж 1.6 гди и поло 1.0 со иста опрема? :) :)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Skywalker на 24 Јануари 2019, 20:34:59 pm
Нема разлика :D
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AND_031 на 24 Јануари 2019, 21:00:16 pm
Нема разлика :D
Каталошки? :D
Пробај отиди до КИА ќе видиш каков третман ќе добиеш... Потоа чисто прошетај до Порше МК да видиш која е разликата во односот само...
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Simo - Carrier159 на 24 Јануари 2019, 21:03:25 pm
Можда и две дачии ќе земеш. Па две е поарно од една - нели?!


Ама, ама...на некој му треба Поло! Не му треба Спортаж пошто има бенве петка караван. Ама за децата до градинка и до веро му треба поло (или панда, или фиеста или што ја знам, кој што има да си плати и му праи ќејф).
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Skywalker на 24 Јануари 2019, 21:20:08 pm
Нема разлика :D
Каталошки? :D
Пробај отиди до КИА ќе видиш каков третман ќе добиеш... Потоа чисто прошетај до Порше МК да видиш која е разликата во односот само...

Тука можи само за каталошки цени да збораме. Ако VAG имаат друг ценовник со цени за на лице место тогаш тоа е друга работа

Еве тука тројца форумаши ни пренесоа искуства за тоа какво било понашањето во Порше :D

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,23163.405.html (http://forum.carclub.mk/index.php/topic,23163.405.html)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AND_031 на 24 Јануари 2019, 21:24:48 pm
Можи е рафинирано и најдобро ама за цената на возилото на тестов се купува Ceed со второ ниво на опрема, кој е порафиниран и со повеќе изолација. Па дури и се купува Астра со турбо бензинец.

И јас тргнав со оваа мисла се додека не стигнавме да си пружиме рака во KIA за новиот Ceed. Првиот ден отидов во салонот, го разгледав и ми фати око. Веќе вториот ден договоривме и правевме тест вожња на 1.4 атмосферецот (инаку премногу тром мотор поради мапирањето, ама ајде бев спремен да поминам преку тоа) и веднаш штом завршивме седнавме да преговараме.
И тука почнува глумењето HARD TO GET од нивна страна како да продаваат 500 возила дневно. После натезања дека нема НИКАКВО преговарање за цена/опрема, па дека има простор, па повторно дека нема, па дека ќе ме побараат со понуда крајна цена, па дека сум измислил дека ветиле корекции на цена и така до недоглед... Секоја комуникација со нив беша во стилот,"ќе те побараме утре и ќе ти дадеме понуда" па ги нема никаде по 10 дена...  Изгубив месец дена на глупости за работа што можеше да се заврши за 2 дена. Мојот услов беше само да ја добијам металик бојата гратис во цената (350е) што мислам дека е МНОГУ разумно зошто сите други марки каде поминав нудеа дооооста поголеми попусти при преговарање за цена. Многу, многу неозбилен впечаток, стекнуваш впечаток дека како да не сакаат да продадат кола. По вакво неозбилно искуство од КИА уште пред да купам кола од нив може да замислам што би ме чекало одкако би ме добиле како клиент за во сервис. Веројатно хорор. Сега некој да ме прашува од нив не би зел ни резервно тркало...
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: vlatko.klp на 25 Јануари 2019, 07:13:21 am
Абе види ако ја немале колата на лагер они нема да ја нарачуват и носат специјално за тебе. Ќе присоберат 5-6 понуди  и тек тогаш нарачуваат и после носат со шлепер. Јебига.

Со Порше доброто е што и да нарачаш по твоја мерка поло/голф голема е веројатноста дека ќе стигне на време пошто продаваат цело време и носат со шлепери.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Mikius на 25 Јануари 2019, 08:29:49 am
Тој што сака да работи знае како да продаде.

Секоја чест за дечкото во цитроен, Александар ли се викаше. Колку се трудеше со мене што ми беше мака што не купив кола од таму.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zlatkoa на 25 Јануари 2019, 09:22:52 am
За да го задржам наративот на дискусијата ќе го поделам мојот исказ на два дела.

1. Карактеристики/квалитет на возилата.

2. Однос на застапниците со клиентите во Македонија.


