Автор Тема: Квалитетот на VW.  (Прочитано 356117 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1845 на: 01 Мај 2019, 20:33:16 pm »
Каде се фалеле, јас вакво нешто не памтам освен во една реклама за Широко?

Ти мислиш дека е само до рекламите на телевизија? :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1846 на: 01 Мај 2019, 21:33:14 pm »
Тоа е мотор на Ауди и има двојно вбризгување. Кога треба да испорачува многу моќност работат инјекторите со директно вбризгување. Кога круза и му треба малку моќ за да оддржува брзина ги користи тие во усисната грана.
Интересно, значи ќе си барам во иднина половен пасат со ваков мотор кога ќе го мењам голфов :).

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1847 на: 01 Мај 2019, 23:30:22 pm »
21 век...интернет... гугл.




Неврзано за твојов мотор....

Engine failure left VW owners picking up a surprise £6,700 bill
Polo is among the latest Volkswagens with a TSI engine to have failed catastrophically


A couple from Durham were left with a £6,650 bill after the engine on their VW Polo catastrophically failed three months after the car’s warranty expired – in a problem that appears to affect many car owners with TSI engines but which VW ignores once a warranty is no longer valid.

Paul Bennett and Andrew Tibbs were on holiday in Dorset when their three-year-old Polo, with just 22,000 miles on the clock, ground to a halt.

The car was towed to the local VW dealer who diagnosed that the timing belt had snapped, causing fatal damage to the engine.

The couple say they were astonished when Lookers VW in Newcastle – the dealer who sold the car and had always serviced it, and had changed the failed timing belt three months earlier – denied liability and said they were responsible for the entire bill.

Bennett and Tibbs are the latest owners of a VW Polo to be left with a wrecked petrol TSI engine and a large bill after a cambelt, chain or tensioner pulley failed.

The TSI (turbocharged straight injection) engines are also fitted in Skoda, Audi and Seat models and have sold in large numbers, but some have been problematic for owners – even after significant changes in design.

Four months after the most recent service, the pair were on the last day of their holiday – it was Friday 13th – and on a busy main road when the car stopped. They managed to pull into a farm track and the vehicle was recovered to the local VW dealer in Dorchester. After that, they claim, VW and the dealer fobbed them off.

Advertisement

“Although the Dorchester VW garage have said it is most likely the engine timing was out, Newcastle VW are refusing to help,” says Bennett.

“Lookers’ assessment (from a distance of 375 miles) was that the camshaft adjuster pulley broke, starting the chain of events that led to the failure.”

He says that when he investigated further, it emerged that failing pulleys are a known problem with the 1.2 TSI engine. VW has recalled similar cars in Australia and some UK dealers had been changing the pulleys to prevent similar engine failures, he says.

The Consumer Rights Act gives owners recourse against the supplying dealer up to six years after purchase, but car dealers will often claim their liability ends with the warranty. In 2016 Money reported how a Skoda Yeti 1.2 TSI failed after 43,000 miles as a result of a stretched timing chain. In spite of it having a full Skoda service history and it being a known problem, the owner was initially told they would have to pay £4,800.

Last year Money also featured the case of a reader whose Skoda Octavia vRS, with a similar 2.0 litre VW engine, failed at six years old, costing the owner £8,250.

After the Guardian’s intervention in Bennett’s case, VW said it would cover 60% of the bill, and later offered to pay 80%. Lookers has offered £500 and to have the car returned to Newcastle, and to supply a courtesy car.

It says: “Volkswagen is pleased to support Mr Bennett despite his car’s out-of-warranty status, and of course takes customer care matters extremely seriously. We hope the support being offered ensures Mr Bennett remains satisfied with his vehicle.”


https://www.theguardian.com/money/2018/aug/11/engine-failure-left-vw-owners-picking-up-a-surprise-6700-bill


Сексуалната ориентација на оштетениoт "пар" не ја коментирам, али ако оној со Поршето мораше со години да снима серијали за да добие поддршка од производител за фабрички грешки, дечково и дечко му морале да се обратат до The Guardian.

