Автор Тема: Вести од Автомобилскиот Свет  (Прочитано 328103 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #975 на: 25 Февруари 2015, 06:50:13 am »
Време е за следбеник

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13576
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #976 на: 25 Февруари 2015, 13:52:38 pm »
Се шушка за новиот модел.

Bugatti Chiron со почетни 1500 КС - 463km/h

И мислам дека ќе биди Hybrid.

Присутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #977 на: 25 Февруари 2015, 15:08:30 pm »
Многу коњи повеќе и ист топ спид. Се откажале од титулата.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #979 на: 25 Февруари 2015, 15:50:26 pm »
Добро е ова. Ама Форд и ГМ имаат направено бензински мотори без свеќички, односно со запалување на база на притисок како кај дизелите. Ама проблем е големата варијација на октанските броеви на бензините, па се додека не се реши тој технички проблем тие мотори нема да станат реалност.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #980 на: 24 Март 2015, 00:50:00 am »
Ласери наместо свеќици за подобри перформанси
големина на фонтот  намалување на величината на фонтот  зголемување на величината на фонтот Печати Email
 Ласери наместо свеќици за подобри перформанси
На минатонеделниот „APRA–e“ самит за енергетски иновации во Вашингтон за прв пат беше претставен мотор кој користи ласери наместо свеќици.
Идејата сама по себе не е нова, но „Princeton Optronics“ прв покажа како процесот функционира во вистински мотор, со топлина и екстремни сили кои произведуваат илјадници вртежи во минута. „Тоyота“ имаше сличен систем во 2011 година, но никогаш не е тестиран во реални услови.

Системот и перформансите на моторот

Како што споменавме, моторот се пали со ласери наместо свеќички и троши помалку гориво во споредба со стандардите. Ласерското палење на мотори може да доведе до почисти, еколошки автомобили.

Во еден стандарден мотор со внатрешно согорување, мешавина на гориво и воздух влегува во комората каде што се запалува од свеќичката. Жешките, испуштени гасови од согорување на горивото вршат притисок врз делот за движење, односно клипот. Со генерирање на механичката енергија, се движат тркалата. Но, бидејќи секој циклус на согорување се случува многу брзо, тешко е да се добие доволно мешавина на гориво одеднаш. Проблемот е во тоа што свеќичките може само да го запалат горивото на едниот крај на комората.

Во овој мотор, еден ласер го пали горивото во средината на комората и согорувањето е побрзо и поефикасно за 27%. Ласерското палење може да ви заштеди околу 10 км, односно ако трошите еден литар гориво на 40 км, сега би поминале 50 со истата количина. Исто така емитува помалку штетни гасови, како што е азот диоксид.

Ласерите подобро ги следат илјадниците циклуси во една минута, кои се случуваат во моторот. Тие може да препознаат поточно од свеќичките кој момент е оптимален за палење. Тие дури и вршат повеќекратно палење во текот на истиот циклус во различни делови на цилиндарот со што се зголемува согорувањето на горивото.

Системот не е наменет само за автомобилски мотори. Резервните генератори и бродските мотори би можеле да имаат огромна корист. Постои голем притисок врз превозните компании да се намали загадувањето од нивните бродови. Компаниите се веќе заинтересирани за осовременување на нивните мотори со ласерско палење.





незнам дали има вистина во ова и колкава е трајноста на истиве... ама ако е во по приступачна цена, би купил да пробам... сепак, 27% разлика во потрошувачка... не е малку...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #981 на: 24 Март 2015, 00:58:56 am »
Гледаш напред дека пишува optical fibers?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #982 на: 24 Март 2015, 01:21:42 am »
Гледаш напред дека пишува optical fibers?

милентие.. јасно ми е мене дека ова не е смени само и терај...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #983 на: 24 Март 2015, 01:23:14 am »
Епа што би купил за да пробаш?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #984 на: 24 Март 2015, 01:32:04 am »
Епа што би купил за да пробаш?

ако решиш колата на плин да ја возиш, дали е доволна само плинска боца? мислам, ок е нели... се разбираме?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10888
  • 430i
Ferdinand Piech resigns, ending an era at Volkswagen
« Одговори #985 на: 27 Април 2015, 13:11:10 pm »
Ferdinand Piech resigns, ending an era at Volkswagen



Цитат
Ferdinand Piech, a towering figure at Volkswagen (VOWG_p.DE) for more than two decades, resigned as its chairman on Saturday after losing a showdown he had provoked with Chief Executive Martin Winterkorn, ending an era at the iconic German carmaker.

Piech, the 78-year-old grandson of the inventor of the Volkswagen Beetle Ferdinand Porsche, had previously seen off other executives who crossed him, including his own hand-picked successor as CEO, Bernd Pischetsrieder.

But this time he was unexpectedly isolated in a five-to-one vote of Volkswagen's steering committee last week, as labor representatives, the state of Lower Saxony and even his own cousin Wolfgang Porsche stood firmly behind Winterkorn.

"The members of the steering committee came to a consensus that, in the light of the past weeks, the mutual trust necessary for successful cooperation was no longer there," the six-member panel said in a statement after another meeting on Saturday.

Berthold Huber, the senior trade unionist who will take over until a new chairman is elected, said: "The uncertainty had to be ended today. The steering committee was and is conscious of its responsibility to Volkswagen and its many thousand staff."

Two sources with knowledge of the matter said Piech had resigned without forcing a vote of the committee at its second crisis gathering in 10 days.

Piech resigned with immediate effect from all his roles at Volkswagen including as an ordinary supervisory board member, as did his second wife Ursula, a former nanny who joined the supervisory board in 2012.

"Piech's departure represents a seismic shift in Volkswagen's power structure, and could foretell drastic changes in how one of the world's largest automakers operates," wrote Karl Brauer, senior analyst at analysis firm Kelley Blue Book...
....

http://www.reuters.com/article/2015/04/25/us-volkswagen-ceo-chairman-idUSKBN0NG0N720150425

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #986 на: 27 Април 2015, 14:05:04 pm »
"German car manufacturer Audi has reportedly invented a carbon-neutral diesel fuel, made solely from water, carbon dioxide and renewable energy sources. And the crystal clear 'e-diesel' is already being used to power the Audi A8 owned by the country’s Federal Minister of Education and Research ( . . . ) The creation of the fuel is a huge step forward for sustainable transport, but the fact that it’s being backed by an automotive giant is even more exciting."

http://www.sciencealert.com/audi-have-successfully-made-diesel-fuel-from-air-and-water

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3617
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #987 на: 27 Април 2015, 16:30:21 pm »
Конечно, напредок.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #988 на: 27 Април 2015, 19:50:19 pm »
Лажат. Камо reviewed студија? :D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Вести од Автомобилскиот Свет
« Одговори #989 на: 27 Април 2015, 20:38:20 pm »
Лажат. Камо reviewed студија? :D

Има ликови до прес рилис од правно лице, не виде? Со контакт, телефон, све. Ако им се обратиш, сигурно ќе те упатат кај да ги најдеш референците. Прес рилис никој сериозен не објавува на „жими мајка“.