Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid  (Прочитано 1613 пати)

Отсутен Mikius

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2301
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #15 на: Август 10, 2019, 20:03:00 pm »
Супер е маздата бе не лупетајте. Дизел не ни треба да има, тоа глупости се од минатиот век. Дизелите си заминаа од сцената како и ЛошиПатишта заедно со нив ;D
Не е заминат, духот му е сеуште присутен, викни егзорцист ;D

Отсутен was

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #16 на: Август 11, 2019, 08:09:28 am »
Супер е маздата бе не лупетајте. Дизел не ни треба да има, тоа глупости се од минатиот век. Дизелите си заминаа од сцената како и ЛошиПатишта заедно со нив ;D
Не е заминат, духот му е сеуште присутен, викни егзорцист ;D
К
Ами дали има нов дизел Мазда 1.8 СкајАјтив Д? Иначе коллу шо имаш придобивки дизелот нема никој друг. До 2014 дизелот беше гориво на ЕУ за 1на година ја сменија политиката ама таква е денешната глобализаџија се гледа само на дегитализација и црпење на струја.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44699
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #17 на: Август 11, 2019, 10:26:23 am »
Има нов, помал. Само целата поента во 2.2 беше сериските турбини, што не верувам дс ги има некој друг волку лесно достапен мотор. Поготово во толку мала каросерија.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9352
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #18 на: Август 11, 2019, 11:44:12 am »
The Skyactiv-D also uses a two-stage turbocharger, in which one small and one large turbo are selectively operated, according to driving conditions.

Наводно сите skyactive-D имаат по две турбини.

https://en.wikipedia.org/wiki/SkyActiv#SkyActiv-D_1.8

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 24119
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #19 на: Август 11, 2019, 12:13:41 pm »
Ете, нека има две турбини, ама разликата со 2.2 Skyactiv-D е огромна.

Старата со 2.2 Skyactiv-D со 150 коња идеше од 0 до 100 за 8.1 секунда, на новиов (со 115 коња) му треба 10.3. Максимална 210 vs 194. Плус, тој мотор беше било која брзина, било кој степен на пренос, даваш гас и оди. Ко аутоматик да возиш, иако возиш мануелен мењач.

Прекрасни мотори се тоа, прекрасни, и штета што не ги нудат веќе. Сега (за сега) најмоќна изведба ќе биде Skyactiv-X со 160-тина коња. Тој би требало да е интересен, али ќе биде уште поскап, така да...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44699
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #20 на: Август 11, 2019, 12:17:26 pm »
Ако ги има сериските турбини ќе оди добро и 1.8.

Сериските турбини се приметни од 700-2000рпм така да немаат баш влијание на 0-100 каде ќе е исто брзо како и дизел со една турбина.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен was

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #21 на: Август 11, 2019, 21:25:52 pm »
Ете, нека има две турбини, ама разликата со 2.2 Skyactiv-D е огромна.

Старата со 2.2 Skyactiv-D со 150 коња идеше од 0 до 100 за 8.1 секунда, на новиов (со 115 коња) му треба 10.3. Максимална 210 vs 194. Плус, тој мотор беше било која брзина, било кој степен на пренос, даваш гас и оди. Ко аутоматик да возиш, иако возиш мануелен мењач.

Прекрасни мотори се тоа, прекрасни, и штета што не ги нудат веќе. Сега (за сега) најмоќна изведба ќе биде Skyactiv-X со 160-тина коња. Тој би требало да е интересен, али ќе биде уште поскап, така да...
Ќе треба чоек да си скрати од јадењто. SkyAktiv-X 26,790 euros in Germany

Отсутен Sase_91

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2603
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #22 на: Август 12, 2019, 08:40:11 am »
Трауми, Трауми, Трауми.........
If everything seems under control, you're not going fast enough.

Отсутен Bicikle

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5492
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #23 на: Август 12, 2019, 09:16:08 am »
Дизајнот им е одличен, и си плаче колата за уште 100 коња.

