Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.4%)
Дизел
170 (41.6%)

Вкупно гласови: 409

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1685448 пати)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #45 на: 27 Декември 2010, 22:25:19 pm »
А ако мене ми е за потрошувачка помала ќе го земам ова. хахаах!

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Odlicen izbor dokolku sakas da pomines 1234km so prosecna brzina od 45kmh i dokolku nadvor e sonchevo razbira se :):)
A do potrosuvackata im e na site, samo nekoi priznavaat a nekoi ne :)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #46 на: 28 Декември 2010, 00:40:53 am »
Muabetov e, sto e prvo jajceto ili kokoskata, nigde vaka ne ideme. Ali bitno zabavno e hahahaha

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #47 на: 28 Декември 2010, 01:08:38 am »
Еве погледни едно количе што има турбо ставено само што бензинец е па направи разлика со некој дизел ти што ќе ми го постираш.

кој дизел ќе ми го даде ова задоволство.


Sto da poglednam ?! :). Jas bi sakal kolata da mi trae povise od 1000km ili 1 nedela (zavisi sto ke istece pobrzo) :)
Eve ti kola, diesel, normalno, mokna, rafinirana, kultivirana, tivka i pred se ekonomicna

Ова е толку брзо што не може да фати ниедна станица :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54623
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #48 на: 28 Декември 2010, 01:56:17 am »
Секако дека користењето на дизел возило е САМО поради ниската потрошувачка
Видете го клипов и кажете искрено кога тоа ке го почувствувате во дизел (секако ако потрошувачката не е битна)  :D

Ќе се почувствувам и подобро од него кога на автопат/трка/стража/кривини/драг/патарина ќе го поминам како да стои... со 335д старо 5-10 години. А може и да не го бркам. Колку и да стиска, колку и да брза пак ќе застане на бензинска, и пак ќе го поминам како да стои... пошто ќе стои.
Да се разбереме супер си е колата за на филм или нешто. Ама не живееме на филм. Живееме од дома до работа, до факултет, до Охрид, до Солун, до Банско, до Белград, до Дубровник, до кафана и пак дома... А за таму? Попара...

П.С. Многу убава реплика! „На сите им е до потрошувачката, само некои признаваат, некои не.“
« Последно менување: 28 Декември 2010, 01:58:02 am mdeni »

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3014
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #49 на: 28 Декември 2010, 03:04:55 am »
дома иам и дизел и бензинец, дизелот е 1.9 со 70 коња пежо 206, а бензинецот е 1.4 со 97 коња хјундаи гетз. предноста кај дизелот е тоа што троши помалце и што јас лично кога го возам си го доживувам лежерно и опуштено и не го силувам не брзам, едноставно со 206чето си возам по пропис онака лајт, е сега тоа што го нема кај 206чето е адреналинот, не дека со 206чето не уживам во вожњата ама кога ке се си се качам у гетзот кејф да ти е да возиш цел ден, иако да поскапо чини тоа задоволство за разлика од дизелот ама разликата во брзината и во звукот се неспоредливи. да ова е споредба на атмосферец со обичен дизел без турбина али сепак е споредба меѓу дизел и бензин.
се имам возено и во 523i(e60) i vo X5(2010) 35d, 2та мотори се страшни агилност еластичност брзина, значи немам ниту еден лош збор за колите и моторите ама звукот што го вадеше 5ката беше измислен за камионскиот звук на Х5ката. по мене можеш да уживаш и со дизел и со бензинец ама уживањето со бензинецот е поголемо повозбудливо подобро а се што е подбро односно секој кејф си има своја цена затоа е и поскапо да уживаш со бензинец него ли со дизел(не зборам за почетната цена зборам за потрошња пошто гледам ја користите како главен аргумент)

