Автор Тема: Сијалица за масло под 2000 рпм  (Прочитано 3534 пати)

Отсутен Deko85

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Сијалица за масло под 2000 рпм
« на: 05 Јули 2020, 07:47:10 am »
Здраво дечки
Нов сум на форумов па не знаем дали прашањево е на вистинско место. Значи имам еден проблем со возилото кој се појави после сервисирање во овластен сервис. Станува збор за Кia ProCeed 2009 1.4 80 кw. Пред една недела правев промена на ланче, затегач, пк каиш, свеќици. Наредното утро при палење не сакаше да се исклучи сијачицата за масло. Стоеше извесно време и се исклучи. Се јавив кај дечкиве и ми викаат нема врска нашата работа со тоа. Купи маслен филтер и смени го, до тоа е. Инаку масло и филтер беа сменети пред 500 км. Купив нов филтер сменив и тоа после сервис пали мајаторов изгаси ламбата и вика ете средено. Арно ама не е средено светнува нон стоп при палење кога колата е во мирување. Приметив дека ова се случува само под 2000 обртаи. Значи со мало стискање на гаста само да крене на 2000 и одма гаси. Некој да има слично искуство?

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1445
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #1 на: 05 Јули 2020, 08:10:36 am »
Здраво дечки
Нов сум на форумов па не знаем дали прашањево е на вистинско место. Значи имам еден проблем со возилото кој се појави после сервисирање во овластен сервис. Станува збор за Кia ProCeed 2009 1.4 80 кw. Пред една недела правев промена на ланче, затегач, пк каиш, свеќици. Наредното утро при палење не сакаше да се исклучи сијачицата за масло. Стоеше извесно време и се исклучи. Се јавив кај дечкиве и ми викаат нема врска нашата работа со тоа. Купи маслен филтер и смени го, до тоа е. Инаку масло и филтер беа сменети пред 500 км. Купив нов филтер сменив и тоа после сервис пали мајаторов изгаси ламбата и вика ете средено. Арно ама не е средено светнува нон стоп при палење кога колата е во мирување. Приметив дека ова се случува само под 2000 обртаи. Значи со мало стискање на гаста само да крене на 2000 и одма гаси. Некој да има слично искуство?
Можеби нема доволно количество на масло во моторот.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk


Отсутен Deko85

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #2 на: 05 Јули 2020, 08:50:24 am »
Здраво дечки
Нов сум на форумов па не знаем дали прашањево е на вистинско место. Значи имам еден проблем со возилото кој се појави после сервисирање во овластен сервис. Станува збор за Кia ProCeed 2009 1.4 80 кw. Пред една недела правев промена на ланче, затегач, пк каиш, свеќици. Наредното утро при палење не сакаше да се исклучи сијачицата за масло. Стоеше извесно време и се исклучи. Се јавив кај дечкиве и ми викаат нема врска нашата работа со тоа. Купи маслен филтер и смени го, до тоа е. Инаку масло и филтер беа сменети пред 500 км. Купив нов филтер сменив и тоа после сервис пали мајаторов изгаси ламбата и вика ете средено. Арно ама не е средено светнува нон стоп при палење кога колата е во мирување. Приметив дека ова се случува само под 2000 обртаи. Значи со мало стискање на гаста само да крене на 2000 и одма гаси. Некој да има слично искуство?
Можеби нема доволно количество на масло во моторот.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Со промента на филтерот ставив и ново масло иако предходното беше извозено само некои 1000 км

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1445
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #3 на: 05 Јули 2020, 08:55:50 am »
Здраво дечки
Нов сум на форумов па не знаем дали прашањево е на вистинско место. Значи имам еден проблем со возилото кој се појави после сервисирање во овластен сервис. Станува збор за Кia ProCeed 2009 1.4 80 кw. Пред една недела правев промена на ланче, затегач, пк каиш, свеќици. Наредното утро при палење не сакаше да се исклучи сијачицата за масло. Стоеше извесно време и се исклучи. Се јавив кај дечкиве и ми викаат нема врска нашата работа со тоа. Купи маслен филтер и смени го, до тоа е. Инаку масло и филтер беа сменети пред 500 км. Купив нов филтер сменив и тоа после сервис пали мајаторов изгаси ламбата и вика ете средено. Арно ама не е средено светнува нон стоп при палење кога колата е во мирување. Приметив дека ова се случува само под 2000 обртаи. Значи со мало стискање на гаста само да крене на 2000 и одма гаси. Некој да има слично искуство?
Можеби нема доволно количество на масло во моторот.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Со промента на филтерот ставив и ново масло иако предходното беше извозено само некои 1000 км
Да да, го разбрав тој дел. Но можеби наместо да речеме 5л, ти ставиле 4л масло. Провери си го количеството на мерачот.

