Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 488623 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2385 на: 28 Септември 2020, 14:08:33 pm »
340 (односно еве да речеме 300) километри со едно полнење се сосем доволни за Скопје-Штип и назад, а и за многу други места.

Плус, јас лично 99% од километрите ги правам низ град. Мене ептен би ми одговарало градско возило на струја.

Ама да, се согласувам, до некаде. Инфраструктурата е таква каква што е, но е со амбиции да биде многу подобра.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2386 на: 28 Септември 2020, 14:10:11 pm »
Да бидеме реални нема шанси да извозиш 15.000км годишно со пежото. Едвај Скопје-Штип можеш да извозиш без полнење камоли некаде подалеку.

За такси е главниот муабет. Незнам како уште не им дотекнува дека треба да нападнат на такси возила, таму се вадат примарно.

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 968
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2387 на: 28 Септември 2020, 14:18:25 pm »
340 односно 300 односно 180 на автопат. Едвај Скопје Гевгелија да истераш и тоа таму ке треба потполно да ја наполниш минимум 2 саати да дремеш без кола пред да можеш да се вратиш.

И ти возиш ТДИ што не троши 10л бензин на 100км. Друга работа твојот голф многу подобро ќе држи цена од електрично пежо.



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2388 на: 28 Септември 2020, 14:46:53 pm »
Види, јас не реков дека сè идеално - не е. Инфраструктурата за возила со мотори со внатрешно согорување е правена со декади и декади, нормално дека инфраструктурата за електрични возила има уште „леб да јаде“ за да стигне и да можеме така безгрижно да патуваме. Ама има време.

Плус, да, електричните возила се поефикасни во град, при пониски брзини.

Отсутен Majstoriste

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2389 на: 28 Септември 2020, 22:57:48 pm »
340 односно 300 односно 180 на автопат. Едвај Скопје Гевгелија да истераш и тоа таму ке треба потполно да ја наполниш минимум 2 саати да дремеш без кола пред да можеш да се вратиш.

И ти возиш ТДИ што не троши 10л бензин на 100км. Друга работа твојот голф многу подобро ќе држи цена од електрично пежо.


Кола со мотор на внатрешно согорување е предмет на развој повеќе од 120 години, а кола на електричен погон само последниве 5-6 години има поинтензивен развој. Во моментов има електрични коли од пониска класа со домет меѓу 200-300 км кои би требало да се претежно градски возила, ама има и електрични коли кои имаат батерии за до кај 600 км. Еден познаник неколку пати доаѓа од Германија со Tesla S, на Балканов полни кај Осиек и kaj Ниш, а низ МК на штекер. Ако е остварливо од Германија до МК, зашто не би било од Скопје до Штип или Гевгелија.
Се согласувам со @Deni , фокусот на електрификацијата за почеток мора да се тие возила што дневно вртат многу километри во град, како јавен превоз, такси, брзи пошти, разни деливери и.т.н. И тоа не со молби, туку со наредба. Овие компании со флота над 10 возила да мора секоја година за 10% да зголемуваат број на електрични возила, со субвенција 30-50 %. Така и ќе се зголеми бројот на електрични возила и ќе се подобри инфраструктурата за нив.
Во Лондон такси возилата се електрични и им ги прави Кинеска компанија.
 

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2390 на: 29 Септември 2020, 00:39:30 am »
Интерсна анализа напраиле швабиве од spritmonitor.de околу целава папазјанија посебно со плаг ин хибридите. Колку делува како добар концепт, теоретски, толку е направен да се заобиколат законите и нормите за емисија на штетни гасови. Теоретски на струја да, ама практишно ич
Na osnovu dobijenih podataka izvučeni su neki veoma interesantni zaključci:

U proseku, stvarna potrošnja goriva za vlasnike u Nemačkoj bila je dvostruko veća nego što je to proizvođač naveo.
Kod službenih vozila razlika je još veća. Odstupanje je tri do četiri puta veće naspram cifri istaknutih pri NEDC ciklusu, a sličan rezultat je dobijen i kada se uporede potrošnja goriva sa onom koja je dobijena kroz realniji WLTP protokol. Šta više, prema ovoj studiji razlika između navedene potrošnje proizvođača i realne potrošnje kod ovih hibridni automobila bila je veća od one koja postoji za automobile koji koriste isključivo SUS motore.
Potrošnja je uslovljena količinom pređenih kilometara koristeći isključivo električnu energiju. Primera radi, za vozila u Nemačkoj svega 43% vožnji bilo obavljeno u potpuno električnom modu.
Razlika je još veća za službene automobile, koji se svega 20% vremena (u Nemačkoj) voze uz upotrebu isključivo električne energije.

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 968
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2391 на: 29 Септември 2020, 01:11:07 am »
340 односно 300 односно 180 на автопат. Едвај Скопје Гевгелија да истераш и тоа таму ке треба потполно да ја наполниш минимум 2 саати да дремеш без кола пред да можеш да се вратиш.

И ти возиш ТДИ што не троши 10л бензин на 100км. Друга работа твојот голф многу подобро ќе држи цена од електрично пежо.


Кола со мотор на внатрешно согорување е предмет на развој повеќе од 120 години, а кола на електричен погон само последниве 5-6 години има поинтензивен развој. Во моментов има електрични коли од пониска класа со домет меѓу 200-300 км кои би требало да се претежно градски возила, ама има и електрични коли кои имаат батерии за до кај 600 км. Еден познаник неколку пати доаѓа од Германија со Tesla S, на Балканов полни кај Осиек и kaj Ниш, а низ МК на штекер. Ако е остварливо од Германија до МК, зашто не би било од Скопје до Штип или Гевгелија.
Се согласувам со @Deni , фокусот на електрификацијата за почеток мора да се тие возила што дневно вртат многу километри во град, како јавен превоз, такси, брзи пошти, разни деливери и.т.н. И тоа не со молби, туку со наредба. Овие компании со флота над 10 возила да мора секоја година за 10% да зголемуваат број на електрични возила, со субвенција 30-50 %. Така и ќе се зголеми бројот на електрични возила и ќе се подобри инфраструктурата за нив.
Во Лондон такси возилата се електрични и им ги прави Кинеска компанија.
Остварливо е сѐ ако се сака, ама не е практично. Возилото според мене пред сѐ треба да е практично. Тесла со голема батерија можда може да биде по корисна како обично возило. Ама со пежото не би можел ни до Куманово да одам со мирна глава. Дури и да имаше полначи пак е замарање да ги бараш секогаш кога одиш негде.


Според мене вистински корисна електрична кола мора да има минимум 400 до 450км вистински капацитет, а да се возат во НМК треба да де барем под 20к евра на старо. До тогаш ќе си фураме ТДИ.


За низ град подобро од точак нема. Чист воздух, здравје, бесплатен паркинг итн..

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6076
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2392 на: 29 Септември 2020, 07:43:11 am »
Ако полнам на бесплатни полначи на ЕВН секогаш кога можам, уште помалку.

Да не праиме муабет дека редовен сервис се сведува на филтер за кабина/клима, и кога ќе дојде ред, гуми да се сменат. Евентуално и дискови/плочки, ама заради регенеративното кочење на колата, потрошувачката и на тие е енормно намалена.

Ова со полначите од ЕВН е моментално само за богатите, да имаш пари да го купиш возилото и возење гратис. Ама до кога ќе биди бесплатно, уште оваа година беше?

Во врска со дисковите и плочките да бидиме реални само мал дел од луѓето ќе возат конзервативно. На толку коња и вртежен момент ќе се урла од семафор до семафор. Плус екстра тежина повеќе абење? Разликата во одржување е сведена во мал, голем сервис и сет куплунг. Подвозјето повеќе ќе се арчи кај нас заради тежината или ќе кошта повеќе ако е подебело.
Можи пропуштам нешто, комплицирана е споредбата.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2393 на: 29 Септември 2020, 07:57:29 am »
Пропушташ дека треба да имаш двор/гаража со штекер и полнач.