Кец
Да бидам искрен ги имам возено речиси сите актуелни модели од возилата од оваа класа.
Бидејќи акцентот беше ставен на Поло-то како супериорно во однос на конкуренцијата, ќе се обидам оваа глупост да ја разобличам.

Новото ВФ Поло е надувана Шкода Фабија со фино перфорирани пластики и ужасен мотор од 1000 кубука атмосферец во како стартен модел во понудата.
Завршната обработка кај Полото не е ништо подобра од онаа во Фабијата. Има малку покомотна задна клупа, која не е нешто удобна кај ниедно возило од оваа класа.
Сеат Ибица е микс од Поло и Фабија, и мислам дека има најголем гепек што може да се добие во оваа класа, заедно со Полото можеби се тука некаде.

За разлика од Фабија, Ибица и Поло, ентериерот и завршната обработка и целокупниот филинг во кабината е на многу порафинирано ниво во новиот Киа Рио. Тоа е мој субјективен заклучок. Едноставно имам чувство дека нема непотребни пластики и прегради кои одземаат простор кој и така го нема кај овие возила.

Цитроен Ц3 нуди најудобно седење на сите 4 патници. Пријатни седишта, комотни, и имаш чувство како да имаш воздух околу себе. Не добиваш чувство дека си во мало возило.

Најдобар хендлинг од сите во класата има Фиеста. И тоа не верувам дека никој ќе успее да го смени во наредните години. Новата фиеста е фантастично склопено возило. Материјалите се пријатни, шалт таблата е фантастично позиционирана во однос на возачот.

Пежо 208 е удобна кола (комфорно седење)  со лош ентериер и многу лошо поставени инструменти. Убаво решено подвозје, тивка кабина ама се е климаво и евтино на допир.

Тојота Јарис е исто така пластика и лим. Генеранло е добро склопена, пристојно е седењето, просечен багажен простор. Многу бучнен на автопат. Подвозјето е недефинирано, многу е лоша за управување при повисоки брзини.


Во однос на багажен простор не би купил ниту едно од овие возила. Сите се со многу надуван гепек за сметка на тесна задна клупа.

Ако веќе барам кола со багаж во оваа класа ќе земам Рапид, 301, Целизе. Можеби се во друг полу сегмент на оваа класа, ама никој не купува Поло/Фиеста/Рио/Ц3 со гепекот како стартен параметар.

Фиат Типо е исто така сосема солидно возило ама после изминати 5000 километри крцка низ кабината исто како 301, и Целизе.

Двојка
Најлошиот однос со купувачи го имаат во ВФ оделот на Порше. Арогантни самобендисани индивидуи кои што воопшто не се замараат да дадат информации на клиент кој ќе им влезе да купи возило.
Морам да го напоменам тоа дека се однесуваат кон клиентите како да се необразовани неандерталци од палеолит и се обудуваат да наметнат дискусија кон технички детали за кои што мислат дека знаат многу. А не знаат баш ништо. Досега 4 пати имам посетено салон за да видам Голф-Пасат и односот бил ист. Главното мото со кое се водат "ние голф продаваме, ако не го купиш ти друг ќе го купи" има одвратрено 3 клиенти кои отидоа да купат Голф, и на крај завршија со други возила. Јас им побарав понуда за голф ТСИ пред некоја година и типот што работеше таму ми рече цитирам "Што земаш ТСИ земи си дизелче, господ да го видиш". Простаклук, невиден. Кога им реков дека сум заинтересиран и за дизел (само да го тргнам од курац и да ми даде понуда за ТСИ) ми побара емаил за да ми прати пресметка. 14 денови немаше ништо пратено. Потоа два пати се јавив на телефон за да побарам понуда, и ми ја испратија пресметка за возила што ги имаат на лагер. Тоа што го барав воопшто не го запишале или запамтиле.


Најдобриот однос со купувачи го имаат во Автонова. Секогаш има човек што ќе седне до тебе и ќе ти објасни за што ги даваш парите. Ти дава веднаш пресметка, услови за лизинг и кредит.

Останатите дистрибутери се речиси исти. Сите имаат ок однос, и те третираат како потрошувач.

