Автор Тема: Мислење/искуства за купување на Голф 7 1.2 TSI и Тојота Аурис/Корола 1.2Тurbo  (Прочитано 12045 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
1.4 и 1.2 отидоа во историјата поради многу очигледен факт а тоа е цо2. Се е поради исполнување еко норми па така сега новиот 1.0 и 1.5 имаат уште пониски цо2 вредности од 1.2 и 1.4.

Форд со 1.0 екобуст се вградува од 2014 па незнам што толку повторно се тупи дали некој мотор бил доверлив кога уствари сите турбобензиски мотори од поновата генерација едноставно немаат проблеми, без разлика за кој производител станува збор.

1.2 се вградувал 3 години... И сеа? Зошто сеуште не се вградува ако немало ич проблеми?

1.0 EcoBoost се вградува од 2010-та вкупно 9 години со 3 итерации на моторот. 1.0TSI е сеуште прва итерација.

И сеа? Да бидеме непристрасни или само да ги фаворизираме Фолксваген?
Јас гледам јадење гомна како Фолксваген нечинел со многу прости и глупи изјави без трошка разумнги аргументи. Од друга страна јас нито фаворизирам Фолскваген, туку општо стојам на фактот дека поновите генерациски турбо бензинци немаат проблеми а се веќе поминати 5 години и е доволен период да се сведат какви такви заклучоци.

1.0 тси ти прв скокна да го спомнеш од никаде, зошто? :)

Значи ако мотор се вградува 3 години ондак мора да има позадина зошто е тоа кратко и моторот нечинеч, ова ти е типично македонско скептично дефанзивно размислување. А на пример фактот што живееме во 2019 и еко нормите поставени од ЕУ секоја година се се поригорозни и поради тоа производителите мораат да направат све во нивна можност да исполнат многу стриктни стандарди. Тоа е единствениот факт поради кој 1.2 и 1.4 веќе ги нема.

За 1.5 TSI ACT со деактивација на цилиндри читав дека се наоѓаат на самата граница на возможното со МВС мотор, дека бил претерано комплициран и нетолерантен на различни масла и горива и дека многу скоро ќе има втора итерација од истиот мотор за во Голф 8, Скала и новиот Пасат
;D
а какви масла освен пропишаните би ставал во мотор?

Првите верзии на тси се живо лајно, премногу стварно премногу мани и проблеми. За поновиве незнам ама верувам дека како и за првите сопствениците преќутуваат пошто тоа е нели ВЕЛИЧЕСТВЕНИОТ ПРЕПЛАТЕН ГОЛФ
Многу ве нервира тој голф бе луѓе смирете се малце, ниту е величествен ниту незнам што. Првите верзии тси од кога излегоа пре скоро 15 години имаат многу проглеми, ама си ја утнал темата овде збориме за тси од 2013 кои како што реков од технички аспект немаат ништо слично со нивните претходници, освен името тси.
« Последно менување: 13 Април 2019, 08:53:42 am vlatko.klp »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
1.4 и 1.2 отидоа во историјата поради многу очигледен факт а тоа е цо2. Се е поради исполнување еко норми па така сега новиот 1.0 и 1.5 имаат уште пониски цо2 вредности од 1.2 и 1.4.

Форд со 1.0 екобуст се вградува од 2014 па незнам што толку повторно се тупи дали некој мотор бил доверлив кога уствари сите турбобензиски мотори од поновата генерација едноставно немаат проблеми, без разлика за кој производител станува збор.

1.2 се вградувал 3 години... И сеа? Зошто сеуште не се вградува ако немало ич проблеми?

1.0 EcoBoost се вградува од 2010-та вкупно 9 години со 3 итерации на моторот. 1.0TSI е сеуште прва итерација.

И сеа? Да бидеме непристрасни или само да ги фаворизираме Фолксваген?
Јас гледам јадење гомна како Фолксваген нечинел со многу прости и глупи изјави без трошка разумнги аргументи. Од друга страна јас нито фаворизирам Фолскваген, туку општо стојам на фактот дека поновите генерациски турбо бензинци немаат проблеми а се веќе поминати 5 години и е доволен период да се сведат какви такви заклучоци.

1.0 тси ти прв скокна да го спомнеш од никаде, зошто? :)

Значи ако мотор се вградува 3 години ондак мора да има позадина зошто е тоа кратко и моторот нечинеч, ова ти е типично македонско скептично дефанзивно размислување. А на пример фактот што живееме во 2019 и еко нормите поставени од ЕУ секоја година се се поригорозни и поради тоа производителите мораат да направат све во нивна можност да исполнат многу стриктни стандарди. Тоа е единствениот факт поради кој 1.2 и 1.4 веќе ги нема.

За 1.5 TSI ACT со деактивација на цилиндри читав дека се наоѓаат на самата граница на возможното со МВС мотор, дека бил претерано комплициран и нетолерантен на различни масла и горива и дека многу скоро ќе има втора итерација од истиот мотор за во Голф 8, Скала и новиот Пасат
;D
а какви масла освен пропишаните би ставал во мотор?

