Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 85454 пати)

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1711
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #585 на: 11 Јуни 2019, 17:38:21 pm »
Со 3 водки само со Југо, како да имаше скриен софтвер па да го молиш не иде повеќе од 50 ;D

Ако сакаат и ако се осмелат на тоа, многу лесно можат да го направат софтверот да ограничува максимална брзина според знаците на патот. За жал тоа нема долго да трае, секогаш ќе се најде некој кој ќе го модифицира системот и ќе го отстрани ограничувањето.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #586 на: 08 Ноември 2019, 13:30:31 pm »
Иднината на СУВ „автомобилите“.

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6884
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #587 на: 25 Декември 2019, 10:17:35 am »
Иднината на СУВ „автомобилите“.

Само уште да ги брендираат правилно, со кругчиња и пропелерче, и има да растурат со продажба. И онака Киа Спорташ е више како Спарк.

Отсутен darkomic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 382
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #588 на: 24 Февруари 2020, 17:44:21 pm »
Одговор на прашањето на Бугар зошто колите кои се произведуваат во Африка не се произведуваат повеќе во Европа.
« Последно менување: 24 Февруари 2020, 17:50:11 pm darkomic »

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16661
  • Keep it 100
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #589 на: 08 Мај 2020, 13:16:03 pm »

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #590 на: 08 Мај 2020, 22:01:21 pm »
Зошто на седиштата се извадени наслоњачите? За да „умре“ краш тест дами на лице место?! :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #591 на: 08 Мај 2020, 22:17:57 pm »
Зошто на седиштата се извадени наслоњачите? За да „умре“ краш тест дами на лице место?! :)

Да се добијат полоши резултати.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #592 на: 08 Мај 2020, 22:21:39 pm »
Така де...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #593 на: 08 Мај 2020, 23:26:12 pm »
Така де...

И пунтото 0 ѕвезди доби поради глупости :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #594 на: 09 Мај 2020, 13:45:33 pm »
Нешто гуглав, не знам колку е валидно, ама конкретниот тест е за crumple карактеристики на автомобилот, не се тестира whiplash. Па затоа и не е важно. Во секој случај, требало да ги остават, ваљда.

Целиот тест го има тука: https://www.iihs.org/ratings/vehicle/jeep/wrangler-4-door-suv/2019

Оцените за seats & headrest се G - Good.

Така да, нема врска ова со „за да има полоши резултати.“ Намалената оцена е добиена заради rollover, не заради било што друго.

И пунтото 0 ѕвезди доби поради глупости :D

Пунтото го тестираше EuroNCAP, ова е сосем друга организација.

И не ми е јасно што е толку погрешно ако тестовите еволуираат како што еволуираат и колите и технологиите.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #595 на: 09 Мај 2020, 21:10:20 pm »
Пред 5 години колата била џам, 5 ѕвезди, со 60 во ѕид да ја спукаш модрица на фаца ќе имаш од крстот на ретровизор што ти висел.

Денес 0 ѕвезди, со 30 во тротоар да удриш изгина ко германците ко решиле Русија да ја напаѓаат.

Сликата е горе-доле ваква за просечниот купувач кој глеа ѕвезди, не гледа поединечни оценки за кабина, пасивна безбедност и пешаци. И ти како производител, иако правиш безбедно возило за патниците, си приморан да прекинеш производство и покрај тоа што колата се продава зошто е ефтина (и како таква им врши работа на огромен дел од популацијата).

Зошто? Зошто медиумите ќе те силуваат, ќе ти оборат цена на акции, па ќе те силуваат и инвеститорите.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #596 на: 09 Мај 2020, 21:15:17 pm »
Пред 5 години колата била џам, 5 ѕвезди, со 60 во ѕид да ја спукаш модрица на фаца ќе имаш од крстот на ретровизор што ти висел.

Денес 0 ѕвезди, со 30 во тротоар да удриш изгина ко германците ко решиле Русија да ја напаѓаат.

Сликата е горе-доле ваква за просечниот купувач кој глеа ѕвезди, не гледа поединечни оценки за кабина, пасивна безбедност и пешаци. И ти како производител, иако правиш безбедно возило за патниците, си приморан да прекинеш производство и покрај тоа што колата се продава зошто е ефтина (и како таква им врши работа на огромен дел од популацијата).

Зошто? Зошто медиумите ќе те силуваат, ќе ти оборат цена на акции, па ќе те силуваат и инвеститорите.
Ќе извадат кола со 3 ѕвезди, па фама кревање. А колата боља во се од коли со 5 ѕвезди! Ама нема диода за каиш позади. После додале диода оп 5 ѕвезди!

Комедија.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #597 на: 09 Мај 2020, 21:31:04 pm »
Најди еден пример за кола со 3 ѕвезди што е подобра од кола со 5 ѕвезди, ама била пенализирана заради диода за каиш позади.

Едит: Мое субјективно мислење - EuroNCAP и сличните се Убава Работа бидејќи ги тестираат новите коли во однос на новите стандарди за безбедност. Сосема ми е нормално и разбирливо како што стануваат колите побезбедни, така и стандардите за безбедност да бидат сè построги. Колата имала 5 ѕвезди по стандардите во (лупам) 2012, ама од тогаш работите отишле напред, имаме нови технологии (лупам - автоматско кочење, lane keep assist, итн) и колата со технологиите од 2012, може да има само 3 ѕвезди според новите стандарди.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17267
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #598 на: 09 Мај 2020, 21:48:37 pm »
Се е тоа во ред, ама очигледно генералната оценка што се презентира пред народ не е океј. Не може (лупам примери, не знам точно) Ауди А6 од 2014 година да има 3 ѕвезди денес, а шитбокс со сите тракатанци да извади 5 ѕвезди.

Сензација бидна кога Пунтото го оценија со 0 ѕвезди. Би сакал таа сензационалност на ѕвездите да ја снема, да се биде малку пообјективен во прикажување на безбедноста.

Пример:

- Кола Х има 99/100 поени за безбедност на патници, тенк е количево, ама во основно ниво не титкаат задни појаси и ако смемиш лента без жмогавец - не те вади од памет. ТРИ ЅВЕЗДИ.

- Кола Y има 72/100 поени за безбедност зошто главата наместо во воздушно перниче, ти удира во А столб. Арно ама, титка за појаси, титка за лента менување и кочи ако истрча дете невоспитано со ретардирани родители пред кола. ПЕТ ЅВЕЗДИ.

Самата природа на оценките е таква да просечен медиум не чита детално туку зема наслов "ЧУЈТЕ И ПОЧУЈТЕ, КОЛАВА Е КОВЧЕГ СО МОТОР" па ти како производител мисли му ја.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #599 на: 10 Мај 2020, 02:03:25 am »
Пример:
https://www.euroncap.com/en/results/ford/mustang/26063

https://www.carthrottle.com/post/the-ford-mustang-is-a-safer-car-than-the-euro-ncap-results-suggest/

As an explanation, the Mustang lacks seatbelt pretensioners and load limiters in the back, and there’s no seatbelt reminder beep for the back seats. It does have Isofix for anchoring kiddie seats, though, potentially making the seatbelts irrelevant for young kids.

The thing is, though, despite mods that now mean your face won’t hit the steering wheel through the airbag any more (yay), the official adult occupant score has stayed the same because Euro NCAP hasn’t physically re-crash-tested it. Instead, it has an equation that predicts what the car would score: 74 per cent instead of 72; not enough to win a fourth star.


Еве што им е сигнификант нив:
“We wanted to reflect the much more significant changes they had made to safety equipment, such as AEB and lane assistance. This has improved their score in the Safety Assist section from a very poor 16 per cent to a creditable 61 per cent, and this area is no longer the limiting factor for the overall rating (child occupant protection now limits the rating to three stars).”

Еуро нкап е буквално ирелевантен како ѕвездичка гледано.


П.С. Пандата е сега со 0 ѕвездички, покрај пунтото @MartinAlfista
« Последно менување: 10 Мај 2020, 02:10:49 am Deni »