Имаше некој муабет дека нема да прават MPS верзија од оваа генерација (ко што немаше ни од прошлата), ама со кој памет ги скинаа дизелите не ми е јасно.. Прошлата генерација Mazda 3 со 2.2-литарскиот Skyactiv-D турбодизел со 150 коња и мануелен мењач ми е останата во срце.
so zakonive i kaj nas stegnaa, shto kje ti se uste 100 ks....130 da ojt i tork da imat za ticanje..

Отсутен M3V8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 647
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #24 на: Август 12, 2019, 11:28:11 am »
Ovoa sto se slucuva so cenite na novi koli, kako koja doaga, e zastrasuvacki!

Baska, butaat od oprema sve i svasta i sto treba i sto netreba samo da ti izvlecat poveke pari kako opravduvanje za cenata.

I kako toa sekoj nareden model ima 50% pocvrsta shasija??? (neznam kako e vo ovoj slucaj kaj Mazdava).
Demek, frlaj kolata sto ja imas. Fukni 30k za obicen hatch.

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 196
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #25 на: Август 12, 2019, 13:59:42 pm »
Ovoa sto se slucuva so cenite na novi koli, kako koja doaga, e zastrasuvacki!

Baska, butaat od oprema sve i svasta i sto treba i sto netreba samo da ti izvlecat poveke pari kako opravduvanje za cenata.

I kako toa sekoj nareden model ima 50% pocvrsta shasija??? (neznam kako e vo ovoj slucaj kaj Mazdava).
Demek, frlaj kolata sto ja imas. Fukni 30k za obicen hatch.


Е затоа автоиндустријата бележи огромен пад на глобално ниво оваа година. Ќе пукне балонот во блиска иднина, ќе се намалат цените.

Отсутен miksi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 473
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #26 на: Август 12, 2019, 15:25:01 pm »
Ќе ја коментираме ли цената и дека за тие пари се зима 2.0 TSI DSG Superb 2020 ? ;D

Ама 190, и за тоа не сум сигурен...

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2179
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #27 на: Август 12, 2019, 16:12:56 pm »
Ќе ја коментираме ли цената и дека за тие пари се зима 2.0 TSI DSG Superb 2020 ? ;D

Ама 190, и за тоа не сум сигурен...

Да, 190 - дури и поефтино излегува од Маздава, баш ми стигна понуда пред некој ден. Во Style изведба со сончев кров и виртуелен кокпит, 18 инчи итн .. скоро иста цена.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен was

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 46
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #28 на: Август 15, 2019, 20:30:57 pm »
Ај да прашам нешто малце постаро. Знај некој подетално за моторов Мазда 3 1.6 105hp ZM-DE 2 бензинец? 1.8 на 626ката можам да дадам одличен 5 за поминато 270.000.  Тој е FP,  ме интересира квалитетов на Z моторот нее ист како кај Фокус  Не најдов асолна тема и тука прашувам...  :D 

Отсутен Ordevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 248
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Mild Hybrid
« Одговори #29 на: Август 19, 2019, 00:43:33 am »
Ете, нека има две турбини, ама разликата со 2.2 Skyactiv-D е огромна.

Старата со 2.2 Skyactiv-D со 150 коња идеше од 0 до 100 за 8.1 секунда, на новиов (со 115 коња) му треба 10.3. Максимална 210 vs 194. Плус, тој мотор беше било која брзина, било кој степен на пренос, даваш гас и оди. Ко аутоматик да возиш, иако возиш мануелен мењач.

Прекрасни мотори се тоа, прекрасни, и штета што не ги нудат веќе. Сега (за сега) најмоќна изведба ќе биде Skyactiv-X со 160-тина коња. Тој би требало да е интересен, али ќе биде уште поскап, така да...
https://youtu.be/RXquTbz3YbY

Svaki menjac je automatski ako se tako ponasate prema njemu

Sent from my SM-G935F using Tapatalk