Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
124 (72.1%)
Новус
14 (8.1%)
Мармил Монт
12 (7%)
Кар Систем
15 (8.7%)
Дурла ЛПГ Битола
2 (1.2%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 172

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 344944 пати)

Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1343
  • Велешанче
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1830 на: 07 Ноември 2019, 22:47:23 pm »
Кој е застапник кај нас за BRC плинските уреди ?
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8782
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1831 на: 07 Ноември 2019, 22:48:47 pm »
Едно време мислам беа АутоМакедонија ама сега ако нешто се изменило појма немам.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6474
  • French diamond
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1832 на: 05 Декември 2019, 22:39:27 pm »
Плинаши, какво искуство имате со кинески бензиски пумпи ? Цркна на реното, па сега се мислам дали нова кинеска или половна оргинална ? И двете се околу 2000 денари.. половната би била малку поефтина.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7578
  • Плинаш!!!
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1833 на: 05 Декември 2019, 22:53:27 pm »
Бензиска пумпа половна не се зима, за кратко ке прозуи или ке цркне.

Ако више не си во можност да купиш/најдеш оргинална нова тогаш кинеска нова.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6474
  • French diamond
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1834 на: 06 Декември 2019, 14:47:51 pm »
 Купена и монтирана кинеска нова, 2 000 + 600 денари проверка на старата и монтажа. Колку ќе тера толку  :)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7578
  • Плинаш!!!
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1835 на: 06 Декември 2019, 21:51:22 pm »
Паметен избор. Половна више имаш (твојата) која не работи.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk


Отсутен Баги

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 794
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1836 на: 28 Декември 2019, 14:37:56 pm »
Предлог за плинар што може да ми штелне плин аутогас италиа?

-Освен овие тука што работат https://www.google.com/maps/@42.0154072,21.40979,3a,75y,179.63h,79.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1svvqbhPdFZJS5yVLkAlZTbw!2e0!7i13312!8i6656

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 923
PLINSKI UREDI
« Одговори #1837 на: 28 Декември 2019, 18:40:21 pm »
Sto moze da bide problemot? Nikako ne mozam da najdam reshenie za sledniov problem:

Na odredeni obrtai i brzina, plinot se isklucuva i vklucuva, odnosno prefrla na benzin pa se vrakja na plin.

Na primer, na okolu 2900-3000 rpm, se prefrla na benzin, pa treba da dadam silno gas nad 3000 rpm, pa da otpustam gas i posle malku da dadam i togas se prefrla na plin....

Ova ne sekogas uspeva, pa dodeka go pogodam na avtopat se macam po ne znam kolku pati.

Isto na primer koga po vozenje na golema brzina kje pustam vo ler i padnat obrtaite, se prefrla na benzin i posle toa davam malku gas i se prefrla na plin.

Stavena e na kompjuter kaj sto e stavan plinot, nikakva greska nema, se e kako sto treba.

Tipot na plinot e STAG Tomasseto so kapalka montiran na Mazda 6  2010 godina.

Dadete mislenje, nemozam reshenie nikako da najdam.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1838 на: 17 Февруари 2020, 04:22:27 am »
Симптоми:

1. На максимална туража сецка, како да губи "снага"
2. Најново - ако стиснам гас повеќе префрла на бензин и почнува да свири. Откако ќе префрли на бензин не може да се префрли на плин се додека не се запали повторно.

Возилото е бензинец 2000cm3 inline 6. Плинскиот систем е монтиран во Плимонт - Скопје.

Кои можат да бидат причините?

Проблемот 1 си постои уште од одамна, но не ми сметаше, не се тркам.
Проблемот 2 се појави пред 1 недела.
« Последно менување: 17 Февруари 2020, 05:08:28 am is200 »
Made in Japan ☮

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6474
  • French diamond
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1839 на: 17 Февруари 2020, 09:12:33 am »
Тоа што префрла сама на бензин е најверојатно од затната расплињача од нечист плин, однеси ја на плинар нека ја исчистат.

Отсутен Leonid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 844
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1840 на: 17 Февруари 2020, 13:52:12 pm »
Симптоми:

1. На максимална туража сецка, како да губи "снага"
2. Најново - ако стиснам гас повеќе префрла на бензин и почнува да свири. Откако ќе префрли на бензин не може да се префрли на плин се додека не се запали повторно.

Возилото е бензинец 2000cm3 inline 6. Плинскиот систем е монтиран во Плимонт - Скопје.

Кои можат да бидат причините?

Проблемот 1 си постои уште од одамна, но не ми сметаше, не се тркам.
Проблемот 2 се појави пред 1 недела.
Сензорот за количина на гориво може е отиден,и јавува дека немаш плин. Мене на 2 коли истото ми се случи, 1 месец по истек на гаранција. Околу 60 еур е цената

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1841 на: 17 Февруари 2020, 14:51:31 pm »
Тоа што префрла сама на бензин е најверојатно од затната расплињача од нечист плин, однеси ја на плинар нека ја исчистат.

Ќе ја однесам на чистење. Па ќе споделам дали се решија и двата проблеми.
Made in Japan ☮

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1842 на: 17 Февруари 2020, 14:54:53 pm »
Симптоми:

1. На максимална туража сецка, како да губи "снага"
2. Најново - ако стиснам гас повеќе префрла на бензин и почнува да свири. Откако ќе префрли на бензин не може да се префрли на плин се додека не се запали повторно.

Возилото е бензинец 2000cm3 inline 6. Плинскиот систем е монтиран во Плимонт - Скопје.

Кои можат да бидат причините?

Проблемот 1 си постои уште од одамна, но не ми сметаше, не се тркам.
Проблемот 2 се појави пред 1 недела.
Сензорот за количина на гориво може е отиден,и јавува дека немаш плин. Мене на 2 коли истото ми се случи, 1 месец по истек на гаранција. Околу 60 еур е цената

Хм...звукот е поинаков. Кога нема плин дава кратки звуци набрзо. Сега се долги и со пауза меѓу нив.
Made in Japan ☮

Отсутен is200

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1843 на: 09 Март 2020, 14:16:08 pm »
Дијагностиката на компјутер кажа MAP сензорот дека "бил отиден".
5000 денари, нормална ли е таа цена?
Освен тој, дали е добро некогаш да се замени мембраната на редуцирот(расплињачата?) ?  (не знам дали LPG reducer е уствари расплињача)
Планирам да ја носам каде што е монтиран системот, па ме интересира што е најдобро да побарам да направат - дали прво целосна дијагностика или да им побарам директно да заменат некои делови (со што автомобилот би работел на плин најблиску што може до тоа како што работи на бензин. Моментално се чувствува голема разлика, веќе 2-3 месеци не влечи на плин воопшто. Друго - откако го имам автомобилот при максимална туража знаеше да сецка како да нема доволно доток на гориво/плин).

Од ваше искуство, што е најдобро да се интернвернира? Спремен сум да инвестирам за да се подобри потрошувачката/перформансите и не планирам да го продавам автомобилот барем уште 5 години.
Made in Japan ☮

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10031
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1844 на: 09 Март 2020, 15:33:39 pm »
Не ги познавам во детали поновите плински системи, но кога возев на карбуратор заклучив дека мембраната на расплињача е чест проблем.
Да не кажам дека еднаш годишно требаше да се менува мембраната и чисти расплињачата за перфекционисти како мене :)