Автор Тема: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition  (Прочитано 17716 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #15 на: 16 Октомври 2018, 15:07:48 pm »
4х4 и те како е добар ако често возите на неасфалтиран односно земјен пат или во земја со дола зима, ама во Македонија реално нема голема потреба.

Него киава како ја гледам се повеќе и повеќе ми фаќа око особено бојава ептен и ја погодиле. Само незнам како сте ја сликале на Козјак на сама ивица мене страв ме фаќа.

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10035
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #16 на: 16 Октомври 2018, 15:18:49 pm »
Многу лични ги направија и Sportage и Tucson...

И цената е одлична, фали само добра воља :)

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54666
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #17 на: 16 Октомври 2018, 15:20:40 pm »
Сакам McLaren P1 со обичен 1.4 Турбо Бензин, сигурен сум дека во животот нема да ми требаат 800 коња за да идам до Солун на Гиро или Градски Стадион да си купам два пакета ајвар од ДИЕМ ГП.
Не е проблем.
https://drivetribe.com/p/iranian-company-makes-a-lamborghini-EdBskUaESjW0y805k_Sxlg?iid=MuqPHVIZSLWpvP1sitT_QA&utm_campaign=main+&utm_medium=fb&utm_source=organic

Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10035
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #18 на: 16 Октомври 2018, 15:26:50 pm »
Немам никаков став во однос 4х4...

Се присеќам пред 20 години,добар дел од тие што купуваа нови коли со или без клима, многу пари, што ќе ми е клима за еден\два месеца, ќе се издржи...
И тоа мислење траеше до пред 7,8 години

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3201
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #19 на: 16 Октомври 2018, 15:31:36 pm »
Сакам McLaren P1 со обичен 1.4 Турбо Бензин, сигурен сум дека во животот нема да ми требаат 800 коња за да идам до Солун на Гиро или Градски Стадион да си купам два пакета ајвар од ДИЕМ ГП.
Не е проблем.
https://drivetribe.com/p/iranian-company-makes-a-lamborghini-EdBskUaESjW0y805k_Sxlg?iid=MuqPHVIZSLWpvP1sitT_QA&utm_campaign=main+&utm_medium=fb&utm_source=organic

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29058
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #20 на: 16 Октомври 2018, 16:07:38 pm »
Не е за релативизирање, туку за правење нормален муабет, без сарказам.

Огромен процент од купувачите на разно-разни SUV-ja и кросовери не ги купуваат ваквите автомобили заради реалната потреба од нив (а соодветно и потребата од 4х4) туку заради трендови, повисока возачка позиција, некаков статусен симбол, итн.

Таа реалност се рефлектира и кај производителите, па затоа и се нудат вакви возила со погон само на предните тркала, а богами и одлично се продаваат. Да не праиме муабет и дека тие што имаат 4х4 се во реалност со погон на предните тркала и префрлаат позади само во екстремни случаи.

Нејсе, во ред, секој има право да купи што сака, јас само дадов мое мислење..

Него киава како ја гледам се повеќе и повеќе ми фаќа око особено бојава ептен и ја погодиле. Само незнам како сте ја сликале на Козјак на сама ивица мене страв ме фаќа.

Бојата е супер, особено со хромиранките деталчиња. Стварно изгледа поскапо. Штета што ентериерот (субјективно) ентериерот малку разочарува во однос на екстериерот.

Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 947
    • nobrain.dk
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #21 на: 16 Октомври 2018, 18:56:58 pm »
Би додал нешто на коментарот на зеро. Од лично искуство спортажот е чиста 10ка во однос на квалитет, гаранција и цена. Јас лично го одбрав ради сигурност, практичност и багажен простор кој на фамилијарен човек му е и како потребен. Дали колички, дубаци, багаж за одмор и слично .. убав багажен простор а сепак не е агли караван е плус.
Со 15к поминати на 1.6 бензин можам да речам дека е малце тромав за на долги релации превои, планински предели .. доколку во гратски услови не се приметува никаква слабост. Искрено трендот на дизел овер бензин страшно опаѓа и лично мислам неѓа потреба од дизел во однос на цената. Бензинците поточно турбо бензинците се повеќе од доволни за вакво возило. И да завршам со просечна потрошувачка од 7/100 градска и отворено јас сум повеке од задоволен за тоа што нуди возилото


