Ако возилото не знае да ја искористи зголемената октанска вредност, тогаш може само да изгуби на снага со вакво гориво.
Точно. Дел од горивото ке остане несогорено и ке излезе преку ?
Издувот, нели? Право каде? Во катализаторот.
Нема неискористено гориво. Потенцијалот на горивото да согори при погоелма компресија нема да се искористи. Ако знае возилото, на пример, наместо на -10 степени, ќе се случи палење на -3, поблиску до ГМТ, со поголем потенцијал да се искористи енергијата. Согорувањто ќе биде потполно во двата случаи.
Секако, најдобро е октанската вредност да биде резултат на чист процес на деривација во рафинерија, без додавање адитиви, тогаш ќе имаат бенефит и колите со компјутери што знаат и оние што не знаат да се адаптираат.
Тоа е невозможно. Мора да се додаваат адитиви.
Да, во принцип колоните за дестилација се така димензионирани да може да ги фаќаат сите фракции за кои што е колоната за дестилација, односно реакторот проектиран и димензиониран. Секоја колона за дестилација се проектира и изработува врз база на нафтата која ке се преработува. Секоја рафинерија е дизајнирана за одреден тип на нафта и од одреден добавувач.
Охоо и тоа како е возможно, но не сум технолог за да знам точно како се прави. Во секој случај, нека е и со адитиви зголемувањето на октанската вредност. Постојат адитиви (толуен) кои се високоенергетски, за разлика од етанол кој е со помала енергетска вредност и во глобала ја намалува енергетската вредност на бензинот, но ја зголемува неговата октанска вредност.
Катализаторот не страда од гориво со повисока октанска вредност, други фактори се во прашање, најчесто несоодветно согорување (несогорено гориво во издувниот систем или превисока температура поради сиромашна смеша на согорување), како и механичко оштетување. Никаде не е спомната октанската вредност како фактор за долговечноста на катализаторот.
Одговорот побарај го во мојата прва реплика, односно и ти си го даде одговорот, ама не видов дека го поврза. Отиде на друга страна.
Не треба одговор, немам прашање. Не се споменува никаде врска на октанска вредност со трајност на катализаторот. Сепак, твоја си е одлуката какво гориво ќе користиш, и мене ми е глупо да ставам поскапо гориво ако нема бенефит од тоа.