Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 35670 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 35065
  • Il Moderatore
    • alfisti.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #570 на: Декември 06, 2018, 13:46:03 pm »
Пошто исто е дали тебе ти фали исофикс на централното задно седиште, тешка телесна повреда и лимитер за брзина.
Исто и со Гранде Пунто. 5 ѕвезди кога излегло, сега 0. Немало титкање на задни појаси, а на сувозачко не било стандард. 0поени!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3810
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #571 на: Декември 06, 2018, 14:37:35 pm »
Пошто исто е дали тебе ти фали исофикс на централното задно седиште, тешка телесна повреда и лимитер за брзина.
Исто и со Гранде Пунто. 5 ѕвезди кога излегло, сега 0. Немало титкање на задни појаси, а на сувозачко не било стандард. 0поени!
ТаЌно. Камен шасија која одеднаш стана кинез со 0 ѕвезди.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 19314
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #572 на: Декември 06, 2018, 14:50:25 pm »
Да се повторам од пред малтене година дена:

Абе да, ама реално гледано, жива глупост е да не дадеш ниедна ѕвезда на кола која нема загрозувачки деформитет на кабина (Фиат Пунто). Океј, технологии, безбедносни системи и што ти ја знам, ама мислам дека не би требало толкав удел да имаат помошните системи во крајната оценка.

Со тоа што ете, сеа на Пандата ѝ дошол редот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3810
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #573 на: Декември 06, 2018, 16:04:45 pm »
Толку е цврста шасијата на Пандата, што при директен удар шофершајбана е здрава. Битно и накалемија оценка 0.
http://24auto.mk/magazin/zanimlivosti/euroncap-i-pokraj-povtoreniot-test-panda-i-wrangler-se-nebezbedni-vozila/?fbclid=IwAR1-DJDlpTnQB_q3FKQpyBjZWpB3RPqk5RfnpAlyCMFvfHLmrbWXaW5vJPU

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15982
  • (•_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #574 на: Декември 06, 2018, 16:49:46 pm »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15578
  • Keep it 100
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #575 на: Декември 07, 2018, 01:19:36 am »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 19314
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #576 на: Април 09, 2019, 13:11:43 pm »
10 Car Crash Survivors Pose Proudly For A Chilling Photo Project To Raise Awareness About Seatbelt Safety



https://www.boredpanda.com/belted-survivor-photography-series-clemenger-bbdo-wellington-new-zealand/
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.