Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 492547 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10888
  • 430i
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1035 на: 05 Мај 2017, 12:34:49 pm »
може Германија е лидер во регионот и најбрзорастечка економија во Европа

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1036 на: 16 Мај 2017, 16:38:59 pm »


Nio EP9 ги уништи сите рекорди на Нирбургринг!

http://www.carclub.mk/2017/05/16/nio-ep9-gi-unisti-site-rekordi-na-nirburgring/

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9900
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1037 на: 20 Мај 2017, 02:12:32 am »
Овие со сончевиве покриви, ако се печат цел ден, колку би се наполниле...? Покривот мислам има едвај 3 квадрати, кај нас паѓаат околу 600-700 вати на квадрат, 2kw... сонце да пука 12h би биле 24kw/h дневно што и не е така малце. Али па искористеноста ќе биде многу помала пред се ради аголот што го зафаќаат ќеллите со зракот, 700wсонцето грее 2-3h дневно, не би смеел да ја гаражираш, зимно време би била безкорисна или ќе ти иде сметка за струја по 500еу. Изгледа нај практична би била лете за градска употреба... ќе се порадуваш 3-4 месеци... Така по моја логика, може да сум грешка со податоците, али ко ќе се отвори озонскава дупка скроз има да се полнат за 1h  ;D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1039 на: 30 Мај 2017, 14:20:16 pm »

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1040 на: 30 Мај 2017, 14:31:02 pm »
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1041 на: 13 Јуни 2017, 14:41:47 pm »
Watch Rimac's Electric Hypercar Destroy a LaFerrari with Ease
The Concept One also takes care of a Tesla Model S P90D like if it wasn't even there.


I'm a huge fan of Mate Rimac's work, mostly because what his team of 150 creates in Croatia is truly world class technology that has the potential to change the automotive industry in the very near future.

In case you're not familiar with Rimac's first limited production car, the Concept One, here's what the company's founder says about their four-engined, torque-vectoring 1088 horsepower electric speed machine:

MORE FROM
TECHNOLOGY

Everything We Know About the Aston Martin Valkyrie

Honda Limited Civic Si Horsepower for Reliability

This E-Scooter Is a Mobility Machine of the Future
'We have three "secret weapons" to battle the Achilles' heels of electric cars when it comes to performance. Just between you and me, I'll whisper a bit about those secrets:

Tons of power and torque. With four motors that have 1600 Nm of torque (1180 lb-ft) at basically zero RPM and well over 1000 hp, the Concept_One has enough torque and power to keep its tires busy even at high speeds.
Cooling. The Concept_One has seven independent cooling systems and several smaller sub-systems. We have worked really hard to maximize the performance for track use and not just for a couple of acceleration runs.
Gearbox. Each of the four motors is connected to an independent gearbox. While the front motors have single-ratio reduction gearboxes, each rear motor has its own two-speed dual-carbon-clutch gearbox. This helps us to have great acceleration while also having a very high top speed. Most importantly, it allows the Concept_One to accelerate very quickly even at high speeds.'
We already know that the Tesla Model S P90D can run the quarter mile in a Vin Diesel-approved 10.804-seconds. That's not bad, but not Rimac material either.

When it comes to the LaFerrari, we're talking about a 789 horsepower N/A V12 complete with a 161 additional electric horses thanks to KERS, powering the rear wheels through one of the fastest dual clutch gearboxes you can get. Ferrari's finest is also significantly lighter than Rimac's second fastest car, but more power, a lot more torque and the clever four-wheel drive system makes it outrun anything road legal you can think of, with a run of 2.69 seconds to 62 mph and 9.92 seconds on the quarter mile on a dirty, cold runway.



http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/videos/a30408/watch-rimacs-electric-hypercar-destroy-a-laferrari-with-ease/

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29162
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1042 на: 23 Јуни 2017, 16:48:36 pm »
Оргинал тука: https://www.nyteknik.se/fordon/stora-utslapp-fran-elbilarnas-batterier-6851761

Пошто никој нема да го разбере, лош превод тука: https://wattsupwiththat.com/2017/06/20/tesla-car-battery-production-releases-as-much-co2-as-8-years-of-gasoline-driving/

У кратки црти, самото производство на батерии емитира CO2 ко неколку години возење на бензин. Е сеа, некој на Reddit ги напраил математиките, и доаѓа до оваа бројка:

So, a high estimate is that the 85kWh Tesla battery generates 17,000 kg (200x85) in manufacture. According to the EPA, the average car generates 0.411 kg per mile, so manufacture is the equivalent to 41,362 miles. This is only eight years if you drive 5,170 miles per year.

Интересно. Плус, не се зема во предвид од каде доаѓа струјата која би се користела за полнење на батериите (сè додека Македонија користи струја од фосилни горива, исти пеникс ни е).

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29162
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1044 на: 06 Јули 2017, 08:29:52 am »
Линк од друг сајт до статија што сме ја објавиле.

Ќе те банирам.

http://www.carclub.mk/2017/07/05/site-vozila-na-volvo-od-2019-ke-bidat-elektrificirani/

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54748
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1045 на: 06 Јули 2017, 09:03:45 am »
Овие автомобили понатаму ќе бидат „дополнети“ со бензински и дизел плаг-ин хибриди со 48-волтна технологија.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1046 на: 06 Јули 2017, 09:30:36 am »
Линк од друг сајт до статија што сме ја објавиле.

Ќе те банирам.

http://www.carclub.mk/2017/07/05/site-vozila-na-volvo-od-2019-ke-bidat-elektrificirani/

извини шефе, несакајќи беше.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54748
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1047 на: 12 Јули 2017, 14:39:54 pm »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29162
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1048 на: 12 Јули 2017, 16:01:14 pm »
Многу фино објаснето, иако за некои работи малку претерува, а и споредува со бензинец аутлендер, нешто што во реалноста никој никаде не го купува, и затоа има и толкав диспаритет во цена.

Плус, првиот коментар е многу добар.

„As a Mitsi tech, I agree with all these points, the PHEV is a dud. Go with the diesel Outlander, or if you want to simulate driving like an old man, the petrol.“

Едит: Изгледа кај нас Outlander PHEV-от престанаа да го нудат.
« Последно менување: 12 Јули 2017, 16:06:47 pm zeroSignal »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54748
  • Махер