Автор Тема: Чип тјунинг  (Прочитано 100983 пати)

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #135 на: 16 Август 2015, 00:41:11 am »
kolku so gi znam rabotive , a i malce sum izlegol od ovaa rabota , ova winols ti e otcitana mapa od procesor i ja gledas vo XEI File koj e malce tezok za razbiranje , ova e razvoen program koj mozes da pomestuvas vo granici na fabrickite parametri , vo vozene ne mozes da probas do kaj si do sto si ili na dino merenje , ima programi koj kostaat pari i koj se namenski za nekoj tipovi na kompijuteri , za da gi remapiras vo realnos dodeka raboti motorot , oni funcioniraat na nacin sto onoj XEI file go pretvara vo edna normalna mapa so kvadrati i brojki kade mozes da se snajdes dodeka raboti motorot , tjunin doma na masa i ucituvanje vo ECU dava 10% i bezbeden motor a se sto e nad 10% e riziki i ne se znae sto i kako se desava so motorot

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16005
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #136 на: 01 Октомври 2015, 00:19:08 am »
Не само во автотек. Пак ќе кажам, во ред е после одреден број километри да е „како што треба“, но ремапот треба да биде осетлив уште при прво палење и ресетирање на ECU-то. Нема компјутерот после 300км да направи разлика од 30-40КС.

ако се сеќаваш, на бушав реното на дино се тестираше со и без чипот... со чипот имаше само 3 коња поише... БЕДНИ 3 коња.. и тогаш беше коментарот дека треба меѓу 40 и 100 километри за компјутерот да семни парамаетри, да “научи“ кој режим ке треба сега да работи... убаво се сеќавам ан овој момент... а и кога ке размислам после сите кои мораа да повозоат на бензин малку зашто на плин им се јебе мапата, ептен има логика... истото се дешава....
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bu$aV MeGaNe

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1854
  • Renault Megane R26
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #137 на: 01 Октомври 2015, 12:58:56 pm »
На бушав реното се мереше со и без Race chip и покажа бедни 3коњи.
Откако направија класичен ремап во Автотек,мерена е два пати и си ја покажува истата ситуација.
Уствари со бедниот Racechip придобивките беа 3коња,а со класичниот ремап придобивките одма се осетија и си останаа.

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #138 на: 04 Октомври 2015, 00:57:42 am »
ja samo da se pofalam,so tuning box od 161ks na motor stignavme do 203ks na motor
torque od 380na 448Nm
boxot ima tri mapi i sekoja mapa ima +3 i -3 settings
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #139 на: 04 Октомври 2015, 08:57:56 am »
Mereno na dino ili po specifikacija od boxot.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3481
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #140 на: 04 Октомври 2015, 14:57:45 pm »
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #141 на: 04 Октомври 2015, 14:58:23 pm »
ja samo da se pofalam,so tuning box od 161ks na motor stignavme do 203ks na motor
torque od 380na 448Nm
boxot ima tri mapi i sekoja mapa ima +3 i -3 settings
2.0 TDI e моторот?

Отсутен lans

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #142 на: 05 Октомври 2015, 13:17:29 pm »
ja samo da se pofalam,so tuning box od 161ks na motor stignavme do 203ks na motor
torque od 380na 448Nm
boxot ima tri mapi i sekoja mapa ima +3 i -3 settings
2.0 TDI e моторот?
da,the infamous 2.0TDI  150PS
kolku sto mozev da doznaam.istiot motor se prodava i kako 190PS,bez modifikacii na motorot,pa valjda zatoa e vozmozno ova so boxot.
VW Passat 2.0TDI 2015
Skoda Fabia 1.2TSI 110PS DSG7 2016
Honda SH150i  2020

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #143 на: 05 Октомври 2015, 13:26:39 pm »
Скоро сигурно турбината на тој од 190кс е поголема.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #144 на: 05 Октомври 2015, 16:57:29 pm »
I red drugi raboti...

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #145 на: 05 Октомври 2015, 21:25:00 pm »
Spored nekoj najnovi informacii od momci koj Probivaat softver na koli vo novive vizila ima 3000-4000 mapi za funcija na motorto , od koj 200 se rezimi na rabota , za dobro da go resis Remapot , treba dobro da preoras i da se iznamacis za da postignes nesto.
Okolu motorite , 150 i 190 hp na VW neznam dali se isti ama za Mercedes 200 i 220 se isti komplet "navidum" od 90 do 120 hp nema nikakva razlika vo delovi od nadvor i citajki gi nivnite kodovi i seriski broevi , ama injektorite se razlicni , imam primeteno i deka bregastata ne e ista a vo nekoj slucaj sum primetil deka glava e razlicna ako dobro se zadlabocis da ja razgledas ima i drugi sitnici , znaci ne e samo razlika vo mapa.
Zbodeno za CDI generacija od 1998 do 2005.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #146 на: 07 Октомври 2015, 23:10:33 pm »
Spored nekoj najnovi informacii od momci koj Probivaat softver na koli vo novive vizila ima 3000-4000 mapi za funcija na motorto , od koj 200 se rezimi na rabota , za dobro da go resis Remapot , treba dobro da preoras i da se iznamacis za da postignes nesto.
Okolu motorite , 150 i 190 hp na VW neznam dali se isti ama za Mercedes 200 i 220 se isti komplet "navidum" od 90 do 120 hp nema nikakva razlika vo delovi od nadvor i citajki gi nivnite kodovi i seriski broevi , ama injektorite se razlicni , imam primeteno i deka bregastata ne e ista a vo nekoj slucaj sum primetil deka glava e razlicna ako dobro se zadlabocis da ja razgledas ima i drugi sitnici , znaci ne e samo razlika vo mapa.
Zbodeno za CDI generacija od 1998 do 2005.

Прва работа која најчесто не е иста се инјекторите (или повеќе делови од системот за вбризгување) и турбото, поради многу фактори кои ме мрзи да ги коментирам...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #147 на: 22 Октомври 2015, 21:25:58 pm »

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1262
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #148 на: 23 Октомври 2015, 10:23:06 am »

Молим лепо - све е јасно. Одгледајте го тестот на два идентични BMW-a. Subtitles на англиски помага.
Оксана иде гратис  ;)

И кога е dino во прашање. Дали можеби се мери тоа што сака да се измери. ?  ;)


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20053
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #149 на: 23 Октомври 2015, 15:06:01 pm »
Зависи кај кој ќе отидеш. :)