Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2030577 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15990 на: 04 Декември 2019, 15:29:27 pm »
Платформата на GM си останува, ама најверојатно ќе почнат со мотори и менувачи од PSA (веќе се вградува ЕАТ8 аутоматикот).

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 387
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15991 на: 04 Декември 2019, 16:52:31 pm »
Прашање е сега чив drivetrain е подобар. Ако испадне да е подобар тој на GM, ќе им рипне цената на pre-facelift инсигниите на половен пазар, бидејќи ќе бидат во ептен ограничено количество, а оние што ќе купат нова Инсигнија ќе се чувствуваат измамено што добиваат послаба варијанта од онаа што била пред фејслифтот.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15992 на: 04 Декември 2019, 17:04:33 pm »
Опел ќе кренел цена  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15993 на: 04 Декември 2019, 20:47:04 pm »
Мене ме интересира следната генерација на турбо бензински мотори кога ќе се искомбинира технологија од Опел и ПСА. Очекувам да направат и добри хибриди, колку-толку да се доближат до Тојота.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15994 на: 05 Декември 2019, 08:26:18 am »
Mене ме занима колку чичко Томе ќе и бара на Инсигнијата за година - две.
1.5 Т, со кожа, 18 ки и ГСИ страници.



Ме заболе за ПСА платформи, уште помалку за хибриди. ;D






Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1407
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15995 на: 05 Декември 2019, 08:56:52 am »
Mене ме занима колку чичко Томе ќе и бара на Инсигнијата за година - две.
1.5 Т, со кожа, 18 ки и ГСИ страници.



Ме заболе за ПСА платформи, уште помалку за хибриди. ;D
А што има 2 врати вишок? :)

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15996 на: 05 Декември 2019, 09:02:54 am »
Безобразно добро возило, со безобразно добра цена. Браво.
Уште малку. Сега ПСА се со безобразно високи цени, така да и Опелот гарант ќе ги прати
Не ми личи дека се лоши со цени PSA. Ц3 е одличо позиционирано и Ц5 еркрос, а и кактус. Другите коли имаат небитни цени, бидејќи се небитни. 308 има фантастична цена сега, а и претходно имаше. Незнам за која конкретно кола зборуваш? Веројатно за 508 или?
Остај ги соголените верзии кои ги рекламираат со најниски цени.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
За која соголена верзија зборуваме? 308 моментално со 1.2ТБ 110кс е 15990, а со 1.5ТД 130кс е 16990 со таканаречено стајл ниво на опрема кое е со целата оваа опрема од аксес ниво и актив ниво, и плус додадено мирорлинк и слични некои работи за да стане „стајл“ ниво на опрема. Значи пола ниво испод највисокото му доаѓа со опрема. Згора на тоа возилото е со една од најдобро стокмените шасии, и признаено дека е фантастично за возење. Исто така има еден од најдобрите резултати на Moose тест. И уште понатаму има 470литри багажен простор што е меѓу најголемите во класата (околу 100 литри повеќе од голф7 или фокус новиот). Турбо се и двата мотора, имаат многу низок опсег на работа и повлекуваат на многу ниски вртежи, пак - меѓу најдобрите во тој поглед во класата. Откога го оправија менувачот во 2018та имаат и одличен мануелен менувач. Сервисите се меѓу најефтините во државава за соодветно возило.

Мене ова ми делува, вака лаички, на феноменално добра понуда. Што е според тебе проблемот со понудава, или е скапо или што е? Или нешто нечини во колава?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Полека малку, смири живци. Батали ги акциските понуди. Прво 308*-цата е во позамашни години. Кога излезе воопшто не беше ефтина
https://www.peugeot.com.mk/media/showrooms/nov308/cenovnik308.pdf

а нема да биде ни новата 208-ца. https://www.peugeot.hr/osobna-vozila/ponuda-vozila/novi-208/konfigurator-novi-208/mjenjac.html Нит беа посебно поволни 2008-цата кога излегоа, нит 3008-цата. Така да не би рекол дека французите се посебно поволни. БАрем не во однс на регуларните цени. Акциите се друг муабет



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15997 на: 05 Декември 2019, 10:07:05 am »
Мене ме интересира следната генерација на турбо бензински мотори кога ќе се искомбинира технологија од Опел и ПСА. Очекувам да направат и добри хибриди, колку-толку да се доближат до Тојота.

За жал, „технологија од Opel“ веќе како таква, нема. PSA го купи Opel ради economy of scale, и веќе ги исфрла од употреба моторите, платформите и технологиите за кои плаќа лиценци кон GM. Прва е новата Corsa (која е на платформа на 208/C3), Astra веќе ги исфрли моторите и менувачите од GM, а со тазе фејслифтов, сигурен сум дека истото ќе се случи и со Insignia GS.

