Автор Тема: Краш тестови и безбедност на автомобилите  (Прочитано 85841 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #30 на: 21 Април 2012, 03:19:20 am »
Zborot mi bese deka na EuroNCAP gi testiraat kako i site drugi vozila..
A onak go razbrav kako da sakase da kaze deka vo Volvo so 95km/h ke imas poveke sansi da prezivees odkolku vo druga kola so 64km/h.


абе луге... вие знаете ли да читате што пишува...  bmw and volvo crash test 60 mil/90km each... тоа значи дека во момент на удар на клипов е 180 километри на час....

Ubavo si go razbral...koga ke kupish nov s60 , s80 . xc 90... ti garantiraat 100% bezbednost pri FRONTALEN udar so 95 km/h ;)
Imam dosta blisko iskustvo(vozacko,ne kaskadersko) so S80,na dvapati ednoto 2003-4,a drugoto e posledniot model. Duri i imav malo vlijanie da se izbere posledniot model na S80 pred BMW e60.
A ova se desava so 90km/h,neznam bas kaj gi gledas sansite da pomines podobro.

абе луге... вие знаете ли да читате што пишува...  bmw and volvo crash test 60 mil/90km each... треба да преведам? ај ке преведам... бмв и волво во судар кога возат СЕКОЕ ПОСЕБНО 90 КИЛОМЕТРИ НА ЧАС... тоа значи дека во момент на удар колите се удираат со 180 километри на час.... значи ние дискутиравме за удар од 95 километри на час а не со 180 на час... тоа е дупло... не гледам дека било која кола, па и локомотива да е, со таа брзина ако ја дрмнеш дека ке пројде поинаку...

дај прво видете што пишува па после коментирајте...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #31 на: 21 Април 2012, 09:54:38 am »
onak, не се ложи, и Euro NCAP тестовите во деформабилна бариера е удар ко` две возила да се движат со 65км/ч. Според твојот есап 130 на саат?! Не баш...

Цитат: Euro NCAP

The test speed of 64 km/h represents a car to car collision with each car travelling at around 55 km/h. The difference in speed is due to the energy absorbed by the deformable face.

http://www.euroncap.com/tests/frontimpact.aspx



и уште една работа... сите кога прават краш тест, прават на удар на точно едната половина од возилото. повеке од јасно е дека возилото амортизира повеке во ударот и се отфрлува на страна во такви ситуации...

но волво тоа го прави поинаку... еве како:
http://www.break.com/usercontent/2011/3/17/volvo-crash-test-2025734


Euro NCAP тоа го прават затоа што директен импакт најчесто настанува коа претицаш во непрегледна ситуација. Колата е до половина излезена од позади шлепрер на пример.

Цитат:  Euro NCAP
This impact is intended to represent the most frequent type of road crash, resulting in serious or fatal injury. It simulates one car having a frontal impact with another car of similar mass. As most frontal crashes involve only part of the car’s front, the test is offset to replicate a half width impact between the cars.

« Последно менување: 21 Април 2012, 10:05:43 am Simo - Carrier166 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #32 на: 21 Април 2012, 10:58:06 am »

и уште една работа... сите кога прават краш тест, прават на удар на точно едната половина од возилото. повеке од јасно е дека возилото амортизира повеке во ударот и се отфрлува на страна во такви ситуации...

но волво тоа го прави поинаку... еве како:
http://www.break.com/usercontent/2011/3/17/volvo-crash-test-2025734


Euro NCAP тоа го прават затоа што директен импакт најчесто настанува коа претицаш во непрегледна ситуација. Колата е до половина излезена од позади шлепрер на пример.

Цитат:  Euro NCAP
This impact is intended to represent the most frequent type of road crash, resulting in serious or fatal injury. It simulates one car having a frontal impact with another car of similar mass. As most frontal crashes involve only part of the car’s front, the test is offset to replicate a half width impact between the cars.
да, ок, се сложувам дека е тој начинот на тестирање и дека таа е причината... но, ударот од една страна е за барем 30% по амортизиран со отфрлање на возилото на страна одколку директниот удар, како што јас го викам ОЧИ У ОЧИ!!! во директен удар очи у очи, се гледа издржливоста и безбедноста на автомобилот т.е. амортизирањето на ударот и виткањето во кабината, додека кај страничниот е нешто друго.. што не значи дека и страничниот удар е песме лета... и тука има некои финти и причини зашто е баш така, колку треба да се отфрли, колку треба да лизне и како да реагира, за кабината да остане не пипната или барем малку пипната и еден куп други причини.. се си има свое.... немојте да мислите дека го величам волво демек тоа е тенк нескршлив... со нескршлив тенк, можеш да добиеш здробени луге, во зачувана кола... нели..?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #33 на: 21 Април 2012, 11:06:46 am »
Баш така, Боље да се свитка, отколку цела енергија да ја пренесе кај шо не треба (на кичмата твоја) :)

А за другото, кажав, сите имаат сејфти тестинг граундс, но волво го има најфасцинантниот според мене :) иако сега во последно време, благодарение на компјутерските модели сите производители може доста добро да предвидат како реагира колата при судири. Не е баш дека другите не сакаат да имаат сигурни автомобили - нели, поготово сега кога тоа (со право) станува главна маркетиншка финта.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #34 на: 21 Април 2012, 11:15:08 am »
Onak aj gledaj dali e taka kako so ti kazuvas....greska si
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #35 на: 21 Април 2012, 11:27:04 am »
Тоа е тоа!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5718
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #36 на: 21 Април 2012, 11:35:33 am »
;D ;D ;D ;D ima i drug moment....
dvete koli imaat zona na gmecenje, imaat i ista masa, znaci tuka se amortizira udarot na 2-te isti koli, kolku toa se slucuva vo realnost?
znaci ima uste eden moment, sto ako e preprekata nesto masivno so mnogu mala zona na gmecenje (kamion. tenk  ;D ;D) star mosviiiiich ili volga....
ima mnogu situacii, mnogu varijabli igraat uloga (sostojba na voziloto ako bilo prethodno udarano, starost, masa, brzina so koja se dvizi, dali e 100%direkten ili kako sekoj normalen ke proba da izbegne tro pa ke svrti malce i dr) daj boze samo da ne ne snajde....  ;)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11695
  • Архитект
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #37 на: 21 Април 2012, 12:21:01 pm »

Мало вс. Големо.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #38 на: 21 Април 2012, 13:05:22 pm »
Go ima na prethodnata strana ^
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #39 на: 21 Април 2012, 13:16:41 pm »
;D ;D ;D ;D ima i drug moment....
dvete koli imaat zona na gmecenje, imaat i ista masa, znaci tuka se amortizira udarot na 2-te isti koli, kolku toa se slucuva vo realnost?
znaci ima uste eden moment, sto ako e preprekata nesto masivno so mnogu mala zona na gmecenje (kamion. tenk  ;D ;D) star mosviiiiich ili volga....
ima mnogu situacii, mnogu varijabli igraat uloga (sostojba na voziloto ako bilo prethodno udarano, starost, masa, brzina so koja se dvizi, dali e 100%direkten ili kako sekoj normalen ke proba da izbegne tro pa ke svrti malce i dr) daj boze samo da ne ne snajde....  ;)

точно... кога ке се деси ваков тип на сообраќајка...? хммммм... чекај да размислам... ок, доволно размишљав...  НИКАД!!!! две исти возила, со две исти точки на виткање, со две потполно исти тежини и две потполно исти забрзувања... ако ги исклучиме желбите за докажување на господ бог, тогаш веројатноста дека ке се деси ова е еднаква на 0.  еве јас и ти нуме, да седнеме во овие две коли и веке сме различни, затоа што јас од тебе сум 100 кила потежок... сосема доволно за да се направи разлика во инертноста... ти повеке ке го изедеш и полошо ке пројдеш...

што ако јас со волвото од 1800 кила се здрвам во да речеме некое рено меган од 1100 кила? ке го прегазам во буквална смисла на зборот... не дека нема да се напраи волвото партал, да ке се изгужва, ама меганот ке остане без пола кабина...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #40 на: 21 Април 2012, 13:18:01 pm »

Мало вс. Големо.

точно.. мало вс големо, ама не и тешко вс лесно... има разлика

плус тестират возило постаро од 20 години со возило не постаро од 3... кога она волво било направено во тоа време краш тестот не ни постоел... токму тоа и ти го кажуват во видеото... дајте бе бидете малку реални...
« Последно менување: 21 Април 2012, 13:37:45 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11695
  • Архитект
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #41 на: 21 Април 2012, 13:22:39 pm »
Па ова е мало вс. големо / лесно вс. тешко.

И во двата случаеви малото/лесното подобро поминува.

Незнам што сакаше да кажиш со тешко вс. лесно ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #42 на: 21 Април 2012, 13:23:08 pm »
вие постиравте ЕДНО ВИДЕО еве ви и од мене едно видео со преку 20 примери и секако ДОКАЗ за тоа што го велам дека тежината итекако игра улога при сообраќајка... глејте го цел клип и слушајте што човекот ви објаснува:

МАЛО вс ГОЛЕМО и ЛЕСНО вс ТЕШКО

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #43 на: 21 Април 2012, 13:32:07 pm »
Onak ne ja teraj diskusijata u druga nasoka,ko da nie sme vcera rodeni.....
Jas postirav video na koe se gleda deka tvojata matematika za silata na udar uopste ne e tocna.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Краш тестови и безбедност на автомобилите
« Одговори #44 на: 21 Април 2012, 13:42:55 pm »
Onak ne ja teraj diskusijata u druga nasoka,ko da nie sme vcera rodeni.....
Jas postirav video na koe se gleda deka tvojata matematika za silata na udar uopste ne e tocna.

точна е бе брат... пишав јас и погоре... кола сне постара од 3 години со кола постара од 20 години која е произведена во период кога наскап тестирањата не ни постоеле... ме конташ што сакам да кажам? волвото во тоа видео, направено за тоа време било нај јако... што не зема овој со овчата коса од топ геар да тестира с60 од 2009 со истотово рено па да видием кој ке го јадеше калапот? лесно е да се манипулира со јавност, треба да имаш познавање за што станува збор...

и самиот тип во видеото кажа, кога би купувале сега половно возило што би купиле:
-постаро караван возило (преку 20 години)
-ново возило според нови стандарди...

тоа е и поентата на клипов, а не докажување што ке се деси ако удри потешко во полесно... тотално ја утна поентата на клипот и ти ја однесе во друг правец дискусијата со грешни податоци... еве како што пишав, ти едно видео постираше со еден пример... јас ти постирав друго видео со преку 20 примери за истата проблематика... не сум ни јас од вчера роден, и знам за што зборам... и вке се уморив од зборење... ак нејќете да сватите ок, тогаш нека ви биде по ваше... во право сте за се...

се секавате на тестот по физика во 1-ва средно со 2 конци и 2 предмети со иста тежина? заврзан конец за нешто да виси надоле. за тој конец има еден предме да речеме 5 кила. на него пак конец и пак втор предмет од 5 кила. ако нагло го повлечеш долниот предмет ке се скине долниот конец, ама ако полека го влечеш долниот предмет ке се скине горниот конец. зашто? затоа што во силата на еластичноста и издржливоста на конецот, секогаш игра улога и инерцијата зголемена за маста и тежината. тоа значи дека горниот конец е по ослабен од долниот затоа што има екстра тежина од горниот предемт за разилка од долниот конец кој трпи тежина само од долниот предмет...

истото е и тука... тежината и инерцијата си го прават своето...

туку ај... не зборам више,се уморив... како сакате така мислете си... се гледаме на некоја друга тема...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време