Автор Тема: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...  (Прочитано 584491 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2670 на: 05 Март 2019, 19:59:00 pm »
Toyota моментално е без конкуренција. Королата е боли глава, поготово спорт турингот. Равот е перфектен и е 31000 се комплет! Камрито кога ќе дојде ќе е сон.

Башка најефтин хибрид е јарисот за субвенции бркање. Ајгото е најефтино во класата за вршење работа низ град.

CHR незнам, за девојчиња да се возат фенси... Тоа е онака. :)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5421
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2671 на: 05 Март 2019, 20:10:49 pm »


Na zena mi ne i se dopadna bas zs ne e upgrade na Lancerot  :)



Во што е подобар Лансерот?
Zenite obicno gledaat od vnatre kako izgleda kolata i materijalite, Corolata i ne e nekoj upgrade 9d Lancerot a i dodusa dimenziski kabinata i sedistata nekako pomali se.
Dvajcata sme visoki luge i ni treba malku pogolemo vozilo, a plus vo salonot vleze vo SUVata kade vleguvanje izleguvanje e mnooogu polesno i posiroko e opsto.
 Na toa mislev koga rekov upgrade.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2672 на: 05 Март 2019, 20:32:33 pm »
Со здравје да се вози Спортажот :D
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2673 на: 11 Март 2019, 17:50:44 pm »
Добра стартна цена на C Aircross 19.990еур. Као акциска ама 100% е редовна

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2674 на: 11 Март 2019, 18:20:04 pm »
Да бе на билборд ја видов сега. Занимлива цена. Особено ако оди со модерната цитроенова битна суспензија. Реално само за тоа вреди да се гледа цитроен.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2675 на: 11 Март 2019, 18:51:42 pm »
Суспензијата сигурно е резервирана за поскапите пакети. Не верувам дека ја има во ентри моделите

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2676 на: 11 Март 2019, 19:16:47 pm »
Во основното ниво на опрема:

- Progressive Hydraulic Cushions™ - потпирање со прогресивни
хидраулични перничиња
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2677 на: 11 Март 2019, 19:20:50 pm »
Целата поента на еден цитроен е да ја има таа суспензија во сите можни опции. Да не постои цитроен без тоа.

За да биде цитроен. А не да биде никој и ништо како што беше последниве 10 години.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2678 на: 12 Март 2019, 11:54:46 am »
Тек сега внимателно ја прочитав листата на опрема на основниот C5 Aircross. Освен Xenon/LED ништо повеќе не ми треба :)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3522
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2679 на: 12 Март 2019, 12:07:58 pm »
Па во тоа фали двозонска клима, паркинг сензори и уште некоја ситница.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2680 на: 12 Март 2019, 12:08:10 pm »
Муабетиве со суспензијава се благо речено смешни. Можеби има најсофистицирана суспензија и незнам каква технологија ама тоа е само дел кој што мора да биде во комплетна хармонија со сите други компонтенти од возилото. Пошто нели на времето пуштаа реклами цитроен ц5 како има најдобра суспензија па еве видовме што направија после 10 години. Мислам дека треба да станеме свесни и да разбереме дека неможеш да бидеш преку ноќ најдобар или преку ноќ не се вади незнам каква технологија. Не сме деца.

Историјата покажува дека она што денес го гледаш од аспект на технологија, безбедносни системи, суспензија итн. го имало пред 10 години кај луксузните модели на бмв/мерцедес/лексус/ауди итн.

05:20


Да резимираме. луљајќи се лево десно горе доле не е комфор, напротив, може да добиеш нагон за повраќање.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2681 на: 12 Март 2019, 12:13:50 pm »
Како некој што всушност го возел C5 Aircross на пат (и на патека, колку и да беше чудна таа одлука околу настанот...), можам да кажам дека суспензијата си функционира како што треба.

Многу пољуљава ми беше претходната генерација на Hyundai Elantra (сигурно ќе се сети и @velestrumf на моментот) отколку новиов C5 Aircross. Суспензијата на Еркросот не е нешто посебно „софистицирана“ - баш напротив, технологијата е прилично едноставна (многу, многу, многу поедноставна од хидрауличната суспензија која ја имаа порано, и која стварно си беше супер-напредна и супер-комфорна, ама комплицирана и скапа) и си работи баш како што треба.

Поентата ми е... Да, Еркросот се љуља, ама не се љуља нешто ау-бау многу да се паѓа во несвест. Не би го нарекол небезбедно љуљав, ниту пак некомфорно љуљав. Ако се земе колата во контекст на тоа што е - практичен, семеен, комфорен SUV... Тогаш, „љуљавоста“ е дури очекувана.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2682 на: 12 Март 2019, 12:14:52 pm »
Mislis ix35?

Инаку незнам зошто се меша „љуљање“ со „прогресивно дампирање“. Ц5 треба да го нуди и љуљањето и прогресивното дампирање, а секој СУВ обично нуди љуљање и камен тврдо дампирање.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2683 на: 12 Март 2019, 12:16:47 pm »
Не не, баш Елантрата, минатата генерација, пред фејслифт. Ко да возиш Бјуик од доцни 70ти.

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: Кампањи, попусти, промотивни акции, добри понуди ...
« Одговори #2684 на: 12 Март 2019, 12:32:37 pm »
Како некој што всушност го возел C5 Aircross на пат (и на патека, колку и да беше чудна таа одлука околу настанот...), можам да кажам дека суспензијата си функционира како што треба.

Многу пољуљава ми беше претходната генерација на Hyundai Elantra (сигурно ќе се сети и @velestrumf на моментот) отколку новиов C5 Aircross. Суспензијата на Еркросот не е нешто посебно „софистицирана“ - баш напротив, технологијата е прилично едноставна (многу, многу, многу поедноставна од хидрауличната суспензија која ја имаа порано, и која стварно си беше супер-напредна и супер-комфорна, ама комплицирана и скапа) и си работи баш како што треба.

Поентата ми е... Да, Еркросот се љуља, ама не се љуља нешто ау-бау многу да се паѓа во несвест. Не би го нарекол небезбедно љуљав, ниту пак некомфорно љуљав. Ако се земе колата во контекст на тоа што е - практичен, семеен, комфорен SUV... Тогаш, „љуљавоста“ е дури очекувана.
Токму ова ми е поентава. Значи испаѓа на крај дека цитроенов е еден обичен СУВ со мека суспензија и толку. Си вози нормално како секоја негов конкурент можеби ете за некој степен е помек, секој во зависност од своите потреби и очекувања.

Се дига џева а нема потреба. Да праевме муабети за незнам Бентли па таму барем има некаква смисла дали чини или нечини суспензијата. За кола од 10, 15, 20, па дури до 40к еур технологијата од аспект на суспензија е генерално многу слична кај сите производители, а разликата уствари доаѓа на начинот на кој што останатите компоненти работат во согласност со таа суспензија.

back to the topic

не е лошо ко за 15к
http://ford.mk/c-max-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5