Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 491997 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33897
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2250 на: 07 Мај 2020, 23:40:06 pm »
После сите случувања во врска со погон на водород, после промоцијата на сите модели од сите производители, навистина изгледа дека водород ќе биде иднината.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2251 на: 08 Мај 2020, 09:10:38 am »
Проблемот е што е скуп колку бензин. Некако луѓево мислат дека енергијата со магично стапче без пари ќе им дојде, па затоа се надеваат во електрика.

https://cafcp.org/content/cost-refill

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6962
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2252 на: 08 Мај 2020, 09:56:30 am »
Водород?

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3538
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2253 на: 08 Мај 2020, 10:04:36 am »
Водородот денес се "произведува" од фосилни горива :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2254 на: 09 Мај 2020, 01:20:34 am »
Steam reforming or steam methane reforming is a method for producing syngas (hydrogen and carbon monoxide) by reaction of hydrocarbons with water. Commonly natural gas is the feedstock. The main purpose of this technology is hydrogen production.

Steam reforming of natural gas produces 95% of the world's hydrogen (H2) of 500 billion m3 in 1998, or 70 million tonnes by 2018

Via the water-gas shift reaction, additional hydrogen can be obtained by treating the carbon monoxide generated by steam reforming with water

For every tonne of hydrogen produced this way, 9 tonnes of CO2 are also produced.


https://en.wikipedia.org/wiki/Steam_reforming


Со други зборови, No free lunch  :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33897
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2255 на: 09 Мај 2020, 22:42:28 pm »
For every tonne of hydrogen produced this way, 9 tonnes of CO2 are also produced.

Да, иднината е во водородот.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2256 на: 10 Мај 2020, 07:51:24 am »
For every tonne of hydrogen produced this way, 9 tonnes of CO2 are also produced.

Да, иднината е во водородот.
.. А Еден литар бензин при согорување, произведува 2.4 килограми CO2, или за 1 тон бензин, приближно 3.5 тони CO2... Па види сеа ти....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54736
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2257 на: 10 Мај 2020, 07:54:22 am »
For every tonne of hydrogen produced this way, 9 tonnes of CO2 are also produced.

Да, иднината е во водородот.
.. А Еден литар бензин при согорување, произведува 2.4 килограми CO2, или за 1 тон бензин, приближно 3.5 тони CO2... Па види сеа ти....
Сака да каже "многу далечната иднина". Кога ќе имаме главно нуклеарни и фузиони реактори за производство на струја. Сепак и тоа е иднина.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33897
  • Таков е животот... јебига
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2258 на: 11 Мај 2020, 00:26:57 am »
For every tonne of hydrogen produced this way, 9 tonnes of CO2 are also produced.

Да, иднината е во водородот.
.. А Еден литар бензин при согорување, произведува 2.4 килограми CO2, или за 1 тон бензин, приближно 3.5 тони CO2... Па види сеа ти....
Сака да каже "многу далечната иднина". Кога ќе имаме главно нуклеарни и фузиони реактори за производство на струја. Сепак и тоа е иднина.
Да, ондак со таа струја можеме да вршиме електролиза... или можеме да полниме батерии уште подобро. Простор за водород како гориво освен во ракетен погон кај патнички возила ама баш ич не можам да видам како би било реално.

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6907
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2259 на: 11 Мај 2020, 08:14:07 am »
For every tonne of hydrogen produced this way, 9 tonnes of CO2 are also produced.

Да, иднината е во водородот.
.. А Еден литар бензин при согорување, произведува 2.4 килограми CO2, или за 1 тон бензин, приближно 3.5 тони CO2... Па види сеа ти....
Сака да каже "многу далечната иднина". Кога ќе имаме главно нуклеарни и фузиони реактори за производство на струја. Сепак и тоа е иднина.
Да, ондак со таа струја можеме да вршиме електролиза... или можеме да полниме батерии уште подобро. Простор за водород како гориво освен во ракетен погон кај патнички возила ама баш ич не можам да видам како би било реално.

А Литиумот кој ќе го копа, обработува и сл.?



Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20553
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2260 на: 11 Мај 2020, 08:59:22 am »
For every tonne of hydrogen produced this way, 9 tonnes of CO2 are also produced.

Да, иднината е во водородот.
.. А Еден литар бензин при согорување, произведува 2.4 килограми CO2, или за 1 тон бензин, приближно 3.5 тони CO2... Па види сеа ти....

А за производство?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43367
  • Il Moderatore
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2261 на: 11 Мај 2020, 09:32:19 am »
Најдов податок дека ефикасноста на процесот ма рафинирање бензин е 85,5% во просек, значи додади грубо 15%, плус уште некои 5% грубо, за транспорт и маниоулација би додал, и пак е поарно...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20553
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2262 на: 11 Мај 2020, 09:48:23 am »
Ја пробав да најдам информации, колку ЦО2 се произведува при производство на фосилни горива, ама не успеав :-\

Сите информации беа у врска со согорување на истите, а не за производство.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54736
  • Махер
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2263 на: 11 Мај 2020, 11:17:38 am »
Ја пробав да најдам информации, колку ЦО2 се произведува при производство на фосилни горива, ама не успеав :-\

Сите информации беа у врска со согорување на истите, а не за производство.
Многу свежо документарче на темата.


Многу топло го препорачувам бидејќи убаво се доловува колку неважни се обие "обиди" за електрични возила, плагин глупости, тенкови по улици, обновливи извори, соларни електрани, ветерници, биомаса и слично во целата слика.

Само нуклеарни електрани постојат од обновливи и еколошки електрани од големи размери. Се друго е само мачкање очи бетер од политиката во МК и тоа класи и класи бетер.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29135
    • CARclub.mk
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #2264 на: 12 Мај 2020, 09:22:29 am »
Интересна темичка за дискусија се CO2 пеналите за емисија на штетни гасови.

Прво, изгледајте го видеово:


Е сега... Рори вика „да не беше Tesla, немаше да постојат Alfa Romeo и Maserati“.

Ова може и да е вистина, ама има уште една интересна работа. Tesla (до сега) има продадено (конзервативно, по бројките кои успеав со гуглање да ги најдам) CO2 „поени“ во вредност од околу 2 милијарди долари. А минатата година не само што немале профит, него имале околу 800 милиони долари загуба. Во 2018, тоа било околу 1 милијарда.

А само што налетав на бројки од оваа година.

Despite pausing production at its factories in the US and China – as most of the automotive industry has done during the global pandemic – Tesla posted a net profit of $US16 million after earning $US354 million from selling regulatory credits to rival car companies.

Колку „Тесла ги спасила Alfa Romeo и Maserati“, толку конвенционалните производители ја спасуваат Tesla. :)