Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 354235 пати)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5421
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2070 на: 24 Февруари 2020, 20:12:41 pm »
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7290
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2071 на: 25 Февруари 2020, 00:38:52 am »


Прост народ ова Германците, на таа пара сите Гољф возат    :(

Вакви верзии на голф, молим лепо <3

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6884
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2072 на: 25 Февруари 2020, 06:57:27 am »
Бегај тоа непрактично, види ја Шкодава до нив, па да те собере со дете, со жена, со баба, со точаче, со кадичка.....

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2073 на: 04 Март 2020, 09:35:48 am »




Голф 7 1.6 TДИ.

Ќе ми умре другаров зад волан...од досада. ;D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2074 на: 04 Март 2020, 12:48:04 pm »
Или од гушење. Да ја испере колата?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2075 на: 04 Март 2020, 13:02:20 pm »
Полека.
Има време до годишни одмори.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5968
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2076 на: 04 Март 2020, 13:09:42 pm »
Или од гушење. Да ја испере колата?

Само таму е, остатокот е чист, сигурен сум.

:D

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2077 на: 08 Март 2020, 15:26:19 pm »
VW Polo Rear Lamp Repair



не ми е јасно зошто го крши а не му е замаглен  ::) како што е кај многу
« Последно менување: 08 Март 2020, 15:35:21 pm nefer »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2078 на: 08 Март 2020, 18:05:42 pm »
VW Polo Rear Lamp Repair



не ми е јасно зошто го крши а не му е замаглен  ::) како што е кај многу
Замисли да си овластен сервис за VW и да ти е преку глава цел живот од истот ѓубре што ти го носат секој ден. Нема да посакаш да го расцепаш? ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2079 на: 08 Март 2020, 18:30:47 pm »
VW Polo Rear Lamp Repair



не ми е јасно зошто го крши а не му е замаглен  ::) како што е кај многу
Не се вади фарот, односно едвај се вади и става. Механизмот е хаос, пи*ке, лудило.

Решението за тоа што постојано се полни со вода е бургија 1мм и на најниската точка (од страна) кај што се гледа и кај што се собира водичката ќе си избушиш. И ќе си цури полецка кога и да се наполни. Никогаш нема да имаш замаглен фар на полото.

Јебига.

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2080 на: 08 Март 2020, 18:52:10 pm »
VW Polo Rear Lamp Repair



не ми е јасно зошто го крши а не му е замаглен  ::) како што е кај многу
Не се вади фарот, односно едвај се вади и става. Механизмот е хаос, пи*ке, лудило.

Решението за тоа што постојано се полни со вода е бургија 1мм и на најниската точка (од страна) кај што се гледа и кај што се собира водичката ќе си избушиш. И ќе си цури полецка кога и да се наполни. Никогаш нема да имаш замаглен фар на полото.

Јебига.
Штопот многу лесно се вади, пеперутка мутер, само треба од горе надоле малку да се притисне со штрафцигер ... телото со сијалици исто така лесно испаѓа..
Друго е водата што иде долу, тоа го решивме со дупчиња долу... ама во кругот има изгледа ДВОЈНО стакло,  во него по одреден период влегува кондензација, т.е. и да извадиш сијалиците не може да ја исчистиш. Ќе пробам и со греење, ама ако има порозност кај двојната  комора пак исто.
Некој кажуваат дихтунгот од телото со сијалиците да се мења со НОВ, 8 евра бил во Германија  ( 6Q0 998 145 A/146А  ), ама тука изгледа нема таков, а у овластен е може 20-30евра, не сум прашал.., можеби силикон за шофершајбни, ама при  промена на сијалица ќе има проблем...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2081 на: 08 Март 2020, 19:08:51 pm »
Знам колку е лесно над 20 пати сум го вадел за позиции да мењам. На најлош непријател да не му пожелиш да го вади. После правење дупче НА ПРАВОТО МЕСТО најниско што може ќе си истекува водата. После 5 дена нема ни да змаглува бидејќи со секое кондензирање ќе истекува вода по некоја капка додека не истече целата.

Јас тоа го имам решено после 5тото отварање за мењање позиција далечната 2009та. Никогаш не собра вода после тоа ниту замагли.

Отсутен Vwlover

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 562
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2082 на: 14 Март 2020, 23:53:58 pm »
Во план сум да земам Голф 7, ми излезе релативно ок понуда за 1.6 ТДИ,
Ама проблемот е во тоа што 99% од времето ќе биде возен во Скопје.

Дали да одам на дизелов или сепак да барам бензин, истотака ако некој имал
искуство со моторов би бил ептен задоволен да пише збор два, се расипува ли, на што најмногу да обрнам внимание...
Фала

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2083 на: 15 Март 2020, 09:39:01 am »
Во план сум да земам Голф 7, ми излезе релативно ок понуда за 1.6 ТДИ,
Ама проблемот е во тоа што 99% од времето ќе биде возен во Скопје.

Дали да одам на дизелов или сепак да барам бензин, истотака ако некој имал
искуство со моторов би бил ептен задоволен да пише збор два, се расипува ли, на што најмногу да обрнам внимание...
Фала
Ако возиш 99% во град тогаш земај 1.0TSI, мислам дека би бил многу подобра и поудобна варијанта, попрактична и понерасиплива. Дизелот ќе го загушиш уште втората година и ондак нема да застанат проблемите.

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1407
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #2084 на: 15 Март 2020, 09:52:58 am »
Во план сум да земам Голф 7, ми излезе релативно ок понуда за 1.6 ТДИ,
Ама проблемот е во тоа што 99% од времето ќе биде возен во Скопје.

Дали да одам на дизелов или сепак да барам бензин, истотака ако некој имал
искуство со моторов би бил ептен задоволен да пише збор два, се расипува ли, на што најмногу да обрнам внимание...
Фала
Искуство со овој мотор Берово-Велес-Берово, супер е како за 105кс.
Инаку, службена беше голфот, имаше околу 80.000км поминато, од кои поголемиот дел низ Скопје, додека бев во фирмата немаше апсолутно никаков проблем. Исто имаше и Голф 6 исто со 105кс со преку 200.000км, исто така без дефект.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk