Автор Тема: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна и Маф Сензор  (Прочитано 85642 пати)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17268
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #15 на: 25 Декември 2011, 12:47:28 pm »
Логично би било да се прља заради ненавремено менување на филтер за воздух.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #16 на: 25 Декември 2011, 12:47:45 pm »
А зошто да се прља ова? Ако не се дува на високи обртаи подолго време колата? Или само од себе се прља?

А бе најчесто е до дизајнот, оние што имаат хоризонтално поставен тротл боди (одозгора врз гранката), помалку се прљаат, оние со вертикално поставен - почесто. Воздухот што поминува низ филтерот за воздух, не е 100% даст фри, а пред ТБ ти е и цревцето за уљни испарувања, кои во контакт со воздухот се ладат и станува една слајми црна материја, ко` коломаст нешто :)  И начинот на возење исто не игра улога.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #17 на: 25 Декември 2011, 12:54:03 pm »
А нема ли некое фориче за чистење со спреј или слично? Да не отварам. Како превентива еве 5 години навршува мојата кола, нема некој знак дека се дешава ова, ама би ставил некоја чисталка ако има. :)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #18 на: 25 Декември 2011, 13:02:19 pm »
А нема ли некое фориче за чистење со спреј или слично? Да не отварам. Како превентива еве 5 години навршува мојата кола, нема некој знак дека се дешава ова, ама би ставил некоја чисталка ако има. :)

Има,
јас не го расклопувам цел ТБ, туку само вадам цревото од филтерот и со Wurth TB Cleaner:



На запален мотор, со зглавена гас со патосница (кога немам кој да ми држи гас на 2000-3000rpm), шприцам по внатрешноста на ТБ, обртаите паѓаат, ама машината не гаси, и така 1/3 до 1/2 од боцата ќе испразнам, дур не светне убаво ТБ-то :)


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #19 на: 25 Декември 2011, 13:22:12 pm »
Симо, сигурно и кај тебе исто е поставено ТБ па би те прашал, дали да го извадам прво цревото кое иде од МАФ сензорот па после кај ТБ, или може директно кај ТБ ?

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #20 на: 25 Декември 2011, 13:34:24 pm »
А нема ли некое фориче за чистење со спреј или слично? Да не отварам. Како превентива еве 5 години навршува мојата кола, нема некој знак дека се дешава ова, ама би ставил некоја чисталка ако има. :)

Батали тоа. Извади си го како човек и исчистиго ако мислиш дека имаш проблем, ако не ич неирај.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #21 на: 25 Декември 2011, 13:38:41 pm »
Да не пипам викаш Члинк? Може и така да се одигра... :)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #22 на: 25 Декември 2011, 13:39:47 pm »
Ќе ти покае ако е тоа. Цела работа на мотор се изменува, и варира на мала гас и не прима ко што треба.... и миљон работи.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #23 на: 25 Декември 2011, 13:54:15 pm »
Ова со спрејот на Симо ми изгледа апсолутно безопасно...за бензинци ;) За турбо дизелаши со упален мотор - искрено не сум баш сигурен :) Како и да е, убаво е да се проба, нема што да се изгуби! У исто време може да се исчисти и MAS сензорот со

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_4066.html?Opendocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/4066%20Luftmassensensor-Reiniger_EN.pdf/$file/4066%20Luftmassensensor-Reiniger_EN.pdf

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4197
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #24 на: 25 Декември 2011, 13:55:18 pm »
So li ke pravevme bez djidji i Simo...... :D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #25 на: 25 Декември 2011, 16:56:24 pm »
Ова со спрејот на Симо ми изгледа апсолутно безопасно...за бензинци ;) За турбо дизелаши со упален мотор - искрено не сум баш сигурен :) Како и да е, убаво е да се проба, нема што да се изгуби! У исто време може да се исчисти и MAS сензорот со

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_4066.html?Opendocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/4066%20Luftmassensensor-Reiniger_EN.pdf/$file/4066%20Luftmassensensor-Reiniger_EN.pdf

Немет кај турбо дизелашите ваква работа ;D Инаку ако е многу затнато да си знаете дека ќе треба да се направи адаптација на тротл бодито со дијагностичка опрема (барем така е кај фолксваген) пошто некое време ќе се испошашави нема да прима гас нема да работи под мала по некое време ќе се адаптира сама можно е да упали чек енџин после тоа.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10567
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #26 на: 25 Декември 2011, 17:06:39 pm »
;DПак ќе дојдеме до она-најбоље однеси ја колата на мајстор да ти исчисти, наштелува, репрограмира и све што треба, поефтино ќе те кошта :) Btw tnx stig ;)

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #27 на: 25 Декември 2011, 17:08:59 pm »
;D Пак ќе дојдеме до она-најбоље однеси ја колата на мајстор да ти исчисти, наштелува, репрограмира и све што треба, поефтино ќе те кошта :) Btw tnx stig ;)

Па нормално ако се правело се во домашни услови немаше да постои професија механичар, нема за што тука сме да споделуваме искуства да си помагаме колку што се може преку тастатура.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1447
  • no comment at the moment
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #28 на: 25 Декември 2011, 17:35:09 pm »
Ова со спрејот на Симо ми изгледа апсолутно безопасно...за бензинци ;) За турбо дизелаши со упален мотор - искрено не сум баш сигурен :) Како и да е, убаво е да се проба, нема што да се изгуби! У исто време може да се исчисти и MAS сензорот со

http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_4066.html?Opendocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/4066%20Luftmassensensor-Reiniger_EN.pdf/$file/4066%20Luftmassensensor-Reiniger_EN.pdf
НИКАКО СО ЗАПАЛЕН МОТОР !!!!!
Јас направив таква глупост .. НИКАКО!
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #29 на: 25 Декември 2011, 17:36:07 pm »
Симо, сигурно и кај тебе исто е поставено ТБ па би те прашал, дали да го извадам прво цревото кое иде од МАФ сензорот па после кај ТБ, или може директно кај ТБ ?
Јас го вадам целото, така ми е најзгодно, инаку ми смета. Без тоа црево ми јавува check engine пошто низ маф сенознорот не иде воздух, ама после кога ке го врзам пак цревото, после три пали/гаси се` е ок. Тоа зошто сум мрзлив да го дисконектирам маф сензорот пред процедурата :) На стилото немам маф, туку мап, па ми е е гајле.
На 166-ката маф сензорот стои директно над ербоксот, па врз него доаѓа цревото до маф што иде, вака отрпилика:


Инаку принципот што јас го применувам е добар, зошто не стварам притисок со прстите врз степ моторот на тротл бодито, што е добро за оние кои немаат сајла. Инаку ако е саглам запрљано, работи WD40 и крпче, ама ова е одлично за „мејнтененс“

Што се оденсува до дизелите - секако не е е добро на запален дизел да шприцаш некое средство во така големи количини :) Иако не знам они каков принцип имаат за регулација, ја колку што знам, кај нив кратиш од горивото, немаат тротл боди.


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.