Автор Тема: Промена на спирали и амортизери  (Прочитано 60679 пати)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #15 на: 12 Март 2011, 20:57:38 pm »
Јас не би ти препорачал да мењаваш спирали или да ставаш боди китови  :-*
Што корист од тоа ???
Немаш корист  само што ке ги фрлиш парите за амортизерите и спиралите и ке менјаваш гумици на балансштангли   :-  А и некој пиша и вилушки може да треба да се сменат :-\

Слушај виљушки нема потреба да мењаш, не би гледал зашто... а гумици на баланштангла и вака и така ке треба да смениш ради улициве наши што ни се убави...

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #16 на: 12 Март 2011, 21:46:41 pm »
Ја би идел на боди кит. Секој си има свој вкус, не сакам да се наметнувам, ама мислам дека најидеален и најфункционален кит за твојот автомобил е овој: http://img220.imageshack.us/img220/168/untitlded1.jpg
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #17 на: 12 Март 2011, 21:58:08 pm »
Hahahahahha GJODOOOOO :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #18 на: 12 Март 2011, 22:00:01 pm »
Ја би идел на боди кит. Секој си има свој вкус, не сакам да се наметнувам, ама мислам дека најидеален и најфункционален кит за твојот автомобил е овој: http://img220.imageshack.us/img220/168/untitlded1.jpg

C C C Oд кај ја извади сликава жити се :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20559
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #19 на: 12 Март 2011, 22:17:10 pm »
Ја би идел на боди кит. Секој си има свој вкус, не сакам да се наметнувам, ама мислам дека најидеален и најфункционален кит за твојот автомобил е овој: http://img220.imageshack.us/img220/168/untitlded1.jpg

Тоа е тоа... Надградба со дивоградба... Абе море гоедо едно, ќе треба после да откупуем и земја и воздух од државава :D

За оние кои не се запознаени со муабетот: http://www.carclub.mk/index.php/topic,94.0.html
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54748
  • Махер
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #20 на: 12 Март 2011, 23:02:11 pm »
Ја би идел на боди кит. Секој си има свој вкус, не сакам да се наметнувам, ама мислам дека најидеален и најфункционален кит за твојот автомобил е овој: http://img220.imageshack.us/img220/168/untitlded1.jpg

C C C Oд кај ја извади сликава жити се :D
Јас ја правев, не ти се свиѓа?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #21 на: 12 Март 2011, 23:08:44 pm »
Ја би идел на боди кит. Секој си има свој вкус, не сакам да се наметнувам, ама мислам дека најидеален и најфункционален кит за твојот автомобил е овој: http://img220.imageshack.us/img220/168/untitlded1.jpg

C C C Oд кај ја извади сликава жити се :D
Јас ја правев, не ти се свиѓа?

Да ја правев јас, можда ќе ми се свиѓаше !

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3794
  • Боинг 747

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3148
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #23 на: 13 Март 2011, 19:33:18 pm »
Ја би идел на боди кит. Секој си има свој вкус, не сакам да се наметнувам, ама мислам дека најидеален и најфункционален кит за твојот автомобил е овој: http://img220.imageshack.us/img220/168/untitlded1.jpg
Суперр повисок е од мојот џип,како што пиша Гојдово вака ке му биди лично за у село
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20559
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #24 на: 13 Март 2011, 20:42:13 pm »
http://d5otzd52uv6zz.cloudfront.net/i-04fad6f6-8745-46bb-98a0-019cf5f8df36-420.jpg
http://www.speedzonemotorsports.com/images/P/image.php-874.jpg
http://trendgears.com/ebay/MiragePower/Suspension/Camber/CamberCombo-RD-001-1.jpg

eve nekolku primeri za Honda Civic kako bi izgledale delovite sto treba da se smenat


Тенкју Боки... Ја многу многу не контам што све има тука, осим тамо виљушка нешо ово оно :)

@другите: ај пор фавор, за Когарето терајте муабети таму, да не се расплини темава што е за спирали и амортизери.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3794
  • Боинг 747
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #25 на: 13 Март 2011, 23:24:37 pm »
Eve najprosto objasnuvanje. Bas na viluskata samata jabucica ima prostor da se pomeruva levo i desno zavisno od toa kolku ke ja spustis prednicata, a so samoto toa samata trakcija na trkalata ostanuva celosno na podlogata.

Отсутен Zvrki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 396
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #26 на: 15 Март 2011, 16:49:51 pm »
Е тропа на дупки али изгледа подобро. Јарето мое е спуштено за 30мм ама сто е се праено точно незнам. Треба да ги прашам у Тојота. Едина лоша работа е тоа што морам да ги знам сите дупли у градов.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #27 на: 15 Март 2011, 17:22:35 pm »
Да де боки, после наѓип добиваш поголем... по тркачки изгледа... ама ги ебеш гумите побрзо....

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1341
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #28 на: 09 Април 2011, 00:38:06 am »
може некој да ми објасни при местење на coil over, што е разликата помеѓу eye mount и fork mount и како да откријам што одговара за мојата кола

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #29 на: 03 Мај 2011, 22:31:39 pm »
Прикаска од лично искуство: Моето Стило е спуштено -40см, Sparco спирали и KYB амортизери. Прво беа само пружините со оригиналните FIAT-ови (COFAP) амортизери, амортизерите беа (пре)меки за спортските пружини и секоја реакција на пружините беше прејака. Исто така брзо "otidoa" и почнав да "гребам" по лежечи и на тротоари. Исто така се појави луфта во јабучиците и споните. 
Од афтермаркет амортизери имам искуство со Monroe, Bilstein i KYB, можам да кажам за спуштање немојте монро (добри се за стандард пружини), додека билштејн и кајаба се со „поцврсти“ дамп и ребаунд карактеристики и подобро работат со спортски пружини.
Многу викаат дека Eibach SportKit пружините добро работат и со стандардни амортизери (дури и на нивниот сајт мислам дека има таква инфо), но ако скате добар хендлинг и пристојна комоција само комбинација пружини со амортизери (Не заборавајте на гумите - не иде добар хендлинг со ефтини гуми) За коиловери не дискутирам, скупа работа  и откажи се од сопатници - никој нема да сака да се вози со тебе) ;)

Сечење пружини забораите - Спортските пружини имаат помалку кругови но подебел профил на челикот во однос на оригналните, за да се намали патот на движење на амортизерот, а ако ги исечете оригиналните, ќе добиете „ефект на градски автобус“, ем кога ќе дојде до bump stop (долна крајна положба на амортизерот) наеднаш ќе ве фрли нагоре и возењето ќе биде општо поспоро (за да ги избегнете непријатностите, сами ќе возите поспоро)

Мој идеален избор би бил некои вакви пружини (Sparco, Eibah, H&R) со Koni Sport Adjustable (да си наштимаш дамп и ребаунд по желба).
За Alfa-та би идел на Кони + оригинални Alfa 166 Ti пружини (здравје).

Се надевам ви помогнав околу изборот на елементи за спуштање на возилото. Естетската страна е одлична, но внимавајте, нашите тротоари не се по ниеден стандард, на многу места се превисоки, оштетени.. ама се навикнува чоек, прво „газот“ на тротоар, па после предните тркала, рикверц рула! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.