Автор Тема: K&N  (Прочитано 45325 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: K&N
« Одговори #120 на: 05 Февруари 2015, 19:54:06 pm »
Za moknost treba laden vozduh vo motorot.
Toa moze so dobar interkuler..ne so filter...mada pa i interkulerot ako e pregolem predizvikuva turbo lag...taka da i tuka treba da se pazi.


Inace ima razlika vo moknost...so pecurka na ide, a so panelov KN staven vo fabricko kukiste nema nikakva razlika so GM fabrickiot koj za tie pari mozam da go menuvam mnogu cesto i da imam cist  filter vo sekoe vreme.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29160
    • CARclub.mk
Одг: K&N
« Одговори #121 на: 05 Февруари 2015, 20:52:49 pm »
Ме интересира разлика меѓу GM фабрички и KN панелен.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: K&N
« Одговори #122 на: 05 Февруари 2015, 20:59:30 pm »
Ti tvrdam....nema.
I dvata se izraboteni od presuvana hartija...(za razlika od primer fabricki filter za E klasa koj e izraboten od presuvan pamuk).
KN  e nesto po porozen i po kvaliteten no ni oddaleku ne ja opravduva razlikata vo cenata.

Koristen i cisten KN so toa uljeto so koe stiga vo nieden slucaj ne vrsi podobra rabota od ganc nov fabricki GM.
« Последно менување: 05 Февруари 2015, 21:08:17 pm Stratro »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: K&N
« Одговори #123 на: 18 Февруари 2015, 13:30:34 pm »

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 383
Одг: K&N
« Одговори #124 на: 22 Април 2015, 08:05:13 am »
Да плиснеш толку евра за филтер па после и да треба да го чистиш а и да купуваш средство за чистење а и за подмачкување, па и 20Hp да се добива пак би подразмислил убаво дали да го земам.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: K&N
« Одговори #125 на: 22 Април 2015, 14:51:27 pm »
Све си има свој драж :) Се чисти на 15-20000км - зависи по какви патишта возиш, а средството за чистење трае прилично долго (околу 7 чистења). Едноставна процедура која уз пивце на еден пролетен убав сончев ден и јако друштвенце во дворот, со задоволство би ја „опетувал“ :) Не е за коњите работата, за квалитетот и имиџот е ;)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: K&N
« Одговори #126 на: 25 Април 2015, 02:07:42 am »
Да плиснеш толку евра за филтер па после и да треба да го чистиш а и да купуваш средство за чистење а и за подмачкување, па и 20Hp да се добива пак би подразмислил убаво дали да го земам.
има многу возачи кои за 20 коња поише да имаат на колата у гз би се плеснале на плоштад.. а не е дно банално чистење и прскање со среј на секои 15-20Ккм... ситница... па и уље мењаш на помалку... по логикава твоја што ја возиш колата воопшто, кога заеш дека треба да идеш на мајстор и да дремеш таму...  ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: K&N
« Одговори #127 на: 28 Април 2015, 05:50:17 am »
is it just me...ili na 4:30min toa e drug filter?
grpkite se pozbieni i pobrojni nego na filterot sto go cistea?
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13576
Одг: K&N
« Одговори #128 на: 28 Април 2015, 11:35:29 am »
Мене искрено не ми менува „имиџ“ ако возам K&N. Битно ми е филтерот секогаш да е чист.

На Алфата тешко се вади, кај Нубирата на секои два месеци отприлика го отворам, го чистам како што можам и го враќам. Тоа се значи 5-6 чистења пред да се смени со нов.

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33898
  • Таков е животот... јебига
Одг: K&N
« Одговори #129 на: 28 Април 2015, 12:02:12 pm »
Џабе возиш KN филтер ако не ја залепиш налепницата некаде да се гледа ;D

Отсутен M.Meskov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 383
Одг: K&N
« Одговори #130 на: 02 Мај 2015, 01:29:16 am »


[/quote]има многу возачи кои за 20 коња поише да имаат на колата у гз би се плеснале на плоштад.. а не е дно банално чистење и прскање со среј на секои 15-20Ккм... ситница... па и уље мењаш на помалку... по логикава твоја што ја возиш колата воопшто, кога заеш дека треба да идеш на мајстор и да дремеш таму...  ;)
[/quote]

И дваесет црнци да им се изредат пак нема да добијат ни десетина од тие коњи ::::::::::::::::::))))))))))))))))))))
Инаку незнам што е поентата со редовниот сервис и чистењето на филтерот , ама сепак би си земал нов оригинален филтер што  задржува 100% од нечистотиите отколку да дадам еден куп пари за   ништо.  И никој неможе да ме убеди дека во истото кукиште може да се стави филтер што има подобар проток на воздух и истовремено  поголема филтрирачка ефикасност , па неможе "и курац у дупе и душа у рају."  значи или едното или другото.
Значи да се разбереме зборувам за панел  K&n филтер со оригинална големина во оригинално кукуште.

Отсутен caki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 318
Одг: K&N
« Одговори #131 на: 26 Август 2015, 10:06:20 am »
Jas imav K&N Panelen na Elantra 1.6 benzinec, imase mala razlika no nisto spektakularno ama ok bese. Koga ja zemav Kiajava Optima 1.7 dizel naracav pak K&N filter isto panelen, primetiv deka pozadi poveke mi go crni auspuhot za razlika od fabrickiot filter i go izvadiv K&N-ot Sea vozam so fabrickiot i nema pozadi crno. Mislam deka za dizel K&N ne e nekoja bas pametna ideja od licno iskustvo, a i sto citav po net ne go preporacuvaat bas za dizeli.

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 670
Одг:
« Одговори #132 на: 10 Април 2016, 21:37:06 pm »
Рaзмислувaм дa пoрaчaм K&N пaнелен филтер зa Цивик 1.8 103kw.
Читaм мислењa декa би требaлo дa се дoбие пoдoбaр звук нa мoтoрoт, пoдoбaр oдзив нa гaс, нaмaленa пoтрoшувaчкa и незнaм уште штo.
Имa вистинa вo oвие придoбивки и дaли се исплaти инвестицијaтa вo пaнелен филтер

Sent from my LG-D855 using Tapatalk


Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217
Одг: K&N
« Одговори #133 на: 10 Април 2016, 21:43:05 pm »
Зависи колку пари е,зошто овој само се чисти не се менува,тоа е најголема предноат и малце подобар звук од под хауба

Отсутен Dimac

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 670
Одг:
« Одговори #134 на: 10 Април 2016, 21:49:16 pm »
Oд Кaрмaкс(пoштo oни се увoзници) ми рекoa ценa oд 94 еврa, нa ибеј се движи oкoлу 70-80 дoлaри. Чекaм oдгoвoр oд увoзникoт вo Србијa дa видaм кoлку е кaј нив

Sent from my LG-D855 using Tapatalk