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #50 на: 28 Декември 2010, 08:56:15 am »
дома иам и дизел и бензинец, дизелот е 1.9 со 70 коња пежо 206, а бензинецот е 1.4 со 97 коња хјундаи гетз. предноста кај дизелот е тоа што троши помалце и што јас лично кога го возам си го доживувам лежерно и опуштено и не го силувам не брзам, едноставно со 206чето си возам по пропис онака лајт, е сега тоа што го нема кај 206чето е адреналинот, не дека со 206чето не уживам во вожњата ама кога ке се си се качам у гетзот кејф да ти е да возиш цел ден, иако да поскапо чини тоа задоволство за разлика од дизелот ама разликата во брзината и во звукот се неспоредливи. да ова е споредба на атмосферец со обичен дизел без турбина али сепак е споредба меѓу дизел и бензин.
се имам возено и во 523i(e60) i vo X5(2010) 35d, 2та мотори се страшни агилност еластичност брзина, значи немам ниту еден лош збор за колите и моторите ама звукот што го вадеше 5ката беше измислен за камионскиот звук на Х5ката. по мене можеш да уживаш и со дизел и со бензинец ама уживањето со бензинецот е поголемо повозбудливо подобро а се што е подбро односно секој кејф си има своја цена затоа е и поскапо да уживаш со бензинец него ли со дизел(не зборам за почетната цена зборам за потрошња пошто гледам ја користите како главен аргумент)

Da imas HDI namesto staroto dobro 1.9d IMT, drugo ke zborish :). Getz-ot so 97 ks vo najdobar slucaj vo sekojdnevie i na planinski pat vleci isto kako HDI so 68ks. Samo ne znam vo sto se sostoi uzivanje vo vozenje na 1.4 petrol so 97 ks :). Da receshe ZR1 ili Godzilla ili SRT ...
Ako uzivanjeto vo benzinec postoi, benzincite ke bidat poskapi a ne obratno. Da bideme realni, edinstvenata pricina poradii koja dieselot kako gorivo e seuste poevtin od benzinot e pomalata akciza kon drzavta bidejki celoto stopanstvo, prevoz na roba, repromaterijali i luge se vrsi so diesel. Toa sto i najdobrite vozila za uzivanje vo vozenjeto rabotat isto taka na diesel e druga mnogu pametna rabota. ;)
« Последно менување: 28 Декември 2010, 09:00:24 am SceMax »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22222
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #51 на: 28 Декември 2010, 09:29:24 am »
Se dodeka poseduva bezobrazna kolicina na Torque, seedno e kakov motor e.

Eve eden diesel primer so koj malku benzinci mozat da se drzat...910nm torque @2200rpm

Eve eden benzinski primer...

Mercedesot e samo random primer kolku da ne go postiram samo ova...

Отсутен SceMax

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 111
  • In Diesel We Trust !!!
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #52 на: 28 Декември 2010, 10:30:05 am »
Se dodeka poseduva bezobrazna kolicina na Torque, seedno e kakov motor e.

Eve eden diesel primer so koj malku benzinci mozat da se drzat...910nm torque @2200rpm

Eve eden benzinski primer...

Torque is good, torque is your friend, torque is everyone`s friend :):)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22222
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #53 на: 28 Декември 2010, 11:00:25 am »
Se dodeka poseduva bezobrazna kolicina na Torque, seedno e kakov motor e.

Eve eden diesel primer so koj malku benzinci mozat da se drzat...910nm torque @2200rpm

Eve eden benzinski primer...

Torque is good, torque is your friend, torque is everyone`s friend :):)

