Автор Тема: Кратенки, појаснувања, преводи  (Прочитано 42343 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9782
  • Giulietta QV
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #30 на: Февруари 19, 2012, 21:40:04 pm »
itdi????

го имам видено по некои коли.. првото И е црвено

Хонда ако не се лажам, „и“-то мора да е за интелиџент :)

сто значи тоа GTI ??? :D


Grand Tourer Injection

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20108
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #31 на: Февруари 20, 2012, 10:14:15 am »
Кај Honda кратеницата за дизел беше i-CDTI, а сеа у поново време мислам дека е i-DTEC.

Не сум видел до сега iTDI.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен AllMightyMe

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5347
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #32 на: Февруари 20, 2012, 10:30:48 am »
Хабе свје је ТДИ, не знашшшш :) ;D

Отсутен VTR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 737
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #33 на: Февруари 20, 2012, 15:17:30 pm »
Кај VW моторите 1.2 со ознака HTP - High Torque Performance
кај PSA групација HDi-high-pressure direct injection

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9782
  • Giulietta QV
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #34 на: Февруари 20, 2012, 15:23:35 pm »
Кај Honda кратеницата за дизел беше i-CDTI, а сеа у поново време мислам дека е i-DTEC.

Не сум видел до сега iTDI.

Така беше, ваљда Онак грешно видел :)

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #35 на: Март 07, 2012, 23:56:16 pm »
незнам во која тема да прашам па мислам дека е за тука ... појаснувања

што е различно помеѓу два автомобила кај кој едниот има  120нм на 3500 обратаи а другиот исто 120нм ама на 4500 обртаи без разлика на коњите?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 46925
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #36 на: Март 08, 2012, 09:28:49 am »
Различна крива на моќност имаат. Вториот има околу 100Нм, на 3500 вртежи. Значи ПРИ 3500 вртежи првиот ќе влече повеќе.

Затоа турбо со 200Нм на 1500 обртаја, влече повеќе од атмосферец со 200Нм на 5500 вртежи. Зошто првиот на 3000 вртежи има 200Нм, а вториот на 3000 вртежи има 130Нм. И двата имаат по 140кс, ама едниот влече бајаги повеќе. Ако ги корнеш ќе бидат доста блиски, ама во реалниот живот ќе бидат многу различни. :)3


Oвде имам објаснувано.
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,481.msg11808.html#msg11808
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #37 на: Март 08, 2012, 11:38:52 am »
значи ако возиш нормално до 3500 рпм првиот ке има подобри перформанси од вториот автомобил кој има ист вртежен момент но на 4500 обртаи ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 46925
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #38 на: Март 08, 2012, 13:09:49 pm »
Јасно. Затоа турбо дизелите личат многу побрзи во реално користење од атмосферски бензинци. :) Зошто имаат огромен момент поставен ниско. А уствари ако ги корнеш до даска не се побрзи. :)
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #39 на: Март 08, 2012, 15:09:47 pm »
Јасно. Затоа турбо дизелите личат многу побрзи во реално користење од атмосферски бензинци. :) Зошто имаат огромен момент поставен ниско. А уствари ако ги корнеш до даска не се побрзи. :)

Пред некое време имав таква ситуација ...... фокусот 5-та 100 кмх (3000рпм) на угорница имаше подобри перформанси од друг автомобил 1.4 90кс (исто 124нм поставени на 4500рпм)

Отсутен dImO GTI 4

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 38
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #40 на: Април 15, 2012, 20:04:52 pm »
SR oznakata kao trbe da se tollkkuva za GOLF 4 mislev

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 38141
  • Il Moderatore
    • alfisti.mk
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #41 на: Април 15, 2012, 20:12:04 pm »
незнам во која тема да прашам па мислам дека е за тука ... појаснувања

што е различно помеѓу два автомобила кај кој едниот има  120нм на 3500 обратаи а другиот исто 120нм ама на 4500 обртаи без разлика на коњите?

Различен пренос, различна тежина, различен распоред на кривата на обртен момент... многу различни работи?

SR oznakata kao trbe da se tollkkuva za GOLF 4 mislev

1.6 S is the trim package (the 1.6 SE has air conditioning)

1.6 SR is to do with the engine, its German - Saugen Rohres, i think, literally translates to 'sucking pipe', basically a tuned intake manifold or some shoot.

i wondered what the SR bit meant as well. I spent ages trying to find an answer Stick out tongue

so just to clarify, the S and SE are trim packages, SR = sucking pipe.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен creator4e92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 123
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #42 на: Мај 14, 2012, 03:21:27 am »
ај ако може малце појаснување за k&n filters... што дава како дава ...имам у план на сеат алтеа 1.6 да ја ставам што ќе добијам на перформанси...?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 38141
  • Il Moderatore
    • alfisti.mk
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #43 на: Мај 14, 2012, 07:47:25 am »
Погрешна тема. Побарај во модификации/тјунинг, веќе е разгледувано тоа (повеќекратно).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен creator4e92

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 123
Одг: Кратенки, појаснувања, преводи
« Одговори #44 на: Мај 14, 2012, 13:20:41 pm »
ок фала мн ...:)