Гласање

Која фирма е најдобрата за местење на плински уред за кола. (пари, квалитет, се)

Плимонт
124 (72.1%)
Новус
14 (8.1%)
Мармил Монт
12 (7%)
Кар Систем
15 (8.7%)
Дурла ЛПГ Битола
2 (1.2%)
Плинмонт Битола
5 (2.9%)
Плинстарт Јовус Битола
0 (0%)

Вкупно гласови: 172

Автор Тема: PLINSKI UREDI  (Прочитано 344960 пати)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1620 на: 05 Јануари 2018, 22:21:43 pm »
А да пробате со двотактол :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1621 на: 05 Јануари 2018, 22:27:42 pm »
Рандом капнува и кој усисен вентил ќе се погоди отворен тој ќе си ја усиса капката ;)

Некако повеќе ми личи на gimmick отколку на нешто што ефикасно ја врши работата. На пример, не би било подобро да се направи мапа која ќе биде 99% плин и 1% бензин? Или уште помалку бензин, колку за (константно) ладење? Вака со капалкава ми личи на руски рулет...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1622 на: 05 Јануари 2018, 22:53:16 pm »
Кај нас една плинска ретко кој знае да среди, а не па дуал фјул мапа.... :D
Нек си капе таму уљенце у усисна и да не се гази над 4000рпм на плин и уживанција :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1623 на: 07 Јануари 2018, 12:12:29 pm »
Спoред фoрумaшите штo вoзaт нa плин кaде имa нaјдoбaр/нaјквaлитетен плин вo скoпје ?

Јас на калосот имав Ловато 2 и од ставање на Насгас ми се запуши Матрикс дизната па сменив цело куќиште т.е. сите дизни за 200евра. Пак ставав кај стигнам пак сменив дизни. Зборуваме за 2 пати менување на оригинал италијански Ловато дизни систем Матрикс. Со редовно одржување на мембраните и филтри на 10 000км
Потоа прашав 10 плинари и сите ми рекоа Макпетрол и ништо друго.
Инаку на плин возам 15 години :)

Малку касно читам, ама да си прашам.
1. Од што се запушува, нема ваљда цементо у плинот.
2. Се што се запушува, може да се отпуши. До толку не може да ги оправат?
3. Од кога ставаш на МП, си немал повеќе проблеми?

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1030
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1624 на: 10 Јануари 2018, 19:24:38 pm »


Спoред фoрумaшите штo вoзaт нa плин кaде имa нaјдoбaр/нaјквaлитетен плин вo скoпје ?

Јас на калосот имав Ловато 2 и од ставање на Насгас ми се запуши Матрикс дизната па сменив цело куќиште т.е. сите дизни за 200евра. Пак ставав кај стигнам пак сменив дизни. Зборуваме за 2 пати менување на оригинал италијански Ловато дизни систем Матрикс. Со редовно одржување на мембраните и филтри на 10 000км
Потоа прашав 10 плинари и сите ми рекоа Макпетрол и ништо друго.
Инаку на плин возам 15 години :)

Малку касно читам, ама да си прашам.
1. Од што се запушува, нема ваљда цементо у плинот.
2. Се што се запушува, може да се отпуши. До толку не може да ги оправат?
3. Од кога ставаш на МП, си немал повеќе проблеми?

1. Се запушуваат од прљави плинови, незнам детали, тоа што ми кажа плинар.
2. Може ама не е трајно. Јас моите дизни ги отпушив во мармил монт ама не траеше долго, пак се запушија после некој месец.
3. Последниве 7 години ставам исклучиво на МП и до сега не сум имал никаков проблем, само внимавај на сервис на 10к км мембрана и филтер за плинот (задолжително).



Sent from my Redmi Note 3 Pro using Tapatalk


Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1625 на: 10 Јануари 2018, 19:57:21 pm »
Кај мене колата најдобро ми работи на плин на лукоил ама повеќе троши, макпетрол е средина некако а на макоил мн бучно работи ама најмалку троши...

Генерално сум немал проблем пали вози си е... само има разлика у потрошњата и во рсботењето на моторот помирно по смирено или побучно...






Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен borcegrkov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1626 на: 13 Јануари 2018, 14:20:00 pm »
Дали некој има искуство со Kia Sportage 2016 1.6 GDI,совет дали да ставам плин?

