Автор Тема: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid  (Прочитано 24738 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9999
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #45 на: 16 Јануари 2019, 10:56:16 am »
Двозонска клима мене ми врши ептен работа, а затоа што со сопатникот имаме различни термостати. Секогаш кога се возиме на отворено мене ми дува ладно или млако во зима, а кај сопатникот е пекол. И те како е ефикасна во мојот случај.

Во една кола немам двозонска, борба е дали јас да се варам внатре или она да се смрзнува :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #46 на: 16 Јануари 2019, 10:58:48 am »
Во една кола немам двозонска, борба е дали јас да се варам внатре или она да се смрзнува :)
Компромисно решение - ти се вариш ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54744
  • Махер
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #47 на: 16 Јануари 2019, 11:00:27 am »
Во една кола немам двозонска, борба е дали јас да се варам внатре или она да се смрзнува :)
Компромисно решение - ти се вариш ;D
Или "мануелно" решение, сите се варат и сите се измрзнати постојано. :)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #48 на: 21 Јануари 2019, 12:17:23 pm »
@zeroSignal

1. Може ли да направиш тест по обиколница и да ја измериш просечната потрошувачка при 120км/ч на истата рута што ја возевме групно? Дополнително може да го извозиш истиот тест вторпат, но со 100км/ч во еко мод, затоа што тогаш имаш и поткрепа на електромоторите кога возиш на отворено, за разлика од 12окм/ч кога иде фул на бензин.

2. Би било одлично да направиш видео за меѓузабрзвуањата 90-120 во еко и спорт мод. Да видиме како работи атмосферецот и ЦВТ менувачот на доубрзување.

3. Ме интересира колку може да се истера со фул електрик мод почнувајќи од кружниот тек во Влае по Партизанска, па се до последна 5-ка во Ново Лисиче. Рутата би можела да се движи по Партизанска, Мост Гоце Делчев, Судска Палата, Веро Џамбо, бул Јане Сандански. Според мене тоа е "најградската" рута што може да се помине низ Скопје и да се види потрошувачката на возилото. Предуслов е кога ќе почнеш со тестот да ги напукаш батериите до врв за да имаме релевантен податок.

4. Дали може да се качиш со возилото до Средно Водно со електрик мод (до каде што ќе тера нормално, после тоа на бензин) и да ли надолу при спуштање ќе ги напуни скроз батериите кога ќе се вратиш на Водњанска.

Кога јас го возев ЦХР во Германија се трудев да го држам во фул електрик мод што е можно подолго со тоа што бев лесен на папучата за гас и го имав "на осет" забрзувањето за да не се вклучи бензинскиот мотор. Успевав да извадам по 10-11 километри на електричен погон, но возењето беше строго до 50км/ч.


Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3538
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #49 на: 21 Јануари 2019, 12:20:49 pm »
Plug-in хибрид е ова? Ако не е тогаш која е поентата да пробуваш да го возиш само со електричен мотор.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #50 на: 21 Јануари 2019, 12:23:23 pm »
Тестот со потрошувачка на обиколница веќе е планиран. Благодарам за сугестијата за 100 км/ч.

Меѓузабрзувања ќе мериме, само чекам малку од малку поубаво време и ќе го ангажирам @brasica и неговото Dragy за да имаме точни мерења.

Ова со возење од Влае до Ново Лисиче е интересна идеја, треба да се проба. :)


4. Дали може да се качиш со возилото до Средно Водно со електрик мод (до каде што ќе тера нормално, после тоа на бензин) и да ли надолу при спуштање ќе ги напуни скроз батериите кога ќе се вратиш на Водњанска.

Ова го пробав веќе. Нагоре го стискав за да ја испразни колку што е можно повеќе батеријата, а надоле се спуштав во Б-режим, и скроз ја наполни батеријата.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #51 на: 21 Јануари 2019, 12:27:05 pm »
Plug-in хибрид е ова? Ако не е тогаш која е поентата да пробуваш да го возиш само со електричен мотор.

Па поентата ваљда е да видиш колку електричниот погон дава автономија во нормални услови. Односно колку од работата на конвенционалниот мотор отпаѓа на товар на електричниот погон.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #52 на: 21 Јануари 2019, 12:31:28 pm »
Абе и јас не би го третирал C-HR-от како возило кое може да вози само на струја. Може, не дека не, ама автономијата е ептен мала, а за оние услови кога ти треба да возиш кратки дистанци на струја (да речеме, насабајле до работа 3-4 км) бензинецот се пали бидејќи не е загреан моторот.