Sent from my iPhone using Tapatalk
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11685
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #22 на: 17 Октомври 2018, 08:37:24 am »
Би додал нешто на коментарот на зеро. Од лично искуство спортажот е чиста 10ка во однос на квалитет, гаранција и цена. Јас лично го одбрав ради сигурност, практичност и багажен простор кој на фамилијарен човек му е и како потребен. Дали колички, дубаци, багаж за одмор и слично .. убав багажен простор а сепак не е агли караван е плус.
Со 15к поминати на 1.6 бензин можам да речам дека е малце тромав за на долги релации превои, планински предели .. доколку во гратски услови не се приметува никаква слабост. Искрено трендот на дизел овер бензин страшно опаѓа и лично мислам неѓа потреба од дизел во однос на цената. Бензинците поточно турбо бензинците се повеќе од доволни за вакво возило. И да завршам со просечна потрошувачка од 7/100 градска и отворено јас сум повеке од задоволен за тоа што нуди возилото


Sent from my iPhone using Tapatalk

Чива сигурност?
Твоја?
На тие во твојата кола?

Супер.

Си се запрашал каква е безбедноста на остатокот од сообраќајот?

Еве јас со нормална кола да ти кажам какво мислење имам.
Ако возам позади тебе немам никаква прегледност на патот. Дали било тоа да видам што се случува во гужвата или треба да престигнам сеедно. Во слепо сум позади.
Ако недај боже мене ме чукни некој со вавко возило јас ќе го јадам подебелиот крај. Затоа што тебе ти е повисока колата.

Фала ти многу што одбра “СИГУРНО и БЕЗБЕДНО“возило за тебе и твојата фамилија.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6302
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #23 на: 17 Октомври 2018, 08:51:27 am »
Многу му е гајле за другите, и мене не би ми било, што ако овој си вози примерно со џипчето и некоја пијана будала го удри? Тогаш пијаниот ли е за жалење што умрел оти сигурно имало причина зошто бил пијан. Терај другар и да не ти чуе

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11685
  • Архитект
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #24 на: 17 Октомври 2018, 08:54:39 am »
Те боли дулето тебе оти камион - шлепер возиш.
Дојди вози Алфа или Рено да те видам.


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6358
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #25 на: 17 Октомври 2018, 08:57:28 am »
Би додал нешто на коментарот на зеро. Од лично искуство спортажот е чиста 10ка во однос на квалитет, гаранција и цена. Јас лично го одбрав ради сигурност, практичност и багажен простор кој на фамилијарен човек му е и како потребен. Дали колички, дубаци, багаж за одмор и слично .. убав багажен простор а сепак не е агли караван е плус.
Со 15к поминати на 1.6 бензин можам да речам дека е малце тромав за на долги релации превои, планински предели .. доколку во гратски услови не се приметува никаква слабост. Искрено трендот на дизел овер бензин страшно опаѓа и лично мислам неѓа потреба од дизел во однос на цената. Бензинците поточно турбо бензинците се повеќе од доволни за вакво возило. И да завршам со просечна потрошувачка од 7/100 градска и отворено јас сум повеке од задоволен за тоа што нуди возилото


Sent from my iPhone using Tapatalk

Чива сигурност?
Твоја?
На тие во твојата кола?

Супер.

Си се запрашал каква е безбедноста на остатокот од сообраќајот?

Еве јас со нормална кола да ти кажам какво мислење имам.
Ако возам позади тебе немам никаква прегледност на патот. Дали било тоа да видам што се случува во гужвата или треба да престигнам сеедно. Во слепо сум позади.
Ако недај боже мене ме чукни некој со вавко возило јас ќе го јадам подебелиот крај. Затоа што тебе ти е повисока колата.

