Автор Тема: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited  (Прочитано 6856 пати)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54662
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #15 на: 29 Јануари 2020, 10:30:58 am »
Абе не заебавајте луѓе 35к се во прашање, Митсубуши L200 со 4wd и највисока опрема со се сите тракатанци е 31500 по ценовникот пишан кај нас, кој црни 35к за оваа минијатура . Зеро видимза тест на ова  баш би сакал да  читнам  мислење.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Мислам дека овие две возила не се со баш истата намена. Не за друго, ама просечниот возач од женски пол кој е предвиден да го вози Џипот, не верувам дека воопшто би погледнала L200. А богами и ретко кој реално би погледнал L200. Не дека колата нечини, туку дека е возило со замашни дименизии кои не се соодветни за маневрирање на патот, во градот и надвор од него.

Понатаму би сакал да напоменам една друга гледна точка. Кај SUV и теренски возила поентата е доста различна и чувството при возење е многу различно. Конкретно сите се полоши од патнички автомобил со добро подвозје како Фокус или 308 или Инсигнија да се разбереме. Но разликата меѓу ова возило и Л200 е голема во начинот на управување и динамиката која ја нуди возилото. Со други зборови, ако сакаш да стигнеш на Козјак со Л200 доста ќе се помачиш по кривините, со Џипов не е баш мачно. Не е до Л200, туку со сите такви возила. На пример со Амарок или Навара (наварата е малку поудобна откога има задна суспензија од СУВ). Возењето по кривини со теренско возило е буквално работа. Значи нема дремка, тежок е воланот, се претураш во седиштето, се навалува, пролизгуваат тркалата од тежината, забрзувањето е многу слабо, и општо движењето со поголеми брзини од 80кмч е веќе надвор од нивната комфорна зона. Што сакам да кажам, дека Џипов или уште подобро Цитроен Ц5 Aircross како SUV решение е полесно за соживот отколку нешто како Л200 или Амарок или некој од нивните други рурални браќа. На пример јас би размислил да земам Ц5 Aircross според она што го гледам моментално од SUV понудата, но не би земал L200/Amarok и остали.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3208
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #16 на: 29 Јануари 2020, 10:38:32 am »
СУВ само C5 Aircross!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29056
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #17 на: 29 Јануари 2020, 12:22:08 pm »
Сепак ова е демо возило, топтан опремено - какво што и треба да биде.

Ја би да возам тенеќе, а не фул опремено возило. Зошто после него, тоа што би го купил ке биде само разочарување.
Маркетинг трик на продавачите на возила е да е демо возилото фулл. Нарачуваш, и ти стига точак, тенеќе како што реков во првата реченица. Ништо не е исто, освен името.

Демо возило треба да е фул. Треба да може да покаже што сè колата може да биде. Така впечатокот што го остава колата (и по медиуми, и на тест-возења на купувачи) е добар. Замисли ти сакаш да одиш и да купиш Хјундаи i30 топтан опремен, арно ама те седнуваат во Hyundai i30 во ГК ниво на опрема, со пластичен волан и прозори на ручки. Ја возиш, и викаш - бре, срање е ова, не го купувам. И одиш и купуваш нешто друго, од друг бренд, од друг дилер.

Поентата е - ти одиш да гледаш, и ти викаат - „колата може да биде ова, ти ако сакаш нешто послабо, избери си, ама колата може да биде ова.“

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #18 на: 29 Јануари 2020, 15:25:21 pm »
Е тоа треба некој да им го каже на МакАутоСтар, пошто глеам на инстаграм туриле слики од новиот СпејсСтар, па тоа нов, привлечен а у...
Изложените примероци се со тркалца од колички за пазарење, и нормално, со раткапни. Со кој памет...
Не не, СО КОЈ ПАМЕТ ПОБОГУ?!?!

Ако во салон такво го изложиле, патетично, никакво, а не какво што може да биде, или барем некој степен над ниво на опрема „Период Јура“, тогаш зошто воопшто би ме заинтересирало возилото?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #19 на: 29 Јануари 2020, 16:06:54 pm »
Затоа што мислам дека дури ни Дачија не е поефтина од спејс старот

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54662
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #20 на: 29 Јануари 2020, 17:06:36 pm »
8800евра е стравотно добра цена. Сериозно добра. А раткапните ќе мора да се променат со понормални од 50еур или со алуминиумски бандажи.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #21 на: 29 Јануари 2020, 17:30:22 pm »
И ме потсеќа на Југо. Убрзање од 0-100км/ч за 17сек

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #22 на: 29 Јануари 2020, 17:33:38 pm »
Абе не заебавајте луѓе 35к се во прашање, Митсубуши L200 со 4wd и највисока опрема со се сите тракатанци е 31500 по ценовникот пишан кај нас, кој црни 35к за оваа минијатура . Зеро видимза тест на ова  баш би сакал да  читнам  мислење.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Мислам дека овие две возила не се со баш истата намена. Не за друго, ама просечниот возач од женски пол кој е предвиден да го вози Џипот, не верувам дека воопшто би погледнала L200. А богами и ретко кој реално би погледнал L200. Не дека колата нечини, туку дека е возило со замашни дименизии кои не се соодветни за маневрирање на патот, во градот и надвор од него.