Во секој случај, има некаква автономија, и да, околу 10-тина км е некој реален максимум ако човек е ептееееен внимателен. Електромоторот му е повеќе замислен да биде некаква асистенција и како таков си функционира одлично. Особено фино и практично во тргни-застани ситуации.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #53 на: 21 Јануари 2019, 12:39:05 pm »
Абе и јас не би го третирал C-HR-от како возило кое може да вози само на струја. Може, не дека не, ама автономијата е ептен мала, а за оние услови кога ти треба да возиш кратки дистанци на струја (да речеме, насабајле до работа 3-4 км) бензинецот се пали бидејќи не е загреан моторот.

Во секој случај, има некаква автономија, и да, околу 10-тина км е некој реален максимум ако човек е ептееееен внимателен. Електромоторот му е повеќе замислен да биде некаква асистенција и како таков си функционира одлично. Особено фино и практично во тргни-застани ситуации.

Го делам истото мислење со тебе.

Поентата на тестот Влае-Ново Лисиче ми беше повеќе да видиме колку во правец ќе издржи електричниот погон во урбана средина. Теоретски рутата Влае-Ново Лисиче е околу 11 километри, ама па има семафори по пат и други препреки што нема да дозволат тие 11 километри да се извозат фул електрик. Треба нерви за тестот за да бидеш нон стоп во фул електрик мод додека има батеријата џус. Ама па има шофери и членови на форумов што си возат домаќински и тој стил на возење ќе им биде ок.

Плус ќе биде интересно од маркетиншки аспект да спомнеш, абе од Влае до Универзална возев без грам бензин да потрошам.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29154
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #54 на: 21 Јануари 2019, 12:40:26 pm »
Да да, ти ја разбирам поентата, а кога веќе ја имаме колата вреди да се проба. :)

Отсутен Dule_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2902
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #55 на: 21 Јануари 2019, 13:17:41 pm »
Те гледам секoe сабајле на рекорд, помини и од другава страна ама ептен е рано нема толку возила ;D

Друго, дали планираш да има некое мини собирче да ја повозиме колава?

Sent from my MI 6 using Tapatalk


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6335
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #56 на: 21 Јануари 2019, 15:34:28 pm »
Се сретнав со Злате у немачка баш лига ја возеше тојотата. Мислам дека не беше нешто импресиониран од неа и дека потрошувачката не и беше мала како за хибрид.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Присутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4942
  • The Spartan General
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #57 на: 21 Јануари 2019, 15:40:53 pm »
Се сретнав со Злате у немачка баш лига ја возеше тојотата. Мислам дека не беше нешто импресиониран од неа и дека потрошувачката не и беше мала како за хибрид.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk



На автопат со темпо 120-140 ќе троши околу 7/100. Има посилни коли што трошат многу помалку со тоа темпо.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #58 на: 21 Јануари 2019, 16:56:50 pm »
Се сретнав со Злате у немачка баш лига ја возеше тојотата. Мислам дека не беше нешто импресиониран од неа и дека потрошувачката не и беше мала како за хибрид.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk



На автопат со темпо 120-140 ќе троши околу 7/100. Има посилни коли што трошат многу помалку со тоа темпо.

CVT е злото во ова возило, моторот и можеби е ок. Ама менувачот е утка.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6094
  • 69
Одг: CARclub Супер-Тест: Toyota C-HR Hybrid
« Одговори #59 на: 22 Јануари 2019, 08:53:00 am »
Се сретнав со Злате у немачка баш лига ја возеше тојотата. Мислам дека не беше нешто импресиониран од неа и дека потрошувачката не и беше мала како за хибрид.

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk



На автопат со темпо 120-140 ќе троши околу 7/100. Има посилни коли што трошат многу помалку со тоа темпо.

CVT е злото во ова возило, моторот и можеби е ок. Ама менувачот е утка.


Мислам дека поентата на колава не е да се вози на автопат и со темпо од 140-150. Секако, не викам дека не треба да се вози и дека возењето е погрешно, но концептот и замислата на вакво мало хибридче, (мало условно кажано) генерално е движење низ урбани средини, поточно град и многу семафори. Нема поголем благодет од автоматик и всаков концепт на хибрид за градски средини. Ако ги почитуваш правилата и прописите за градско возење, мислам на брзина на движење и однесување во сообраќајот, потрошувачката може да биде импресивна.

Е сега, кола наменете за град, ако во годината излегува на автопат 5 пати и поминува за тие 5 пати 2500 км, тоа во превод на потрошувачката од рецимо некој нормален автомобил би била разлика од 25 евра (просек земен). Значи литро плус на 100км, односно 25 литра. Има ли логика во ваков случај да дискутираме за потрошувачка на отворено ?
Мислам дека е смешна бројката и заштедата кога со едно излегување у кафана ке потрошиш пута два од заштедата на гориво.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.