Автор Тема: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...  (Прочитано 227066 пати)

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4348
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3030 на: Декември 13, 2019, 08:44:20 am »
Ајде реално. Возиш во втора брзина во гужва 30км/ч и сакаш да се престроиш/претекнеш пуна гас даваш. Во киата освен што одзивот на гаста ќе биде подобар ништо друго нема да се случи, додека со меганот ќе си потегне доволно. Не е исто 220нм на 1500 обртаи и 160нм на 4850 обртаи ихаааа :) за тежината па да не правиме муабет.

Присутен Mikius

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3168
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3031 на: Декември 13, 2019, 10:25:18 am »
Гледав едно видео за меганот но со 140 коњи и автоматски менувач.
На 130км/ч моторот врти со 2.500 вртежи и моментална потрошувачка од околу 5 литри.
Меѓузабрзувањата му беа солидни.
Не се слушаше некоја голема галама во кабината.
Карактеристиките на хартија се скоро идентични со 1.4 црди што го возам (освен коњите), останува да се види во пракса како се однесува на угорници, со клима, со патници и слично.

Што се однесува до моторот, мене повеќе од тоа и не ми треба :)
Евентуална мака/мана со Меганот би гледал на други места...

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4114
  • The Spartan General
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3032 на: Декември 13, 2019, 10:33:31 am »
....

1.0 Турбо бензинче ќе ги прави истите работи напишани тука. 1.4/1.5/1.6тб е многу-многу помоќен и по-еластичен во ова сценарио отколку 1.4/1.5/1.6 турбо дизел. 1.4/1.5/1.6тб по перформанси е многу поблизок до 2.0турбо дизел со 150-180кс најчесто поради тројно поголемиот опсег на достапен максимален вртежен момент низ вртежите на моторот.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Mikius

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3168
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3033 на: Декември 13, 2019, 16:46:39 pm »
Така пишав бидејки имам доза на резерва само од аспект на 2 момента, кои можеби не би ги имал доколку се подостапни тест возилата со турбобензин мотори.

Првиот е кога возев тест возило (единствено достапно во 2016) 1.2 tsi 110 коња во сеат ибица некако изгуби здив на угорницата од обиколницата.
Не успеа да задржи 130 во 5та брзина, односно, ја искачив со едвај 120, што и не беше толку страшно :)
Успут, нека стои како податок дека на 130 моторот вртеше со 3000 вртежи, што многу ми се допадна.

Вториот е што во описот на меѓузабрзувањата од 80 до 120 за 1.3 на Меганот стојат податоци за во 4та и 5та брзина.
Истите тие времиња со 1.4 crdi ги постигнувам во 5та и 6та брзина.

Не дека тоа би ми било клучно да избегнам бензински мотор  и да гледам дизел кога би купувал кола. Уште во 2016 првобитно сакав турбобензинец, но главен критериум ми беше обавезно тест возење.
....

1.0 Турбо бензинче ќе ги прави истите работи напишани тука. 1.4/1.5/1.6тб е многу-многу помоќен и по-еластичен во ова сценарио отколку 1.4/1.5/1.6 турбо дизел. 1.4/1.5/1.6тб по перформанси е многу поблизок до 2.0турбо дизел со 150-180кс најчесто поради тројно поголемиот опсег на достапен максимален вртежен момент низ вртежите на моторот.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4361
  • French diamond
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3034 на: Декември 13, 2019, 17:14:32 pm »
Јас што сум возел 1.2 тси 105 во Голф 7 и 1.2 тце во Меган 4 и двата беа точаци, спори. Џабе ги величите малите тб мотори, кога реално за ништо не ги бива, освем можеби за економија.


Отсутен Ordevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 325
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3035 на: Декември 13, 2019, 18:27:20 pm »
Јас што сум возел 1.2 тси 105 во Голф 7 и 1.2 тце во Меган 4 и двата беа точаци, спори. Џабе ги величите малите тб мотори, кога реално за ништо не ги бива, освем можеби за економија.
https://youtu.be/20FVyIYy3NE

Old but gold.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4348
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3036 на: Декември 13, 2019, 20:01:40 pm »
Јас што сум возел 1.2 тси 105 во Голф 7 и 1.2 тце во Меган 4 и двата беа точаци, спори. Џабе ги величите малите тб мотори, кога реално за ништо не ги бива, освем можеби за економија.


Во секој случај подобро од 1.6 мпи со 105кс.

Отсутен MarceCvarce

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6827
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3037 на: Декември 13, 2019, 21:18:24 pm »
Па во некои случаи да, во секој случај дефинитивно не.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4361
  • French diamond
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3038 на: Декември 13, 2019, 22:00:57 pm »
Во ред, споредено со атмо до 1.5-1.6л се побрзи малите тб, ама да се споредат со 1.5 турбо дизел малку потешко. Никогаш 1.0 или 1.2 тси 105  во Голфот нема да повлечи толку силно како 1.5  дци 110 што повлекува во Дастер.

Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4114
  • The Spartan General
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #3039 на: Декември 13, 2019, 22:18:07 pm »
Дастерот има многу покуси брзини од било кој 1.0-1.2 турбо-хеч и се осеќа како ракета особено со начинот на испорака на вртежниот момент кај тој мал дизел.

Стави го истиот мотор во Меган и спореди го со 1.0 екобууст на форд или 1.0тси на Фолксваген ќе биде многу побавен и на 0-100 и на доубрзување од 60-90 и 90-120.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Roci

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2737