Во Мида имаат исто така многу кул пристап при разгледување возила, и за нив имам позитивно мислење. Во Шкода се исто така многу упорни за да ти продадат возило и веднаш вадат попуст и супер понуда (која сигурно е претходно добро одработена стратегија)


Тоа што сакам на крај да го потенцирам е што за мене е многу навредлив пристапот да производителите да имаат едни цени во каталог, други на лице место. Да, тоа е одлична техника да продадеш нешто, ама и одлична техника да одвратиш купувачи кога ќе видат дека за 13000 евра треба да купиш поло со 1000 кубика кое што е катастрофално споро и никакво за возење.


Во 2019 година не треба да постои мотор со 1000 кубика без турбо. Тоа е навреда кон потрошувачите и катастрофална измама на тој што решава да продава возила од оваа класа.


Горе искажаните работи се мое субјективно видување и искуство. Не мора да се согласите со мене, ниту пак ќе ве убедувам дека вашето искуство било погрешно.

Инаку не возам ниту едно возило од горе наведените, ниту пак сум купил од салон јас лично возило од горниве правни супбјекти. Сум посредувал и помагал на други да направат правилен избор. Чисто да го елеминираме моментот дека фаворизирам некој и дека сендвичи ми даваат за да фалам нешто на форум.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: vlatko.klp на 25 Јануари 2019, 09:37:00 am
Па според ова што си го напишал пак доаѓа дека полото е најкомплетно ауто. Е сега немам пробано Кио Рио па можеби тука можеби има и вистина. А тоа што го нудат со 1.0 без турбо е грев, мада не гледам како тоа е проблем, ако сакаш вози тси ако сакаш вози атмо твој е изборот.

Полото и Фабијата можеби имаат мали разлики во ентериерот, но поголемите разлики доаѓаат кога го возиш количето. Секако, тоа на некој не му е ниту важно, ниту па знае да воочи разлика ниту па сака да даде повеќе пари за поло зошто самото возење е порафинирано. На крај краева правиме муабет за градски автомобили.

А од мое искуство пластиките во новата Ибица се очајни луѓе, неможе ниту од блиску да се спореди со Фабијата.


https://www.autobild.de/artikel/vw-polo-ford-fiesta-hyundai-i20-toyota-yaris-test-14285675.html

Ова од прва кога ќе го видиш мислиш си во новиот Туарег, а тоа Поло да ти било.

(https://i.auto-bild.de/ir_img/2/2/3/3/7/1/3/VW-Polo-1200x800-61faa8a2c51b57d7.jpg)

А второ место доби Хјундаи и20 (веројатно слично на Киа Рио). Тука губи автоматикот во однос на дсг-то кај полото.

(https://i.auto-bild.de/ir_img/2/2/3/3/7/1/3/Hyundai-i20-1200x800-5325c7b0c7df81f3.jpg)

Цитат
Second place with 495 out of 750 points: Hyundai i20 1.0 T-GDI - spacious, comfortable, and with no finishing touches.


а за дебилите од порше и нивниот однос што да кажам. Штом продаваат толку автомобили со таков лош однос тоа значи дека со добар однос може да продаваат и многу повеќе ама се курчат. Уствари на крај краева VW губи поради тоа.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: velestrumf на 25 Јануари 2019, 09:42:11 am
Полото да изгледа така како на сликава, има да го платиш како солидно опремена Октавија (или јаче).
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: zlatkoa на 25 Јануари 2019, 09:42:41 am
@vlatko.klp

За 15000 евра, полото е некомплетно ауто друже. Има 1.0 атмо мотор, тенки гуми како точак од надвор изгледа како недовршен производ кој што едвај стои на тркала.

Тоа што ти си го постирал со ТСИ мотор и ДСГ е веќе над 17.000 евра, и за тие пари треба да си будала да купиш Поло или возило од оваа класа.


@velestrumf  ме претрка со коментарот. Ама тоа е поентата.

(https://i.imgur.com/6gRbsAi.png)
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: vlatko.klp на 25 Јануари 2019, 10:16:34 am
Така е како што реков претходно пред некој пост претерано скапо и нема смисла да фрлаш толку пари за таква класа на ауто.