A иначе, PSA веќе има најавени плаг-ин хибриди. Имаат спортска варијанта кај 508 Peugeot Sport Engineered, a имаат и цивилни варијанти кај 508/3008/5008 плаг-ин хибриди и Citroen C5 Aircross Plug In Hybrid. Истиот плаг-ин хибрид веќе е се нуди и за кај Opel Grandland X.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54665
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15998 на: 05 Декември 2019, 10:24:10 am »
Безобразно добро возило, со безобразно добра цена. Браво.
Уште малку. Сега ПСА се со безобразно високи цени, така да и Опелот гарант ќе ги прати
Не ми личи дека се лоши со цени PSA. Ц3 е одличо позиционирано и Ц5 еркрос, а и кактус. Другите коли имаат небитни цени, бидејќи се небитни. 308 има фантастична цена сега, а и претходно имаше. Незнам за која конкретно кола зборуваш? Веројатно за 508 или?
Остај ги соголените верзии кои ги рекламираат со најниски цени.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
За која соголена верзија зборуваме? 308 моментално со 1.2ТБ 110кс е 15990, а со 1.5ТД 130кс е 16990 со таканаречено стајл ниво на опрема кое е со целата оваа опрема од аксес ниво и актив ниво, и плус додадено мирорлинк и слични некои работи за да стане „стајл“ ниво на опрема. Значи пола ниво испод највисокото му доаѓа со опрема. Згора на тоа возилото е со една од најдобро стокмените шасии, и признаено дека е фантастично за возење. Исто така има еден од најдобрите резултати на Moose тест. И уште понатаму има 470литри багажен простор што е меѓу најголемите во класата (околу 100 литри повеќе од голф7 или фокус новиот). Турбо се и двата мотора, имаат многу низок опсег на работа и повлекуваат на многу ниски вртежи, пак - меѓу најдобрите во тој поглед во класата. Откога го оправија менувачот во 2018та имаат и одличен мануелен менувач. Сервисите се меѓу најефтините во државава за соодветно возило.

Мене ова ми делува, вака лаички, на феноменално добра понуда. Што е според тебе проблемот со понудава, или е скапо или што е? Или нешто нечини во колава?
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Полека малку, смири живци. Батали ги акциските понуди. Прво 308*-цата е во позамашни години. Кога излезе воопшто не беше ефтина
https://www.peugeot.com.mk/media/showrooms/nov308/cenovnik308.pdf

а нема да биде ни новата 208-ца. https://www.peugeot.hr/osobna-vozila/ponuda-vozila/novi-208/konfigurator-novi-208/mjenjac.html Нит беа посебно поволни 2008-цата кога излегоа, нит 3008-цата. Така да не би рекол дека французите се посебно поволни. БАрем не во однс на регуларните цени. Акциите се друг муабет
Тоа што е постара не ја прави да е лоша, сеуште подвозјето е меѓу најдобрите, ентериерот е со и кокпит што ретко кој го нуди поготово за таа цена, моторите се одлични и топ оф д лајн, фејслфтирана е од надвор, фаровите се со лупи, ледови наоколу има. Ти спомна нешто дека се скапи, еве ти велам дека не гледам што е тоа „скапи“. C5 Aircross е околу 25-30000 евра со исто една од најдобрите шасии, најдобра суспензија во моментов од било кое возило, одлична внатрешност, ново е, одлични мотори, тивко е внатре многу, седиштата се фотељи како што треба, има одлично управување, ултра мека вожња, а истовремено еден од најдобрите moose тестови. Затоа ме интересира конкретно. 308 со задоволство би ја купил или препорачал некој ако ме праша, искрено.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #15999 на: 05 Декември 2019, 10:42:25 am »
Пежото има проблем со тоа што контролите за клима се убутани во дисплејот, И да е така можеле самиот процес да го направат поедноставен. Задната камера во рикверц не се пали одма туку ума огромен дилеј ако ја палиш колата сајабле. Ова се работи каде што кај геманците све е по-глатко направено. Иначе и јас мислам пежово е многу добар ако не најдобар избор во моментот со акциската понуда зошто имаат добро подвозје и одлични мотори. Она што мене највеќе ме плаши е како ќе се покаже за 5-10 години. Треба да се почека уште малку време.

Отсутен was

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 291
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16000 на: 06 Декември 2019, 19:37:26 pm »
Махиндра КУВ100 ја донеле во Македонија.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16001 на: 09 Декември 2019, 04:48:35 am »


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16002 на: 09 Декември 2019, 22:22:45 pm »
A иначе, PSA веќе има најавени плаг-ин хибриди.

Тоа е целта, а не economy of scale. Да не се лажеме, economy of scale е лесно да се постигне. Scale штотуку си добија онака, да не се замараат премногу, плати си -  доби си, како и цел сет на нова технологија за нив, технологија веќе 10 години стара и размислувана.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29057
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16003 на: 09 Декември 2019, 23:17:19 pm »
A иначе, PSA веќе има најавени плаг-ин хибриди.

Тоа е целта, а не economy of scale. Да не се лажеме, economy of scale е лесно да се постигне. Scale штотуку си добија онака, да не се замараат премногу, плати си -  доби си, како и цел сет на нова технологија за нив, технологија веќе 10 години стара и размислувана.

За да се постигне Economy of Scale во автомобилска индустрија, треба да се постигне што е можно поголема продажба. PSA сами по себе го достигнаа максимумот кој можеа да го постигнат, и им требаше да купат уште брендови за да можат да ја зголемат продажбата. Затоа го купија Опел. Затоа се спојуваат со FCA.

PSA не „доби“ никаква технологија од Opel. Всушност, PSA гледа колку што е можно побрзо да ја исфрли технологијата од Opel, од повеќе причини - прво, за да не плаќа лиценци кон GM, и второ, заради тоа што технологиите на Opel немаше да ги исполнат еко стандардите кои се наметнуваат од 2020-некоја. Затоа и го убрзаа префрлањето од GM на PSA платформи, со PSA мотори, менувачи и хибридни технологии.

Да не праиме муабет дека GM фино лепо го исполажа PSA за еко-прифатливоста на нивните технологии. PSA дури бараше пари назад, не знам што се деси со тоа, не сум 100% во тек.

Economy of Scale. Ништо повеќе.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8000
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #16004 на: 10 Декември 2019, 00:32:20 am »
Двеста на сат
По нелегален пат