Интерсна анализа напраиле швабиве од spritmonitor.de околу целава папазјанија посебно со плаг ин хибридите. Колку делува како добар концепт, теоретски, толку е направен да се заобиколат законите и нормите за емисија на штетни гасови. Теоретски на струја да, ама практишно ич
Na osnovu dobijenih podataka izvučeni su neki veoma interesantni zaključci:
U proseku, stvarna potrošnja goriva za vlasnike u Nemačkoj bila je dvostruko veća nego što je to proizvođač naveo.
Kod službenih vozila razlika je još veća. Odstupanje je tri do četiri puta veće naspram cifri istaknutih pri NEDC ciklusu, a sličan rezultat je dobijen i kada se uporede potrošnja goriva sa onom koja je dobijena kroz realniji WLTP protokol. Šta više, prema ovoj studiji razlika između navedene potrošnje proizvođača i realne potrošnje kod ovih hibridni automobila bila je veća od one koja postoji za automobile koji koriste isključivo SUS motore.
Potrošnja je uslovljena količinom pređenih kilometara koristeći isključivo električnu energiju. Primera radi, za vozila u Nemačkoj svega 43% vožnji bilo obavljeno u potpuno električnom modu.
Razlika je još veća za službene automobile, koji se svega 20% vremena (u Nemačkoj) voze uz upotrebu isključivo električne energije.