Indeed... ;D

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54623
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #54 на: 28 Декември 2010, 11:44:42 am »
Што научивме денес?
1. 1,4 бензинец со 97кс давал адреналин.
2. 35д моторот на БМВ нечинел, 23и чини.
3. Се додека има безобразен момент секоја кола е добра.
- Умен човек е Страто... Во корен ја зафати работата. Апсолутно, точно.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3014
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #55 на: 28 Декември 2010, 13:06:58 pm »
Што научивме денес?
1. 1,4 бензинец со 97кс давал адреналин.
2. 35д моторот на БМВ нечинел, 23и чини.
3. Се додека има безобразен момент секоја кола е добра.
- Умен човек е Страто... Во корен ја зафати работата. Апсолутно, точно.
прва работа читај ги целосно работите,
1. да 1.4 бензинец дава повеќе адреналин од 1.9 дизел јас правев споредба на 2 мали возила кои ги имам и кажувам кое ми е по кејфско за возење, инаку далеку од тоа дека 1.4 97 е мотор кој може да ти пружи којзнае какво задоволство во брзина и слично, јас правев муабет за разликата помеѓу двете коли кои што ги имам.
2. пак не дочитуваш еве што пишав за бмв-ињата "значи немам ниту еден лош збор за колите и моторите"  слободно препрочитај го постот и ќе видиш дека го пишува ова уз пат со некои други пофални зборови аз 2та мотора, и фала богу дека 35д со 2 турбини и 300 коња е боље мотор од 523, ама звукот кој што го вади 5ката од мотор без трубина е многу подобар од оној што го вади дизелот во Х5ката, иначе неможе битурбо мотор да е полош од атмосферец, не го реков тоа во ниеден случај.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54623
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #56 на: 28 Декември 2010, 13:32:03 pm »
Што научивме денес?
1. 1,4 бензинец со 97кс давал адреналин.
2. 35д моторот на БМВ нечинел, 23и чини.
3. Се додека има безобразен момент секоја кола е добра.
- Умен човек е Страто... Во корен ја зафати работата. Апсолутно, точно.
прва работа читај ги целосно работите,
1. да 1.4 бензинец дава повеќе адреналин од 1.9 дизел јас правев споредба на 2 мали возила кои ги имам и кажувам кое ми е по кејфско за возење, инаку далеку од тоа дека 1.4 97 е мотор кој може да ти пружи којзнае какво задоволство во брзина и слично, јас правев муабет за разликата помеѓу двете коли кои што ги имам.
2. пак не дочитуваш еве што пишав за бмв-ињата "значи немам ниту еден лош збор за колите и моторите"  слободно препрочитај го постот и ќе видиш дека го пишува ова уз пат со некои други пофални зборови аз 2та мотора, и фала богу дека 35д со 2 турбини и 300 коња е боље мотор од 523, ама звукот кој што го вади 5ката од мотор без трубина е многу подобар од оној што го вади дизелот во Х5ката, иначе неможе битурбо мотор да е полош од атмосферец, не го реков тоа во ниеден случај.
Ок, ок. Не се лути. :) Како скеч беше кажано. Не сакав да те навредам. Напртив, многу фино што кажа за ТВОИТЕ возилца, зошто тоа е реалноста која ја имаме пред нас. А воедно и за БМВ њата, зошто и тие се горе долу реалност кај нас. Зошто? Зошто голем дел од колите се мали возилца кои се купуваат на ново, ама исто така голем дел сочинуваат неколку години старите германски возила кои се купуваат кај нас за исто толку пари.
Се зафатив така да речам, од неколку причини:
- Мразам дебилни мотори кои ја развиваат својата патетична сила на 19,000 вртежи (Киа). 1.4/109, 1.6/140 и слично а неможат да поместат вреќа цемент во багажник под 4000. Пред се имаат момент, колку што и јас имам на точак. :)
- Го обожавам 35д моторот поставен во бмв3 секако, не во фекалниот одвод Хбројка (Х1/Х3/Х5/Х6/Х24), па конкретно ме зачуди што не ти се допаѓа. Ама како што реков, можно е да си осетил 2.4 тони кола, па ти е ѓубре. Да го осетиш, во 1.5 тони ќе да е различно. :)
- Се додека има Што повеќе момент, и поставен што пониско, повеќе го сакам моторот. Секако дека електромоторите со 5000Нм при 0 вртежи се прекрасни, ама мора да се користат со регулатор за да не ти го цвикнат вратот при трзајот на тргање и да го откорнат сето железо кое го држи моторот на место.