Полначите низ град неможеш да очекуваш дека ќе се слободни со саати, ниту пак дека ќе имаш време да се вратиш попосле ако е зафатен. Тие се повеќе за реклама и чат пат по некое полнење.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6076
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2394 на: 29 Септември 2020, 08:41:33 am »
Битола е празен кога не е паркиран пред него некој ТДИ (се збунал), па моментално да имам отпојќе пари можеби ќе ја извадам куповната разлика.

Низ Македонија Пежото би „бркало работа“, ама да имаш ново возило а да не можиш на одмор да одиш, многу тепа... до Игуменица не можам да стигнам со едно полнење макар и 90 да терам на автопат. Или до Солун морам пауза од некој сат да направам.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2395 на: 29 Септември 2020, 08:56:32 am »
Ако полнам на бесплатни полначи на ЕВН секогаш кога можам, уште помалку.

Да не праиме муабет дека редовен сервис се сведува на филтер за кабина/клима, и кога ќе дојде ред, гуми да се сменат. Евентуално и дискови/плочки, ама заради регенеративното кочење на колата, потрошувачката и на тие е енормно намалена.

Ова со полначите од ЕВН е моментално само за богатите, да имаш пари да го купиш возилото и возење гратис. Ама до кога ќе биди бесплатно, уште оваа година беше?

Во врска со дисковите и плочките да бидиме реални само мал дел од луѓето ќе возат конзервативно. На толку коња и вртежен момент ќе се урла од семафор до семафор. Плус екстра тежина повеќе абење? Разликата во одржување е сведена во мал, голем сервис и сет куплунг. Подвозјето повеќе ќе се арчи кај нас заради тежината или ќе кошта повеќе ако е подебело.
Можи пропуштам нешто, комплицирана е споредбата.

За урлањето од семафор до семафор - до некаде си во право. Прво, нема урлање ( :D ), и второ - после ден-два-три се навикнуваш и си ја возиш како нормална кола. :D

Подвозјето кај сите електрични коли си е соодветно прилагодено за да ја издржи зголемената тежина. Таман работа да е истото. :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54663
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2396 на: 29 Септември 2020, 12:42:56 pm »
5% дроп со полнење полека за 7 години
6% дроп за 1 година со суперчарџинг


Со возење 90кмч ( :) :) :) :) ) поминува 420км.

Отсутен Majstoriste

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2397 на: 29 Септември 2020, 19:33:18 pm »
340 односно 300 односно 180 на автопат. Едвај Скопје Гевгелија да истераш и тоа таму ке треба потполно да ја наполниш минимум 2 саати да дремеш без кола пред да можеш да се вратиш.

И ти возиш ТДИ што не троши 10л бензин на 100км. Друга работа твојот голф многу подобро ќе држи цена од електрично пежо.


Кола со мотор на внатрешно согорување е предмет на развој повеќе од 120 години, а кола на електричен погон само последниве 5-6 години има поинтензивен развој. Во моментов има електрични коли од пониска класа со домет меѓу 200-300 км кои би требало да се претежно градски возила, ама има и електрични коли кои имаат батерии за до кај 600 км. Еден познаник неколку пати доаѓа од Германија со Tesla S, на Балканов полни кај Осиек и kaj Ниш, а низ МК на штекер. Ако е остварливо од Германија до МК, зашто не би било од Скопје до Штип или Гевгелија.
Се согласувам со @Deni , фокусот на електрификацијата за почеток мора да се тие возила што дневно вртат многу километри во град, како јавен превоз, такси, брзи пошти, разни деливери и.т.н. И тоа не со молби, туку со наредба. Овие компании со флота над 10 возила да мора секоја година за 10% да зголемуваат број на електрични возила, со субвенција 30-50 %. Така и ќе се зголеми бројот на електрични возила и ќе се подобри инфраструктурата за нив.
Во Лондон такси возилата се електрични и им ги прави Кинеска компанија.
Остварливо е сѐ ако се сака, ама не е практично. Возилото според мене пред сѐ треба да е практично. Тесла со голема батерија можда може да биде по корисна како обично возило. Ама со пежото не би можел ни до Куманово да одам со мирна глава. Дури и да имаше полначи пак е замарање да ги бараш секогаш кога одиш негде.