Со самото тоа што кога ќе дадеш на гаста се крева маслото и се гаси ламбичката.
Да почнеме од основните проблеми :)

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20554
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #4 на: 05 Јули 2020, 09:33:05 am »
Може немаш доволно масло, а не дека немаш масло, пошто по промена, филтерот ќе повлече малку, па ако на пример, на моторот му требаат 4 литри, и се ставени 4 литри, откако ќе запали моторот и филтерот ќе повлече малку, во моторот ќе останат помалку од оптималните 4 литри кои му требаат.
Провери го уште еднаш нивото на масло.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deko85

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #5 на: 05 Јули 2020, 09:34:51 am »
Здраво дечки
Нов сум на форумов па не знаем дали прашањево е на вистинско место. Значи имам еден проблем со возилото кој се појави после сервисирање во овластен сервис. Станува збор за Кia ProCeed 2009 1.4 80 кw. Пред една недела правев промена на ланче, затегач, пк каиш, свеќици. Наредното утро при палење не сакаше да се исклучи сијачицата за масло. Стоеше извесно време и се исклучи. Се јавив кај дечкиве и ми викаат нема врска нашата работа со тоа. Купи маслен филтер и смени го, до тоа е. Инаку масло и филтер беа сменети пред 500 км. Купив нов филтер сменив и тоа после сервис пали мајаторов изгаси ламбата и вика ете средено. Арно ама не е средено светнува нон стоп при палење кога колата е во мирување. Приметив дека ова се случува само под 2000 обртаи. Значи со мало стискање на гаста само да крене на 2000 и одма гаси. Некој да има слично искуство?
Можеби нема доволно количество на масло во моторот.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Со промента на филтерот ставив и ново масло иако предходното беше извозено само некои 1000 км
Да да, го разбрав тој дел. Но можеби наместо да речеме 5л, ти ставиле 4л масло. Провери си го количеството на мерачот.

Со самото тоа што кога ќе дадеш на гаста се крева маслото и се гаси ламбичката.
Да почнеме од основните проблеми :)

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Наводно мајсторов дотураше по спецификација демек еве толку собира. Ама ќе проверам да видам. Сепак фала, да се надеваме дека тоа е проблемот.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4740
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #6 на: 05 Јули 2020, 10:22:23 am »
НЕМОЈ да ја користиш така колата!!! Ако стварно нема доволно притисок ќе настрадаат во најмал случај лагери, а да не збориме дека може моторот во ѓубре да го фрлиш. Штом си менувал во овластен јас би им се вратил на батките тамо па макар и со инспекција.
Немањето притисок може да е од повеќе причини: да е ослабена пумпа, да влече на некој спој пумпата воздух(спој меѓу неа и цевката во картер), да губи некаде притисок на некое каналче повторно ради некој лош спој.... Конкретно незнам што се работи за да се смени ланчето, затегачот маслен ако е на него може да губи на некој спој. Како и да е работата не е наивна може голема беља да биде.
Единствено што можеш да направиш некој што разбира да закачи манометар на за масло за да видиш дали стварно има притисок на масло. Може само и автоматчето да те зеза, наједноставна работа.
Е ако и на манометар покаже дека нема, онда назад во сервисот и мајки-шајки....