Затоа реков Јарис Хибрид, ок лим е, на отворено е бучен ама ќе го возам 95% во град, ќе троши ко упаљач и може и внуците ќе го возат.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 25 Јануари 2019, 10:42:34 am
Јарис Хибрид ќе има и многу повеќе гаранција и ќе е многу полесно за возење низ град заради хибридниот момент. Наместо стартстопови и слични занимации. Згора на тоа може и субвенција да пуштат и да испадне 13000 јарисот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Banzai на 25 Јануари 2019, 10:44:51 am
Почнаа со субвенции?
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Simo - Carrier159 на 25 Јануари 2019, 10:49:01 am
Почнаа со субвенции?
За пелети.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: nekojtamu на 25 Јануари 2019, 11:05:19 am



Во 2019 година не треба да постои мотор со 1000 кубика без турбо. Тоа е навреда кон потрошувачите и катастрофална измама.

Ова треба да стои како прв пост на секое отворање на форум.

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Pane-G на 25 Јануари 2019, 11:27:03 am
Полово со 95нм и 75кс е идеално за автошколи ,а не па фамилијарна кола


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Pane-G на 25 Јануари 2019, 11:30:32 am
Почнаа со субвенции?
За пелети.
И за соларни


Sent from my iPhone 8 Plus using Tapatalk
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Tischläufer на 25 Јануари 2019, 18:34:12 pm
Со моментална акција во Рено, се добива Клио 1.2 тце 120 коња со највисоката опрема за околу 13200 евра, цена која може да излезе и пониска од полово со попуст. Да можеби е нов модел полото, меѓутоа кола од иста категорија да вреди 3 4000 повеќе од останатите брендови посебно од оваа категорија за мене не е ништо друго туку чисто збеснување со цени. Ама кога има кого да лажат зошто да не, vw си е vw па и да платиш 4000 евра повеќе од што треба.

VW си е VW. Ама и Рено си е Рено, затоа и цената многу пониска.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Fic_CC на 25 Јануари 2019, 19:02:42 pm
Ова од прва кога ќе го видиш мислиш си во новиот Туарег, а тоа Поло да ти било.


(https://i.auto-bild.de/ir_img/2/2/3/3/7/1/3/VW-Polo-1200x800-61faa8a2c51b57d7.jpg)

Не знам, мене ми личи на волан ставен пред машина за перење.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: DarthJe5us на 25 Јануари 2019, 19:48:09 pm
Новите кабини на VW и BMW се ептен грди во новите генерации.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 25 Јануари 2019, 20:06:54 pm
Од голф 7 комфортлајн до 7.5 којбилолајн има значително влошување кога сум внатре во колата.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Simo - Carrier159 на 25 Јануари 2019, 20:16:06 pm
Искрено се надевам дека трендот на дигитални инструменти позади волан ќе заврши релативно брзо.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AND_031 на 25 Јануари 2019, 21:11:44 pm
Абе види ако ја немале колата на лагер они нема да ја нарачуват и носат специјално за тебе. Ќе присоберат 5-6 понуди  и тек тогаш нарачуваат и после носат со шлепер. Јебига.

Баш тоа и беше договорот, со следната порачка некаде за 3 месеци да ја донесат колата, но ни тоа очигледно не им одговараше. Небитно да не ја должам приказната, очајно искуство со КИА. Секој со својата приказна очигледно.

За разлика од кај нив во VW односот беше одличен. Уште од кога влегов бидејќи немаше слободен презентер ми пристапи ни помалку ни повеќе туку бренд менаџерот да ми ги презентира возилата. Односот воопшто не беше надмен, напротив дури и прифаќаше сугестии /критики за готовите комбинации опрема што се на лагер / нарачани дали и што би додал или исфрлил (веројатно целна група за продажба на Полото им се помлади па ги интерсира фидбекот).

Како и да е ме дочекаа КАКО ЧОВЕК, одговорија на сите поставени прашања, беа достапни за било каква комуникација, за помош при конфигурирање на возило, креирање на понуда, беа достапни на телефон и не глумеа лудило како горенаведените од КИА.