Прекрасно.
« Последно менување: 01 Мај 2019, 23:38:51 pm Stratro »

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4942
  • The Spartan General
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1848 на: 01 Мај 2019, 23:37:47 pm »
Тоа е за првата  и втората генерација на 1.8тфси/тси мотор со 118кв/160кс. На третата генерација после 2012та моторот/затегачот е ревидиран, шините кои го водат самиот ланец исто така. Воведено е двојно вбризгување, има нови клипови и карики. Тој во Шкода/ФауВе е детјуниран и е со 180кс и 25Нм. Во Ауди е 170кс и 320Нм спарен со менувач кој има доста долги брзини и е проектиран за штедливо возење.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1849 на: 02 Мај 2019, 01:16:29 am »
Каде се фалеле, јас вакво нешто не памтам освен во една реклама за Широко?

Ти мислиш дека е само до рекламите на телевизија? :)

Па каде се фалеле на друго место освен во таа реклама? Јас еве не знам затоа и прашувам.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1850 на: 02 Мај 2019, 08:46:59 am »
Кога ќе имате време...




Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1851 на: 02 Мај 2019, 13:35:50 pm »
Колку пари потрошија за 20kw да добијат?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1852 на: 02 Мај 2019, 14:06:14 pm »
Мене малку ме збуни бројката, да бидам искрен. Рекоа на почетокот фабрички 180 kw, што е околу 240 коња. Го дигнаа на 277 kw, што е 370 коња.

Ама Golf R секогаш си беше 300 коња. 240 коња е/беше GTI.

Во секој случај, даааалеку од 20 kw разлика.

Едит: Сеа размишљам, и може да се мешаат at the crank / at the wheels бројки.
« Последно менување: 02 Мај 2019, 14:12:10 pm zeroSignal »

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1853 на: 02 Мај 2019, 14:25:15 pm »
Јас ова од тука го спомнав 20kw ама изгледа грешно сум сфатил.

https://youtu.be/XjTwkXAWqeM?t=517

Чудни се бројкиве, само ремап на R треба да е околу 350кс. Ќе ги изгледам видеава да ввидам што менувале.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1854 на: 02 Мај 2019, 14:48:51 pm »
Да речеме дека AWD системот има некој drivetrain loss од околу 20%. Со тоа вкалкулирано, тоа значи околу 450 коња at the crank. Добри времиња поставија на драг и 3.нешто 0-100.

Отсутен ace_banja89

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1855 на: 03 Мај 2019, 11:05:09 am »
Дечки едно прашање. Дали може да се добијат дополнителни киловати без чипување. Иначе се работи за wv golf plus 1.9 tdi 105hp. Поздрав

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1856 на: 03 Мај 2019, 11:14:16 am »
Нешто ситно ако го ослободиш усисот, малце поголем интеркулер (ако е многу поголем ќе си напраиш турбо-дупка), го ослободиш издувот од катализатор и лонци..
Затни ЕГР, да не влага чад у усис, доколку може само механички без ремап. За било што друго, ќе мора некој ECU-то да го „отвори“.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10124
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1857 на: 03 Мај 2019, 11:46:13 am »
Или уштекај у струја, трофазна ;D

Не знам колку киловати ќе добиеш ;D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1858 на: 03 Мај 2019, 11:57:28 am »
Дечки едно прашање. Дали може да се добијат дополнителни киловати без чипување. Иначе се работи за wv golf plus 1.9 tdi 105hp. Поздрав

Не.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Квалитетот на VW.
« Одговори #1859 на: 03 Мај 2019, 12:57:14 pm »
Дечки едно прашање. Дали може да се добијат дополнителни киловати без чипување. Иначе се работи за wv golf plus 1.9 tdi 105hp. Поздрав

Нешто ситно ако го ослободиш усисот, малце поголем интеркулер (ако е многу поголем ќе си напраиш турбо-дупка), го ослободиш издувот од катализатор и лонци..
Затни ЕГР, да не влага чад у усис, доколку може само механички без ремап. За било што друго, ќе мора некој ECU-то да го „отвори“.

Добар совет ти даде Симо, послушај го.