Автор Тема: Авто-мото спорт, теоретско дрвење  (Прочитано 9236 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3758
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #30 на: Април 17, 2014, 01:11:34 am »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7166
  • и сега?
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #31 на: Јуни 20, 2014, 20:36:53 pm »
Нема график од новиве мотори инаку таква би требало да биде според сите анализи. И не заборавај дека кај овој од графиков не е ограничено горивото како во F1.

Да се преселиме тука пред да добиеме заушки од управата.

Глеј, нема шанси да опаѓа снагата со вртежите, ниту да биде константна, пошто ако растат вртежите а снагата опаѓа тогаш вртежите нема да растат in the first place. Размисли. Кога вртежите ќе дојдат инфинитезимално блиску точката во која би почнала да опаѓа - тоа се максималните вртежи.

Ако не ми веруваш, пробај да најдеш торк-крива на каков било мотор кај која што кривата за снага иде надоле. Дури не мора ни да биде MВС. Каков било мотор нека биде.

Константен момент кој го достигнува максимумот доле во вртежите? Сигурно. Такви се речиси сите современи турбаши. Ама константна снага која го дистигнува максимумот доле во вртежите? Не.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3758
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #32 на: Јуни 20, 2014, 20:44:19 pm »


Еве од бензински мотор:



Од 130 до 150 км/ч нема голема разлика дали е во 4та или 5та, затоа што преносите се премногу блиску, и торк кривата паѓа многу брзо со вртежите.

На ваков мотор, пократки, поблиски степени нема да му донесат голема предност.


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7166
  • и сега?
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #33 на: Јуни 22, 2014, 10:23:18 am »
Хмм... на долната оска е km/h, а не rpm, мада у суштина истото е.

И кога убаво ќе размислам има смисла - вртежите можат да се зголемуваат дури и кога снагата не е максимална. Ќе се намалува забрзувањето, но не и брзината... теоретски. Практично - она што го зборував погоре сеуште стои :) (кажи инат, а?) 260-270 mph e дебело над 400 на саат

Фала!

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3758
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #34 на: Јуни 22, 2014, 10:46:07 am »
Ако ти текнува на муабетот со специфичната ефикасност на моторите.



Доколку Ф1 моторите веќе на 8000 вртежи го достигнуваат максимално дозволениот максимум за проток на гориво од 100kg/h, нагоре не би можеле да создадат поголема моќност, затоа што би им била потребна поголема ефикасност одколку при 8000 вртежи. Најверојатно до 12000 вртежи, ефикасноста за истата произведена моќност не опаѓа драстично, па затоа само до таму ги користат моторите.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7166
  • и сега?
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #35 на: Јуни 22, 2014, 10:51:48 am »
Да, скроз заборавив дека им е ограничен протокот на гориво. Фала уште еднаш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 36611
  • Il Moderatore
    • alfisti.mk
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #36 на: Декември 21, 2014, 09:11:44 am »
What does it take to be a race car driver | Dion Von Moltke | TEDxFIU

Not a valid youtube URL

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3758
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #37 на: Февруари 05, 2015, 22:34:58 pm »

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7166
  • и сега?

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15861
  • Keep it 100
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #39 на: Февруари 17, 2015, 13:14:53 pm »
Фантастично изгледа!

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7166
  • и сега?
Одг: Авто-мото спорт, теоретско дрвење
« Одговори #40 на: Март 18, 2019, 19:27:16 pm »
За воланот: