Автор Тема: RaceChip Tuning  (Прочитано 57401 пати)

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1255
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #120 на: 28 Јануари 2018, 12:56:17 pm »
Кај нас колку знам има само едно Дино. Резултатите не ги чувам. Може да тркнам пак да измерам. Она што го добив веројатно делува субјективно ама за мене е топ добро и функционално.
На пример racechip от е пробан и на голф 6 1,4 тси 122 кс, и нема баш никаква разлика.
Затоа пред да се купи добро е да се проба. Кај некои мотори разликата е огромна кај некои никаква.
Наназад на трмава мислам дека постирав видео на паралелен тест на две исти БМВ 5ки дизел. Вожња до Шпанија. На германски е ама со транслејтот ср разбира. Многу убаво се е разјаснето

Sent from my SM-G928F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #121 на: 28 Јануари 2018, 13:08:10 pm »
А бе пропагандни материјали да глеаш, убајни ќе биде све, ама има и друга страна, ете ко што спомна со тси-то, а и имаше еден друг линк од мерцедес форум: https://mbworld.org/forums/c-class-w205/615812-review-racechip-ultimate-connect-c250-bluetec.html

Секако, пробај, измери (не мора дајно, ете обиколница, па забрзувања од 50-150 и сл, ќе дадат јасна слика за придобивките), па одлучи дали вреди или не

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #122 на: 28 Јануари 2018, 19:13:03 pm »
Мечка не ја лажеш со ваков "чип". МИТ БАСТЕД!

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1255
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #123 на: 28 Јануари 2018, 22:26:10 pm »
@Simo - Carrier159
Изгледа не се разбравме. Двата кои го возам на 177КС 2.0 Тди сум топ задоволен. Тој што го пробав на 1.4 ТСИ ми се чини дека врска нема. Ама веројатно тука причината си лежи во фабрички максималната оптимизација на конкретниот мотор.
Сакам да ти кажам дека објективен сум во поглед на мојата контстатација. За мене, од вакви гаџети постои Рејсчип и постојат останати.
Предноста пред купување е да го пробаш. Задоволен купуваш, незадоволен не.

Еве го видеото. Со транслејт на англиски се тера, ок. Спредбата дадена во видеото во потполност одговара за мојата кола, со возилото кое има рејсчип. Две исти коли, 3.000 км. Разликата Е драстична. Како кај мене.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #124 на: 28 Јануари 2018, 22:37:55 pm »
А бе ја мислам се разбравме :) И јас викам дека треба да се проба, и јас викам дека на секоја кола не паше (исто како и ти). Једино што јас викам „не веруј на вакви пропагандни видеа, пробај си сам за себе“.
За мене постои само Novitec и propper Remap. Пошто за ремап не веруем никому у државава, остана novitec piggybag, ама тој е специфично конструиран за овие фиатовиве мотори, не е универзален гиммик. :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6306
  • Бенве сие бенве
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #125 на: 28 Јануари 2018, 22:40:51 pm »
Брат ми го има на голф 5 околу 150к км, има некоја минимална разлика, кај мене не би го ставил.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #126 на: 29 Јануари 2018, 08:56:13 am »
@Simo - Carrier159
Тој што го пробав на 1.4 ТСИ ми се чини дека врска нема. Ама веројатно тука причината си лежи во фабрички максималната оптимизација на конкретниот мотор.
Врска нема, бидејќи racechip е срање од НАПРАВА, геџет-играчка што кај софистицирани мотори само ќе го поебе моторот. Зголемување на притисок во рампа (додавање гориво) не значи дека моторот ќе биде помоќен, а и зголемување на boost не значи дека моторот ке се препороди.
За TSI можеш да прогуглаш, па да видиш дали и колку е "фабричи максимално оптимизиран" тој мотор. Тој мотор од фабрика е околу 131кс, а со ремап се стига до максимални 160 поради големината на турибната. Сум возел ABT ремапиран GOlf V 1.4 122, колата одеше феноменално. Ремапот во официјален дилер кошташе 1150Е, а снимањето траеше над 4 часа.

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1255
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #127 на: 29 Јануари 2018, 09:23:04 am »
@marmlad

Дали си возел исто возило, со и без рејсчип, особено, малку подолго од едно крукче ?
Мојот (субјективен) став се базира на користење на Racechip еве веќе 5 години со пројдени околу 130.000с км на две возила со 2.0 Тди мотори, со 177КС. Едното емануел другото аутоматик.
Околу „срањето“ од чип, сакам да те информрам дека истиот е approved од дилерите на Audi, BMW и Mazda. И, си важи фабричката или евентуално доплатената 5 годишна гаранција.
Пак субјективно, возев фејлифт Ауди 6ка со “новиот“ мотор од 190кс. Чувството истацкато како во мојата со рејсчип. Прво што си помислив е дека „новиот“ мотор, можеби се послужил со параметрите кои ги менува рејсчипот од претходниот.

