Автор Тема: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна и Маф Сензор  (Прочитано 85641 пати)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Бидејќи уште ова остана непроверено, 85% сум убеден дека тука лежи проблемот за нерамномерното работење под мала гас. Воедно темава ја отварам бидејќи овој проблем не познава марки и се јавува без искључок кај сите бензинци и може да послужи како добар пример во потрагата по предизвикувачот на овој проблем.

Степмоторот, или регулаторот на малата гас по нашки, односно Idle Air Control Valve по странски :D , го регулира количеството на воздух кое поминува низ тротл бодито или лептирот, доколку Лептирот е прљав нема идеално затварање со што автоматски доаѓа до нерамномерен проток на воздух а од тоа следи и нерамномерно работење под мала гас. Од лично искуство може да констатирам дека кога е аутото ладно, и работи под саух, работата е рамномерна но штом се искључи саухот поради недобро затварање на лептирот доаѓа до нерамномерно работење под мала гас. Исто така прљав лептир може да осетите и при постојано турирање, ќе забележите дека при одземање на гаста стрелката на обртомерот поспоро се враќа. По некоја моја логика не затвара добро и дава погрешни информации. Бидејќи ова се мојте почетоци во истражувањето на механичките проблеми, доколку некој има замерка, или допуна слободно нека пише. Сеуште не сум земал да ја исчистам клапната, но ќе биде деновиве.


                                      





« Последно менување: 05 Март 2012, 11:24:20 am Cuore Sportivo »

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #1 на: 24 Декември 2011, 14:10:28 pm »
јас го имам овој проблем на фокусот..... дали може ова да е причина за зголемена потрошувачка?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #2 на: 24 Декември 2011, 14:22:00 pm »
јас го имам овој проблем на фокусот..... дали може ова да е причина за зголемена потрошувачка?

Не би требало на ново ауто толку брзо да се запрља лептирот. Сепак ти ќе треба да идеш у овластен сервис бидејќи претпоставувам дека сеуште ти е под гаранција.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #3 на: 24 Декември 2011, 14:26:21 pm »
јас го имам овој проблем на фокусот..... дали може ова да е причина за зголемена потрошувачка?

Не би требало на ново ауто толку брзо да се запрља лептирот. Сепак ти ќе треба да идеш у овластен сервис бидејќи претпоставувам дека сеуште ти е под гаранција.

не на новиот,  имам стар фокус мк1 1.6 од 2001-ва . (160 000 км)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #4 на: 24 Декември 2011, 14:32:43 pm »
Бидејќи уште ова остана непроверено, 85% сум убеден дека тука лежи проблемот за нерамномерното работење под мала гас. Воедно темава ја отварам бидејќи овој проблем не познава марки и се јавува без искључок кај сите бензинци и може да послужи како добар пример во потрагата по предизвикувачот на овој проблем.
Јас го имав ланската зима овој проблем исто и преку пролетта. Летото ги исчистив со бензин сите дизни, клапни и цел карбуратор. После тоа моторот спиеше под мала гас со поминати 330.000 и 44 годнини старост. Имаше дечки што го слушнаа на Веро кога го донесов.

јас го имам овој проблем на фокусот..... дали може ова да е причина за зголемена потрошувачка?
Не би требало доколку работи лошо моторот под мала гас. Но ако ти забележуваш зголемена потрошувачка можеби и моторот не работи добро и при зголемена гас додека возиш кога е потешко да се детектира таква неправилност. Пробај да замениш кабли и свеќици покрај зачистуваето. Многу често свеќиците кај нас се фалсификат и попуштаат и после 5-10.000 км.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #5 на: 24 Декември 2011, 14:45:51 pm »
Бидејќи уште ова остана непроверено, 85% сум убеден дека тука лежи проблемот за нерамномерното работење под мала гас. Воедно темава ја отварам бидејќи овој проблем не познава марки и се јавува без искључок кај сите бензинци и може да послужи како добар пример во потрагата по предизвикувачот на овој проблем.
Јас го имав ланската зима овој проблем исто и преку пролетта. Летото ги исчистив со бензин сите дизни, клапни и цел карбуратор. После тоа моторот спиеше под мала гас со поминати 330.000 и 44 годнини старост. Имаше дечки што го слушнаа на Веро кога го донесов.

