Автор Тема: Bmw X3  (Прочитано 12975 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6363
Одг: Bmw X3
« Одговори #30 на: 27 Август 2019, 07:28:01 am »
Добро е, дојде малце разум на темава. Значи може и аутоматик.

Инакуе и н47 2.0 177кс е одлична варијанта. Да, интернетов врие од хорор прикаски но голема е можност ланчето т.е. сите 3 ланци да се веќе сменети под гаранција и нема што да се замараш. Освен тој потенцијален проблем, моторот е многу добро покажан. Доколку не се сменети ланците, треба да се провери во ваквка состојба е целиот ланчен систем и доколку е во ред не гледам проблем зошто да не се одбере и таква опција. Правиме муабет за кола стара веќе 10 години и пред се треба да се гледа она што во моментот е во најдобра состојба за парите.

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6335
  • Бенве сие бенве
Одг: Bmw X3
« Одговори #31 на: 27 Август 2019, 09:35:13 am »
Често возам тука горе кец со 330 000км на пријател е, 2009год 118 143 баш најлошиот мотор според сите интернет стручњаци. Ни ланче сменил ни па тропа нешто у моторот

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2587
Одг: Bmw X3
« Одговори #32 на: 27 Август 2019, 10:32:50 am »
Za automatikot, bez razlika na kubikaza na nova kola automatik e odlicen izbor, pogovoto ponovite automatici. (sem za entuziasti sto epten sakaat manual u sportsko auto).

Vozam automatic BMW na 1.6 turbo benzin (8 stepen ZF), tolku e dobro pogoden sto nekam ni da pomislam na manual. A ne e ni 3.0, ni 5.0.
Ednostavno e nenormalno dobro spoen iskomponiran i softverski izbalansiran. Ama vo slucajov se raboti za eden od najdobrite avtomatski menuvaci do sega napraven.


A sto ke mu fali na automatik na 2.0 motor, nesto nema da mu odgovara?

Znaci, ne e samo do kubukazata, super ke si bide i manual na 3.0 motor.
Tuku samo poradi faktot sto automatikot poveke se rasipuva i neznaes koj i kako vozel i kolku km ima izminato.
I kosta mnogu koga ke se rasipe (ako vopsto ima koj da go popravi).

Zatoa treba dobro da se razmisli  za automatic star poveke od 10god i so nepoznat br. na km.
Ionaka ke imas sto da popravas na taa kola, na bilo koja kola nad 10 god po nesto treba da se menuva, pa barem na menuvacot da ne mislis.

I se razbira ima golema razlika od automatic i automatic. Toa e baska prikaska i dilema za izbor.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Bmw X3
« Одговори #33 на: 27 Август 2019, 10:37:52 am »
Kупуваш половна кола која знае да удри по џеб повеќе од "обична".
Според мене, ако ја начекаш со мануелен мењач имаш едно гајле помалку.
Не е пресуден фактор, но е секако предност ако е колата во добра состојба со добра цена.



Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Bmw X3
« Одговори #34 на: 27 Август 2019, 11:25:29 am »
Половна кола е половна кола, може да го земеш се таман да му биде, по еден месец се да откаже. N47 му реков да избегнува бидејќи е слаб за таа каросерија,  не бидејќи не го бива моторот. Јас лично го возам и сум презадоволен, заменети ланчиња на 163,000км, како друга кола да возиш е после тоа.
Ама јас го возам во купе што е 600кг полесно оф X3... а верувај ми на 2.0d и 50кг прави разлика

Трет пат ќе кажам рачен менувач е жива глупост на голема кола, посебно ако живее во Скопје и често се наоѓа  во големи гужви.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Bmw X3
« Одговори #35 на: 27 Август 2019, 11:31:33 am »

Трет пат ќе кажам рачен менувач е жива глупост на голема кола, посебно ако живее во Скопје и често се наоѓа  во големи гужви.

Ако може мануелец да се нуди со ХЕМИ V8  во чудовиштево, не гледам што е толку трагедија да се начека и во 3.0 дизел..


Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Bmw X3
« Одговори #36 на: 27 Август 2019, 13:54:45 pm »

Трет пат ќе кажам рачен менувач е жива глупост на голема кола, посебно ако живее во Скопје и често се наоѓа  во големи гужви.

Ако може мануелец да се нуди со ХЕМИ V8  во чудовиштево, не гледам што е толку трагедија да се начека и во 3.0 дизел..

Мануелецот е оставен чисто за мераклии или за луѓе што мкнат приколка, глисери итн...
на светава денешница толку се добри автоматските менувачи што нема потреба да си ја шинуваш ногата со тргни запри прва втора, посебно не на кола со олкав мотор...
сепак кој како си милува, затоа има избор ако толку е решен за рачка нека си земе рачка...
јас лично цврсто сум убеден дека следната кола ќе биде аутоматик, ZF8 менувач т.е ќе боде 640D M paket LCI😂
Сепак моето мислење не значи дека сум во право можеби е подобро со рачен, јас моментално го возам и ми е скурчено од него. Освен меракот “ коке муја закачам една подолу да го врли онаму газот” се друго е pain in the ass, посебно возење во гужва...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Bmw X3
« Одговори #37 на: 27 Август 2019, 14:34:07 pm »
Jaс само реков дека:
- мануелец значи едно гајле помалку , поготово кај половна кола.
- не е пресуден фактор да не ја купи колата ако се друго е ОК, туку напротив е предност.