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3120
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1627 на: 13 Јануари 2018, 14:51:24 pm »
Дали некој има искуство со Kia Sportage 2016 1.6 GDI,совет дали да ставам плин?
jas mislam deka od toj motor ima dva tipa i deka ne e loso da prasas vo plimont za sovet inaku jas sum vozel mnogu motori na kia i hyundai so plin eve i sega vozam so stag 4 go fast ured i sum prezadovolen

Отсутен borcegrkov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1628 на: 13 Јануари 2018, 16:03:13 pm »
Дали некој има искуство со Kia Sportage 2016 1.6 GDI,совет дали да ставам плин?
jas mislam deka od toj motor ima dva tipa i deka ne e loso da prasas vo plimont za sovet inaku jas sum vozel mnogu motori na kia i hyundai so plin eve i sega vozam so stag 4 go fast ured i sum prezadovolen

Broj na motorot e G4FDGZ

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3120
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1629 на: 13 Јануари 2018, 16:09:47 pm »
Дали некој има искуство со Kia Sportage 2016 1.6 GDI,совет дали да ставам плин?
jas mislam deka od toj motor ima dva tipa i deka ne e loso da prasas vo plimont za sovet inaku jas sum vozel mnogu motori na kia i hyundai so plin eve i sega vozam so stag 4 go fast ured i sum prezadovolen

Broj na motorot e G4FDGZ
potseti me vo ponedelnik ke ti prasam jas vo plimont sto kako i dali moze i koi uredi i kolku parj i se

Отсутен borcegrkov

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1630 на: 13 Јануари 2018, 16:12:03 pm »
Дали некој има искуство со Kia Sportage 2016 1.6 GDI,совет дали да ставам плин?
jas mislam deka od toj motor ima dva tipa i deka ne e loso da prasas vo plimont za sovet inaku jas sum vozel mnogu motori na kia i hyundai so plin eve i sega vozam so stag 4 go fast ured i sum prezadovolen

Broj na motorot e G4FDGZ
potseti me vo ponedelnik ke ti prasam jas vo plimont sto kako i dali moze i koi uredi i kolku parj i se


Vazi,fala mn

Inace zborot mi bese koi se posledicite od stavanje plin na GDI MOTOR,plus imam 7 godini garancija na kolata i ja gubam ako stavam plin
« Последно менување: 13 Јануари 2018, 16:40:15 pm borcegrkov »

Отсутен momak_31

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 216
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1631 на: 13 Јануари 2018, 17:18:28 pm »
Teska rabota na GDI plin da stavis. Toj ti e so direktno vbrizguvanje. I da moze bi kostalo 1000 + eur. i pak bi ttosel nekoj procent benzin. Treba da pominuvas ogromna kilometraza godisno za da ti se isplati uredot na vakov tip na motori

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3120
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1632 на: 13 Јануари 2018, 18:00:41 pm »
Kako sto kazav ima poveke tipovi na toj motor i zatoa sakav da prasam da vidam tocno za koj motor se raboti i dali pred se e isplatlivo a drugo vo kia ke prasav kako se ponasaat tie motori na plin

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: PLINSKI UREDI
« Одговори #1634 на: 16 Јануари 2018, 16:15:18 pm »
Јас не би се нафатил да ми стават плин на мотор со GDI. Ако некој од вас се разбира во GDI и во тоа како работат мултипоинт системите за LPG, одма ќе му стане јасно дека работата е многу покомплицирана. Накратко да не бидам таинствен, еве 2 логични работи кои нашиве мајстори не би можеле (според мене) да ги решат.

1. GDI комплексен систем (повеќе делови, сензори, пумпи, влезни и излезни вредности). Стандардниот 3бари бензински систем, мнгоу лесно се бајпасира, со можност да се исклучи, без притоа ECU-то да има појма што се дешава.

2. Контролата на дизните за плин, кај обичните LPG уреди се базира на превземање (копирање и минимално модифицирање) на постоечкиот сигнал за контрола на дизните. Кај мотори со GDI вбризгување, тоа е невозможно.

Има уште еден куп пропратни проблеми кои не ги набројав, а се однесуваат на двеве точки.