Малку лајт, се шегуваме. И јас имам атмосферски бензинец и турбо дизел и турбо бензинец и... немам атмосферски дизел...
« Последно менување: 28 Декември 2010, 13:33:43 pm mdeni »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #57 на: 28 Декември 2010, 13:36:16 pm »
Kimi, во твојата споредба, бензинецот е скоро 50% помоќен од дизелот, преголема разлика за еден атмосферски дизел да ја надокнади. Да беше HDI малку подруга ќе беше приказната. Јас го возев тој 1,4 Гетз, повлекува добро до 3000 рпм и потоа замисли...губи снага  ??? Ова беше прв бензински мотор што оди подобро на ниски отколку на високи вртежи. Дали и ти го имаш забележано истото?

Може ли да направиш видеа со забрзувања и меѓузабрзувања од Гетзот и 206ката. Би требало да отвориме тема наскоро за тоа..

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #58 на: 28 Декември 2010, 14:18:03 pm »
Ќе се почувствувам и подобро од него кога на автопат/трка/стража/кривини/драг/патарина ќе го поминам како да стои... со 335д старо 5-10 години. А може и да не го бркам. Колку и да стиска, колку и да брза пак ќе застане на бензинска, и пак ќе го поминам како да стои... пошто ќе стои.
Да се разбереме супер си е колата за на филм или нешто. Ама не живееме на филм. Живееме од дома до работа, до факултет, до Охрид, до Солун, до Банско, до Белград, до Дубровник, до кафана и пак дома... А за таму? Попара...

П.С. Многу убава реплика! „На сите им е до потрошувачката, само некои признаваат, некои не.“

За бркање немој да мислиш дека 335д ќе ти троши како 2.0д. И никој тука не рече дека нечинат дизелите, бмв-инјата или незнам што, туку се збореше за задоволство при возењето на колата (бензин/дизел). Фала богу дека за оној на кој му е важна потрошувачката подобра варијанта е дизелот.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20536
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #59 на: 28 Декември 2010, 14:39:30 pm »
Пууу... Два дена нема да го посетам форумов, и жива макљажа се дешава...
Не ми е јасно зашто сте достигнале дури 4 страни на форумов зборејќи исти работи... И бензин и дизел си имаат свои предности и свои недостатоци... Едноставно е прашање на преференци и домашен буџет. Толку!

Факт 1: Дизел (каков сака нека е) никогаш нема да извади толку добар звук како бензинец.
Факт 2: Дизел секогаш подобро ќе се снаоѓа при нагорнини и надолнини. (Нагоре поубаво потегнува, мада сеа достапните турбо бензинци го прават истото, само со поголем трошок; а надоле, во зависност од удолницата, можеш да го оставиш во брзина, и кочница да не допреш)
Факт 3: Дизел е СЕКОГАШ поекономичен од бензин (каков сака нека е бензинецот) - Пример: Seat Leon 110TDI (2003год), 120-130 km/h на автопат на пат накај Турција (на одмор), со пуштена клима и радио итн итн... Потрошувачка 4,3-4,7 л/100км. Mitsubishi Lancer 1.5 MIVEC (2008), 100-120 km/h на автопат, пуштена клима, 4ца во кола, товарени за на одмор... До Охрид и назад (преку Стража), просек 5,4 л/100км. Lancer-от низ град го имам симнато испод 7. Али да бидеме на чисто, тогаш бев „на мисија“, пошто со нормално возење, нема шанси да се симне толку. Не зборам глупости или да рекламирам некого, ова се мои лични искуства.
Факт 4: Дизелите се многу поосетливи на нашава (ахем) „нафта“, отколку што се бензинците на нашиов (ахем, пак) „бензин“.
Факт 5: Бензинец СЕКОГАШ ќе прави повеќе мерак, за оние кои имаат МЕРАК за возење, а не само потреба од автомобил. („Вруууууммм“ наспроти „Кло-кло-кло“)

Ако сакаш да возиш економично, и што е уште побитно, ако ЗНАЕШ да возиш економично, и бензинецот ќе пие по капка на 100 km. Од друга страна пак, ако на 100 метра растојание низ град, ти стигаш да убациш во 5та (или 6та), притоа идејќи со 1ва додека не излезат вентили кроз хауба, џабе ти е и бензин и дизел. Тогаш веќе се работи за многу поголем проблем од „потрошувачка“ или „задоволство“ и се препорачува преиспитување на менталното здравје :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.