Автор Тема: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD  (Прочитано 806 пати)

Отсутен Ordevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 269
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #15 на: Септември 10, 2019, 21:32:02 pm »
Инаку за плин нема можност, сепак го носи еден од најефикасните бензинци досега произведени.

Еден од единствените 2-3 СУВ возила кои лично би ги купил. Секако со 2.5 хибридот.
Која е реалната потрошувачка на хибридот на отворено? Еден другар сака да зема хибрид, ама би го возел 80% на отворено? Автопат по знаци едентуално 10-20кмч повеќе.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Мене ми искочи околу 6.4л/100км на 2.5 хибридот на Скопје-Охрид викендов со +20кмч. Натоварен.
Аууу, сосема коректно, браво. Ќе му препорачам :)
@Ordevski - Не знам, јас сè уште не сум го возел хибридниот Rav4, ама треба и тоа наскоро да дојде на распоред.
Ајде па чекаме тест :)

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30622
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #16 на: Септември 10, 2019, 22:02:39 pm »
Инаку за плин нема можност, сепак го носи еден од најефикасните бензинци досега произведени.

Еден од единствените 2-3 СУВ возила кои лично би ги купил. Секако со 2.5 хибридот.
Која е реалната потрошувачка на хибридот на отворено? Еден другар сака да зема хибрид, ама би го возел 80% на отворено? Автопат по знаци едентуално 10-20кмч повеќе.

Исто колку и класичен бензинец од најнова генерација, со тоа што во град ќе му троши 3.5 а на отворено некаде 5.5 - 6л

Незнам што ти беше поентата, можда си ја долови некако сам на себе или ја спореди фиеста. Ова е масивен сув со 220кс, и страшно релаксирачко возење. Можеби си помешал потрошувачка со Fiesta 1.0 70ks, зошто ова троши помалку и од фиестата со класичен бензинец. А тек да е Куга.

Не сфаќам, што кажав погрешно?

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 24225
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #17 на: Септември 11, 2019, 12:05:28 pm »
@Tischläufer - Не знам што сакал Дени да каже, ама ни твојата реченица не ја разбрав.

Ордевски праша за потрошувачка на RAV4 2.5 Hybrid на отворено. Ти му викаш „исто како класичен бензинец од најновата генерација“ - прво „класичен“ и „најнова генерација“ некако не ми одат во истата реченица. Понатаму додаваш „3.5 во град и 5.5-6 на отворено“.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30622
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #18 на: Септември 11, 2019, 23:17:42 pm »
@Tischläufer - Не знам што сакал Дени да каже, ама ни твојата реченица не ја разбрав.

Ордевски праша за потрошувачка на RAV4 2.5 Hybrid на отворено. Ти му викаш „исто како класичен бензинец од најновата генерација“ - прво „класичен“ и „најнова генерација“ некако не ми одат во истата реченица. Понатаму додаваш „3.5 во град и 5.5-6 на отворено“.



Аха, се разбравме, од некаде помислив дека прашува за хибридна Корола а не за РАВ4.

Отсутен kire95

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 681
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #19 на: Септември 12, 2019, 22:29:49 pm »
Коментарине на facebook постот ми се врв значи... Другар само што ја зема уште ја развозува 500км направи стои 6 на борд, за хибрид зборам

Отсутен zlatkoa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2777
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #20 на: Септември 13, 2019, 07:14:21 am »

In this fall's big SUV test of the swedish car magazine Teknikens Värld, the new Toyota RAV4 shows many positive aspects. However, when the safety is examined in the moose test, the RAV4 shows a completely different side. The behavior in the avoidance maneuver test is so dangerous that, until Toyota corrects the error, our advise is to not buy the car.

Линк до статијата


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3949
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #21 на: Септември 13, 2019, 07:48:53 am »
"Рекет"

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5785
  • 69
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #22 на: Септември 13, 2019, 09:39:06 am »
Мене искрено не ми е јасно како 2,5 л атмосверец може да потроши толку малку на отворено.
Постојат две објаснувања. Првото е дека колата е возена толку пензионерски да не може да биде попензионерски, или пак добиените резултати на борд се погрешни.
Сите знаеме дека хибридниот систем на тојота работи максимум до 3 км без да се вклучи бензискиот агрегат. А колата е возена на отворено. Да, можеби има потпомагање на целокупното движење од страна на електричниот погон, ноооо, јас не верувам дека 2,5л бензиски агрегат, може на отворено да потроши под 8л бензин, у идеални случаи.
Инаку на 1,8л мотор што го вози ЦХР, во Србија/Хрватска, добив информација дека некој успеал да вгради плински уред, што би било бинго за оваква комбинација....
:D :D :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44936
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #23 на: Септември 13, 2019, 09:48:26 am »
Мене искрено не ми е јасно како 2,5 л атмосверец може да потроши толку малку на отворено.
Постојат две објаснувања. Првото е дека колата е возена толку пензионерски да не може да биде попензионерски, или пак добиените резултати на борд се погрешни.
Сите знаеме дека хибридниот систем на тојота работи максимум до 3 км без да се вклучи бензискиот агрегат. А колата е возена на отворено. Да, можеби има потпомагање на целокупното движење од страна на електричниот погон, ноооо, јас не верувам дека 2,5л бензиски агрегат, може на отворено да потроши под 8л бензин, у идеални случаи.
Инаку на 1,8л мотор што го вози ЦХР, во Србија/Хрватска, добив информација дека некој успеал да вгради плински уред, што би било бинго за оваква комбинација....
:D :D :D
Сепак се работи за најефикасниот бензинец досега вграден во продукциско возило, за 2.5 литарскиот агрегат со двојно вбризгување. А згора на тоа има и хибриден систем на него закачен. Има 40% ефикасност на конверзија во механичка енергија, и менувач кој му овозможува да е под 2000rpm на 120кмч. Во комбинација со електромотор е многу економично возило.

Од друга страна ЦХР е многу лоша варијанта зошто го има стариот мотор и менувач и е страшно бучен и на 120кмч е над 3000 вртежи. Тотално неспоредливо.

Тоа што може да се спореди е Корола караван со 1.8 и 2.0 хибридите. Имено сите овие варијанти се меѓу најекономичните возила при реална експлоатација, и тоа со многу лезетско возење заради аутоматикот. И секако цената од 31000 што прави Равов да е толку битен. За да малку ги размрда забеганите конкуренти од 60-70000 евра кои се многу понеекономични, со послаби гаранции, со камен вожња и не се толку smooth во возењето. Како и да е се забележува колкав чекор напред е и моторот и менувачот и самата кола. Дека е нова генерација на возила е евидентно. Конкурентите кога ќе извадат нов модел ќе видиме колку ќе се конкурентни, сепак сега се стари по неколку години, немаст хибридни верзии, имаат смешни гаранции, и секако цени кои се скоро дупло од равов хибрид.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен Skywalker

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2020
Одг: CARclub Тест: Toyota RAV4 2.0 Dynamic AWD
« Одговори #24 на: Септември 13, 2019, 10:12:29 am »
Ова за Корола ама сличен систем имаат со Рав4

http://automedia.mk/objavi/toyota-corolla-hybrid-tura-niz-makedonija1/
http://automedia.mk/objavi/toyota-corolla-hybrid-tura-niz-makedonija2/

Како нарачано, пумпата за точење гориво покажува 30,08 литри гориво. За целата тура во должина од 773 километри, тоа дава просек од 3,89 литри. Да речеме и четири. Што помалку од тоа…?
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"