Автор Тема: Електрични автомобили и хибриди  (Прочитано 127647 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16292
  • (•_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1485 на: Јули 21, 2019, 16:12:31 pm »

Model S на старо не е скоро колку Модел 3 нов?

Кога правев конфигурација за Модел 3, ми дојде околу 63000 евра. Со субвенции тука, испаѓа околу 54000 евра. Плус ќе се чека којзнае колку.
Асолен Model S се наоѓа од 42000 па натаму. Нормално, цената зависи од година на производство, километража, опрема, екстра тракатанции итн.
Мене лично, Model S многу ми се свиѓа и онака, не само во конкретнава споредба.

И мене ми се свиѓа S ама во споредба со 3 е стара и во некои ствари со технологијата во неа подобра е 3. А и 40к се многу пари некако за половна кола.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 19518
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1486 на: Јули 21, 2019, 19:10:52 pm »

Model S на старо не е скоро колку Модел 3 нов?

Кога правев конфигурација за Модел 3, ми дојде околу 63000 евра. Со субвенции тука, испаѓа околу 54000 евра. Плус ќе се чека којзнае колку.
Асолен Model S се наоѓа од 42000 па натаму. Нормално, цената зависи од година на производство, километража, опрема, екстра тракатанции итн.
Мене лично, Model S многу ми се свиѓа и онака, не само во конкретнава споредба.

И мене ми се свиѓа S ама во споредба со 3 е стара и во некои ствари со технологијата во неа подобра е 3. А и 40к се многу пари некако за половна кола.

Зависи што сакаш да купиш. Ако бараш Фиат Пунто, да, многу пари се. Асолни возила со брдо опрема си коштаат пари.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16292
  • (•_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1487 на: Јули 22, 2019, 05:23:17 am »

Model S на старо не е скоро колку Модел 3 нов?

Кога правев конфигурација за Модел 3, ми дојде околу 63000 евра. Со субвенции тука, испаѓа околу 54000 евра. Плус ќе се чека којзнае колку.
Асолен Model S се наоѓа од 42000 па натаму. Нормално, цената зависи од година на производство, километража, опрема, екстра тракатанции итн.
Мене лично, Model S многу ми се свиѓа и онака, не само во конкретнава споредба.

И мене ми се свиѓа S ама во споредба со 3 е стара и во некои ствари со технологијата во неа подобра е 3. А и 40к се многу пари некако за половна кола.

Зависи што сакаш да купиш. Ако бараш Фиат Пунто, да, многу пари се. Асолни возила со брдо опрема си коштаат пари.

Да де си коштаат, ама половна кола е половна кола без разлика колку пари кошта. Освен ако не мислиш некоја со преостаната гаранција да купиш тогаш ок.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 19518
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1488 на: Јули 22, 2019, 08:52:59 am »
Чисто како пример за гаранцијата кај Тесла:



Конкретно ова половно возило, има гаранција 2 години откако ќе биде подигнато, или 160000 на километража. Тоа значи дека има уште 34138 км (или две години, кое ќе биде побрзо) гарантен период.
Дополнително, гаранцијата на батеријата и погонот е до март 2024, односно 8 години сѐ на сѐ. Колку што имам разбрано, ако нешто се расипе или му се снеарни (од батеријата или погонот), се зема комплет и се вградува ново, без дополнителни експерименти.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44544
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1489 на: Јули 22, 2019, 08:58:25 am »
Пристојно делува вака како што велиш, со тоа што остаточна вредност на возилото по истекот на периодот на употреба од 5 години, со оглед на тоа што ќе е откупено, а нема да има гаранции итн. ќе е многу ниска.

Според ова испаѓа дека подобро е нова ваква тесла да се купи и за 2 години да се продаде со „ваков пакет“, или барем да се лизингува. Вредноста на електричните возила драстично опаѓа со годините и загубата на гаранција и бенефиции. Имено треба да си ја чуваш 15 години, или да ја лизаш. А бидејќи за 15 години сите тие гаџети ќе застарат, сигурно нема да ја сакаш да ја чуваш.

tl;dr нема нешто лизинг со добра месечнина?
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 19518
Одг: Електрични автомобили и хибриди
« Одговори #1490 на: Јули 22, 2019, 09:04:36 am »
На пример, после 5 години, ќе ја дадеш како учество, ќе си го продолжиш кредитот / лизингот и ќе набавиш ново возило :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.