Фала ти многу што одбра “СИГУРНО и БЕЗБЕДНО“возило за тебе и твојата фамилија.
Коj си ти да делиш коли на нормални (претпоставувам хечбен, седан или караван) и на ненормални (сув) и според тоа едните биле безбедни и небезбедни. Значи автобусиве, шлепериве и комбињава треба да ги отрфлиме од употреба.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10881
  • 430i
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #26 на: 17 Октомври 2018, 09:40:59 am »
овие возилца се идеални за македонските калдрми
не заслужуваат тие улици било што испод СУВ

среќа што ги има и во подостапни верзии како Спортаж и Тусон

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1818
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #27 на: 17 Октомври 2018, 09:52:33 am »
Делумно го делам мислењето со Осмица.

Ама неможам да ја сватам потребава од вакви возила, жими таквото дека се побезбедни, тон ипол, пола метро повисок од нормална кола која исто е тон ипол, не ми изгледа побезбедно, посебно ако треба да се исконтролира после удар или нагло менување на правец поради непредвидена препрека на пат, а да треба да го смириш возилото со возење.

Кој е кеифот да седиш високо а да возиш кола која мислиш дека е џип. Ако сакам џип, ете го новото Џимни, Рав4, Х траил.

За простор има каравани кој ми се многу пологичен избор, мада кога споредував и нормални коли имаат поголеми гепеци од другиве "коли"

овие возилца се идеални за македонските калдрми
не заслужуваат тие улици било што испод СУВ

среќа што ги има и во подостапни верзии како Спортаж и Тусон

Не се подобри, најмалку исто е како кола, ама кога треба поправка е пута три поскапо.
Еднаш неделно доаѓаат да пријават штети од удари во шахти и дупки, цели рукавци, рамење им се партал а цените за поправка им се од 60.000 денари па нагоре. Не дека и обична кола нема настрада во такви удари, ама ова као џип појако а пак исто страдаат.
Стави и на кола 65 профил на гума и може дури и подобро да помине од чудава.


Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10881
  • 430i
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #28 на: 17 Октомври 2018, 10:07:43 am »
тренд

Europe's small SUV sales projected to 'grow like crazy'

Цитат
European sales of small SUVs in 2018 are poised to surge beyond the segment's typically strong growth, as new models persuade consumers to switch from traditional hatchbacks at a faster rate.

Analyst firm LMC Automotive expects an additional 400,000 sales to be tacked on to last year’s 1.4 million in the region as new small SUVs from Volkswagen Group, Citroen and Opel/Vauxhall each look set to break the 100,000 sales mark in 2018.

In the first three months, the VW T-Roc, Citroen C3 Aircross and Opel/Vauxhall Crossland X entered the charts in sixth, seventh and eighth places, respectively, each reaching sales of more than 25,000 during the quarter.

Meanwhile, the heavily revised Dacia Duster leapfrogged the Opel/Vauxhall Mokka to take third place with sales of 46,571, behind the leading Renault Captur and second place Peugeot 2008.

Just outside the top 10, the recently launched Seat Arona posted strong sales of 17,696 to put it just ahead of two more newcomers, the Kia Stonic and Hyundai Kona......




Присутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10035
Одг: CARclub Тест: 2018/2019 KIA Sportage 1.6 CRDi DCT First Edition
« Одговори #29 на: 17 Октомври 2018, 10:35:31 am »
Кај сув, освен повисокото седење (стани, седни), не видов никаква предност што би ја оправдала повисоката цена во однос на кола со слични пропорции.
На автопат се осеќав понесигурно, згора и сум ги гледал пред мене, со иста брзина како со тешкотија го контролираат по кривини.
Но тоа не значи дека ќе осудувам зошто некој се одлучил за сув наместо кола.

Кога денес би купувал, со овие цени, ништо чудно да би бил и мој избор :)