Според мене вистински корисна електрична кола мора да има минимум 400 до 450км вистински капацитет, а да се возат во НМК треба да де барем под 20к евра на старо. До тогаш ќе си фураме ТДИ.


За низ град подобро од точак нема. Чист воздух, здравје, бесплатен паркинг итн..

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk



Замарање е и да се носи колата на обиколница за да се издува ДПФ филтерот што утредента пак ќе светне, ама еве на некои уште не им смета. Пежото е околу 35 илјади ЕУР, а Тесла 3 е нешто над 40 илјади. Ако веќе дометот предизвикува страв, Теслата е решение.   

@Power to the people Електричните возила трошат околу 14 киловати струја на 100 км, што е помалку од денар за километар. Нема друг погон што е и приближно на оваа цена.
Што се однесува до одмор во Грција, најавуваат 100 милиони евра буџет за субвенција на електрични возила до крај на 2021 и секој новоизграден објект мора да има инфрастуктура за полнење на електрични возила.
 https://balkangreenenergynews.com/greece-introduces-subsidies-for-electric-vehicles-of-eur-100-million/
Така да Грција нема да биде проблем за патување на одмор пошто полначи ќе има секаде. Е сега, ако одговорот е дека ај Грција, ама во Саранда нема да може на одмор со електрично возило, за нив нема објава сега за сега.

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 968
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2398 на: 29 Септември 2020, 20:40:37 pm »
Тесла 3 со голема батерија не е 40к евра.

Мене во 300к км не ми светнал ДПФ можда дека возам динамично

Немам ништо против електрични возила, напротив многу ми се допаѓаат само не се реална опција за 99% од возачите во МК.

Да дадеш 30.000евра за бескорисна градска кола ми е тотално нелогично.

А ако имаш минимум 70к евра за електрична кола со добра батерија тогаш дали било денар километар или 10 денари не е битно.



Она што сакам да кажам е дека сега на 29.09.2020 никое електрично возило не е поекономично и попрактично од возило со внатрешно согорување. Има милион други работи во кои електричните возила се подобри не се споредуваат со "обичниве" возила.
« Последно менување: 29 Септември 2020, 20:48:03 pm JezuzNoChill »

Отсутен Majstoriste

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2399 на: 29 Септември 2020, 21:24:27 pm »
Тесла 3 со голема батерија не е 40к евра.

Мене во 300к км не ми светнал ДПФ можда дека возам динамично

Немам ништо против електрични возила, напротив многу ми се допаѓаат само не се реална опција за 99% од возачите во МК.

Да дадеш 30.000евра за бескорисна градска кола ми е тотално нелогично.

А ако имаш минимум 70к евра за електрична кола со добра батерија тогаш дали било денар километар или 10 денари не е битно.



Она што сакам да кажам е дека сега на 29.09.2020 никое електрично возило не е поекономично и попрактично од возило со внатрешно согорување. Има милион други работи во кои електричните возила се подобри не се споредуваат со "обичниве" возила.
Ако не си имал проблем до сега со ДПФ, турбина, дизни, замаец, ламбда сонда, катализатор, тогаш ок. Реално, уште колку километри има во возилото? Со новата батерија Тесла ветува 1,600,000 километри живот.

https://www.theverge.com/2020/5/14/21258650/tesla-million-mile-battery-catl-china-kilowatt-hour-cost-range-improvement

Само да расчистиме, јасно дека овие возила се далеку за просечен купувач. Затоа треба да се почне со градска употреба претежно кај такси возила. Ама ако никој не ги купува нови, како ние ќе ги купиме половни за некоја година?