А главен муабет на КИА им беше па знаеш тие се VW голема корпорација позади нив стојат големи пари, банки... Човек, ништо од тоа не е побитно од она КАКО ГО ТРЕТИРАШ купувачот кој дошол да ти укаже доверба и да ти даде тебе 15к+ евра. Јас нигде не отидов да барам милостиња, но се додека ги третираат купувачите како ѓубре нема ни да им расне брендот, угледот и продажбата. Тоа мора да го сфатат.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AND_031 на 25 Јануари 2019, 21:11:57 pm
Искрено се надевам дека трендот на дигитални инструменти позади волан ќе заврши релативно брзо.

Тешко ... Мислам дека се повеќе ќе има коли со дигитлни инструменти.

Back to the subject, му се допаѓало на некој или не колава моментално е најрафинирана во таа класа на мали градски возила и нуди најмногу, нормално ако адекватно се плати. Мислам дека единствен реален конкурент и е Фиеста.

Во врска со понудата на мотори гледам дека многу се критикува 1.0 атмосферецот. Ако други брендови можат да нудат троми атмосферци во КОМПАКТ класа не гледам зошто е проблем VW да има во понудата атмосферец во мали возила. Некој може сака да ја вози колата на плин или пак да не мисли на покомплицирани дефект. Од друга страна пак пример Скопска Пивара решава да купи флота Половци, нормално дека ќе се одлучи за атмосферци а не за турбо мотори од Х причини. VW отсекогаш имал добра флотна продажба така да идеајава со атмосферци е одлично проценета дека ќе пројде. На крај краева само 270е е доплатата за турбо верзија.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Skywalker на 25 Јануари 2019, 22:41:31 pm
Ти да не си пазарил Поло 1.0 60кс за 15к вака шо го промовираш/браниш
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: AND_031 на 25 Јануари 2019, 22:56:52 pm
Ти да не си пазарил Поло 1.0 60кс за 15к вака шо го промовираш/браниш
Уште полошо, ми плаќаат да ги фалам  :-X
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Mikius на 26 Јануари 2019, 00:21:18 am
Ти да не си пазарил Поло 1.0 60кс за 15к вака шо го промовираш/браниш
Уште полошо, ми плаќаат да ги фалам  :-X
Летово еден другар бараше тест возење со 1.0 тси голф. Му рекле шефицата (не ми текнува рангот па ја нареков пефица) го вози и не била на работа тој ден, утредента ќе дошла. Отишол утредента ама и тој ден немало да дојде. Му закажале по неколку дена, но ни тогаш шефицата не била на работа. Дигна раце, си купи 308.


Треба јака пара да ти даваат за да ги браниш/рекламираш.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Tischläufer на 26 Јануари 2019, 13:25:28 pm
Абе каков плин што зборите вие? Овој мотор е со порт или директ вбризгување?
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: vlatko.klp на 26 Јануари 2019, 15:15:00 pm
Ти да не си пазарил Поло 1.0 60кс за 15к вака шо го промовираш/браниш
Уште полошо, ми плаќаат да ги фалам  :-X
Летово еден другар бараше тест возење со 1.0 тси голф. Му рекле шефицата (не ми текнува рангот па ја нареков пефица) го вози и не била на работа тој ден, утредента ќе дошла. Отишол утредента ама и тој ден немало да дојде. Му закажале по неколку дена, но ни тогаш шефицата не била на работа. Дигна раце, си купи 308.


Треба јака пара да ти даваат за да ги браниш/рекламираш.
Паметно си направил човекот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 26 Јануари 2019, 15:44:52 pm
Абе каков плин што зборите вие? Овој мотор е со порт или директ вбризгување?
Чист плинаш.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Tischläufer на 26 Јануари 2019, 20:32:36 pm
Абе каков плин што зборите вие? Овој мотор е со порт или директ вбризгување?
Чист плинаш.

Сериозно, ако е direct injection сери му се на плинот.
Наслов: Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
Поставена од: Deni на 26 Јануари 2019, 20:48:02 pm
Не бе па ти каков директ, најпрост плински мотор е ова конвертиран на бензин. МПИ.
Абе каков плин што зборите вие? Овој мотор е со порт или директ вбризгување?
Чист плинаш.

Сериозно, ако е direct injection сери му се на плинот.