Автор Тема: Concepts, designs  (Прочитано 51475 пати)

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 160
Одг: Concepts, designs
« Одговори #225 на: 25 Септември 2017, 19:56:38 pm »
Зависи која ЦЛА...бидејќи имаш ЦЛА 180 бензинец со 1.6 Рено мотор  и 1.5  дизел со Дачиа Логан мотор.
1.5 dci energy е еден од најфикасните мотори во моментов. Во комбинација со аеродинамиката на ЦЛА може да е ептен добра комбинација за луѓе кои сакаат екстремно мала потрошувачка, и тивка и фина вожња. Да, прескап е. Тоа држи. И од позади е малце килав на изглед. Ама А класата за мене рецимо е стварно врв. Јас би ја таксал за некоја океј цена, поготово со аутоматик и било кој дизел.

Е добро де, заобиколи ги тие, земи CLA200 бензинец или дизел, и средена работа.

Дени - си има и во А/ЦЛА основни, никакви седишта. Ама срамота е.
Jас колку што гледам основните изгледаат вака - со каков сакаш материјал.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ова е на BMW 3 рецимо
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Не сум видел, а и по интернетов неможам да најдам „обични“ од класата на ауди/бмв. Има само полукожни и кожни јас колку што гледам, и тоа со баш убав профил и особено добар изглед.
Видов дека ја имате возено а класата. Како се држи во однос на голфот? Удобност, стегнатост, звучна изолација?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Concepts, designs
« Одговори #226 на: 25 Октомври 2017, 09:27:16 am »
Mitsubishi e-Volution Concept








Се утепаа концепти правење, нов модел немаат извадено 10 години...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Concepts, designs
« Одговори #227 на: 25 Октомври 2017, 10:02:25 am »
Боље да не вадат нови модели со вакви концепти.. :D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk
Одг: Concepts, designs
« Одговори #228 на: 25 Октомври 2017, 11:14:44 am »

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Concepts, designs
« Одговори #229 на: 25 Октомври 2017, 11:19:14 am »
Она првоно ако икад го напраат (да се надеваме дека ќе го напраат), ќе биде кола со до должина од 16.5 метри, со оглед на тоа кај е сместен возачот и совозачот и колкав оверхенг има напред :D
Ова второво боље да не го праат.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Concepts, designs
« Одговори #230 на: 25 Октомври 2017, 11:23:14 am »
Зошто да не го прават? Фацата од новиот CX5 ставена на мазда 3. Верувам новава 3јка да е таква.


Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Concepts, designs
« Одговори #231 на: 25 Октомври 2017, 11:28:05 am »
Зошто да не го прават?
Заради „бубашваба“ изгледот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Concepts, designs
« Одговори #232 на: 25 Октомври 2017, 11:55:54 am »
Зошто да не го прават?
Заради „бубашваба“ изгледот.
A како треба да изгледа хеџбеГ? Седанот ќе е поубав, како и сега што е 3јката.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Concepts, designs
« Одговори #233 на: 25 Октомври 2017, 12:08:29 pm »
Ех како треба да изглеа... нека му ја мислат у дизајнерско тоа, не прашувај тука у техничко одељење :) Хеџ бе Дени, ко хеџ:







И така... практичен и ружен, ко што треба, а не непрактичен и убав.  Ако ти треба тоа, се зима купе со две врати.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Concepts, designs
« Одговори #234 на: 25 Октомври 2017, 12:42:52 pm »
Е де бе ја легнале малце задната шофершајбна и непрактичен стана?

Осим што не се гледа малце позади мртов агол има голем, не зезај непрактичен бил...

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Concepts, designs
« Одговори #235 на: 25 Октомври 2017, 12:44:05 pm »
ќе се жалиш после за простор над глава, ама ај.. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8056
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Concepts, designs
« Одговори #236 на: 25 Октомври 2017, 15:42:09 pm »
Баш е секси црвеното маздиче.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Concepts, designs
« Одговори #237 на: 05 Март 2019, 14:21:20 pm »




The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6476
  • French diamond
Одг: Concepts, designs
« Одговори #238 на: 06 Март 2019, 22:17:24 pm »
Peugeot 508 Sport Engineered -

Peugeot 508 Sport Engineered je baziran na modelu 508 Hybrid. Njegovo “srce” je PureTech 200 agregat koji je uparen sa elektromotorom koji razvija 110 konjskih snaga i koji šalje snagu na prednje točkove. Drugi elektromotor, koji razvija 200 konjskih snaga je smešten pozadi i pokreće zadnju osovinu. To nas dovodi do ukupne snage od 400 “konja” i 500 Nm obrtnog momenta.

Predstavnici kompanije Peugeot navode da ovaj model zahvaljujući ovom pogonu iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 4,3 sekundi. Takođe se navodi da je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h. Navodi se i da ovaj model četvrtinu milje (400 metara) može da pređe za 12,5 sekundi. Ovaj sedan poseduje i bateriju kapaciteta 11,8 kWh zahvaljujući kojoj sa jednim punjenjem može da pređe do 50 kilometara samo na električnu energiju.

Kako bi ovaj pogonski sklop bio “potpun”, Peugeot je spustio vešanje i unapredio upravljanje. Tu su i prednji kočioni diskovi prečnika 380 mm. Montirani su i Michelin Pilot Sport 4S pneumatici dimenzija 245/35 R20.






http://vrelegume.rs/peugeot-508-sport-engineered-lav-koji-je-pokorio-zenevu/

Ѕверски изгледа, а и такви перформанси има.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk
Одг: Concepts, designs
« Одговори #239 на: 06 Март 2019, 23:05:07 pm »
Добро е, не сме го објавиле ние пред две недели...

https://www.carclub.mk/2019/02/21/concept-508-peugeot-sport-engineered-hibriden-super-sedan-so-spektakularni-performansi/