јас го имам овој проблем на фокусот..... дали може ова да е причина за зголемена потрошувачка?
Не би требало доколку работи лошо моторот под мала гас. Но ако ти забележуваш зголемена потрошувачка можеби и моторот не работи добро и при зголемена гас додека возиш кога е потешко да се детектира таква неправилност. Пробај да замениш кабли и свеќици покрај зачистуваето. Многу често свеќиците кај нас се фалсификат и попуштаат и после 5-10.000 км.

колата ја земавме пред една година. Кога стигнавме право на мајстор причини: верглење секој пат по 10 секунди, светеше check engine и по пат назад трошеше многу уље. После променети карики, издувни вентили, водена пумпа, затегачи, каиши, филтри се изгуби она check engine, не троши уље ама тоа  со верглањето остана.  Истите симптоми што ги пишува во првиот пост. А потрошувачката е многу висока - 13 градска (1000 денари 100км) на отворено 7,5 - 8 ама со ептен пазење 90-100-110 .

свекици си земав од германија НГК така да не се сомневам во нив. Каблите ги пробав од новиот фокус исто се понаша. Останува само лептирот да го исчистам па да видиме. Кога ке се загрее и работи во место почнува да дрхти и се осеќаат некои вибрации на цревото од кај што зема воздух.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #6 на: 24 Декември 2011, 14:51:54 pm »
Јас го средив ова ама истото може да се случува и о самиот степ мотор. А може и он да се исчисти со истиот спреј за маф сензори.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5711
  • Почесен кинез.
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #7 на: 24 Декември 2011, 15:57:30 pm »
TPS se vadi i se demontira step motorceto i lesno se cisti ne e filosofija. No e maka i saka vreme. A isto bogami i redovna promena na svekici mu e majkata za dobro palenje (mislam deka treba svekici da se menuvaat na sekoi 20000-30000Km), sepak se potrosen materijal.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8783
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #8 на: 24 Декември 2011, 16:34:56 pm »
еј се си мислам и јас треба да направам некој ваков зафат

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #9 на: 24 Декември 2011, 16:50:38 pm »
јас го имам овој проблем на фокусот..... дали може ова да е причина за зголемена потрошувачка?
Не верувам дека прљавштината на ТБ може да донесе драстично зголемување на потрошувачка.

Инаку кај мене на двете возила, гаста е електронска, нема регулатор за мала гас, туку само еден степ мотор за лептирот, а ECU-то си брка работа. Вака е кај сите нови возила drive by wire гас. Стилото е доста посетливо на гареж, но иако гаста знае да варира, потрошувачката не трпи.  Кај стилото е процедура два пати годишно да го чистам лептирот за гас, на отприлика 8-10.000км.Кај алфата еднаш го направив кога ја купив, а и тогаш беше мирна на лер гас, и сеуште не покажува знаци на немирно работење. И двете возила трошат речиси подеднакво масло, така да не е тоа главна причина :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1677
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #10 на: 24 Декември 2011, 18:17:37 pm »
и јас го имав проблемот го извадив ичистив и сега нема гајле али до кога со лошото гориво ....

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1447
  • no comment at the moment
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #11 на: 25 Декември 2011, 10:04:06 am »
Додека не се иселиш од МК.... жално но вистинито :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #12 на: 25 Декември 2011, 12:26:16 pm »
ova za TB mislite na MonoPoint, so edna dizna ?? ... inaku kaj multi point niz TB ide vozduh, a ima i tamu prljavšitna, ama  od  crevceto što go povrzuva karterot so kutijata na filterot za vozduh.. inaku na fiestata često se vadi crevoto, nemožeš sijačička da smeniš na lev far  bez da go izvadiš

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43343
  • Il Moderatore
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #13 на: 25 Декември 2011, 12:38:43 pm »
Моно поинт, мулти поинт - тротл боди е тротл боди и се прља, па треба да се чисти :) Дури кај оние монопоинт кај што инјекторот е врз ТВ, помалку се замастува - бензинот го измива :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: Чистење на Тротл Боди - Лептир - Клапна
« Одговори #14 на: 25 Декември 2011, 12:42:05 pm »
А зошто да се прља ова? Ако не се дува на високи обртаи подолго време колата? Или само од себе се прља?