Автор Тема: плимонт = скапа превара  (Прочитано 46750 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #105 на: 18 Јануари 2019, 18:58:52 pm »
Ок така нека биде. и гомна ме најаде и го продужуваш теркот на муабетот иако ме најаде гомна за џабе, за нешто што не си го сватил во муабетот и мува не те лази барем за тоа да се извиниш. Од тука и ти ја гледам свесноста за темава што си ја отворил.
Не планирам за никого адвокат да изигравам побитно ми беше во муабетов мој ти да сватиш каков момент правиш одколку да го бранам плимонт. Од плимонт ако сакаа ќе седнеа три-четворица и ќе те побиеа и во право да си. Ти си знаеш, од мене толку.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
  • Бенве сие бенве
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #106 на: 18 Јануари 2019, 19:13:09 pm »
Не знам како сите очекуваат подобар квалитет на услуги и поправки, а истите тие што треба да ги добијат слепо ги бранат тие што треба да ги нудат.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #107 на: 18 Јануари 2019, 19:25:05 pm »
Марјан, многу му е лабилен муабетот за такви обвинувања, за ситна пара. Може стварно имало грешка некоја или недоразбирање. На овој начин и да сака некој да му помогне или да ја исправи работата нема да може. Превара, сакали и сл. се сериозни работи.Па и тука лажел за плинскиот уред човекот, се се тоа сериозни муабети а форумов е читан. Има начин ама вака мислам дека нечини. Иначе дизел возам, да не ме разберете погрешно...

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 419
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #108 на: 18 Јануари 2019, 20:02:55 pm »
Hahaha landi ke bide eden od najdobrite koga ke si go vidam tilot

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

земи 2 огледала.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #109 на: 18 Јануари 2019, 20:04:55 pm »
Со која пасија колегата збори за уникатот калибра XE, божем уништиле сочуван дел од Ferrari 250 GTO. Ало, опрај се, уништиле крак од инсталацијата за дизни на 2.5 ili 2.8 motronic (се вградува во 100 модели).

А за тоа дека сите се филмаџии и ќе пробаат да направат екстра ќар, на сите ни е јасно... Изговори од типот, престар бил уредот, требало update, инт, тоа на мали дека нека кажуваат.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #110 на: 18 Јануари 2019, 20:14:02 pm »
Пиши на пребарувач плимонт. Тоа ми е муабетот, ништо повеќе. Нечини. Барем да отишол да направи муабет и да побара се да му се објасни и да се изјасни. А не колата напраена, платено и удри по форм.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9217
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #111 на: 18 Јануари 2019, 22:08:07 pm »
Пиши на пребарувач плимонт. Тоа ми е муабетот, ништо повеќе. Нечини. Барем да отишол да направи муабет и да побара се да му се објасни и да се изјасни. А не колата напраена, платено и удри по форм.

Не се разбираш ти од модерни времиња 😁😁😁

И мене ми беше тоа поентата,кукаат на форум а дур биле у плимонт со прстот у уста.
Инаку не,немам ништо со плимонт ниту некад сум имал,само не е во ред вака да ругаш фирма со нова тема и "превара"

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 419
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #112 на: 19 Јануари 2019, 09:21:40 am »
Со која пасија колегата збори за уникатот калибра XE, божем уништиле сочуван дел од Ferrari 250 GTO. Ало, опрај се, уништиле крак од инсталацијата за дизни на 2.5 ili 2.8 motronic (се вградува во 100 модели).

А за тоа дека сите се филмаџии и ќе пробаат да направат екстра ќар, на сите ни е јасно... Изговори од типот, престар бил уредот, требало update, инт, тоа на мали дека нека кажуваат.

Губиш кредибилитет кога зборуваш така. Околу 50 примероци на калибра се останати во Скопје од кои десетина се во вистински добра состојба. И да не се скапи деловите како на ferrari-то што го спомна - ги нема. Колку вреди за мене една калибра ниту ти ниту плимонт не можете да се мешате. Кажано е да не се сече, ја исекле инсталацијата. Да знаев дека ќе го направат тоа ќе ја земевме колата на време.
« Последно менување: 19 Јануари 2019, 11:04:34 am Indigo »

