Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium  (Прочитано 608 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 23731
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« на: Април 09, 2019, 13:26:24 pm »






https://www.carclub.mk/2019/04/09/test-hyundai-kona-1-6-7dct-4wd-premium-hrabro-za-hrabrite/

--

Чудно изгледа, факт. На моменти ми изгледаше добро, на моменти не. Комбинацијата на бојата со пластичните панели е погодена (иако не сум фан на бели коли) али имаат и подобри бои.

Моторот е интересен, силно повлекува на ниски вртежи и осетно губи сила на високи вртежи. Со пимплање може да троши околу 10 во град, реално е поблиску до 11.

7-брзинскиот DCT е светлосни години подобар од конвенционалниот аутоматик (што го возевме во Тусон). Overall, многу компетентно, дури и на шашаво-високи брзини. По кривини се снаоѓа сосем добро. Тврдичко по скопски улици, ама очекувано и ништо страшно.

Отсутен Molec

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2138
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #1 на: Април 09, 2019, 13:39:15 pm »
31.290е за Хјундаи...пфффф каква шкод.....

ОТ: Баш би сакал електричната да видам како би се покажала. Многу ја испофалија StraightPipes...


Отсутен Skywalker

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1945
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #2 на: Април 09, 2019, 13:42:40 pm »
Шкода? За тие пари се зема, А3, БМВ 1, Мерц А класа или ако си за СУВ, РАВ 4 хибрид и еден куп други посалам коли
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44231
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #3 на: Април 09, 2019, 13:44:20 pm »
Колата почнува од 18000 каталошки. Убаво е што регистрирале најјак модел за да се види всушност како треба да изгледа.

Електричната и Хибридот би било одлично да се пробаат.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3832
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #4 на: Април 09, 2019, 13:45:33 pm »
Таков е средно-литражен турбо бензин. Влече ептен од ниски и ако е правилно тјуниран ќе држи така до 5000-6000 вртежи.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3632
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #5 на: Април 09, 2019, 14:07:22 pm »
Мојот над 5.000 обртаи веќе осетно губи сила додека sweet spot му е од 3.500 до 5.000 особено во 4та и 5та :)

Иначе добро му стои бојава со пластиките, внатрешноста исто така изгледа солидно.

Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 145
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #6 на: Април 09, 2019, 15:29:55 pm »
Особено ако изберете некоја похрабра боја, тогаш Kona навистина ќе се истакнува го барата од бели, сиви и црни автомобили.

Ова поправи го  :)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4907
  • Бенве си е бенве
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #7 на: Април 09, 2019, 15:32:29 pm »
Зелена боја многу добро и стои.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Присутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3024
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #8 на: Април 09, 2019, 15:44:41 pm »
Ги исфлекавте одма задниве седишта, а?



А и пердниов наслоњач од позади видел пудра за лице? ;)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30288
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #9 на: Април 09, 2019, 18:05:51 pm »
11 литра во град е недопустливо. Мора да се потрудат подобро, тоа е многу ко за 2019-та година.
Мене не ми треба работа, мене ми требаат пари!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 23731
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #10 на: Април 09, 2019, 18:25:49 pm »
За 177 коња, скоро 1600 кила, аутоматик и погон на сите четири тркала? Ја би рекол дека е сосем коректна бројка.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30288
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #11 на: Април 09, 2019, 18:29:23 pm »
За 177 коња, скоро 1600 кила, аутоматик и погон на сите четири тркала? Ја би рекол дека е сосем коректна бројка.

Абе океј е. Се сложувам. Ама треба да најдат начин да ја симнат таа бројка кога се вози низ град. Пошто ова возило според мене не е ни крузер, ниту градско возило, ниту пак теренец. Све нешто измеѓу.
Мене не ми треба работа, мене ми требаат пари!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 23731
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #12 на: Април 09, 2019, 18:30:25 pm »
Да де, кросовер. :)

Отсутен stefanel984

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 755
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #13 на: Април 09, 2019, 19:26:19 pm »
Мене ме интересира, офф топик, оти чајка, за тест возило. Попија бан конечно Аутокореа.
И друго прашање дали ова е пандан на Kia Stonic, или Kia Niro? Пошо пред новата година, продавачот во аутокореа, пола саат ме убедуваше дека ова е возило од класата на Ниро, во што не сум убеден.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 23731
  • Kanzerwagen Golf 2.0 TDI
    • Evolutive.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai Kona 1.6 T-GDI Premium
« Одговори #14 на: Април 09, 2019, 19:34:00 pm »
Никаков бан, се јавија од Чајка и културно си прашаа - „Здраво дечки, дали сакате да ви дадеме Кона на тест?“ Ние сме отворени за соработка со сите кои сакаат да соработуваат, а во интерес на Карклуб е да имаме тестови на што е можно повеќе различни автомобили и нивни варијанти.

Во однос на второто прашање... Технички, ја делат истата GB платформа на Hyundai/KIA. Hyundai ја користи оваа платформа за i20 и Kona, KIA ја користи за Stonic и Rio. Има разлики во меѓуоскино ратојание и колите не се идентични, секако, ама се тука некаде.

Пандан на KIA Niro во рамките на Hyundai е IONIQ.