Првите верзии на тси се живо лајно, премногу стварно премногу мани и проблеми. За поновиве незнам ама верувам дека како и за првите сопствениците преќутуваат пошто тоа е нели ВЕЛИЧЕСТВЕНИОТ ПРЕПЛАТЕН ГОЛФ
Многу ве нервира тој голф бе луѓе смирете се малце, ниту е величествен ниту незнам што. Првите верзии тси од кога излегоа пре скоро 15 години имаат многу проглеми, ама си ја утнал темата овде збориме за тси од 2013 кои како што реков од технички аспект немаат ништо слично со нивните претходници, освен името тси.
Ја брат стварно не знам што е проблемот со тебе. Едноставно е невозможно да се дискутира со тебе. Не сфаќам зошто си толку нервозен и што е тоа што те потпалува, секогаш кога има некој било какво различно мислење од тебе секогаш почнуваш да вреѓаш, омаловажуваш, пцуеш по народот, вулгаризираш и вадиш од контекст.

Сеуште ли не си научил дека ова е форум, место каде никој нема обврска тебе да те праша што може да напише а што не?

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Многу си провиден и глумење објективност не ти иде баш. Барем биди искрен.

1. Ја започнуваш темата како тси не се механички докажани а веќе се од 2013 во употреба. Дали има некаде на било кој автомобилски форум или репутабилен новинарски веб сајт каде што новите генерации од 2013 имаат некакви проблеми без разлика на нивната зафатнина? Такво нешто не постои. Ова е факт, не мое или твое мислење, кое што е спротивно од она како ја започна темата. Значи или се правиш на тошо или само лупеташ нешто. Мешања од типот тси не чинеле може само да држи вода за претходните генерации, а овдека не зборуваме за тоа.

2. Ако мислиш дека тси не се механички докажани од 2013 па се до 2019, ондак како се Тојота механички докажани од пред 2 години со 1.2 турбо? :)... затоа не ми глуми објективност и жртва.

3. Да прочиташе она што се сум напишал на темава од почеток до крај, ќе сфатеше дека сум многу конструктивен во дискусија ама нормално секогаш тебе ти е полесно да си глумиш жртва.

4. Фактот дека ти и јас и останатите пишуваме што сакаме е доказ дека никој нема обврска ниту мене ниту на тебе да не прашува дали може или не. Затоа повторно, те молам не забегувај без потреба.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Ќе се воздржам од коментар поради горенаведените причини. А тебе ти препорачувам да прочиташ уште еднаш што сум напишал.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4708
Наведи ми еден direct injection мотор и производител што нема проблем со гареж на вентили а следствено на тоа потоа доаѓа misfire, проблем со пиезо инјектори, итн итн...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33882
  • Таков е животот... јебига
Некои мотори за некои пазари имаат по два инџектори, и порт и директ инџектори, ама таквото решение е скапо па и ретко кога се применува. Поевтино е да се чистат вентили и да се користи квалитетно масло/гориво.

Sent from my Redmi Note 6 Pro using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Наведи ми еден direct injection мотор и производител што нема проблем со гареж на вентили а следствено на тоа потоа доаѓа misfire, проблем со пиезо инјектори, итн итн...
Редовно и правилно одржуван 1.75 TBi од алфа ромео :) Единрвен „inherited“ проблем што го  го имаат од таа технологија е Oil delusion, па си бара почесто менување уље, поготво за возилата возени на многу кратки релации. Знаат да отидат инјектори - но многу ретко,  некои завршуваат на УЗ чистење со промена на микрофилтерче и дихтунзи (овие поради демонтажата), но тоа е повеќе последица на нечисто гориво, и не е почесто од она што им се дешава на  обични инџектори во грана. Проблеми со гареж во усисна никој не  пријавил колку што сум до сега информиран.
Прилично здрав DI мотор. Многу веројатно истото ќе важи и за 2.0 TBi кои дополнително имаат и multiair технологија. Ете еден.Колку да го потврди правилото :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4708
Искрено за алфиве не сум гледал. Ама за vw групација и киа, плачат еден куп луѓе.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Наведи ми еден direct injection мотор и производител што нема проблем со гареж на вентили а следствено на тоа потоа доаѓа misfire, проблем со пиезо инјектори, итн итн...
За да не дојде до ова потребни се неколку работи.
- користење на уље според фабрички стандарди (пошто вишокот маслена пареа повторно оди во преткомората многу е важно како уљето ќе се бори против создавање на гареж)
- што помалку работење во лер (затоа златен старт стоп постои)
- квалитетно гориво

Јас ќе известам веднаш ако на мојот тси се појават проблеми, сигурно нема да се кријам.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Се двоумите меѓу ВЊ и Тојота за секојдневец?
Really?





https://www.whatcar.com/news/2018-what-car-reliability-survey/n17826


« Последно менување: 14 Април 2019, 13:53:13 pm Stratro »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6076
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Ни турбо, ни мењачи, ни егр, ни дпф, ни дмф, ни дизни, и пак тесла на дното.   ???

Јас мислам тоа што те бендисува пријателе да си земиш, дури да рикни турбото 3 газди ќе смени колата.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20538
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Рангирањето е направено со анкета на сопствениците, не со некоја статистика од пријавени дефекти во сервис или на технички.
Секој што купил нова Алфа или не дај боже Фиат, ако оди до еднаш месечно на сервис мисли дека му се погодила колата ;D
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54664
  • Махер
Рангирањето е направено со анкета на сопствениците, не со некоја статистика од пријавени дефекти во сервис или на технички.
Секој што купил нова Алфа или не дај боже Фиат, ако оди до еднаш месечно на сервис мисли дека му се погодила колата ;D
Перцепција.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Јас две алфи имам, а цел месец не сум отишол у сервис.... Мора некој малер да ме степа наскоро :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.