Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2043922 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14805 на: 11 Април 2019, 10:57:59 am »
Чекај, чекај, чекај...

Прво кажуваш дека:

Во моментов ФВ имаат огромен проблем со Форд Фокус и Мерцедес А класа кои се продаваат фрапантно многу во западна Европа и бројките на продадени Голфови се смешни.

Оваа реченица е во сегашно време. Нешто што сега се случува. Не идно неопределено несвршено време. Кога ќе сервираме бројки за сегашната продажба, се префрлаш на

Бројките се набустани затоа што Голф7 се продава со огромни повслатувања и попусти како модел кој што е на залез од животот. Има понуди на модели на Голф 7 кои се напукани со опрема и кои до пред 2 години чинеа дури 5000 евра повеќе од цената која што е сега.



Ова е многу различно од „бројките на продадени Голфови се смешни“ за на крај да предвидуваш нешто што не знаеш ни самиот како ќе се одвива.

Кога ќе се покави Голф 8 и Шкода Скала, овие бројки ќе бидат мноогу поразлични.

Не знам ни јас.

Во секој случај, си го направиле Германците есапот. Ќе видиме.

Искрено, мене Scala ми е многу интересен новитет. Едвај чекам да ја видам колата и да ја повозам. Skoda секогаш настапува рационално и сосема ми е оправдано да понудат хечбек кој ќе остане како мејнстрим/афордабл модел ако Golf отиде нагоре. Ама реалноста е дека сите се ценовно отидени нагоре, не само VW.

Ѕирнав пар ривјуа, и фидбекот е скоро универзално позитивен. Мада, генерално не сакам да гледам многу-многу ривјуа пред да возам кола за да не си направам самиот bias кон нешто.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14806 на: 11 Април 2019, 10:58:32 am »
И сеа на крај испадна напумпани биле бројките пошто на залез бил голфот. А пред некој ден рекоа дека голф 8 се одложува за наредна година, така да ќе си почекаме.

Мислам дека од целиов муабет све ќе се сведе на исто, а ниту новиот голф ќе биде премиум ниту Шкода Скала ќе биде на рамниште со голф 7, туку како и во изминатите 30 години, голфот ќе биде мост од не-премиум кон премиум и така ќе си остане во иднина. Toa што во голф 8 ќе понудат нови технологии пред се од инфотејмент системот неможе да се смета како премиум, туку еден своевиден технолошки напредок и потврдување дека голф сеуште го носи тронот како крал во својата класа. Цената е нормална да рипне со искачање на секој нов модел, и тоа не е исклучок за голф туку сите автомобили на планетата земја, како што расте инфлација така на секои 5-6-7 години при нов модел нормално е за некоја стотка или илјадарка новиот модел да биде поскап.

За останатите што сакаат да се замислуваат дека возат премиум постои сега Шкода Карок, ВЊ Т-Крос, Сеат Арона итн. да не ги редам.

п.с.

1. За тоа колку скалата е демек како голф7 е фактот што иде со обична рачна кочница а не електронска рачна. Голф7 од 2013 иде со електронска рачна. Не ме интересира дали еднава рачна е подобра од другата туку све се сведува на оптимизирање на трошоците и затоа шкодата ќе ја продаваат со интересни симпли клевер гаџети, евтинка ќе е ама од друга страна секогаш ќе заостанува во квалитетот од поголемиот му брат вњ.

2. Актив ифо дисплејот кај Шкода Скала (за волја на вистината и кај Шкода Суперб) е скоро идентичен. Седни во актив инфо дисплеј на Голф 7 и разликата е евидентна, исто како што е евидентна кога ќе седнеш во актив инфо дисплеј на Ауди А3.

3. Хаубата кај Шкода Скала сеуште мора да се зацврсти со она стапчето, додека кај Голф имаш амортизер како господин да не се мачиш

4. Материјалот на тепихот кај Шкода Скала е истиот користен од пред 20 години како кај Голф 4 (истиов тренд го има и во Октавија)

5. Кај резервното тркало кај Шкода Скала немаш никаква изолација, туку лим.

6. Kaj вратите доле за ставање џиџи миџи немаш тепихче како кај Голф 7


 ;D
« Последно менување: 11 Април 2019, 11:10:32 am vlatko.klp »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14807 на: 11 Април 2019, 11:04:54 am »
Караванов прекрасно изгледа.

Мене сите ми изгледаат одлично. Ја би S7-цата, глат.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54743
  • Махер
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14808 на: 11 Април 2019, 11:08:35 am »
Караванов прекрасно изгледа.
Стакло. TDi DSG.

Присутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20556
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14809 на: 11 Април 2019, 11:18:28 am »
Богами тзитзка... Само уште со еднобојни бандажи и ај, би му простил...

Бар ќе можам кај ќе ми прдне да се паркирам и оправдано да малтретирам народ па патиштава.
« Последно менување: 11 Април 2019, 11:43:08 am velestrumf »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14810 на: 11 Април 2019, 11:35:27 am »
Од искуство не се водам по никакви статистики од интернет портали, секогаш се наклонувам кон релевантни иституции кои што даваат потврдени податоци.

Извор: kba.de

Преглед на регистрирани возила во прво тромесечје во Германија:

Продадени и регистрирани возила Јануари 2019.

Споредено со 2018:
Голф е во пад на продажба од -22.9%
Мерцедес А класа раст на продажба од 68.7%

Голфот е субвенциониран и бустан од ФВ со попусти, мерцедесот не е, релативно нов модел е.
Најдобар показател е бројката за продадени голфови во Март која е "само" минус 8.5% споредено со Март 2018. Тоа се должи на кампањата на ФВ да продаде што повеќе Голф 7 модели заради одложувањето на Голф 8. И дополнително заради огромниот пад кој што се случи во Јануари и Февруари 2019. Па затоа плацевите се преплавени со Голфови и Пасати кај сите ФВ дилери низ Германија, од крајот на Февруари до денес. Условите што ги нудат се дури и смешни, само за да покачат некој процент во продажбата.



Продадени и регистрирани возила Февруари 2019:



Продадени и регистрирани возила Март 2019.




Тоа е што многу интересно и поминува многу незабележано е падот на продажбата на Пасат и Артеон.

Регистрирани Пасат возила во 2019 споредено со 2018:

Јануари: -40%
Февруари: - 49.3%
Март: - 3.8%

Регистрирани Артеон возила во 2019 споредено со 2018:

Јануари: -66.8%%
Февруари: - 56.1%%
Март: - 39.4%%

Кога во оваа листа би се додала Шкода Скала...
Кој сака детално да ги прегледа сите категории еве ви ги податоците листајте

ЛИНК

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14811 на: 11 Април 2019, 11:40:05 am »
Па нормално Пасат и остасли се во криза кога имаш сега 10 варијации на Тигуан со различни имиња. Више нема Авенсис и Акорд побогу ама затоа имаме ЦРВ ХРВ, ЦХР, РАВ4......

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14812 на: 11 Април 2019, 11:47:16 am »
А кај е Фокусот во приказнава? Тој е директен конкурент на Голфот, а има мизерни бројки во однос на Голфот иако е нов модел, а и нема пораст, дури има и пад во однос на лани ова време кога се продаваше стариот модел. Далеку од фрапантно многу продадени возила.

А класата очигледно ја погодија, конкуренцијата им е малце застарена.
Иако ново БМВ 1 ќе искача годинава, стариот модел се продава скоро исто како новата А класа, а А3 се продава 50% повеќе од Мерцедес и БМВ.
Мерцедес А има супер резултати во однос на претходната А класа, али не и во однос на конкуренцијата. Полошо се продава од Ауди, слично како сто години стар БМВ кец.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14813 на: 11 Април 2019, 11:53:55 am »
А кај е Фокусот во приказнава? Тој е директен конкурент на Голфот, а има мизерни бројки во однос на Голфот иако е нов модел, а и нема пораст, дури има и пад во однос на лани ова време кога се продаваше стариот модел. Далеку од фрапантно многу продадени возила.

А класата очигледно ја погодија, конкуренцијата им е малце застарена.
Иако ново БМВ 1 ќе искача годинава, стариот модел се продава скоро исто како новата А класа, а А3 се продава 50% повеќе од Мерцедес и БМВ.
Мерцедес А има супер резултати во однос на претходната А класа, али не и во однос на конкуренцијата. Полошо се продава од Ауди, слично како сто години стар БМВ кец.

Фокусот се продал во повеќе примероци до Ауди А3, Мерцедес А класа и е второ најпродавано возило после Голф 7 во класата.

Споредено со лани е послаб во продажба сам со себе.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14814 на: 11 Април 2019, 12:01:35 pm »
Се тоа е супер и точно, али врска нема со претходниот муабет од твоја страна:

Во моментов ФВ имаат огромен проблем со Форд Фокус и Мерцедес А класа кои се продаваат фрапантно многу во западна Европа и бројките на продадени Голфови се смешни.

