Автор Тема: Чип тјунинг  (Прочитано 100638 пати)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #90 на: 11 Април 2015, 19:34:21 pm »
Nema nikakva smisla a i pricina deka posle x vreme ke odi podobro, edinstveno navikata na vozacot.

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #91 на: 11 Април 2015, 19:54:31 pm »
Nema nikakva smisla a i pricina deka posle x vreme ke odi podobro, edinstveno navikata na vozacot.


зошто би немало? денешниве компјутери сами „учат“ од параметрите што ги добиваат од сензорите па така прилагодуваат и потрошувачка и се останата. мислам дека класниот може да потврди со рејс чипот што го има дека кога го има ставено и кога го има извадено мора да мине х км за компјутерот да се стабилизира и затоа и на дајно тој извади фабрички кс може да разлистате темата од дајно денот што беше организиран. јас им верувам на рево што се познати низ цела европа, ги имаше и тестови и одлично се покажаа.

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #92 на: 11 Април 2015, 20:42:05 pm »
Зошто тогаш одма после ремап ги ставаат на дино? Зошто се прави ремап на дино машина за да се погодат параметрите како што треба?

Нема што да „учи“ компјутерот, во него се внесени нови мапи и вредности за буст и гориво и сл, и моторот после тоа работи по тие мапи.  Има прилагодувања во зависност од горивото, но во суштина разлика мора да се примети веднаш. Можеби топ перформансите ќе бидат после одреден број километри, ама разлика едноставно мора да се примети веднаш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #93 на: 12 Април 2015, 20:07:53 pm »
Muabetov za golfot e od PRVA raka (se vozev pred i potoa), a i on licno mi potvrdi deka recisi i da nemalo nikakva razlika prviot den. Zasto i kako e mozno toa, slobodno kontaktirajte gi  REVO TECHNIK za detalno objasnuvanje :)

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #94 на: 12 Април 2015, 20:41:02 pm »
Јас исто очекувам да има разлика. Нова мапа, повеќе буст, повеќе гориво. Но очекувам од старт да се појави разлика. После одреден број километри би очекувал минорни промени, но главното би требало да се деси веднаш по ремап. Ако некој би ми објаснил кои се тие параметри што не дозволуваат веднаш да се осети разлика, а потоа наеднаш, после 200-300км да се појават 30 или повеќе коњи,  би бил благодарен.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #95 на: 12 Април 2015, 20:52:28 pm »
Па еднаш се правеше муабет на форумов за тоа како ако некој дел е расипан и колата не работи како што треба (да речиме трокира), откако ќе се поправи делот треба да се вози одреден број километри за ецу-то да се приспособи... после тоа како нова :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #96 на: 12 Април 2015, 21:38:24 pm »
Зошто тогаш одма после ремап ги ставаат на дино? Зошто се прави ремап на дино машина за да се погодат параметрите како што треба?

Нема што да „учи“ компјутерот, во него се внесени нови мапи и вредности за буст и гориво и сл, и моторот после тоа работи по тие мапи.  Има прилагодувања во зависност од горивото, но во суштина разлика мора да се примети веднаш. Можеби топ перформансите ќе бидат после одреден број километри, ама разлика едноставно мора да се примети веднаш.


Кај мене требаат некаде добри 200-300км за да е како што треба ;)
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен DejzY

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1004
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #97 на: 12 Април 2015, 21:57:22 pm »
Епа и Филип кога потврдува за ова, тогаш кај да е ќе се пофали и исутаров :)

Само и мене ме интересира како во Автотек ги мерат на дино веднаш по ремапирањето и покажуваат солидни добиени кс?

Присутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43342
  • Il Moderatore
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #98 на: 12 Април 2015, 22:20:57 pm »
Не само во автотек. Пак ќе кажам, во ред е после одреден број километри да е „како што треба“, но ремапот треба да биде осетлив уште при прво палење и ресетирање на ECU-то. Нема компјутерот после 300км да направи разлика од 30-40КС.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен isutarov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 73
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #99 на: 13 Април 2015, 01:17:19 am »
еве ме со нов рапорт :D
вчера колава ми се чинеше оти се препородила ..  се бркавме со едно А6 2.5тди од тие постарите и го направив парче ..
денес пак ми е некако нормална , како по старо ..
не знам може проблемот е во мене.. може премногу очекував од ремапот ..
едно е сигурно , ке мора да оди на дино ..
Audi A7 & BMW R1200GS

Отсутен TheJump3r

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #100 на: 24 Мај 2015, 15:24:14 pm »
bi sakal da prasam za passat 1.8T 2000 ? da se cipuva kolku bi mozelo da se dobie hp ?

Отсутен Kikac

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2681
  • Шалабајзер
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #101 на: 24 Мај 2015, 17:54:27 pm »

bi sakal da prasam za passat 1.8T 2000 ? da se cipuva kolku bi mozelo da se dobie hp ?


170 коња мислам дека беше, другар има а4ка со тој мотор, баш прашуваше и он
No turbo, no fun :)

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #102 на: 17 Јуни 2015, 00:07:40 am »
како е колата сега со ремапот? беше на мерење?

Отсутен isutarov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 73
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #103 на: 18 Јуни 2015, 00:25:43 am »
како е колата сега со ремапот? беше на мерење?

На мерење не сум бил друже ..  Иаку веке сум навикнат сепак мислам дека има видна разлика од како што беше сток ..
Audi A7 & BMW R1200GS

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6091
  • 69
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #104 на: 18 Јуни 2015, 07:51:46 am »
Јас исто очекувам да има разлика. Нова мапа, повеќе буст, повеќе гориво. Но очекувам од старт да се појави разлика. После одреден број километри би очекувал минорни промени, но главното би требало да се деси веднаш по ремап. Ако некој би ми објаснил кои се тие параметри што не дозволуваат веднаш да се осети разлика, а потоа наеднаш, после 200-300км да се појават 30 или повеќе коњи,  би бил благодарен.

Истото и јас би сакал да го знам.

Само и мене ме интересира како во Автотек ги мерат на дино веднаш по ремапирањето и покажуваат солидни добиени кс?

Затоа што промените се моментални, и колата повеќе не вози по стар терк, него по нов.
И невозможно е ремапот да легне после 200 до 300 километри :D :D :D

Баш сакам некој стручен ова легнување да ми го објасни.
Дефектни и расипани делови нема. Тие се и пред и потоа. Ако нечини колата пред ремап со расипан дел, нема да чини ни по ремап, односно ке нечини уште повеќе.

А баш како што рече симо. Може да има минорни разлики после 200 до 300 километри. А главните разлики се воочуваат на сам старт. Впрочем доказот за тоа е Дино мерењето на кое фино лепо си се гледа се.
Сугестивни мненија не се валидни. Валидни се папирите.
Можеби јас сум очекувал со 20 коња повеќе да добијам ракетоплан, но за жал тоа не е баш така, и тие 20 кс се добиени со ремапирање за одреден број вртежи на одредена километража и во одредени услови. Тоа точно се гледа на дино, затоа и е таа машина.
:)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.