[/quote]има многу возачи кои за 20 коња поише да имаат на колата у гз би се плеснале на плоштад.. а не е дно банално чистење и прскање со среј на секои 15-20Ккм... ситница... па и уље мењаш на помалку... по логикава твоја што ја возиш колата воопшто, кога заеш дека треба да идеш на мајстор и да дремеш таму...
[/quote]
И дваесет црнци да им се изредат пак нема да добијат ни десетина од тие коњи ::::::::::::::::
)))))))))))))))))))
Инаку незнам што е поентата со редовниот сервис и чистењето на филтерот , ама сепак би си земал нов оригинален филтер што задржува 100% од нечистотиите отколку да дадам еден куп пари за ништо. И никој неможе да ме убеди дека во истото кукиште може да се стави филтер што има подобар проток на воздух и истовремено поголема филтрирачка ефикасност , па неможе "и курац у дупе и душа у рају." значи или едното или другото.
Значи да се разбереме зборувам за панел K&n филтер со оригинална големина во оригинално кукуште.