Отсутен Deko85

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #7 на: 05 Јули 2020, 11:14:14 am »
НЕМОЈ да ја користиш така колата!!! Ако стварно нема доволно притисок ќе настрадаат во најмал случај лагери, а да не збориме дека може моторот во ѓубре да го фрлиш. Штом си менувал во овластен јас би им се вратил на батките тамо па макар и со инспекција.
Немањето притисок може да е од повеќе причини: да е ослабена пумпа, да влече на некој спој пумпата воздух(спој меѓу неа и цевката во картер), да губи некаде притисок на некое каналче повторно ради некој лош спој.... Конкретно незнам што се работи за да се смени ланчето, затегачот маслен ако е на него може да губи на некој спој. Како и да е работата не е наивна може голема беља да биде.
Единствено што можеш да направиш некој што разбира да закачи манометар на за масло за да видиш дали стварно има притисок на масло. Може само и автоматчето да те зеза, наједноставна работа.
Е ако и на манометар покаже дека нема, онда назад во сервисот и мајки-шајки....
баш сега проверив ниво на масло. Нивото на масло си е супер само што сега приметив дека имам изгубено и антифриз.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20554
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #8 на: 05 Јули 2020, 11:17:17 am »
Онда ќе да е нешто посериозно од само дотурање масло.
Носи кај асолен мајстор, да не испадне на крај со сунѓерче да си собираш делови од моторот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10123
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #9 на: 05 Јули 2020, 12:21:15 pm »
Ако е навистина така како што кажуваш, да им се вратиш во сервис и да инсистираш на тоа дека проблемот се појавил по сервисирањето.

Од друга страна, не знам зошто си го исцепкал сервисот на 2 пати во размак од 500/1000км. Обично тоа се прави со една посета во сервис.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4740
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #10 на: 05 Јули 2020, 12:40:36 pm »
Како и да е ти си платил за тоа 5,50,500 евра колку и да ти побарале. И тоа е овластен сервис, јас да сум на твое место ќе притиснам таму. Барај раководител на сервис, директор на пост продажба што и да е за да завршиш работа. Ако треба пријави и инспекции заканувај се итн итн. Мислам ако се праат луди друга опција не ни имаш.

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 306
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #11 на: 05 Јули 2020, 13:03:03 pm »
Посериозно е губењето антифриз отколку сијалицата за масло...сепак за да не си ствараш проблеми, врати им ја во сервис и инсистирај дека проблемот е настанат откако сервисирале.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43371
  • Il Moderatore
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #12 на: 05 Јули 2020, 13:40:26 pm »
Посериозно е губењето антифриз отколку сијалицата за масло...сепак за да не си ствараш проблеми, врати им ја во сервис и инсистирај дека проблемот е настанат откако сервисирале.

Не баш... посериозно може да биде немање притисок на масло. Антифриз може да губи од црево, водна пумпа и сл, нешто што може да се реши лесно и да биде без последици. Може да е и изгорен дихтунг на глава, од посериозните работи. Немање притисок  на масло (лошо подмачкување), е рецепт за зарибан мотор.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deko85

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 9
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #13 на: 05 Јули 2020, 14:38:46 pm »
Неколку пати им се јавував и упорно тврдат дека со промената на ланчето не можело да настане никаков проблем од тој тип. А се ова се појави после тоа. Предходно колата немаше никаков проблем од овој тип. Сијаличка за масло буквално светнува само кога ќе ја запалам колата. Некогаш гасне некогаш морам да додадам туража за да крене на 2000 обртаи и одма гасне. Промената на нов филтер беше на нивно инсистирање одкако им се јавив и им кажав дека се случува тоа и тоа. Одговор беше не е наша вина но смени си филтер за масло до тоа е 100 %. Кога менував филтер сменив и ново масло макар што беше ново. Ама пак проблемот си остана. Инаку како што кажав светнувањето не е на секое палење се случува само на ладен мотор. Не се разбирам многу па зато ми треба мислење што може да зафркнат работа за да дојде до ова.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7578
  • Плинаш!!!
Одг: Сијалица за масло под 2000 рпм
« Одговори #14 на: 05 Јули 2020, 15:45:26 pm »
Ваков проблем имаше комшија со матиз. По менување на уље почна сијаличето подолго да свети од вообичајно. По неколку сменети филтри за уље на крај се воспостави дека филтерот внатре треба да има клапна за да го држи уљето под притисок. Ни ман ни хенгст немаа клапна во филтерот за уље. Само UFI имаше.

Може и кај тебе да е истиот проблем.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk