Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
http://strumicadenes.mk/konecno-strumica-skopje-kje-se-vozi-preku-moderna-magistrala/ Цитат- „Станува збор за траса којашто треба да добие широчина од 11,4 метри, значи, две по две траси, една за бавно возење и застанување и една за нормално одвивање на сообраќајот. Во правец по две лент, вкупно четири. Би напоменал, станува збор за 22 километри, комплетно нова траса, додека останатите делот од влезот на Штип ќе се задржи старата траса…“ – изјави Љупчо Георгиевски, директор на Агенцијата за патишта, за локалната телевизија „Интел“.На 1:12, се проширува патот до 11 метри, Велес - Штип. Така да тоа е тоа Ако се две ленти за возење во еден правец, тоа би дошло 4х3.25=13 метри ширина на патот. А тука не спомнуваат 13 метри.Ајде ке видиме како ке бидат изведени.
- „Станува збор за траса којашто треба да добие широчина од 11,4 метри, значи, две по две траси, една за бавно возење и застанување и една за нормално одвивање на сообраќајот. Во правец по две лент, вкупно четири. Би напоменал, станува збор за 22 километри, комплетно нова траса, додека останатите делот од влезот на Штип ќе се задржи старата траса…“ – изјави Љупчо Георгиевски, директор на Агенцијата за патишта, за локалната телевизија „Интел“.
Шала на страна одамна не се градело вака на патиштата. Конкретно од штип кога тргнеш кон скопје се гради автопатот на секој чекор механизација и работници продолжуваш накај велес се гради и тој и се вклучуваш на автопат и таму се гради..
А во Битола се цицки. (морав )
А во Битола се цицки. (морав )Се согласувам. Само уште да се правеа за да траат, а не фушерајски, ќе беше ептен најодлично у свет.