Автор Тема: DIZEL NA PLIN  (Прочитано 52291 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10887
  • 430i
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #135 на: 23 Октомври 2013, 15:53:13 pm »
Не се капам. Се бањам или туширам, согласно потребите.

Како тоа според потребите?

Сореле ОТ :)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #136 на: 23 Октомври 2013, 15:57:37 pm »
хаха... I did that before it was cool :)

и шо сеа хипстер сум?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10887
  • 430i
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #137 на: 23 Октомври 2013, 16:24:11 pm »
Шо знам, ти кажи си  ;D


Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9900
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #138 на: 23 Октомври 2013, 16:37:11 pm »
Не се капам. Се бањам или туширам, согласно потребите.
Да не одиш дебар на бања? или си имаш бањатило? :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54743
  • Махер
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #139 на: 23 Октомври 2013, 17:00:59 pm »
Имам „бања“...


А во грција „се бањам на таласите“.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #140 на: 23 Октомври 2013, 17:28:26 pm »
П.С. ако се купаш одиш во купатило, но бидејќи се капиш треба да одиш во капатило ?

Ах морав да го сликам ова:



;D ;D ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #141 на: 23 Октомври 2013, 17:38:56 pm »
Компримиран е понов збор и изведен од зборот компресиран.
http://www.makedonski.info/search/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%B8%D1%98%D0%B0
http://www.makedonski.info/show/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B0

Ако компримиран е правилно тогаш преса (Направа или машина за притискање, за цедење, гмечење и сл.) би требало да се вика ?!?  ??? прима?  ::)

Така да поправилно е компресиран.

sry за дабплпост но: http://www.collinsdictionary.com/dictionary/french-english/comprim%C3%A9

Цитат
comprimé (kɔ̃pʀime Pronunciation for comprimé )
Word forms:  comprimée
Translations
adjective

    air comprimé "compressed air"


Така да  „компримиран“ е од француско потекло, а не од анлиско. И е правилно „компримиран“. Иако не сметам дека е премногу погрешно и „компресиран“ пошто се` повеќе прифаќаме зборови од англискиот говор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #142 на: 23 Октомври 2013, 17:50:55 pm »
новини во јазикот се дозволени (и пожелни) онаму каде што има „дупки“.

а онаму каде што веќе имаме зборови - без оглед како и кога сме ги прифатиле - треба да си ги негуваме

во македонскиот јазик има и турцизми и србизми и германизми (се изненадив колку германизми имаме!) и бугаризми и албанизми и секаквизми и тоа е нормално, очекувано и пожелно. Јазикот е жива материја!

Но, пред се и над се, е конвенција.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14031
  • Пудингот на шоферството
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #143 на: 23 Октомври 2013, 20:16:36 pm »
А дизел на плин е?Или темата е?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #144 на: 23 Октомври 2013, 23:12:59 pm »
Колку шо знам се вози и на нафта и на гас комбинирано.Или камионот има поинаков систем кој вози само на гас.Ме интересира пошо ке видиме колку изнесува заштедата.Еден шлепер троши околу 25-35л нафта на изминати 100км.Се разбира тука игра улога и товарот и времето,а и патот.

Моторот конкретно на Стралисот што го спомнав е чисто на метан, бензински мотор во принцип :)
Специјално дизајниран за метан

грешка си оги. не е бензински мотор. дизел мотор со претрпена измена е... барем по она што од ландирензо е испратено, со стотици примери, она што го читав и научив од нив... значи да, моторот после зафатот е специјален мотор за цнг како погонско гориво, а преправен е од дизел мотор.

значи за дизел мотор да се преработи да работи чисто на цнг гас треба да ги претрпи следниве пормени:

-се менува дихтунот на глава со железен дихунг на кој му се крева главата нагоре за околу 4-5 сантими (зависно од спецификација на тој мотор, за цнг потребно е да има не повеќе од 14 бари во цилиндар). или пак се изработува ДЕКЛА (е тоа е декла а не главата)  која се вметнува помеѓу главата и блокот-со два идентични дихтонзи за глава еден горе еден доле на деклата. нормално тоа повлекува други штрафови за глава, поглем ланец или каиш за спој помеѓу брегаста и радилица. односот на работење не се менува т.е. зголемениот број на запци нема да го смени односот на вртење помеѓу овие две затоа што не се менуваат каишниците (или звездите) туку само се оддалечуваат. и последниот зафат е наместо греачи се тураат свекици. доколку греачите се со предкомора на тој мотор, тогаш греачите си остануваат (чисто како штопни, исклучени од реле инсталацијата електрична за греење) а на новомонтираната декла се дотураат свекици (се буши, спрема и се тоа по ред.

цнг уредот за овој зафат си има електроника со своја бомбина и едноставно тој што монтира еднаш го сетира моментот кога да фрлаат свекиците струја и тој си останува засекогаш... така овој мотор се конвертира да биде чисто на цнг, без нафта.  и како таков мотор, со ослабена компресија, практично тоа му доаѓа во просек со ПРЕПОЛОВЕНА компресија од стандардното, тој мотор би требало за минимум 50% подолг живот да има од класичниот мотор со фул компресија.

овој зафат е релативно скап зафат, меѓутоа дефинитивно јако исплатлив поготово на долгорочни стази, кога ке срачунаш колку километри проаѓа машината плус зголемена за 50% рокот на траење.

есапот:

29 кг метан се 1390 денари
25 литри нафта се 1800 денари.

значи заштеда од околу 400 денари на поминати 100 км. а камион со такви перформанси и намена на функционирање, ако не изврти денес и заштеди 20 евра, џабе инвестицијата тогаш.

инаку муабетов е за во другата тема за цнг-метански уреди, а тоа е овде:

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,1980.new.html#new

ке го прекопирам постов и да продолжиме таму...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13576
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #145 на: 16 Август 2015, 02:07:01 am »
Пред некој ден разговарав со еден другар и ми текна на темава.

Сеуште е истиот систем LPG+Diesel? Има некој напредок па системот стана поефикасен?

Ако се сеќавам добро, некаде околу 15% заштеда имаше, што кај лесно возило (макар и преку 3-4000 кубика) не се осеќа (освен подобрените перформанси).

Ако нема подобрување, тогаш се оди на метанска конверзија, која знам дека е прилично скапа и имаш релативно ограничен број на километри да поминеш со полна боца?

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: DIZEL NA PLIN
« Одговори #146 на: 16 Август 2015, 09:32:51 am »
Кај мали кубикажи не беше многу исплатливо, за поголема кубикажа од 3000-4000ццм бројката би била нешто поголема.
15% како бројка вака е ништо, ама за тие што поминуваат по 50к км и повеќе годишно се собира доста.