Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 85452 пати)

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2820
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #465 на: 28 Мај 2016, 00:15:05 am »

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #467 на: 02 Септември 2016, 12:03:20 pm »
за краш тест како што имам читано по интернет па и гледано по тв, волвото е едно од најдобрите, и Q7 мислам дека беше исто едно најдобро покажани возила во краш тест

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #468 на: 02 Септември 2016, 23:54:51 pm »

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4628
  • Passat B8
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #469 на: 05 Септември 2016, 00:08:25 am »
najnoF krs test za toyota
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #470 на: 07 Септември 2016, 08:13:18 am »
5* vs 5*

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #471 на: 08 Септември 2016, 19:01:25 pm »
5*, но Euro NCAP сеуште нема и колку што знам не планира да воведе "small overlap crash test".

https://www.facebook.com/Forsafercars/photos/a.232672550121363.72916.218072201581398/684076958314251/
Цитат
A small overlap crash test in Europe? No, Euro NCAP does not plan to carry out this type of test in the immediate future.
The small overlap crash that the IIHS conducts is against a solid, fixed object. This is a severe test but actually not a very common crash type in Europe. Based on research and accident statistics, significantly more large overlap car-to-car occur than small overlap crashes on European roads. Euro NCAP has announced updated crash tests for 2015 and is planning more changes in the years to come based on crashes involving current European vehicles.

The immediate countermeasures introduced in the US fleet are additional structural elements to deflect the narrow impact. These countermeasures add extra weight to the vehicle which will increase fuel consumption and emissions. Small overlap crashes are often a result of unintended lane departures. To effectively avoid these types of crashes in the first place, Euro NCAP is promoting (and will soon require) technologies such as Lane Departure Warning, Lane Keep Assist and auto-braking for head-on traffic and road departures.

People should remember that safety ratings are adapted to each region and focus on what is important for local car buyers.

А токму таков е сударот во овој случај

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #472 на: 08 Септември 2016, 19:58:26 pm »
Има многу работи тука кои не ги знаеме од 1/2 слика.
- Улогата на бетонската бариера,
- Аглите на удар,
- Брзините на возилата,
- Возилата се движат во иста насока (бетонската бариера алудира на тоа), освен ако некој не вози наопачки,
- И крајНо но нимлку небитно - Crash Incompatibility!

NCAP и другите (амерички, австралиски и остали ако ги има) краш рејтинзи  претпоставуваат фронтален судар со компатибилно возило - по дифолт - такви се бариерите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #473 на: 27 Октомври 2016, 23:56:58 pm »
Зашо никој не ја продискутира брукава?



http://www.euroncap.com/en/results/fiat/tipo/25457

У 21ви век да извадиш нов модел со 3 ѕвездици на краш тест, треба да си стварно неарен. Со т.н "Safety Pack" стига до 4 ѕвездици. Очај. Катастрофа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #474 на: 28 Октомври 2016, 00:08:59 am »
Вертојатно зошто нема опрема како lane assist и слични има таква отценка

Во извештајот го пиши следното:

The passenger compartment of the Tipo remained stable in the frontal offset test. Dummy readings indicated good protection of the knees
and femurs of both driver and passenger and FIAT demonstrated that a similar level of protection would be provided to occupants of
different sizes and to those in different positions. In the full-width frontal test, measurements of chest deflection indicated marginal
protection of the chest for both the driver and rear passenger. Deceleration of the head also indicated a marginal level of protection. In
both the side barrier and the side pole impacts the Tipo scored maximum points, with good protection of all critical body areas. Tests on
the front seats and head restraints indicated good protection against whiplash injury in the event of a rear-end collision. A geometric
assessment of the rear seats indicated a marginal level of whiplash protection was offered here. An autonomous braking system that
operates at low speeds typical of city driving is available as part of an optional safety pack but the performance of this system is not
assessed in this rating.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #475 на: 28 Октомври 2016, 00:33:37 am »
И без тие, има 82% на заштита на возрасни и 60% на заштита на деца. Тоа е очајно особено според денешни стандарди.

Имало и бетер: Lancia Ypsilon - 2 ѕвездици.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.


Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #477 на: 28 Октомври 2016, 08:30:26 am »
5* vs 5*

Па шо? Ако го онади под незгоден агол, 3* може да е со мали оштетувања и сите живи-здрви унутра, а 5* да е крш со мртви.

Ѕвездиците не се гаранција за ништо. Тие се само начелна споредбена оценка за понашањето во експериментално сценарио.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #478 на: 28 Октомври 2016, 09:33:39 am »
Некомпатибилен удар, спомнато неколку пати. Затоа ги мразам џиповите. Има да прегазат 5 автомобили со 5 звезди.


Типото е цврсто на фронтален удар, меко на страничен, ама му фалат на некои ситиници за да добие 4 звезди. Може со редизајн ќе го средат.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #479 на: 28 Октомври 2016, 09:35:06 am »
Не мислев на crash incompatibility (тоа е друг муабет). Мислев на специфичното сценарио во кое ќе настане сударот.

Може да бидат две идентични коли, едната масакр другата скоро ништо да не и е.