Според бројкиве, Ауди нема проблем со Мерцедес, а не па ФВ :)
А Фокус ако со новиот модел нема раст во однос на лани, што џабе да правиме муабет дали го потресува ФВ кој продал 50.000 Голфови, а Форд продале 16.000 Фокуси за првите три месеци :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14815 на: 11 Април 2019, 12:10:12 pm »
Се тоа е супер и точно, али врска нема со претходниот муабет од твоја страна:

Во моментов ФВ имаат огромен проблем со Форд Фокус и Мерцедес А класа кои се продаваат фрапантно многу во западна Европа и бројките на продадени Голфови се смешни.

Според бројкиве, Ауди нема проблем со Мерцедес, а не па ФВ :)
А Фокус ако со новиот модел нема раст во однос на лани, што џабе да правиме муабет дали го потресува ФВ кој продал 50.000 Голфови, а Форд продале 16.000 Фокуси за првите три месеци :)
Тезата почна од појавата на Шкода Скала во класата га Голф, и влијанието на истата во продажбата на возила во тој сегмент.

Потоа продолжи со тоа дека Фокус и А класа се продаваат многу повеќе споредено со лани.

"фрапантно" е епитет што го употребив за да се изразам по бомбастично.

Очигледно е проблематичен збор ако се користи во комбинација со бројки во кои се споредува пад на продажба на Голф.

Ок, ќе користам "soft ball" изрази во иднина.

Ајде вака ќе ја преформулирам мојата реченица:

Голф се продава фрапантно одлично со -14% пад во продажбата споредено со лани. Неговите директни конкурентни имаат катастрофален раст во продажбата од +5.3% за Мерцедес А класа, и +8.7% за Форд Фокус.


Да не ја вадам статистиката за продадени дизели, ќе треба да бирам зборови како да ги соопштам бројките, за да не се депримира дизелското лоби на форумов.

Ама ај, да не ја праиме лисичанската. Нека иде дискусијата во насока како што треба...


Голф е најбољи.


Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14816 на: 11 Април 2019, 12:24:22 pm »
Си ја промашил колоната за катастрофалниот раст во продажба на Мерцедесот и Фокусот. Фрапантен раст има Фокусот од -5,0 %, Мерцедесот стварно има фрапантен раст од 41,8%, али со тој раст само се доближил до Ауди и за малце го скокнал БМВ.

Иначе ниту имам Голф, ниту сум имал, а не ни планирам да имам. Дизел имав, го продадов. Знам дека ти одговара да бидеш интересен и да ме ставиш во кошот на ФВ и дизел лобито, али за жал не сум дел од тоа :)

Да заклучиме:
Фокус со нов модел има пад, не пораст на продажба, а далеку од фрапантно.
Мерцедес А класата има стварно фрапантен пораст, но со тој пораст се доближи до конкуренцијата која се состои од А3 и БМВ 1, не дека тргна накај Голф па треба да се потресуваат.

Мене Голф не ми е симпатичен како модел. Досаден ми е и мило би ми било да има многу поголема разноликост од таа што ја има, но за жал реалноста е друга.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14817 на: 11 Април 2019, 12:33:05 pm »
Си ја промашил колоната за катастрофалниот раст во продажба на Мерцедесот и Фокусот. Фрапантен раст има Фокусот од -5,0 %, Мерцедесот стварно има фрапантен раст од 41,8%, али со тој раст само се доближил до Ауди и за малце го скокнал БМВ.

Иначе ниту имам Голф, ниту сум имал, а не ни планирам да имам. Дизел имав, го продадов. Знам дека ти одговара да бидеш интересен и да ме ставиш во кошот на ФВ и дизел лобито, али за жал не сум дел од тоа :)

Да заклучиме:
Фокус со нов модел има пад, не пораст на продажба, а далеку од фрапантно.
Мерцедес А класата има стварно фрапантен пораст, но со тој пораст се доближи до конкуренцијата која се состои од А3 и БМВ 1, не дека тргна накај Голф па треба да се потресуваат.

Мене Голф не ми е симпатичен како модел. Досаден ми е и мило би ми било да има многу поголема разноликост од таа што ја има, но за жал реалноста е друга.

Да бе стварно, сум ја утнал. Јеби га.

Ок. Голф е најбољи.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6335
  • Бенве сие бенве
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14818 на: 11 Април 2019, 13:52:27 pm »
Јас негде прочитав дека има шанси да го намалат производството на фиеста и фокус затоа што повеќе им се продавале СУВ моделите.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #14819 на: 11 Април 2019, 23:05:24 pm »
Голфот 8 не смее да биде повеќе од 16.000 евра основен модел без разлика на тоа каква ручна или какви килимчиња ќе му стават.
И тоа со се давачки.

Те праат будала со 1.0 мотор, ја рачната и килимчињата ќе ги гледам да се излажам и  да им лупнам 18, 19 , 20 К.

Ооо.... ;D