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #113 на: 19 Јануари 2019, 10:41:31 am »
Се тенчиш со муабетиве. Ги менуваш. На крај испадна дека и ти како стручен си бил колата да ја земеш. Со сето знаење свесно сте платиле и после тука да се изјасните. Па ти ако толку си ја сакаш колата и ја вреднуваш би требало попара да ги направиш и да не ја зимаш колата додека не ти ја средат како што треба. Вака некако лошо ти тера муабетов. Татко ми е пицајзла за кола, знам дека ако се нашол во таква ситуација друга разврска ќе имаше муабетов тука.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 419
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #114 на: 19 Јануари 2019, 11:07:07 am »
Се тенчиш со муабетиве. Ги менуваш. На крај испадна дека и ти како стручен си бил колата да ја земеш. Со сето знаење свесно сте платиле и после тука да се изјасните. Па ти ако толку си ја сакаш колата и ја вреднуваш би требало попара да ги направиш и да не ја зимаш колата додека не ти ја средат како што треба. Вака некако лошо ти тера муабетов. Татко ми е пицајзла за кола, знам дека ако се нашол во таква ситуација друга разврска ќе имаше муабетов тука.
Зошто тогаш ги оправдуваш плимонт? Цело време едно те исто се врти другар, пробувам да ја поедноставам ситуацијата до крај но нема корист. Многу хипокрити се појавија а не се свесни за тоа.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8517
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #115 на: 19 Јануари 2019, 11:37:27 am »
Стај го у лер муабетов. Ете не се сваќаме. Не планирав волку да навлезам у муабетов а мене најлесно ми е да се повлечам. Сакав да ти објаснам ти да се корегираш барем со насловот. Ама од истата причина и ти е тешко да се повлечеш. Да испаднеш грешка со вакво обвинување е лошо исто толку колку што би било лошо за плимонт да си во право. Не си оставил простор.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #116 на: 19 Јануари 2019, 12:52:37 pm »
Со која пасија колегата збори за уникатот калибра XE, божем уништиле сочуван дел од Ferrari 250 GTO. Ало, опрај се, уништиле крак од инсталацијата за дизни на 2.5 ili 2.8 motronic (се вградува во 100 модели).

А за тоа дека сите се филмаџии и ќе пробаат да направат екстра ќар, на сите ни е јасно... Изговори од типот, престар бил уредот, требало update, инт, тоа на мали дека нека кажуваат.

Губиш кредибилитет кога зборуваш така. Околу 50 примероци на калибра се останати во Скопје од кои десетина се во вистински добра состојба. И да не се скапи деловите како на ferrari-то што го спомна - ги нема. Колку вреди за мене една калибра ниту ти ниту плимонт не можете да се мешате. Кажано е да не се сече, ја исекле инсталацијата. Да знаев дека ќе го направат тоа ќе ја земевме колата на време.
Опрај се дур си млад. И од југовците се останати 50 комада низ Скопје па не значи дека се колекционерски примерок. Тоа што плимонт ти го "уништиле" не работа која ја нема. Таа инсталација можеш да ја најдеш во неколку модели на опел, даеву за 100ден.
 А ако ти било до уникат, оригиналност, фабрика, олдтајмер, колекционерство, нема да и ставаш(те) плин, особено не во МК каде ете и самиот си виде како се работи.
Биди среќен што ја опраиле колата и другарчето си тера безгрижно на плин, пошто и тоа е реткост.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 419
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #117 на: 19 Јануари 2019, 13:20:42 pm »
Со која пасија колегата збори за уникатот калибра XE, божем уништиле сочуван дел од Ferrari 250 GTO. Ало, опрај се, уништиле крак од инсталацијата за дизни на 2.5 ili 2.8 motronic (се вградува во 100 модели).

А за тоа дека сите се филмаџии и ќе пробаат да направат екстра ќар, на сите ни е јасно... Изговори од типот, престар бил уредот, требало update, инт, тоа на мали дека нека кажуваат.

Губиш кредибилитет кога зборуваш така. Околу 50 примероци на калибра се останати во Скопје од кои десетина се во вистински добра состојба. И да не се скапи деловите како на ferrari-то што го спомна - ги нема. Колку вреди за мене една калибра ниту ти ниту плимонт не можете да се мешате. Кажано е да не се сече, ја исекле инсталацијата. Да знаев дека ќе го направат тоа ќе ја земевме колата на време.
Опрај се дур си млад. И од југовците се останати 50 комада низ Скопје па не значи дека се колекционерски примерок. Тоа што плимонт ти го "уништиле" не работа која ја нема. Таа инсталација можеш да ја најдеш во неколку модели на опел, даеву за 100ден.
 А ако ти било до уникат, оригиналност, фабрика, олдтајмер, колекционерство, нема да и ставаш(те) плин, особено не во МК каде ете и самиот си виде како се работи.
Биди среќен што ја опраиле колата и другарчето си тера безгрижно на плин, пошто и тоа е реткост.

