Ааааа ф тајпот ако е со V8 тоа е опасен конкурент. Не ми текна на него, навистина.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Џулијата не е соодветна споредба, ама согласно динамиката може да е "конкурент". Другото јок според мене.
Од порше само кајман Гт4 ако има за тие пари.
Затоа реков, не баш директни конкуренти, ама секако high performance коли. Има и купеа.
Глеаш, на Cayman GT4 не ми ни текна, а 96.000 е. Таман.
А Cayman и Boxster GTS 4.0 се од 81.000. Пффф...
F-Type P450 V8 почнува од 92.000 во Германија.
И за 100К нема директни конкуренти бидејќи ниедна не е мид- енџин.
Воедно...
Ниедна не e побрза.
Ниедна не изгледа подобро.... освен Мерџанот можеби.
А дека за 100 К има коли секако дека има...ама пак само за оние 10% богати татини снобчиња како Шми и компанија, за кои Ц8 во Америка воопшто не е ни наменета.
Не мора да е мид-енџин, барем според мене. Сите ја споредуваат со 911 (дури и инженерите од Chevrolet си кажаа дека dynamic benchmark им бил 911), а 911 е Rear Engine.
Лепотата е субјективна. Мене сите ми изгледаат подобро, тебе не.
И збориме за Европа, не за Америка. А ни ја не го можам „Хај гајс иц Шмииииии“.