Автор Тема: Чип тјунинг  (Прочитано 47085 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3996
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #255 на: Мај 08, 2020, 23:49:55 pm »

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4458
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #256 на: Мај 08, 2020, 23:56:33 pm »

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 706
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #257 на: Мај 09, 2020, 12:41:36 pm »
"Стручњаков" е соодветен за ова поднебје, попознато како "чмарот на светот". Боже господе какви глупости тресе...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3996
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #258 на: Мај 13, 2020, 00:17:49 am »
Држи... муда од лабуда...
Темата е многу опширна, сложена, и варира од мотор до мотор... Не може со едно просто видео да се долови.

Присутен Silvester

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 866
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #259 на: Јуни 14, 2020, 15:50:47 pm »
Дали е паметно да се стави интеркулер на кола која го нема?

Имам Фиеста 1.4 тдци ремапирана во Степ он. Да бидам искрен од ремапот очекував повеќе, но што е тоа е. Е сега ми брчна да и ставам и интеркулер бидејќи не ми се продава во наредниве година дена. Планот ми е да ставам интеркулер од 1.6 тдци, има место во браникот.

Што мислите, дали би добил нешто плус кс и колку? Се надевам интеркулерот дека нема да биде голем за мојава кола па да би имал голем турбо лаг. Дали од оваа модификација може да ми пролизга ламелата која е нова (сменет цел сет пред 10к км) Лук.

Секој совет и искуство е добредојдено.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 38337
  • Il Moderatore
    • alfisti.mk
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #260 на: Јуни 14, 2020, 16:15:53 pm »
Секако ќе биде подобро со интеркулер, но рачу ај дека ќе ти се појави повеќе тирбо лаг. Затоа, не претерувај со големината на ИЦ, ако постои 1.4 со иц, од таков извади.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 47220
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #261 на: Јуни 14, 2020, 16:30:01 pm »
Те молам за информација што пари те фати и што се ефектите. Благодарам.

Кај тој мотор најголем проблем е 5тата брзина што е прекратка и држи екстремно многу обртаи на 140кмч.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Присутен Silvester

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 866
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #262 на: Јуни 14, 2020, 17:40:49 pm »
Секако ќе биде подобро со интеркулер, но рачу ај дека ќе ти се појави повеќе тирбо лаг. Затоа, не претерувај со големината на ИЦ, ако постои 1.4 со иц, од таков извади.

Нема Фиеста 1.4 со интеркулер, така да ќе мора од 1.6. Има Цитроен Ц3 (истиот мотор е со фиестата), ама различен е интеркулерот, а не сакам да го резбарам браникот. Ако не ми се бендиса како оди/функционира сакам да го извадам интеркулерот, а браникот да остани читав.
Те молам за информација што пари те фати и што се ефектите. Благодарам.

Кај тој мотор најголем проблем е 5тата брзина што е прекратка и држи екстремно многу обртаи на 140кмч.

Како што кажав, не сум многу задоволен од придобивките. Во возење не можев да направам разлика од стандард/ремапирана, освен мооожеби во 2ра брзина. Тогаш кога ја ремапирав мерев пред/потоа меѓузабрзувања, разлика од 40-80 во 3та имаше 1-1.5 секуди, исто така и 60-90 во 4та. Разликава е многу мала и тешко е да се осети во возење, ако воопшто има разлика. На 1-1.5 секунда разлика мерено со штоперка од мобилен, можно е и да немам баш точно мерено па да ја нема и таа разлика.
Потрошувачката е иста, не осетив промена. Со клима повторно си е слаба. Цената беше 9000 денари. Прво ми кажаа 390 евра препорачана цена од производителот, ама постар модел е колава за 220 ќе ја средиме, па поради не знам што друго 180 евра и кога ми го направија ремапот сумата која ми ја побараа беше 9000 денари :)

Што се однесува до брзините, мене и 1ва ми е прекратка. Во 5та на 130км е на 3000 и e прилично бучна ама сепак не е кола за на автопат. Затоа на кривулести патчиња ко картинг е :D

Ако имаш иста ваква стандард може да ги споредиме, само нека претера коронава. Или сними некое меѓузабрзување и кажи и јас да снимам исто па да ги споредиме :)


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 47220
  • Махер
    • malikovski.com
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #263 на: Јуни 14, 2020, 17:56:39 pm »
Нема потреба да поминува корона. Секој во своја кола и ќе споредиме. Може, баш ме интересира која е разликата. Мојата е 2007ма. Мк6.
               
    --- Objects in mirror are losing as it appears --- 
Speed kills your Pocketbook.

Присутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1036
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #264 на: Јуни 14, 2020, 21:44:37 pm »
 Za koj motor se raboti, ovoj?

FORD FIESTA / 2008-2012 MK6 / 1.4 TDCI 068HP

Malce cudno sto do tolku ja namalice cenata...
Bez merenje na dino pred/potoa ne si na sigurno.

Отсутен Borman

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 11
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #265 на: Јуни 14, 2020, 22:59:47 pm »
http://www.microchips-tuning.com/carellcars/ford-fiesta-1-4l-tdci-69ps-stage1-remap-27ps/ еве ја баш таа фиеста и баш со интеркулер накнадно додавн, има и график така да тоа е тоа :)
« Последно менување: Јуни 14, 2020, 23:12:30 pm Borman »

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5411
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #266 на: Јуни 14, 2020, 23:02:06 pm »
C3 1.4 hdi 68ks na 92, katalizatorot u aut, razlika nebo i zemja, mkne vlece glava nazad.. Dodadov interkuler og 90konjski, ima tro poveke lag ali ja stedi turbinata, da ne ti e samoucecki kompjuterot pa da treba malce vozenje da osetis...

Присутен Silvester

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 866
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #267 на: Јуни 14, 2020, 23:21:19 pm »
http://www.microchips-tuning.com/carellcars/ford-fiesta-1-4l-tdci-69ps-stage1-remap-27ps/ еве ја баш таа фиеста и баш со интеркулер накнадно додавн, има и график така да тоа е тоа :)

Кај мене е постариот модел на фиеста од 2006 година, но моторот мислам дека е истиот. Интеркулер мислам дека лесно ќе најдам половен или од каросерија мк, ама цревата мислам дека ќе ми бидат проблем.

C3 1.4 hdi 68ks na 92, katalizatorot u aut, razlika nebo i zemja, mkne vlece glava nazad.. Dodadov interkuler og 90konjski, ima tro poveke lag ali ja stedi turbinata, da ne ti e samoucecki kompjuterot pa da treba malce vozenje da osetis...

Епа истиот мотор е. Кај правеше ремап? Јас само егр го имам затнато, а за катализаторот се думам дали да го извадам. Ќе направи разлика ако го извадам? И дали би чадела повеќе без катализатор?

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5411
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #268 на: Јуни 19, 2020, 12:03:29 pm »
ako e dobar motorot nema da cadi, cadi samo na visoki obrtai ako ja cedis, remap e praven vo step on vlae