Дали рејсчипот ги задоволува рекламираните својста. Да. Во целост. Нуди и гаранција на моторот ( со доплата секако ) што ми укажува дека не се работи за петпарачки ибеј производ. Дека не лажат, можеш да се увериш во видото погоре, кое одело на некоја германска телевизија. Погледни го. Досеа на толку продадени, да се јавеше проблем, па у Германија прво ќе го сотреа.

Јас барав подобар одзив на педала. Добив. Не барав помала потрошња, но ете и тоа добив. Евидентно.

И да, со ТСИ безнинскиот мотор, очекував слично како и со дизелскиот. Не го добив тоа. Се откажав.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #128 на: 29 Јануари 2018, 10:58:05 am »
Не ме разбра, ниту си ми ги прочитал деталните објаснувања што ги пишав неколку страни погоре, кои се потврдија во пракса во многу примери како во РМ така и по светов. Не те убедувам и не пробувај да ме убедиш дека колата одела повеќе, ти верувам. Но начинот на кој таа работа (тие +10,20 или 30кс) се добиваат е лош и на погрешен начин.
Не реков дека производот е ЕФТИН low quality или КИНЕСКИ, туку начинот на работа е чкарт, и моја препорака е да се избегнува на модерниве мотори. На постар дизел (1.9 тди), и те како ќе функционира зголемување boost или додавање екстра гориво, бидејќи дизелот го заболе дали имал 0.1-0.2 бари повеќе, или имало 10-20% повеќе или помалку гориво во некој режим на работа. Само за таа работа и не ти треба рејс чип, туку со лажњаци можеш да си ја завршиш сам.
Од каде тоа виде дела е апрувд за АUDI и другиве? Пушти линк, документ, или некаков контакт од официјален дилер дека оваа работа е дозволена. Јас те гарантирам дека за ауди (VAG) само ABT е официјален, и само за него важи гаранција.

Едит: Ако сакаш детално објаснување зошто кај тси немало ништо, кажи, кога ќе сум послободен ќе ти елаборирам како функционира Turbocharged Stratified Injection, и зошто со лажњак тешко се добива некој коњ повеќе.
Истото и за ТДИ, зошто и како " го заболе дали имал 0.1-0.2 бари повеќе, или имало 10-20% повеќе или помалку гориво во некој режим на работа." Кои се добивките и загубите.

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1255
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #129 на: 29 Јануари 2018, 11:27:02 am »
Значи, согласно она што се нуди, во целост се добива. Твоето мислење е дека тоа се прави на лош и погрешен начин е базиран на твои истражувања кои претпоставувам дека се исправни, со оглед дека не се трудам да ги разберам. Причината е едноставна. Вложено добиено е како што е понудено, километражите се доказ дека се е во ред ( близок пријател го извозе Туарегот 240К КМ со него и колата си пееше и кога ја продаде, ама рејсчипот си го задржа ).  Ембашка, за сигурноста на моторот нудат и гаранција, што е одличен показател дека не прават нешто што би и наштетило на колата ( моторот ).

Со рејсчипот имам посетено неколку Порше сервиси во бившата ни Југа. Позади завеса сите ги одобруваат во гаранција, званично нема ништо. Во Ријека со еден од мајсторите праев муабет, ми вика, а зашто би сметели кад не праве проблеме. Реков дилерите. Знаеш дека Мазда дилери го нудат со купување на ново возило?
Дека е практичен е, дека е value for the money, исто така. Дека е полош кон моторот од класичен ремап не верувам.

Еве ривјуа на корисници. Не на познавачи на технологии.

http://www.sgcarmart.com/products/product_reviews.php?ID=7381

АКо по тебе начинот на работа е чкарт, ок. Ама очигледно дека „чкартот“ функцинора за она што се прокламира. И очигледно си вреди за парите.

