Автор Тема: Промена на спирали и амортизери  (Прочитано 60436 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Промена на спирали и амортизери
« на: 11 Март 2011, 15:35:42 pm »
Темава веројатно спаѓа во неколку секции, ама пошто мене ми е поентата за естетика, ја почнувам тука.

Ениху, сакам да сменам спирали на Лансерот. Сакам да ставам некои, со кои би ја спуштил колата за околу 40мм... Дали е подносливо безболно менувањето САМО на спиралите, или препорачливо е и што побрзо амортизерите да ги сменам? Пошто нели, со скратени спирали, фабричките амортизери би трпеле повеќе оптеретување... Колку тоа реално им штети и им го намалува векот на траење на фабричките?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #1 на: 11 Март 2011, 15:46:13 pm »
10 pati. Ne si igraj so takvi kombinacii. Spirali i amortizeri zaedno se menuvaat. Cekaj, neli ke ja podigase kolata za 100mm?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #2 на: 11 Март 2011, 16:01:27 pm »
За естетика, пре би некои прагови спојлери... ала Денде.
А ќе ги кратиш постоечките или ќе ставаш нови пократки?

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #3 на: 11 Март 2011, 17:17:11 pm »
Кола не се спушта со прагови и спојлери :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #4 на: 11 Март 2011, 19:45:32 pm »
@LP: остај тоа, пијан бев, не знаев што зборам ;)
А озбилно, до тој степен се праи беља на фабричките амортизери? Гад демит :-\

@Deni: ја би и за таа естетика т.е. прагови, спојлери итн... Арно ама, Игор убоо вели, кола не се спушта на тој начин :) Башка, би купувал нови, не би сечел фабрички, пошто колку што знам, тоа не е баш најпаметна идеја.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10881
  • 430i
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #5 на: 12 Март 2011, 11:30:41 am »
Спуштена кола за 4цм значи и бегање 4цм од оптималниот режим на амортизерот и многу често мавање во крајна положба до заштитните гумички (буфери ли беа не ми текнува).
Они велат 3-5цм зависно од модел не прави разлика, ама прави.
Ќе прајме муабет ;)

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3793
  • Боинг 747
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #6 на: 12 Март 2011, 11:48:31 am »
Osven sto se menuvaat spirali ili amortizeti toa si povlekuva da se smenat stabilizatori viluski, jabucici i red drugi stavi za da bise se profi.
Ako ne se smenat se strada samo na kogo da kazes:):):):)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #7 на: 12 Март 2011, 11:52:58 am »
Pa otvorete edna nova tema i pisete sto sve treba za bezbedno i bezbolno spustanje. Tocno takai jas mislam deka ima mnogu raboti sto treba a se napravat da se spusti edna kola pritoa da ne se osetat posledici od toa, ako nebese taka sto pati do sega ke go napravev toa.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #8 на: 12 Март 2011, 15:25:32 pm »
Мене у МАС ми кажаа дека као демек безболно би било до 4цм ако се спушти, и дека Мицубиши го дозволува тоа, и еве рецимо, дека не би се прекинала гаранцијата. Арно ама, пошто сум таков чоек, што не иде на мочање без да смисли план, нејќам да избрзувам за вакви работи, пошто си ја сакам колата :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #9 на: 12 Март 2011, 17:28:44 pm »
Kako prvo ne se 3-4 cm kako sto deklariraat na spiralite. Jas kupiv Eibach -30mm (edni od najdobrite) i koga gi dobiv bea 100mm pokratki od originalnite. GI ebaa amortizerite za kratko vreme, a voznjata bese mnogu neudobna, kolata ripase na neramnini ko spediter. Ama vkrivna lepi kako so sekundaren :)

Treba da smenis amortizeri i spirali zaedno, najdobro e da zemis coilover kit kako kaj banzata. Drugo nisto ne e potrebno da smenis. No racunaj ke imas pokruta voznja i celata prednica pokratko ke ti trae.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7692
  • Хорска Секција
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #10 на: 12 Март 2011, 17:35:19 pm »
Ептен опак чеок си бил ти Веле. Цело време збориш дека сакаш да ти е лично Когарето кога одиш в село и сега отвори бош муабет. Место да му навариш по некој круг на спиралите, ти од колата сакаш сноу борд да направиш.

Шегата на страна. И јас пре би ставил прагови и други спојлери(или би ги надградил постоечките) попрво одошто да ја спуштам. Прво колата ја возиш во село (Скопје), второ немаш некоја бесна машина па стабилноста да е доведена во прашање, трето греота е тоа твое младо газе уште од сега модринки да носи.
« Последно менување: 12 Март 2011, 17:37:25 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10650
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #11 на: 12 Март 2011, 18:36:39 pm »
Сеа ке ви кажам, од искуство нешто... што глупости сум правел...

Имав Ибица и сеа, за да не давам 600-700 евра за комплет сет, спирали и амортизери бидејки колата ми беше за продавање и ја земав целата работа во мој раце. Поточно напред прво исеков 1 круг, и малце ми се виде... (по што подоцна увидов дека таман било) и земав истиот ден уште 1,5 круг... и од картер, до зема имав висина од легната кутија цигари, на тротар неможев да се качам жив проблем....

А позади, ставив 2 левчина за водовод од по 3,5 или 4 сантими.... и колата дојде флека...  со убав нагиб позади...

Е сеа, значи добиваш на фаца, а на перфоманси ништо.... Значи малце подобро влагаше во кривини... ама недај бозе да удриш во дупка, или да поминеш залетан преку лежеќи милиционер... цел го прерипуваш... а и тоа да, дека некад во некоја јака дупка удараш до мах на буфер гумите.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #12 на: 12 Март 2011, 20:17:28 pm »
Сеа ке ви кажам, од искуство нешто... што глупости сум правел...

Имав Ибица и сеа, за да не давам 600-700 евра за комплет сет, спирали и амортизери бидејки колата ми беше за продавање и ја земав целата работа во мој раце. Поточно напред прво исеков 1 круг, и малце ми се виде... (по што подоцна увидов дека таман било) и земав истиот ден уште 1,5 круг... и од картер, до зема имав висина од легната кутија цигари, на тротар неможев да се качам жив проблем....

Убоо го долови моментот дека си праел глупости :D
„Абе малце е ова... дај ќе сецнам уште троа, болид ќе биде.... (после извесно време)... Гад демит, заебав работа!“ :D

@gOJDO: И ја сум му ептен у мисла за тоа... Поготово пошто кај нас патиштава се убиј Боже, не знам дали да си отварам работа со спуштање, или само онака да си ја дотеруем колата, соодветно на можностите.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3148
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #13 на: 12 Март 2011, 20:37:51 pm »
Јас не би ти препорачал да мењаваш спирали или да ставаш боди китови  :-*
Што корист од тоа ???
Немаш корист  само што ке ги фрлиш парите за амортизерите и спиралите и ке менјаваш гумици на балансштангли   :-  А и некој пиша и вилушки може да треба да се сменат :-\
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Промена на спирали и амортизери
« Одговори #14 на: 12 Март 2011, 20:40:10 pm »
Абе затоа си прашуе чоек :)

Ако сума сумарум не би имал некоја поента да го спуштам Лансерот, нема да го спуштам, би дотерувал други ствари :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.