После Ибицата денес претставен и рестајлингот на Поло (новата Фабиа на MQB0 платформата се очекува во Мај)
Се работи за класичен рестајлинг, највпечатлив момент е ЛЕД лентата која сега ги поврзува двата главни ЛЕД фара. Освежени се предниот и задниот браник со нови светлносни групи напред (достапни сега и како матрикс ЛЕД) и по долгнавести светла позади со нова графика кои сега преминуваат и на вратата од гепекот како кај Голф.
Внатре во ентериерот сега има нов по ангуларно дизајниран волан и менувач кои се превземени од поновите модели на VW. Сега ќе доаѓа со сериски дигитални километражи а во повисоките нивоа ќе има и поголем 9.2 инчен инфотејмент и капацитативни команди за клима уредот како и 2ро ниво на автономија при возење.
Најавените мотори сега за сега се истите 3 цилиндарски 1.0 бензици. Атмосферец од 80кс и два турбо бензинци од 95кс и 110кс и верзија на метан од 90кс (мануелни и ДСГ). Веројатно ќе се нуди и 1.5 150кс турбо бензинска варијата. Се очекува деновиве да се претстави и ГТИ верзијата со 207кс и ДСГ менувач како и хибрид варијанти. Нема да постои дизел ниту електрична верзија.
Во продажба се очекува од септември.
Мое лично мислење е дека ќе биде успешен модел. Како сопственик на претходнот модел ми одговара што нема радикални промени а истиве сепак го чинат да делува по модерно, а во ентериерот по хармонично.
Дали би го заменил своето за моделов? Можеби за ГТИ варијанта