Не сакам да знам за технологија, сакам да знам за практичност и функционалност. Ти верувам на науката, ама ја обичам практичноста и евидентниот резултат.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #130 на: 29 Јануари 2018, 11:40:28 am »
Повторно, дискутираш за нешто, а немаш желба да прочиташ или научиш нешто ново. Повторно ќе ти пишам, начинот е ЛОШ, погрешен, тотална аматерска работа. Ова дека по мене е дека јас мислам така, е сосема погрешно толкување. Тоа ти е како да кажеш дека по мене Земјата е округла, ама по други е рамна плоча. Не мислам јас така, туку тоа е факт, кој секој што се разбира малку од тоа како работат мотори со внатрешно согорување во склоп со ECU.
Рејсчипот може да функицонира на СЕКОЈ мотор, дури и на ТСИ, дури и таму да извади некој коњ повеќе, ама ПОГРЕШНО. Не е фората да изгубиш 10кс до 3000рпм, па од 3000-6000 да добиеш 10кс (како примерот со типот на кого во лер фабрички му торши 0.8Л/ч а со рејсчип 1.2Л/ч). Муабетот ми е дека оваа работа функционира ПАРЦИЈАЛНО, во едно подрачје може ќе изгуби, во друго подрачје може и ќе добие, а и кога нешто ке изгуби, тоа може да е -10кс, полоша потрошња, Check Engine, наслаги од гориво на клип, на катализатор, на ДПФ, може да грее повеќе на издув, полоша емисија на издувни гасови (NOx)... се со цел дека МОЖЕБИ ќе се добијат тие 10-20-30кс.
Поентата на секој ремап е колата да добие нова подобрена, испеглана мапа која работи одлично во секој можен режим, без негативни појави кон моторот, освен компонентите кои се погодени од ремапот, а тоа најчесто е само турбината и ништо повеќе.
« Последно менување: 29 Јануари 2018, 12:05:54 pm marmlad »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13472
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #131 на: 29 Јануари 2018, 11:58:45 am »
Се согласувам со горе кажаното во целост.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2582
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #132 на: 29 Јануари 2018, 13:03:57 pm »
@Simo - Carrier159
Тој што го пробав на 1.4 ТСИ ми се чини дека врска нема. Ама веројатно тука причината си лежи во фабрички максималната оптимизација на конкретниот мотор.
Врска нема, бидејќи racechip е срање од НАПРАВА, геџет-играчка што кај софистицирани мотори само ќе го поебе моторот. Зголемување на притисок во рампа (додавање гориво) не значи дека моторот ќе биде помоќен, а и зголемување на boost не значи дека моторот ке се препороди.
За TSI можеш да прогуглаш, па да видиш дали и колку е "фабричи максимално оптимизиран" тој мотор. Тој мотор од фабрика е околу 131кс, а со ремап се стига до максимални 160 поради големината на турибната. Сум возел ABT ремапиран GOlf V 1.4 122, колата одеше феноменално. Ремапот во официјален дилер кошташе 1150Е, а снимањето траеше над 4 часа.
Bi me interesiralo ako mozes da prilozis konkretno potkrepeni podatoci kako raboti hardverot/softverot na Racechip.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #133 на: 29 Јануари 2018, 14:05:26 pm »
Во постариот тип на 1.4 TSI, racechip се уклучува на 2та MAP сензори и сензорот/регулатор за контрола на притисок на горивото во рампата. Уредов само ги пресретнува и обработува добиените сигнали без притоа да има појма што и како моторот треба да се однесува во даден момент, бидејќи не ги знае основните параметри на моторот, те. RPM, позиција на педала за гас, ТЕМПЕРАТУРА на вода и воздух на усис, KNOCK, тин.
Сигналите може да се аналогни 0-1V, 0-2V, 1-2V, 0.5-5V давајќи константен напон, или дигитални кои даваат служен сигнал. И во двата случаи уредов ги менува  излезните параметри на сензорот, лажејќи го компјутерот дека притисокот во common rail e 200bar (пр. 4v), а во реалноста е пр. 220bar и 4.3V. Истата математика се случува и со MAP, лажејќи го MAP-ot дека при пуна гас турбото прави помалку притисок, wastegate-от што го контролира бустот ќе држи повеќе, а со тоа ќе има повеќе boost. Ова во одредени случаи може и ќе даде некој коњ, може и нема да уклучи check, ама не е добро, особено за моторои кои имаат Stratified Injection. Кај Stratified Injection горивото во комората се внесува СЛОЕВИТО (Stratified) и неколкукратно во еден циклус на вбризгување, сосема различно од обичен инџекшн па и од обичен GDI (gassoline direct injection). При Stratified Injection нема унифицирана, хомогенизирана смеша, туку во одреден дел од комората има ретка смеша бензин:воздух пр. 30;1, a друг дел (од комората) и МОМЕНТ има сосема друг одност бензин:воздух пр. 12;1. Да не ги збориме другите сензори кои се битни за ова све да функционира како што треба.

Кај поновиот тип ТSI, GOLF 7, рејсчип се откажале од лажење на комонреилот пошто НЕ МОЖЕ ДА ФУНКЦИОНИРА, па сега само го бајпасираат MAP-от, те. креваат минимално буст на турбината. Горивото кое додатно треба да се внесе, веројатно се додава преку некој сензор за самоконтрола на смешата кој го има тој тип на мотор, те. wideband O2 и или EGT сензор, + контрола од 1 или повеќе knock сензори.

стар тип 1.4 тси

нов тип 1.4 тси

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2582
Одг: RaceChip Tuning
« Одговори #134 на: 29 Јануари 2018, 14:46:37 pm »
Se povrzuva na tie senzori, ama dali toa znaci deka samo tie podatoci gi koristi/menuva.

Dali od Racechip nekorektno kazuvaat ,na nivniot site pisuva:

"The data from the ECU is read by our tuning software and individually optimized."

Spored ova ispaga deka e ima softver koj e vo komunikacija so ECU, ne samo so individualni senzori.


Jas ne znam dali e tocno ednoto ili drugoto, samo bi sakal dokumentirano da se informiram sto procesira softverot.
Dali ova sto go objasnuvas deka Racechip ne go biva, vazi za Racechip ili isto i za bilo koj drug tuning box?