Општо > Автомобилски и Мото-Спортови

Audi R18 Diesel

<< < (2/2)

LosiPatista:
Monstrum. Edvaj cekam da vidam sto ke izleze od kujnata na Peugeot. Audi za ovaa godina go kopiral krovot na pezoto, do lani bea otvoreni i spored mene toa  bese golem hendikep. I pokraj toa sto im ja namalija kubikazata of 5.5 na 3.7 litri, moknosta od 550 ks e zadrzana, sto znaci deka starite motori voopsto nebile iskoristeni. OStanuva da vidime dali novite motori ke izdrzat 24casa so gasta vkraj.

Tischläufer:
Ако добро ме служи памтењето, читајќи еден  пејп'р на Ауди за првото дизел возило во Леман, имало толку голем вртежен момент и мал број на максимални вртежи што возачите се нервирале и правеле спинови на речиси секоја кривина за време на тренинзите. Им требало многу време и километри за да се навикнат да возат дизел...
 Нели?

LosiPatista:
Da, seta snaga idi vednas posle ler vrtezi.  Celo vreme vozat vo povisoki brzini, poradi 2 pricini
-nema potreba da smenat vo poniska oti ima izobilstvo na snaga vo povisokata. Na toj nacin stedat po del od sekundata zato ne menuvaat brzini.
-verojatno pomnalku isklizuvaat vo povisoka brzina.

Sepak obrten moment od 1050 NM (1200NM Peugeot) ne e lesno da se prenesat na asfaltot. Benzinecite imaat na pola od toa.

Novo: za 2011 poradi namalauvanje na zafatninata namalen e i momentot kaj Audi od 1050 na 900NM.

Tischläufer:
Мислам дека нема да влијае намалувањето на вртежниот момент. И така проблем е 1000-ката да ја стават на асфалт...

Навигација

[0] Индекс на пораките

[*] Претходна страница

Оди на целосна верзија