Не оспорувам дека сум заљубен во опел калибра. Идентична инсталација не може да се најде за 1000 денари, а ако најдеш купи ја, јас 100 евра ќе ти дадам и 5150 ќе ти бидат чист ќар. Колата беше купена со плин, јас дадов се од себе да ја реставрирам и плаќав премиум цена за секој не пипнат дел од македонски мајстор. Нема зошто да бидам среќен бидејќи не беше  некој страшен проблем што никој не може да го реши. Колата беше со разводник, јас ја преправив да биде со бомбина и ја заменив цела моторна инсталација. 4 дизни беа во прашање, а бидејќи плимонт го наместиле плинот на колата, затоа одлучивме прво нивниот сервис да го посетиме за таа мала проблематика. Дури и да си во право дека неправилно ги обвинувам плимонт (а не си),  ти го правиш истото на мене, зборуваш за моторни инсталации кои не ги познаваш доволно и кажуваш работи што си ги слушнал на пазарче. Motronic 2.8 во даеву.. Жити се..
« Последно менување: 19 Јануари 2019, 13:57:24 pm Indigo »

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #118 на: 19 Јануари 2019, 15:21:23 pm »
1. Треба да бидеш среќен што се нафатиле да ја направат, и ја направиле. И голф 3 е купен од VW дилер, ама однеси го во Porsche па да видиш што ќе ти кажат.

2. Ти се притресуваш за нешто што нема потреба, те. нема никаква реална вредност. Се понашаш ко жена во ПМС или старец од 80год што си ја поштуе пезетката која не вреди ни 7ден/кг.

3. А ако си стручен во работата, тогаш си требал сам да ја сработиш. Ако од X причина не си можел, тогаш комотно си можел да отидеш во Плимонт и на "експертите" да им објасниш некои работи и да ги фатиш во лага дека неправилно (според тебе) ти земало xxxx денари. Дека филмовите од типот, моторниот компјутер не чини, па требало update (понова финта на фиромските мајстори), итн, не проаѓаат кај човек што се разбира од аута.

4. За даеву знам дека немаат XE мотор во понудата, ама кабли за тие дизни има на милион други модели од цела GM групација од тој период. А бидејќи си стручен во 2.5 и 2.8, многу добро знаеш дека не возат иста мапа, не возат исти дизни, и не возат исти регулатор за гориво. Па поради тоа, мапата на плинскиот компјутер би било препорачливо да се дотера за се ова.

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 419
Одг: плимонт = скапа превара
« Одговори #119 на: 19 Јануари 2019, 15:57:12 pm »
1. Треба да бидеш среќен што се нафатиле да ја направат, и ја направиле. И голф 3 е купен од VW дилер, ама однеси го во Porsche па да видиш што ќе ти кажат.

2. Ти се притресуваш за нешто што нема потреба, те. нема никаква реална вредност. Се понашаш ко жена во ПМС или старец од 80год што си ја поштуе пезетката која не вреди ни 7ден/кг.

3. А ако си стручен во работата, тогаш си требал сам да ја сработиш. Ако од X причина не си можел, тогаш комотно си можел да отидеш во Плимонт и на "експертите" да им објасниш некои работи и да ги фатиш во лага дека неправилно (според тебе) ти земало xxxx денари. Дека филмовите од типот, моторниот компјутер не чини, па требало update (понова финта на фиромските мајстори), итн, не проаѓаат кај човек што се разбира од аута.

4. За даеву знам дека немаат XE мотор во понудата, ама кабли за тие дизни има на милион други модели од цела GM групација од тој период. А бидејќи си стручен во 2.5 и 2.8, многу добро знаеш дека не возат иста мапа, не возат исти дизни, и не возат исти регулатор за гориво. Па поради тоа, мапата на плинскиот компјутер би било препорачливо да се дотера за се ова.

Ајде ќе се докажуваме кој повеќе знае.
1. Не си ти тој што треба да каже во какво расположение ќе бидам. Конкретно плимонт не ме усреќија.
2. Повторно не си ти тој што ќе одлучи за што ќе се притресувам и што ќе ми значи. Цела популација за ајфони и ферариња ли треба да се пали?
3. Сум требал а не сработив, моја грешка признавам.
4. Каблите за дизни се дел од снопот и не може посебно да се заменат, ваљда знаеш. Дизните останаа непроменети, ми останаа истите од 2.5, колата си функционираше добро. Премногу е мала разликата, а вбризгувањето и мапата се на моторниот/бензинскиот компјутер.
« Последно менување: 19 Јануари 2019, 17:47:23 pm Indigo »