Понатаму би сакал да напоменам една друга гледна точка. Кај SUV и теренски возила поентата е доста различна и чувството при возење е многу различно. Конкретно сите се полоши од патнички автомобил со добро подвозје како Фокус или 308 или Инсигнија да се разбереме. Но разликата меѓу ова возило и Л200 е голема во начинот на управување и динамиката која ја нуди возилото. Со други зборови, ако сакаш да стигнеш на Козјак со Л200 доста ќе се помачиш по кривините, со Џипов не е баш мачно. Не е до Л200, туку со сите такви возила. На пример со Амарок или Навара (наварата е малку поудобна откога има задна суспензија од СУВ). Возењето по кривини со теренско возило е буквално работа. Значи нема дремка, тежок е воланот, се претураш во седиштето, се навалува, пролизгуваат тркалата од тежината, забрзувањето е многу слабо, и општо движењето со поголеми брзини од 80кмч е веќе надвор од нивната комфорна зона. Што сакам да кажам, дека Џипов или уште подобро Цитроен Ц5 Aircross како SUV решение е полесно за соживот отколку нешто како Л200 или Амарок или некој од нивните други рурални браќа. На пример јас би размислил да земам Ц5 Aircross според она што го гледам моментално од SUV понудата, но не би земал L200/Amarok и остали.

Значи концепсиски, Џипчето е лајфстајл количе, а Л200 е радничко магаре. Друга прича е што стандардот ни е шугав па 35К ни се недостижна сума за сериозни работи а не за курташак возилце

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54662
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #23 на: 29 Јануари 2020, 17:35:45 pm »
Сакав да посочам дека Л200 е полоша кола од Џипов за просечниот Македонец кој вози во град, и на автопат и малку по калливи вирчиња.

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10030
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #24 на: 29 Јануари 2020, 17:54:48 pm »
Улогата на спејстарот не е да забрзува за 5 секунди, туку да те однесе од А до Б.
Опрема има и повеќе од што треба за таа намена. Не гледам поента да биде напукано со чуда кои ќе му ја дигнат цената.
Го купуваш и наредни 7,8 години не му ја мислиш, само уље и филтри :)
Ама, иди објасни му на некого што наумил да ја купи најголемата кола за тие пари за од дома до работа.

За џипот е веќе друг муабетот...

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1275
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #25 на: 29 Јануари 2020, 18:13:38 pm »
Улогата на спејстарот не е да забрзува за 5 секунди, туку да те однесе од А до Б.
Опрема има и повеќе од што треба за таа намена. Не гледам поента да биде напукано со чуда кои ќе му ја дигнат цената.
Го купуваш и наредни 7,8 години не му ја мислиш, само уље и филтри :)
Ама, иди објасни му на некого што наумил да ја купи најголемата кола за тие пари за од дома до работа.

За џипот е веќе друг муабетот...


Каков мерцедес се зима за тие пари, па, па....

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10030
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #26 на: 29 Јануари 2020, 18:18:16 pm »
Улогата на спејстарот не е да забрзува за 5 секунди, туку да те однесе од А до Б.
Опрема има и повеќе од што треба за таа намена. Не гледам поента да биде напукано со чуда кои ќе му ја дигнат цената.
Го купуваш и наредни 7,8 години не му ја мислиш, само уље и филтри :)
Ама, иди објасни му на некого што наумил да ја купи најголемата кола за тие пари за од дома до работа.

За џипот е веќе друг муабетот...


Каков мерцедес се зима за тие пари, па, па....
Ама и се лежи под него, се вози со неисправна рачна, се отвара врата да земеш тикет...

Присутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4911
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #27 на: 29 Јануари 2020, 18:26:25 pm »
Значи даваш 35к за лајфстајл проследен  лошо ама  не толку лошо маневрирање, возење  само по асфалт и 4х4 систем  за да го пиши на страната на вратата и за фалење  по другари и женски..Dunno Rick,  seems fake to me :D
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2610
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #28 на: 29 Јануари 2020, 18:29:20 pm »
Иначе, спејс старот е 8800 само за 1.0  моторот со 60кс. Ако го сакаш тој 1.2 со 80кс веќе цената е 10380.

(@velestrumf) Претпоставувам и тие 8800 важат за восилата изложени во салонот. Односно со раткапни и слабо опрема внатре. Така барем се транспарентни. Рекламираат ефтино возило, и во салон го имаат баш тоа што се добива за тие пари.
Мене повеќе ми смета што ставаат слики од топтан опремени коли,  а до нив пише "веќе од ххх евра". А таа сума "веќе од" се однесува баш за најголото и со најслаб мотор.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54662
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Jeep Renegade 2.0 AWD ATX Limited
« Одговори #29 на: 29 Јануари 2020, 19:07:11 pm »
Улогата на спејстарот не е да забрзува за 5 секунди, туку да те однесе од А до Б.
Опрема има и повеќе од што треба за таа намена. Не гледам поента да биде напукано со чуда кои ќе му ја дигнат цената.
Го купуваш и наредни 7,8 години не му ја мислиш, само уље и филтри :)
Ама, иди објасни му на некого што наумил да ја купи најголемата кола за тие пари за од дома до работа.

За џипот е веќе друг муабетот...


Каков мерцедес се зима за тие пари, па, па....
Или две ипол А6 од 2004та.