Автор Тема: Чип тјунинг  (Прочитано 100972 пати)

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1470
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #240 на: 06 Февруари 2020, 11:46:31 am »
Клабери имал ли некој искуство со http://adler-auto.bg/bg/catalog
гледам имаат дајно + демек даваат гаранција (шије ми га џуро) , а имаат и пристојни цени :)
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5671
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #241 на: 06 Февруари 2020, 12:01:10 pm »
Далеко е Варна 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2587
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #242 на: 06 Февруари 2020, 21:14:16 pm »
Za kvaliteten tjuning i ne e daleku.
Gledam imaat nekolku dilera niz BG, edniot odma preku granica.

Gledajki na nivniot sajt, ogromen seriozen servis, ako e od niv...
Dosta serizno popolnet sajt so dosta detalni informacii. Bi bilo korisno da se doznae nesto poveke okolu kvalitetot na remap kaj niv.
« Последно менување: 06 Февруари 2020, 21:29:59 pm M3V8 »

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5671
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #243 на: 06 Февруари 2020, 21:23:53 pm »
За мојо фиат е 400 лева/210€


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1470
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #244 на: 07 Февруари 2020, 00:05:01 am »
Далеко е Варна 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk



Ако си бањат , не мораш до Варна , има и во близина на Софија ;D
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6335
  • Бенве сие бенве
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #245 на: 07 Февруари 2020, 18:21:49 pm »
Во добриниште близу банско гледам има една екипа работат сериозно, ги пратам на фб. Имаат и дино.

https://www.facebook.com/EcuTechPerformaceStudio/

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2587
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #246 на: 13 Февруари 2020, 23:41:51 pm »
Posle dolgo razmisluvanje, da... ne..., kade...zakazav termin za remap vo Revochip Beograd.
Ke pisam impresii  :)

Bidna   :D



Original: 150 hp @ 250 Nm
Revochip:📈 212 hp @ 333 Nm ✅

https://www.facebook.com/RevochipChiptuning/posts/2962873560412475


« Последно менување: 13 Февруари 2020, 23:49:17 pm M3V8 »

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6908
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #247 на: 14 Февруари 2020, 00:10:09 am »
Одлично. Со здравје да се вози.

Како се првите импресии?

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2587
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #248 на: 14 Февруари 2020, 00:44:22 am »
Fala, da se vraka pojako :D

Seuste sreduvam vpecatoci,  isprobuvam, meram i sporeduvam parametri so Torque Pro, pred i posle.

Vo prv run na dino izvadi okolu 10% podobro od fabricki deklarinano (voobicaeno za ovoj motor ama kaj mene izvadi i nesto poveke)

Ubacija nazat modificirani mapi.
Sve deluva OK. Znacajno pojacuvanje vo sreden i visok rezim, nad 2300 vrtezi zbesnue i drzi konstanten potisok.

Mi se sviga sto sve deluva glatko. Vo normalno vozenje koga ne baras extra snaga taka i se ponasa.Ako sakas extra, isporcuva
Generalno toa i mi bese celta.
Mada, treba da ispitam sto se slucuva vo rezimot od 1200-2000. Vo prasanje e i automatik koj drzi 8ma niz grad na 1200 vrt/min.
Na 130km/h =2100vrt/min. Sve isto vo toj pogled bese i porano vo pogled na vrtezite, samo na kick down sega znacajno lepi i drzi... drzi.....

Inace deckite deluvaat profi, dadoa pojasnuvanja, objasnija sto kako. Fino sreden objekt.
Za podetalno info ke treba da izvozam i izmeram natenane sam u kola.
Imam nesto materijal, fortki, video ke spodelam prva prilika.




Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3469
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #249 на: 14 Февруари 2020, 01:00:51 am »
Браво, аирлија возење.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6335
  • Бенве сие бенве
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #250 на: 14 Февруари 2020, 07:28:32 am »
Ајде аирлија, после резултатот уште толку добив желба да го средам моето.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43372
  • Il Moderatore
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #251 на: 14 Февруари 2020, 07:52:32 am »
Прекрасно! Се надевам менувачот нема да има да има проблем да се справи со екстра моментот што го има моторот.
Со здравје да си уживаш во новата кола ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2587
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #252 на: 14 Февруари 2020, 09:21:32 am »
Fala decki  :)

Proveriv za menjacot, spored modelot/specifikacija na menjacot, predviden e za nad 450Nm a jas stignav samo do 333 Nm :)
Temperatura na maslo/antifriz normalna, smesata okolu 14.7, STFT i LTFT varira blago okolu nula.
Za poise detali ke treba da vlezam vo data log.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2587
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #253 на: 18 Февруари 2020, 23:01:45 pm »
Vmax=250 km/h, autobahn si e autoban :)

Отсутен AUUU

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6908
Одг: Чип тјунинг
« Одговори #254 на: 06 Мај 2020, 11:47:40 am »