Не реков да бега од автоматик како ахтунг од државно.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3623
Одг: Bmw X3
« Одговори #38 на: 27 Август 2019, 14:37:22 pm »
Кај мануелец менувач двомасен замаец е грубо околу 50.000 Денари. Верувам за 1000еу ќе се среди и аутоматикот ако се расипе. Тоа е тоа.
И јас се слагам со Брзи дека за било што освен градска кола, аутоматик е маст хев опција. Тоа е мое искуство од мешање ајвер (рачен мењач) за сиве овие км што ги имам на коливе со мануелен менувач. И општо колата ја продавам највеќе заради тоа што е мануелен менувач.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Bmw X3
« Одговори #39 на: 27 Август 2019, 14:44:40 pm »
Кај мануелец менувач двомасен замаец е грубо околу 50.000 Денари. Верувам за 1000еу ќе се среди и аутоматикот ако се расипе. Тоа е тоа.
И јас се слагам со Брзи дека за било што освен градска кола, аутоматик е маст хев опција. Тоа е мое искуство од мешање ајвер (рачен мењач) за сиве овие км што ги имам на коливе со мануелен менувач. И општо колата ја продавам највеќе заради тоа што е мануелен менувач.
Само што го заменив замаецот пред недела дена. Кошташе солидна цена. Да беше колава автоматик комплетен менувач половен ќе ме кошташе околу 700 евра поскапо. Што и не би ми било проблем во замена за секоја нервоза коа ќе запрам во тргни запри сообраќај.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: Bmw X3
« Одговори #40 на: 27 Август 2019, 15:13:39 pm »
Па баш за градска кола треба автоматски меунвач. Плус има сексуален бонус.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3229
Одг: Bmw X3
« Одговори #41 на: 27 Август 2019, 16:32:59 pm »
А како тоа сте сигурни дека мануелецот е во супер состојба кај половното возило?

Отсутен Blazhe

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 59
Одг: Bmw X3
« Одговори #42 на: 27 Август 2019, 17:54:00 pm »
А како тоа сте сигурни дека мануелецот е во супер состојба кај половното возило?
Кај половно возило нема ништо сигурно :D

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2587
Одг: Bmw X3
« Одговори #43 на: 27 Август 2019, 18:21:27 pm »
Кај мануелец менувач двомасен замаец е грубо околу 50.000 Денари. Верувам за 1000еу ќе се среди и аутоматикот ако се расипе. Тоа е тоа.
И јас се слагам со Брзи дека за било што освен градска кола, аутоматик е маст хев опција. Тоа е мое искуство од мешање ајвер (рачен мењач) за сиве овие км што ги имам на коливе со мануелен менувач. И општо колата ја продавам највеќе заради тоа што е мануелен менувач.
Само што го заменив замаецот пред недела дена. Кошташе солидна цена. Да беше колава автоматик комплетен менувач половен ќе ме кошташе околу 700 евра поскапо. Што и не би ми било проблем во замена за секоја нервоза коа ќе запрам во тргни запри сообраќај.
E da ama posle polovniot automatik ako ti rikne kolku ke kosta togas :)


Se zezam :), ti drzi muabet za zamaecot. i manuel moze dosta da kosta. Kako i da e, nemoze sve da se predvidi.
I treba da se ima ksmet.

Verovatno ke preudi na kakov socuvan primerok ke se naide (so ili bez automatic), i covek samo treba da se resi.
Za ostalo, treba i malce sreka u zivotot.

btw, ZF8 sto go planiras moze da spusti 4 brzini nadolu, tek togas ke bides hepi :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: Bmw X3
« Одговори #44 на: 04 Септември 2019, 09:47:59 am »

Трет пат ќе кажам рачен менувач е жива глупост на голема кола, посебно ако живее во Скопје и често се наоѓа  во големи гужви.

Ако може мануелец да се нуди со ХЕМИ V8  во чудовиштево, не гледам што е толку трагедија да се начека и во 3.0 дизел..

Мануелецот е оставен чисто за мераклии или за луѓе што мкнат приколка, глисери итн...
на светава денешница толку се добри автоматските менувачи што нема потреба да си ја шинуваш ногата со тргни запри прва втора, посебно не на кола со олкав мотор...
сепак кој како си милува, затоа има избор ако толку е решен за рачка нека си земе рачка...
јас лично цврсто сум убеден дека следната кола ќе биде аутоматик, ZF8 менувач т.е ќе боде 640D M paket LCI😂
Сепак моето мислење не значи дека сум во право можеби е подобро со рачен, јас моментално го возам и ми е скурчено од него. Освен меракот “ коке муја закачам една подолу да го врли онаму газот” се друго е pain in the ass, посебно возење во гужва...
Само за влечењево морам да коригирам. Има разни врсти на аутоматик. Аутоматик со торк конвертор е идеален за влечење работи. Мануелен многу потешко се команда со товар, особено тежок товар, на угорници со товар и слично. Со торк конвертерот има самата кола природен creep forward и си тера како да нема ништо закачено на неа. DSG и сличните дуал клач, за влечење ќе влечат, ама многу-многу-многу побрзо ќе дојде време за промена на ламелите, а кога ќе дојде тоа ќе е екстремно скапо.